quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Gekookte aardappels, met erwtjes en worteltjes, en een lekkere saucijs, met paprika-jus
Leugensquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:26 schreef golfer het volgende:
Bluezz staat nu lekker zelfgemaakte nasi-goreng te maken.![]()
Dat was nu toevallig bij de AH in bloemendaal uit het magnetronvak uitverkochtquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was nasi van de chinees met prei ui en gehakt, kruiden en ketjap
Zo goed
Maak je t ook weleens zelf, chutney? Ik vind het echt heerlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:17 schreef Isegrim het volgende:
Een lamscurry met tomaten, kikkererwten en gefrituurde aubergine. Met rijst. En Patak's mango-chutney.
Regelmatig. En zelfgemaakt is veel lekkerder dan uit een potje uiteraard, als is die van Patak's goed te pruimen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak je t ook weleens zelf, chutney? Ik vind het echt heerlijk!
Try this: willekeurig lekker vers broodje, plakken brie (evt snel even onder de grill), plakjes uitgebakken bacon en dan een flinke klodder chutney.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Regelmatig. En zelfgemaakt is veel lekkerder dan uit een potje uiteraard, als is die van Patak's goed te pruimen.
Álles is lekker met chutney.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Try this: willekeurig lekker vers broodje, plakken brie (evt snel even onder de grill), plakjes uitgebakken bacon en dan een flinke klodder chutney.
Zo lekker
Gisteren gemaakt, met wat halva productenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Maak je t ook weleens zelf, chutney? Ik vind het echt heerlijk!
Vandaag heb ik spaghetti carbonara gemaakt. Het is maar goed dat we t niet elke dag eten, maar mehn, wat is dat toch altijd zaligIk maak echt de allerlekkerste
met room
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
We hebben vandaag lekker gegeten in Maastricht. In een klein eetgelegenheid genaamd ut wief van de Waal ofzo
Duo van biefstukje met pepersaus en een varkenshaas met stroganoff. Was goed te doen, geen culinaire hoogstand maar een uiterst relaxed zaakje.
Kok stond in zijn eentje te koken in een semi open keuken. Het zag er keurig uit. Hij liet een theedoek vallen en gooide hem gelijk in de was.
De kok zelf was trouwens zeer zeker lekker!
Waar is dat restaurant in Maastricht? Ook eens gaan proberen maarquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
We hebben vandaag lekker gegeten in Maastricht. In een klein eetgelegenheid genaamd ut wief van de Maas ofzo
Duo van biefstukje met pepersaus en een varkenshaas met stroganoff. Was goed te doen, geen culinaire hoogstand maar een uiterst relaxed zaakje.
Kok stond in zijn eentje te koken in een semi open keuken. Het zag er keurig uit. Hij liet een theedoek vallen en gooide hem gelijk in de was.
De kok zelf was trouwens zeer zeker lekker!
Mag ik bij je eten?quote:Op woensdag 5 september 2007 17:31 schreef minilotje het volgende:
Kijk even naar buiten en zie: het is stoofpottenweer (ofwel, minder dan twintig graden)!
In mijn grote, oranje, gietijzeren pan staat sinds drie uur vanmiddag het volgende te pruttelen:
- grove stukken rundvlees (borstlap)
- jonge aardappeltjes, nog in de schil en gehalveerd
- drie rode uien, in stukken
- twee rode paprika's in stukken
- kleine worteltjes uit een blikkie
Dit alles knus tezamen in de pan met water, een flesje donker trappistenbier, een dikke klont roomboter, heel veel peper, heel veel verse knoflook, laurier, verse tijm en een pruim in stukjes.
Over een half uurtje gaat het deksel eraf en mag het nog een poosje tot een prutje inkoken.
Ik bak er een donkerbruin stokbrood bij om mee te dippen.
Als ik niet al hier was zou ik ook wel bij mezelf willen komen eten.. Het ruikt zó lekker!quote:
Hm. Ik heb sinds ik op mezelf ging wonen (zeven jaar geleden) al geen stoofperen meer op. Maar weer eens proberen. Ik ben vergeten hoe ze smaken.quote:Ik heb bloemkool met kipfilet, en er zijn nog wat stoofperen over van van de week
Nog even opgeleukt met een eigen gemaakt mosterd-sausje.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Het is inderdaad stoofpottenweer
Wij eten gestoomde kabeljauwhaasjes, gek. aard.,worteltjes.
Achter het winkelcentrum vlak bij Wok to Go.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Waar is dat restaurant in Maastricht? Ook eens gaan proberen maar
Heb laatst gegeten in 't Hegske, erg lekker
quote:This Thursday(6th of September), we are going to have time to learn how to cook Korean food !!!
We are going to make Kimbap / Tokbokki(Korean ricecake with hot pepper sauce) / and Kimchi Pancake !!!!
thanks!quote:Op woensdag 5 september 2007 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Achter het winkelcentrum vlak bij Wok to Go.
Het Hegske had ik ook gelezen dat het goed was maar die konden we niet vindenMorgen weer een kans.
Net gegeten in het restaurant van het bungalowpark, dat was echt niet lekker. Biefstuk was gebakken in en/of oud vet/verbrand vet. Sjagerijnige serveerster die, toen ik zei dat de biefstuk niet goed gebakken was, oh nou ja.. willen jullie afrekenen? Whahaha.
En nu aan het bier
Het wordt de Griekquote:Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef Koningin het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij de Italiaan
ja die moet ik ook nog eens gaan proberenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
minneola
ik vind ze niet erg lekkerquote:Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die moet ik ook nog eens gaan proberen![]()
als ik eraan denk haal ik dit weekend er een paar...quote:Op donderdag 6 september 2007 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind ze niet erg lekker
vanavond eet ik witte rijst met chicken tonight
Vertel wat je er van vond hier: Minneolaquote:Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die moet ik ook nog eens gaan proberen![]()
Glaasje cola lightquote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
blikje cola light
I know! Daaruit heb ik vorige week de Ierse Stew van Stereo gemaakt. Ook al zo heerlijk.......en die geurtjes in huis, jummie! Ik ben normaal veel weg overdag (werken), maar ik zit nu tijdelijk ziek thuis met een hernia en nu heb ik dus tijd genoeg om dit soort prutjes te maken. Heerlijk!quote:Op donderdag 6 september 2007 16:40 schreef Sudderpot het volgende:
Tezz, lekker! In het stoofpottentopic staan ook superlekkere recepten........![]()
Des te langer kan het stoofpotje sudderen.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
stoofpotje is klaarjammer alleen dat vriendlief pas half negen thuis is ofzo
![]()
Kruidenmixen van de toko zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef minilotje het volgende:
Met dank aan de door de toko in elkaar geprakte kruidenmixen en een pak yoghurt pruttelt er nu in pannetje 1: kip korma en in pannetje 2: kip tikka masala. Een gaspit verderop smoren sperziebonen in een kerrieboemboe.
Mjam! Erbij een schaal smakelijke Conimex Java-kroepoek en een beetje van die jofel geurende basmatirijst.
Verder kwam ik deze rare dingen in mijn supermarkt tegen:
[afbeelding]
Wat zoekwerk naar de herkomst van de inhoud van mijn schaaltje leverde het volgende op: het blijkt te gaan om vruchten van de cactus opuntia ficus india, en die vruchten worden ook wel 'prickly pears' genoemd. Ze zijn er op Sicilië blijkbaar nogal dol op, en daar noemen ze de vruchten ook wel ficurinnia, bij wijze van koosnaampje.
Heeft iemand ze wel 'es op? Ik ben benieuwd hoe ze smaken.
Zijn die vruchten zó te eten? Zien er wel leuk uitquote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef minilotje het volgende:
Met dank aan de door de toko in elkaar geprakte kruidenmixen en een pak yoghurt pruttelt er nu in pannetje 1: kip korma en in pannetje 2: kip tikka masala. Een gaspit verderop smoren sperziebonen in een kerrieboemboe.
Mjam! Erbij een schaal smakelijke Conimex Java-kroepoek en een beetje van die jofel geurende basmatirijst.
[afbeelding]
Wat zoekwerk naar de herkomst van de inhoud van mijn schaaltje leverde het volgende op: het blijkt te gaan om vruchten van de cactus opuntia ficus india, en die vruchten worden ook wel 'prickly pears' genoemd. Ze zijn er op Sicilië blijkbaar nogal dol op, en daar noemen ze de vruchten ook wel ficurinnia, bij wijze van koosnaampje.
Cactusvijgen. Yup. Heb ze ook staan. Lekker.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef minilotje het volgende:
[afbeelding]
Tip voor iets simpels: verse pasta van de AH (bijvoorbeeld) : 3 minuten koken en klaar. Gooi in een wok wat baconreepjes, wat champignons en een uitje. Flesje Room erbij, over de pasta en klaar is kees Qwea.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:17 schreef Qwea het volgende:
Vanaaf iets simpels. Wat weet ik nog niet, maar koken zit er niet in.
Oeiii lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zelfgemaakte appelbol
Zuurdesembrood isquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:52 schreef Alcarin het volgende:
Vers zuurdesembrood met pindakaas![]()
En thee.
Wat ga je ermee doen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Heb een paar vietnamese loepia's voor me liggen.![]()
Een paar hebben? Ik krijg ze waarschijnlijk toch niet allemaal op, al ga ik dat wel proberen.quote:
Fetakoekjes? Fetakoekjes! Recept!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:36 schreef tonks het volgende:
Feta koekjes die mijn zusje heeft gemaakt eet ik nu
ik doe met je meequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Nog niks en vanalles... voorgeproefd met voorbereiden in de keuken net
Heb wel zin in een wijntje nu
Maakt niet uit smaakt er niet minder omquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
@ martijn77: ik noem dat altijd een BigRanzigheid![]()
Ik had n keer in Frankrijk zo'n Tastyburger "gegrild"quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik doe met je mee![]()
@ martijn77: ik noem dat altijd een BigRanzigheid![]()
quote:
Ik vind de augurk nou juist het enige eetbare aan dat hele dingquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
@ CF: af en toe vind ik een quarter pounder zooooooo lekker .... neem 'm altijd zonder augurk, dan maken ze 'm vers en dan heb je niet zo'n klef lauw broodje wat al 5 minuten in de bin ligt![]()
patat neem ik ook altijd zonder zout, de bergen die ze bij de mac er af en toe overheen gooien![]()
Kom jij nou maar door met het recept van die fetakoekjesquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:56 schreef tonks het volgende:
Kieskeurig zijn bij de mac donalds!!!!!!!!!!
Hoe laat verwachten jullie mij ook alweer?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
Straks krijgen we bezoek, dus we hebben wat tapas-achtige dingetjes voorbereid:
Enorme lekker dingen
Al veranderd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:12 schreef Isegrim het volgende:
Sherry-tomaatjes, zit daar sherry in?'t Zijn cherry-tomaatjes, ofwel tomaatjes die even groot zijn als kersen (cherries)
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
We beginnen met een amuse van gerookte zalm en Hollandse garnalen met een kwarteleitje.
Daarna volgt een tweede amuse: de befaamde lauwwarme wortelsoep in een champagne-glas.
Vervolgens krijgen we met pesto, zongedroogde tomaten en een beetje rundergehakt gevulde portobello's uit de oven.
Verder staat nog op het menu: in tomatensaus gegaarde köftes met een yoghurt-mintsaus.
Aan koude hapjes hebben we dan nog:
wraps met chorizo,
wraps met zalm en roomkaas,
pittige gamba's,
peppadews met roomkaas,
cherry-tomaatjes,
nog wat kwarteleitjes,
zelfgebakken waldkornbrood met boursin
en in knoflook gemarineerde stukjes Spaanse schapenkaas.
Tenslotte hebben we als dessert nog stoofpeertjes/kaneel-ijs.
Hebben jullie de hele dag in de keuken gestaan ofzo? Jemig wat een werk..wel leuk werk dan maar toch!![]()
Verder natuurlijk veel drank, waaronder limoncello.
Glaasje waterquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
Zoals reeds verwacht vanmorgen aten we frietjes. Mwa. Was niet zo lekker. Ik ga zometeen maar even kijken of er nog wat in mijn koelkast rondzwerft waar ik lekkere hapjes van kan maken voor vanavond. Het zal armoei-troef zijn (want morgen is het pas weer boodschappendag).
Iemand tips voor simpele, doch lekkere hapjes??
Men neemt 3 a 4 eieren. Men kookt die. Men neemt toastje of van die kleine droge crackertjes. Men doet de gekookt ei in plakkies maken, pleurt die op de toastjes,beetje mayo erop ende voilaquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
Zoals reeds verwacht vanmorgen aten we frietjes. Mwa. Was niet zo lekker. Ik ga zometeen maar even kijken of er nog wat in mijn koelkast rondzwerft waar ik lekkere hapjes van kan maken voor vanavond. Het zal armoei-troef zijn (want morgen is het pas weer boodschappendag).
Iemand tips voor simpele, doch lekkere hapjes??
Ja en dat had ik dus ook gedaan gisteravond, hahaha!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Men neemt 3 a 4 eieren. Men kookt die. Men neemt toastje of van die kleine droge crackertjes. Men doet de gekookt ei in plakkies maken, pleurt die op de toastjes,beetje mayo erop ende voila![]()
*doen gaat
Das vet lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 07:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja en dat had ik dus ook gedaan gisteravond, hahaha!
En nu standaard ontbijt: koffie en een sigaret!
En? Waren de gasten tevree?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
![]()
Probeer eens wat meer groente te eten dan ben je misschien niet altijd ziekquote:Op zaterdag 8 september 2007 07:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das vet lekker
OT : Enkel wat water en hoestdrankjes. Door die klere keelpijn krijg ik de eerste 2 u 's ochtends geen hap door
Yepzzzquote:
Beterschap.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben thee aan het maken van gember, kaneel en kruidnagels. Die ga ik straks opdrinken met honing erin. Ik ben namelijk enorm verkouden en heb een zere keel.
Recept?quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nog een knolselderij liggen en daar ga ik vanavond soep van maken, met linzen en spekjes.
De rest van het menu zal afhangen van wat ik vandaag op de markt koop.
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?course=hoofdgerecht&ingredient=knolselderij&id=318788&offset=0quote:
Piet is homo, jeweets.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef SHE het volgende:
Ik ben sinds vanochtend 8 uur bezig; eerst grote pan chili voor in de vriezer.
Ik ben doordeweeks pas om 21.00 thuis, dus koken moet maar vooruit in het weekend.
Nu staat nog een flinke pan echte tomatensaus met wijn en knof te pruttelen; die moet nog 3 uur en dan kan ie ook de vriezer in.
vanavond; een kip fajita met ui en paprika en wat creme fraiche en natuurlijk nachos con todos.
Waarom ik nog geen ring om mijn vinger draag is mij een raadsel![]()
Vega is prima mits goed bereidquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Nu kaneelkoffie verkeerd en water, veeeeel water(beetje té heftig genoten van de wijn met SOL en HIJ vannacht
)
Vanavond gaan we bij een golferbroer eten, dus ben benieuwd, ze zijn vegetarisch maar kunnen wel lekker koken
Bewaar je partnerruil verhalen voor kpdquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Nu kaneelkoffie verkeerd en water, veeeeel water(beetje té heftig genoten van de wijn met SOL en HIJ vannacht
)
Vanavond gaan we bij een golferbroer eten, dus ben benieuwd, ze zijn vegetarisch maar kunnen wel lekker koken
Eten is geil hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:20 schreef tonks het volgende:
Bewaar je partnerruil verhalen voor kpd
Ik kan deze soep van harte aanraden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?course=hoofdgerecht&ingredient=knolselderij&id=318788&offset=0
Ik laat mijn bevindingen weten.
Ha, wat een toeval. HIer All-bran (Plus) met blauwe bessen en volle boer'nyoghurt.quote:Op zondag 9 september 2007 08:00 schreef computergirl het volgende:
ik zit nu aan een bak all-bran met blauwe bessen en magere melk.
Vanavond eet ik AH kipgebraad uit de oven
De Proeverijquote:
Een plakje bladerdeeg-achtig iets waarin oude kaas zat verwerkt en daaronder die mousse en vijgencompote. Heerlijk, dat pittig met zoet.quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Watwas die Feuilleté van oude reypenaer vsop met mousse van geitenkaas en vijgencompôte, dudelinde?
De kamers waren mooi, echt des herbergs, met een schuin dak met dikke balken.quote:Op zondag 9 september 2007 16:15 schreef SHE het volgende:
Wat heerlijk decadent Dude
Hoe waren de kamers? En ik zie dat ze maar een beperkte capaciteit hebben; moest je erg ver tevoren reserveren?
Ik ben sinds ik uit Zwollywood weg ben niet meer in die regionen geweest; deze plek lijkt me reden genoeg weer eens naar boven af te reizen.
wat je verteld lijkt me heerlijk voor een eerste gure herfstdagquote:Op zondag 9 september 2007 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De kamers waren mooi, echt des herbergs, met een schuin dak met dikke balken.
Ik had pas een maand geleden gereserveerd, en ongelooflijk veel mazzel dat er nog één kamer(tje) vrij was.
De moeite waard hoor SHE! Het ontbijt vanochtend was ook heerlijk. En het leuke van overnachten is dat je na het diner dus lekker blijft hangen in de salon met de open haard. Cognacje erbij...![]()
Isegrim, dat wilde ik jou nog vragen: jij bent behoorlijk bedreven in gerechten uit de Indiase keuken, en je raadde ooit een auteur/ kookboek aan in een of ander topic. Welke was dat?quote:Op zondag 9 september 2007 14:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga pastasaus maken voor vanavond. Met echte Italiaanse tomaten, van die langwerpige.
Mmmm klinkt goed, recept?quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb een eigengemaakte kippen/pinda soep met een restje Japanse wokgroenten van gister erdoor en geraspte kokos en koriander erover.
Welk restant bedoel jequote:Dat van Bluezz ziet er erg lekker uit, ik heb dat nog nooit gehad geloof ik.
Alle boeken van Kurma dasa. Wel vegetarisch overigens.quote:Op zondag 9 september 2007 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Isegrim, dat wilde ik jou nog vragen: jij bent behoorlijk bedreven in gerechten uit de Indiase keuken, en je raadde ooit een auteur/ kookboek aan in een of ander topic. Welke was dat?
Thanks! Ik ben niet allergisch voor vegetarisch, zeker niet als er veel peulvruchten inzitten... Ben grotendeels als vegetarier opgevoed.quote:Op zondag 9 september 2007 21:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alle boeken van Kurma dasa. Wel vegetarisch overigens.
http://www.kurma.net/books/index.html
Ook verkrijgbaar via Amazon.
Na "köfte" was ik opgehouden met lezen en heb ik alleen naar het plaatje gekeken, dus ik dacht dat wat er op het bord lag köfte was en dat kende ik niet en dat zag er lekker uit, vandaarquote:Op zondag 9 september 2007 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm klinkt goed, recept?
[..]
Welk restant bedoel je
Ik ben zelf heel lang vegetariër geweest, vanuit religieus oogpunt. Tegenwoordig eet ik graag vlees en soms voeg ik gewoon vlees toe aan Kurma's recepten. Hij zou daar niet blij mee zijn trouwens.quote:Op zondag 9 september 2007 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben niet allergisch voor vegetarisch, zeker niet als er veel peulvruchten inzitten... Ben grotendeels als vegetarier opgevoed.
Ben je zelf Indiaas?quote:Op zondag 9 september 2007 21:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben zelf heel lang vegetariër geweest, vanuit religieus oogpunt. Tegenwoordig eet ik graag vlees en soms voeg ik gewoon vlees toe aan Kurma's recepten. Hij zou daar niet blij mee zijn trouwens.
Nope. Maar ik ben wel een aantal jaar aanhanger geweest van de Hare Krishna-beweging. Ik was een tijdlang kok in http://www.radhadesh.com/ . Daar heb ik dus ook leren koken.quote:
Ik wil het! Ik wil het nu ookquote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef minilotje het volgende:
Oud casinobrood moest op, vandaag véél witte boterhammetjes gegeten met een laagje boter, een laag suiker, en wat speculaaskruiden. Tien minuten laten borrelen onder de grill, laten afkoelen, en je hebt een heel knapperig, zoet kaneelbroodje.
quote:
Oud brood, een schep suiker en een snuf speculaaskruiden.. Voor de kosten hoef je het niet te laten.quote:
Uit de Allerhande, ovenschotel met roomkaas en sugarsnaps. Vorige week gegeten wegens overgebleven sugarsnaps, al maakte ik het met grove aardappelpuree in plaats van gekookte krieltjes. Ik hou niet van gekookte aardappel.quote:Op maandag 10 september 2007 11:06 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net gehakt uit de diepvries gehaald en ik heb nog broccoli. Ik denk dat ik maar een lekkere ovenschotel maak! Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |