quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Gekookte aardappels, met erwtjes en worteltjes, en een lekkere saucijs, met paprika-jus
Leugensquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:26 schreef golfer het volgende:
Bluezz staat nu lekker zelfgemaakte nasi-goreng te maken.![]()
Dat was nu toevallig bij de AH in bloemendaal uit het magnetronvak uitverkochtquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was nasi van de chinees met prei ui en gehakt, kruiden en ketjap
Zo goed
Maak je t ook weleens zelf, chutney? Ik vind het echt heerlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:17 schreef Isegrim het volgende:
Een lamscurry met tomaten, kikkererwten en gefrituurde aubergine. Met rijst. En Patak's mango-chutney.
Regelmatig. En zelfgemaakt is veel lekkerder dan uit een potje uiteraard, als is die van Patak's goed te pruimen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak je t ook weleens zelf, chutney? Ik vind het echt heerlijk!
Try this: willekeurig lekker vers broodje, plakken brie (evt snel even onder de grill), plakjes uitgebakken bacon en dan een flinke klodder chutney.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Regelmatig. En zelfgemaakt is veel lekkerder dan uit een potje uiteraard, als is die van Patak's goed te pruimen.
Álles is lekker met chutney.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Try this: willekeurig lekker vers broodje, plakken brie (evt snel even onder de grill), plakjes uitgebakken bacon en dan een flinke klodder chutney.
Zo lekker
Gisteren gemaakt, met wat halva productenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Maak je t ook weleens zelf, chutney? Ik vind het echt heerlijk!
Vandaag heb ik spaghetti carbonara gemaakt. Het is maar goed dat we t niet elke dag eten, maar mehn, wat is dat toch altijd zaligIk maak echt de allerlekkerste
met room
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
We hebben vandaag lekker gegeten in Maastricht. In een klein eetgelegenheid genaamd ut wief van de Waal ofzo
Duo van biefstukje met pepersaus en een varkenshaas met stroganoff. Was goed te doen, geen culinaire hoogstand maar een uiterst relaxed zaakje.
Kok stond in zijn eentje te koken in een semi open keuken. Het zag er keurig uit. Hij liet een theedoek vallen en gooide hem gelijk in de was.
De kok zelf was trouwens zeer zeker lekker!
Waar is dat restaurant in Maastricht? Ook eens gaan proberen maarquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
We hebben vandaag lekker gegeten in Maastricht. In een klein eetgelegenheid genaamd ut wief van de Maas ofzo
Duo van biefstukje met pepersaus en een varkenshaas met stroganoff. Was goed te doen, geen culinaire hoogstand maar een uiterst relaxed zaakje.
Kok stond in zijn eentje te koken in een semi open keuken. Het zag er keurig uit. Hij liet een theedoek vallen en gooide hem gelijk in de was.
De kok zelf was trouwens zeer zeker lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |