ik doe met je meequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Nog niks en vanalles... voorgeproefd met voorbereiden in de keuken net
Heb wel zin in een wijntje nu
Maakt niet uit smaakt er niet minder omquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
@ martijn77: ik noem dat altijd een BigRanzigheid![]()
Ik had n keer in Frankrijk zo'n Tastyburger "gegrild"quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik doe met je mee![]()
@ martijn77: ik noem dat altijd een BigRanzigheid![]()
quote:
Ik vind de augurk nou juist het enige eetbare aan dat hele dingquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
@ CF: af en toe vind ik een quarter pounder zooooooo lekker .... neem 'm altijd zonder augurk, dan maken ze 'm vers en dan heb je niet zo'n klef lauw broodje wat al 5 minuten in de bin ligt![]()
patat neem ik ook altijd zonder zout, de bergen die ze bij de mac er af en toe overheen gooien![]()
Kom jij nou maar door met het recept van die fetakoekjesquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:56 schreef tonks het volgende:
Kieskeurig zijn bij de mac donalds!!!!!!!!!!
Hoe laat verwachten jullie mij ook alweer?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
Straks krijgen we bezoek, dus we hebben wat tapas-achtige dingetjes voorbereid:
Enorme lekker dingen
Al veranderd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:12 schreef Isegrim het volgende:
Sherry-tomaatjes, zit daar sherry in?'t Zijn cherry-tomaatjes, ofwel tomaatjes die even groot zijn als kersen (cherries)
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
We beginnen met een amuse van gerookte zalm en Hollandse garnalen met een kwarteleitje.
Daarna volgt een tweede amuse: de befaamde lauwwarme wortelsoep in een champagne-glas.
Vervolgens krijgen we met pesto, zongedroogde tomaten en een beetje rundergehakt gevulde portobello's uit de oven.
Verder staat nog op het menu: in tomatensaus gegaarde köftes met een yoghurt-mintsaus.
Aan koude hapjes hebben we dan nog:
wraps met chorizo,
wraps met zalm en roomkaas,
pittige gamba's,
peppadews met roomkaas,
cherry-tomaatjes,
nog wat kwarteleitjes,
zelfgebakken waldkornbrood met boursin
en in knoflook gemarineerde stukjes Spaanse schapenkaas.
Tenslotte hebben we als dessert nog stoofpeertjes/kaneel-ijs.
Hebben jullie de hele dag in de keuken gestaan ofzo? Jemig wat een werk..wel leuk werk dan maar toch!![]()
Verder natuurlijk veel drank, waaronder limoncello.
Glaasje waterquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
Zoals reeds verwacht vanmorgen aten we frietjes. Mwa. Was niet zo lekker. Ik ga zometeen maar even kijken of er nog wat in mijn koelkast rondzwerft waar ik lekkere hapjes van kan maken voor vanavond. Het zal armoei-troef zijn (want morgen is het pas weer boodschappendag).
Iemand tips voor simpele, doch lekkere hapjes??
Men neemt 3 a 4 eieren. Men kookt die. Men neemt toastje of van die kleine droge crackertjes. Men doet de gekookt ei in plakkies maken, pleurt die op de toastjes,beetje mayo erop ende voilaquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
Zoals reeds verwacht vanmorgen aten we frietjes. Mwa. Was niet zo lekker. Ik ga zometeen maar even kijken of er nog wat in mijn koelkast rondzwerft waar ik lekkere hapjes van kan maken voor vanavond. Het zal armoei-troef zijn (want morgen is het pas weer boodschappendag).
Iemand tips voor simpele, doch lekkere hapjes??
Ja en dat had ik dus ook gedaan gisteravond, hahaha!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Men neemt 3 a 4 eieren. Men kookt die. Men neemt toastje of van die kleine droge crackertjes. Men doet de gekookt ei in plakkies maken, pleurt die op de toastjes,beetje mayo erop ende voila![]()
*doen gaat
Das vet lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 07:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja en dat had ik dus ook gedaan gisteravond, hahaha!
En nu standaard ontbijt: koffie en een sigaret!
En? Waren de gasten tevree?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
![]()
Probeer eens wat meer groente te eten dan ben je misschien niet altijd ziekquote:Op zaterdag 8 september 2007 07:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das vet lekker
OT : Enkel wat water en hoestdrankjes. Door die klere keelpijn krijg ik de eerste 2 u 's ochtends geen hap door
Yepzzzquote:
Beterschap.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben thee aan het maken van gember, kaneel en kruidnagels. Die ga ik straks opdrinken met honing erin. Ik ben namelijk enorm verkouden en heb een zere keel.
Recept?quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nog een knolselderij liggen en daar ga ik vanavond soep van maken, met linzen en spekjes.
De rest van het menu zal afhangen van wat ik vandaag op de markt koop.
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?course=hoofdgerecht&ingredient=knolselderij&id=318788&offset=0quote:
Piet is homo, jeweets.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef SHE het volgende:
Ik ben sinds vanochtend 8 uur bezig; eerst grote pan chili voor in de vriezer.
Ik ben doordeweeks pas om 21.00 thuis, dus koken moet maar vooruit in het weekend.
Nu staat nog een flinke pan echte tomatensaus met wijn en knof te pruttelen; die moet nog 3 uur en dan kan ie ook de vriezer in.
vanavond; een kip fajita met ui en paprika en wat creme fraiche en natuurlijk nachos con todos.
Waarom ik nog geen ring om mijn vinger draag is mij een raadsel![]()
Vega is prima mits goed bereidquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Nu kaneelkoffie verkeerd en water, veeeeel water(beetje té heftig genoten van de wijn met SOL en HIJ vannacht
)
Vanavond gaan we bij een golferbroer eten, dus ben benieuwd, ze zijn vegetarisch maar kunnen wel lekker koken
Bewaar je partnerruil verhalen voor kpdquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Nu kaneelkoffie verkeerd en water, veeeeel water(beetje té heftig genoten van de wijn met SOL en HIJ vannacht
)
Vanavond gaan we bij een golferbroer eten, dus ben benieuwd, ze zijn vegetarisch maar kunnen wel lekker koken
Eten is geil hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:20 schreef tonks het volgende:
Bewaar je partnerruil verhalen voor kpd
Ik kan deze soep van harte aanraden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?course=hoofdgerecht&ingredient=knolselderij&id=318788&offset=0
Ik laat mijn bevindingen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |