http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?course=hoofdgerecht&ingredient=knolselderij&id=318788&offset=0quote:
Piet is homo, jeweets.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef SHE het volgende:
Ik ben sinds vanochtend 8 uur bezig; eerst grote pan chili voor in de vriezer.
Ik ben doordeweeks pas om 21.00 thuis, dus koken moet maar vooruit in het weekend.
Nu staat nog een flinke pan echte tomatensaus met wijn en knof te pruttelen; die moet nog 3 uur en dan kan ie ook de vriezer in.
vanavond; een kip fajita met ui en paprika en wat creme fraiche en natuurlijk nachos con todos.
Waarom ik nog geen ring om mijn vinger draag is mij een raadsel![]()
Vega is prima mits goed bereidquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Nu kaneelkoffie verkeerd en water, veeeeel water(beetje té heftig genoten van de wijn met SOL en HIJ vannacht
)
Vanavond gaan we bij een golferbroer eten, dus ben benieuwd, ze zijn vegetarisch maar kunnen wel lekker koken
Bewaar je partnerruil verhalen voor kpdquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Nu kaneelkoffie verkeerd en water, veeeeel water(beetje té heftig genoten van de wijn met SOL en HIJ vannacht
)
Vanavond gaan we bij een golferbroer eten, dus ben benieuwd, ze zijn vegetarisch maar kunnen wel lekker koken
Eten is geil hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:20 schreef tonks het volgende:
Bewaar je partnerruil verhalen voor kpd
Ik kan deze soep van harte aanraden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?course=hoofdgerecht&ingredient=knolselderij&id=318788&offset=0
Ik laat mijn bevindingen weten.
Ha, wat een toeval. HIer All-bran (Plus) met blauwe bessen en volle boer'nyoghurt.quote:Op zondag 9 september 2007 08:00 schreef computergirl het volgende:
ik zit nu aan een bak all-bran met blauwe bessen en magere melk.
Vanavond eet ik AH kipgebraad uit de oven
De Proeverijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |