quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 3 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
007. 130 Muck
013. 095 Papierversnipperaar
017. 084 OA
020. 079 buzzer
029. 064 Pheno
034. 062 Sjowhan
039. 059 MPG
046. 056 Houniet
054. 049 Frutsel
057. 047 Memento-Mori
078. 040 Kuukske
091. 037 Lenny_Leonard
091. 037 JortK
201. 021 crossover
Ze zijn pauper, hebben geen geld om er 1 zelf te kopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:54 schreef OA het volgende:
Wat is dat met die avatars van iedereen?![]()
Joolz, MPG, etc..... zijn ermee besmet![]()
quote:
#442 is gesloten om ± 01:30 door eer-ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Waarom krijgen Eer en Lenny geen koffie?![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
#442 is gesloten om ± 01:30 door eer-ik
#443 is geopend om ± 07:00 door OA
eer-ik en Lenny waren het oude topic aan het volspammen en hebben dus geen nieuwe geopend![]()
Schande!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik en Lenny waren het oude topic aan het volspammen en hebben dus geen nieuwe geopend![]()
Ff een ban regelen van 6 uur?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, enige wat je hoeft te doen om kans te maken op een Wii, die ik dus never nooit ga kopen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:54 schreef OA het volgende:
Wat is dat met die avatars van iedereen?![]()
Joolz, MPG, etc..... zijn ermee besmet![]()
Of ze willen er niet 1 kopen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze zijn pauper, hebben geen geld om er 1 zelf te kopen
[..]
quote:
Puick!!quote:
Lenny, is een kloon?!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:20 schreef OA het volgende:
Zit ik zo net even in FOT een topic door te spitten, kom ik een reactie van BX tegen, gevolgd door eer-ik en gevolgd door....
Kijk zelf maar ff....
Het is eigenlijk te triest voor woorden, maar ik moest gewoon lachen.... [afbeelding]
[Centrale showcase] Vakantiefoto's!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:20 schreef OA het volgende:
Zit ik zo net even in FOT een topic door te spitten, kom ik een reactie van BX tegen, gevolgd door eer-ik en gevolgd door....
Kijk zelf maar ff....
Het is eigenlijk te triest voor woorden, maar ik moest gewoon lachen.... [afbeelding]
In principe wel, maar eigenlijk is zijn originele account meer als kloon te beschouwen.quote:
zo gaat het vakerquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:20 schreef OA het volgende:
Kijk zelf maar ff....
Kom je nederig je excuses aanbieden?quote:
ehm, laat me even nadenkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom je nederig je excuses aanbieden?![]()
Niet te lang, dat is verkeerd voor je postcountquote:
Verzaker!quote:
I know.. maar om dat overal te doen....quote:
quote:
Hoiquote:
Nog 4,5 week en dan 3 weken vrij....quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
Nog 4 dagen werken. En dan 5 weken eindelijk vrij.
Goed bezig!quote:Nu nog even een tyfusmail naar autozaken sturen, of ze die audi soms in hun hol gestopt hebben
Ok, je hebt 6 dagen de tijd.quote:
SJEMBEK WAAR BLIJFT ME AUTO #@#%^@# HOND!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
Nog 4 dagen werken. En dan 5 weken eindelijk vrij.
Nu nog even een tyfusmail naar autozaken sturen, of ze die audi soms in hun hol gestopt hebben
Ja, maar ik ben nu werkeloos, en studieloos nog, dus m'n postcount gaat er sowieso niet hard op vooruitquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet te lang, dat is verkeerd voor je postcount
Ja hoor, gaat prima.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, je hebt 6 dagen de tijd.
Verder alles goed, Eer?
Moge Boemquote:
Ja, ok, dat schiet ook niet echt op inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Verzaker!![]()
[..]
I know.. maar om dat overal te doen....![]()
Wanneer begon je ook alweer?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu werkeloos, en studieloos nog, dus m'n postcount gaat er sowieso niet hard op vooruit
Prima geregeld, merk ik wel....quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop daar vandaag een antwoord op te krijgen.
heerlijk iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Prima geregeld, merk ik wel.... [afbeelding]
bek houwequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
hij luistert naar jequote:
Lenny ouwe azijnpisserquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Het begin van een schooljaar kenmerkt zich immer door chaos...quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heerlijk idd
Misschien had ik al moeten beginnen nu
Ik word er gek van iig.
Linkerdouche
ach, op welke school niet?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Het begin van een schooljaar kenmerkt zich immer door chaos...![]()
Het is net een grote amateuristische bende.... [afbeelding]
kreeg net van de IB groep een brief dat de inschrijving gelukt isquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Het begin van een schooljaar kenmerkt zich immer door chaos...![]()
Het is net een grote amateuristische bende.... [afbeelding]
ik heb hetzelfde gezeik, heb nog niet eens me OVquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heerlijk idd
Misschien had ik al moeten beginnen nu
Ik word er gek van iig.
Linkerdouche
Jij kan het als geen ander weten natuurlijk!!quote:
quote:
wat ben jij in een vrolijke sociale buiquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:17 schreef JortK het volgende:
werk
conversie
mensen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Komt vanzelf wel weer goed hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
wat ben jij in een vrolijke sociale bui
quote:
JeeJeequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
goeoeoeoedemorgen lieverdjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moguh!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
goeoeoeoedemorgen lieverdjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan is het goedquote:
quote:
ik dacht dat je het over de nieuwe CUL-mod hadquote:
Je kapster?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Jij kan het als geen ander weten natuurlijk!!![]()
Heb jij je zaakjes wel goed gepland?![]()
lieverd.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:26 schreef Houniet het volgende:
goedemorgen JJ [afbeelding][afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben door voo r2e ronde van solli gesprek...![]()
![]()
das toch heel normaal op scholenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
en als er dingen niet kloppen is het omdat docenten en opleidingsmanagers hebben zitten slapen....
jaja...thnx!!!...ik zou pas over 2 weken iets horen maar kreeg de zelfde middag al bericht....quote:
Eens!quote:
Muckie!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
wat ben jij in een vrolijke sociale bui
that's the spiritquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef JortK het volgende:
Ik heb besloten me niet meer druk te maken en gewoon de boel over me heen te laten komen
hoeraquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet ik jou nu opeens ook sexy vinden omdat je een blauw kleurtje krijgtquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over de nieuwe CUL-mod had![]()
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
en als er dingen niet kloppen is het omdat docenten en opleidingsmanagers hebben zitten slapen....
OAquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef OA het volgende:
Muckie!!![]()
Je ziet nog steeds niet bont en blauw....![]()
goed bezigquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, die heb ik dus ook nog nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde gezeik, heb nog niet eens me OV
aerocinno?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef LaZZ_NL het volgende:
Ga straks maar eens zo'n Nespresso apparaat halen ter vervanging van mijn Senseo... Incl. de Aerocinno, benieuwd of het allemaal een beetje werkt..
word je mod?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
OA
geduld lieverd, geduld
shmoopy is er vandaag niet, dus ik zet even op een ander FA te wachten
jongen, dat hoorde je al te vinden zonder kleurtjequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
moet ik jou nu opeens ook sexy vinden omdat je een blauw kleurtje krijgt![]()
@ Papier, zeker
sterker nog, ik heb al rechtenquote:
je haalt de woorden uit mijn mond Muck....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
jongen, dat hoorde je al te vinden zonder kleurtje![]()
![]()
Je word MOD!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
OA
geduld lieverd, geduld
shmoopy is er vandaag niet, dus ik zet even op een ander FA te wachten
Straks lopen er nog meer mods dan gewone users rond in KSC....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je word MOD!
Feli!
![]()
[afbeelding]
Bijna een baan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb al rechten
alleen nog geen kleurtje
maar dat past wel bij me, halve albino die ik er ben
hoezo pas ik oktober? ik log in op de website van ibgroep en daar lees ik dat ik me ov al kan ophalen vanaf september 2006quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, die heb ik dus ook nog niet
Maar ik geloof dat ik die sowieso pas per oktober krijg.
ik zou liever een vergoeding krijgen dan een OV trouwens
Idd, maar het ging mij meer om het soort woorden....quote:
idd, dit wordt te dol.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Straks lopen er nog meer mods dan gewone users rond in KSC....![]()
Cross, Buzzer, Prutser, Boem, Muck....
Het moet niet gekker worden....![]()
ik ga ook eens kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo pas ik oktober? ik log in op de website van ibgroep en daar lees ik dat ik me ov al kan ophalen vanaf september 2006ik hun bellen, alle lijnen bezet. de hele dag door
vage bende. ik ga gewoon naar het postkantoor vanmiddag en dan zie ik wel. als ik elke dag zonder ov moet reizen dan kost het me klauwen met geld. en ik ga niet met de wagen naar Nijmegen
dan sta ik elke dag vast
ik weet ook nog niet in welke klas ik zit etclaat staan wat voor boeken etc
maar de betaling is wel al geregeld
vanmiddag maar even school bellen. heb het introfeest ook al gemist
Zonder afhaalbewijs, krijg je geen OV mee hoor....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo pas ik oktober? ik log in op de website van ibgroep en daar lees ik dat ik me ov al kan ophalen vanaf september 2006ik hun bellen, alle lijnen bezet. de hele dag door
vage bende. ik ga gewoon naar het postkantoor vanmiddag en dan zie ik wel. als ik elke dag zonder ov moet reizen dan kost het me klauwen met geld. en ik ga niet met de wagen naar Nijmegen
dan sta ik elke dag vast
ik weet ook nog niet in welke klas ik zit etclaat staan wat voor boeken etc
maar de betaling is wel al geregeld
vanmiddag maar even school bellen. heb het introfeest ook al gemist
Straks is het tres chique om geen MOD te zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Straks lopen er nog meer mods dan gewone users rond in KSC....![]()
Cross, Buzzer, Prutser, Boem, Muck....
Het moet niet gekker worden....![]()
dat snap ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
jongen, dat hoorde je al te vinden zonder kleurtje![]()
![]()
Proud to be a ordinary user!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Straks is het tres chique om geen MOD te zijn
kutzooi ik weet het, maarjaquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Zonder afhaalbewijs, krijg je geen OV mee hoor....![]()
k doe meequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zeg dat we een staatsgreep doen op KSC...
ja dat heb ik nu ook. staat niets van een afhaalbewijsquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
en ik kan m'n OV ook al ophalen.
Vorige keer, 5 jaar geleden, kreeg je nog een papiertje om je OV op te halen.
Is dat nu nog zo?
Of moet je die shit uitprinten?
dank je!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je word MOD!
Feli!
![]()
[afbeelding]
ik per 1 september 2006quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
ohnee, ik kan 'm de 7e ophalen.
mijnibgroep.nlquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
kutzooi ik weet het, maarjaik moet toch ergens beginnen. als ik inlog op mijnibgroep.nl dan moet ik mijn kaartnummer en legitimatie meenemen
staat niets bij van een afhaalbewijs though
Ik print die zooi wel gewoon uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
kutzooi ik weet het, maarjaik moet toch ergens beginnen. als ik inlog op mijnibgroep.nl dan moet ik mijn kaartnummer en legitimatie meenemen
staat niets bij van een afhaalbewijs though
grapje schat, grapjequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat snap ikmaar het kwam er zo raar uit
![]()
![]()
kaartnummer staat op internet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
mijnibgroep.nl![]()
Vroeger jongen, vroeger, toen moest je nog gewoon bellen en een week wachten op antwoord middels een brief...![]()
Je kaartnummer zal wel op het afhaalbewijs staan...![]()
wat ga je nu allemaal meenemen dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik print die zooi wel gewoon uit.
Heb niks van een afhaalbewijs ofzo gekregen, en hier staat op dat ik 'm mag halen.
Ik probeer het wel op die manier.
quote:
Ik zag het alquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef Muck het volgende:
eer, kijk eens naar je post
[KSC #443] Geen koffie voor eer-ik & Lenny!! :(
Whehehequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef Muck het volgende:
[KSC #443] Geen koffie voor eer-ik & Lenny!! :(
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef JortK het volgende:
Post hier de raarste Google Ads op Fok!
goed topic
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef Muck het volgende:
[KSC #443] Geen koffie voor eer-ik & Lenny!!
Op CULquote:
jaquote:Kan je nu ook alle fora zien/binnekomen?
tuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Muck leechtst volop in KPD vanaf nu
ik kom daar vrijwel nooitquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
kijken of jullie niks doen dat niet mag![]()
nee joh, veel blauwer dan dit kan ze niet worden hoor...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ben weer.
Nog altijd zwart muck?
Ik ook niet....quote:
quote:vuilak....![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh, veel blauwer dan dit kan ze niet worden hoor...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet....
en als ik er dan een keer kom en ik post, posten de heeren eer-ik ende MPG meteen:
[..]
![]()
quote:
quote:
hoezo op zondag?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:06 schreef JortK het volgende:
Ik gaat binnenkort een zondag alleen maar fokken en eens het post record verbreken![]()
Zondag is de enige dag dat ik tijd heb en kan ik volop baggeren omdat alle mods er dan niet zijnquote:
Mag ik een Welkom-topic in CUL openen?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mag ik een Welkom-topic in CUL openen?![]()
Gooi dat topic dicht!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef Muck het volgende:
je was net te laat OA
maar wel lief aangeboden
Legitimatie en een print-out van die IB-Pagina.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:08 schreef Houniet het volgende:
@ eer-ik, wat neem je allemaal mee om je OV op te halen
jij altijdquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Blauw.
Mag ik je nu niet meer uitschelden?
lijkt me leuk ,maar mag nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef OA het volgende:
Muck, vraag ff of je geel mag zijn, of oranje, bruin, groen, whatever.....
Anders zijn hier echt teveel blauwen.... én het is weer eens wat anders!![]()
probeer een keeer tussen 00:00 en 06:00quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Zondag is de enige dag dat ik tijd heb en kan ik volop baggeren omdat alle mods er dan niet zijn![]()
Waarom niet?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
probeer een keeer tussen 00:00 en 06:00
Enne, overdag kan je ook prima baggeren hoor.
Had laatst met m'n baggerkloon 250 posts en met eer-ik ook
Latig schijten he als die bril schuiftquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:26 schreef OA het volgende:
ff naar Karwei... een bevestigingsbout van de toiletbril thuis is afgebroken....![]()
en dat ding is nog geen jaar oud...![]()
Mja... nu ga ik maar een nieuwe halen...![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Latig schijten he als die bril schuift
ik woon thuis jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Legitimatie en een print-out van die IB-Pagina.
Woon jijj thuis, of niet?
ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft een leuk idee voor zijn UI
Van de week maar eens mee aan de gang
whehehequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik persoonlijk moest er spontaan van kakken...
quote:
preciesquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zondagnacht probeerde men ook flink te baggeren, maar er waren zat mods aanwezig...![]()
Wat dat betreft kan je ws het beste een doordeweekse nacht uitzoeken![]()
ik kreeg ineens allerlei post op m'n nieuwe adres.quote:
hatchback of sportback, weet je dat inmiddels al?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:42 schreef Pheno het volgende:
Audi A3 attraction proline business. Klinkt best gheil
Staat niet op het formulierquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hatchback of sportback, weet je dat inmiddels al?
ik ben niet verplaatst of wat dan ook. ik neem gewoon me dingetjes mee naar het postkantoor en ik zie het welquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kreeg ineens allerlei post op m'n nieuwe adres.
Terwijl ik daar nog niet ingeschreven ben.
Ik heb diesel, zoals gewoonlijk in leasequote:
wat neem jij allemaal mee dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben niet verplaatst of wat dan ook. ik neem gewoon me dingetjes mee naar het postkantoor en ik zie het wel[afbeelding]
weet je of ie quattro heeft?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb diesel, zoals gewoonlijk in lease
Maar goed, als je alle kleurencombis etc gaat tellen zullen er vast wel zo veel zijn.
kaartnummer, pasfoto, legitimatie en een afdruk van mijnibgroep.nl voor de zekerheidquote:
lijkt me wel verstandig jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
kaartnummer, pasfoto, legitimatie en een afdruk van mijnibgroep.nl voor de zekerheid
ohja, godver, pasfoto moet ook weerquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
kaartnummer, pasfoto, legitimatie en een afdruk van mijnibgroep.nl voor de zekerheid
Dat zou er dan bij moeten staan, neem ik aan. Ik heb straks de auto zelf, dus als ik dan teruggereden heb (naar huis) , dan laat ik het wel weten.quote:
Klinkt gheil jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:42 schreef Pheno het volgende:
Audi A3 attraction proline business. Klinkt best gheil
Kutopelquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou er dan bij moeten staan, neem ik aan. Ik heb straks de auto zelf, dus als ik dan teruggereden heb (naar huis) , dan laat ik het wel weten.
He, het is een Audi, dus zelfs de basic uitvoering p0wned any kutopel
op de audi staat dat proline business alleen op de attraction variant kanquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
whehe, en is het een proline, of een attraction?
dat zijn namelijk 2 verschillede pakketten
http://www.audi.nl/home/m(...)17304,_D0Lnl,00.htmlquote:De Pro Line Business is alleen verkrijgbaar op de Audi A3 Attraction.
ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou er dan bij moeten staan, neem ik aan. Ik heb straks de auto zelf, dus als ik dan teruggereden heb (naar huis) , dan laat ik het wel weten.
He, het is een Audi, dus zelfs de basic uitvoering p0wned any kutopel
Dat zal de eerste boete uitwijzenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klinkt gheil ja
Maar of dat het ook is?
hou die rustquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, godver, pasfoto moet ook weer
Moet ik weer laten maken
wat denk je?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
muck, wat doe je als ik tubgirl post?
Iemand gaat zo met die kutopel naar de plaats toe waar de audi staat om het in te ruilen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat is waar.
Je hebt wel een toffe wagen nu
Maakt het je nu nog steeds geen kont uit dat je daarin rijdt?
dat kan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
op de audi staat dat proline business alleen op de attraction variant kan
[..]
http://www.audi.nl/home/m(...)17304,_D0Lnl,00.html
Koopjequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand gaat zo met die kutopel naar de plaats toe waar de audi staat om het in te ruilen.
Het kost me 25 euro eigen bijdrage in de maand als ik de audi neem
tuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
@ muck: je vraagt dan even lief of ik het niet meer wil doen, en jij haalt het plaatje weg
Niet meteen arrogante blauwe trekjes gaan vertonen he?!quote:
moet je even een batch runnen in photoshop, kan je ze allemaal laten resizenquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:02 schreef OA het volgende:
Ik heb de foto's hier @ werk op de pc staan...![]()
Nog niet geresized ofzo...![]()
Ik heb geen psquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je even een batch runnen in photoshop, kan je ze allemaal laten resizen
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:03 schreef OA het volgende:
[..]
Niet meteen arrogante blauwe trekjes gaan vertonen he?!![]()
![]()
[afbeelding]
Triest, hoe kan een mens zo fokken werken?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:05 schreef OA het volgende:
Wat een immens trage bende weer zeg..... [afbeelding]
Hee je bent blauw. Gefeliciteerd.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hee je bent blauw. Gefeliciteerd.
quote:
Duh. Ik wil ook zon ding.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:18 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Jij ook al besmet met wii for 3![]()
![]()
Momenteel stijg je niet in mijn achting....quote:
Ik heb er al 1, dank.quote:
Hé, waarom werkt die PI ineens bij jou?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij ook al besmet met wii for 3![]()
![]()
Zie FB, bugtesten enzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, waarom werkt die PI ineens bij jou?![]()
quote:
Omdat ik aan het bugtesten benquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, waarom werkt die PI ineens bij jou?![]()
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:
Op welke wijze?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe layout aan het testen.
quote:
Waarom heeft dit geen naam?quote:
Ik snap dat je er dan niet in kan, maar waarom mag je zelfs de naam niet zien?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat je er niet de rechten toe hebt
Omdat daar gevoelige info in kan staan ofzo misschienquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap dat je er dan niet in kan, maar waarom mag je zelfs de naam niet zien?![]()
Nee, niet meer rechten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Op welke wijze?
Heb je nu ook meer rechten?![]()
In een TTquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat daar gevoelige info in kan staan ofzo misschien [afbeelding]
Ik zag wel dat je er niet over mag lullen.. of althans geen screenshots mag geven enzo...quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, niet meer rechten.
Gewoon kijken of alles goedzit, en dat aangeven.
juist.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat daar gevoelige info in kan staan ofzo misschien [afbeelding]
Wat is er gevoelig aan KPDquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
juist.
Alle topics die in verborgen fora staan worden zo weergegeven.
Dit omdat niet iedereen de rechten heeft om in die fora te komen.
Kan inderdaad 'gevoelige' informatie instaan.
Zo ook bijvoorbeeld met KPD topics.
Tot hier heb je gelijk....quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
juist.
Alle topics die in verborgen fora staan worden zo weergegeven.
Dit omdat niet iedereen de rechten heeft om in die fora te komen.
Kan inderdaad 'gevoelige' informatie instaan.
Bovenstaande gaat hier echter niet op...quote:Zo ook bijvoorbeeld met KPD topics.
nee, zie je niet staanquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Tot hier heb je gelijk....
[..]
Bovenstaande gaat hier echter niet op...
Een TT hier zegt niets over de TS... die is immers nog steeds onzichtbaar...
Ik weet eigenlijk niet eens of je een nieuw KPD topic ziet staan tussen de nieuwe topics als je geen toegang hebt....![]()
quote:
altijd goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
ik ga zo mijn ouders verblijden met een bezoekje
En dat voor een modje van CUL, je vindt koken ergquote:
ga je straks nog foto's maken van de Audiquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat voor een modje van CUL, je vindt koken erg
Met de D70, ik wil geen camfotosquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga je straks nog foto's maken van de Audi [afbeelding]??
ja, als dat lukt, moet je het sowieso laten wetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
postkantoor sluit om 1730
ben benieuwd eer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |