lieverd.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:26 schreef Houniet het volgende:
goedemorgen JJ [afbeelding][afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben door voo r2e ronde van solli gesprek...![]()
![]()
das toch heel normaal op scholenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
en als er dingen niet kloppen is het omdat docenten en opleidingsmanagers hebben zitten slapen....
jaja...thnx!!!...ik zou pas over 2 weken iets horen maar kreeg de zelfde middag al bericht....quote:
Eens!quote:
Muckie!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
wat ben jij in een vrolijke sociale bui
that's the spiritquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef JortK het volgende:
Ik heb besloten me niet meer druk te maken en gewoon de boel over me heen te laten komen
hoeraquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet ik jou nu opeens ook sexy vinden omdat je een blauw kleurtje krijgtquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over de nieuwe CUL-mod had![]()
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
en als er dingen niet kloppen is het omdat docenten en opleidingsmanagers hebben zitten slapen....
OAquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef OA het volgende:
Muckie!!![]()
Je ziet nog steeds niet bont en blauw....![]()
goed bezigquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, die heb ik dus ook nog nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde gezeik, heb nog niet eens me OV
aerocinno?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef LaZZ_NL het volgende:
Ga straks maar eens zo'n Nespresso apparaat halen ter vervanging van mijn Senseo... Incl. de Aerocinno, benieuwd of het allemaal een beetje werkt..
word je mod?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
OA
geduld lieverd, geduld
shmoopy is er vandaag niet, dus ik zet even op een ander FA te wachten
jongen, dat hoorde je al te vinden zonder kleurtjequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
moet ik jou nu opeens ook sexy vinden omdat je een blauw kleurtje krijgt![]()
@ Papier, zeker
sterker nog, ik heb al rechtenquote:
je haalt de woorden uit mijn mond Muck....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
jongen, dat hoorde je al te vinden zonder kleurtje![]()
![]()
Je word MOD!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
OA
geduld lieverd, geduld
shmoopy is er vandaag niet, dus ik zet even op een ander FA te wachten
Straks lopen er nog meer mods dan gewone users rond in KSC....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je word MOD!
Feli!
![]()
[afbeelding]
Bijna een baan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb al rechten
alleen nog geen kleurtje
maar dat past wel bij me, halve albino die ik er ben
hoezo pas ik oktober? ik log in op de website van ibgroep en daar lees ik dat ik me ov al kan ophalen vanaf september 2006quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, die heb ik dus ook nog niet
Maar ik geloof dat ik die sowieso pas per oktober krijg.
ik zou liever een vergoeding krijgen dan een OV trouwens
Idd, maar het ging mij meer om het soort woorden....quote:
idd, dit wordt te dol.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Straks lopen er nog meer mods dan gewone users rond in KSC....![]()
Cross, Buzzer, Prutser, Boem, Muck....
Het moet niet gekker worden....![]()
ik ga ook eens kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo pas ik oktober? ik log in op de website van ibgroep en daar lees ik dat ik me ov al kan ophalen vanaf september 2006ik hun bellen, alle lijnen bezet. de hele dag door
vage bende. ik ga gewoon naar het postkantoor vanmiddag en dan zie ik wel. als ik elke dag zonder ov moet reizen dan kost het me klauwen met geld. en ik ga niet met de wagen naar Nijmegen
dan sta ik elke dag vast
ik weet ook nog niet in welke klas ik zit etclaat staan wat voor boeken etc
maar de betaling is wel al geregeld
vanmiddag maar even school bellen. heb het introfeest ook al gemist
Zonder afhaalbewijs, krijg je geen OV mee hoor....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo pas ik oktober? ik log in op de website van ibgroep en daar lees ik dat ik me ov al kan ophalen vanaf september 2006ik hun bellen, alle lijnen bezet. de hele dag door
vage bende. ik ga gewoon naar het postkantoor vanmiddag en dan zie ik wel. als ik elke dag zonder ov moet reizen dan kost het me klauwen met geld. en ik ga niet met de wagen naar Nijmegen
dan sta ik elke dag vast
ik weet ook nog niet in welke klas ik zit etclaat staan wat voor boeken etc
maar de betaling is wel al geregeld
vanmiddag maar even school bellen. heb het introfeest ook al gemist
Straks is het tres chique om geen MOD te zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Straks lopen er nog meer mods dan gewone users rond in KSC....![]()
Cross, Buzzer, Prutser, Boem, Muck....
Het moet niet gekker worden....![]()
dat snap ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
jongen, dat hoorde je al te vinden zonder kleurtje![]()
![]()
Proud to be a ordinary user!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Straks is het tres chique om geen MOD te zijn
kutzooi ik weet het, maarjaquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Zonder afhaalbewijs, krijg je geen OV mee hoor....![]()
k doe meequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zeg dat we een staatsgreep doen op KSC...
ja dat heb ik nu ook. staat niets van een afhaalbewijsquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
en ik kan m'n OV ook al ophalen.
Vorige keer, 5 jaar geleden, kreeg je nog een papiertje om je OV op te halen.
Is dat nu nog zo?
Of moet je die shit uitprinten?
dank je!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je word MOD!
Feli!
![]()
[afbeelding]
ik per 1 september 2006quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
ohnee, ik kan 'm de 7e ophalen.
mijnibgroep.nlquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
kutzooi ik weet het, maarjaik moet toch ergens beginnen. als ik inlog op mijnibgroep.nl dan moet ik mijn kaartnummer en legitimatie meenemen
staat niets bij van een afhaalbewijs though
Ik print die zooi wel gewoon uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
kutzooi ik weet het, maarjaik moet toch ergens beginnen. als ik inlog op mijnibgroep.nl dan moet ik mijn kaartnummer en legitimatie meenemen
staat niets bij van een afhaalbewijs though
grapje schat, grapjequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat snap ikmaar het kwam er zo raar uit
![]()
![]()
kaartnummer staat op internet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
mijnibgroep.nl![]()
Vroeger jongen, vroeger, toen moest je nog gewoon bellen en een week wachten op antwoord middels een brief...![]()
Je kaartnummer zal wel op het afhaalbewijs staan...![]()
wat ga je nu allemaal meenemen dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik print die zooi wel gewoon uit.
Heb niks van een afhaalbewijs ofzo gekregen, en hier staat op dat ik 'm mag halen.
Ik probeer het wel op die manier.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |