Moge Boemquote:
Ja, ok, dat schiet ook niet echt op inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Verzaker!![]()
[..]
I know.. maar om dat overal te doen....![]()
Wanneer begon je ook alweer?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu werkeloos, en studieloos nog, dus m'n postcount gaat er sowieso niet hard op vooruit
Prima geregeld, merk ik wel....quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop daar vandaag een antwoord op te krijgen.
heerlijk iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Prima geregeld, merk ik wel.... [afbeelding]
bek houwequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
hij luistert naar jequote:
Lenny ouwe azijnpisserquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Het begin van een schooljaar kenmerkt zich immer door chaos...quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heerlijk idd
Misschien had ik al moeten beginnen nu
Ik word er gek van iig.
Linkerdouche
ach, op welke school niet?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Het begin van een schooljaar kenmerkt zich immer door chaos...![]()
Het is net een grote amateuristische bende.... [afbeelding]
kreeg net van de IB groep een brief dat de inschrijving gelukt isquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Het begin van een schooljaar kenmerkt zich immer door chaos...![]()
Het is net een grote amateuristische bende.... [afbeelding]
ik heb hetzelfde gezeik, heb nog niet eens me OVquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heerlijk idd
Misschien had ik al moeten beginnen nu
Ik word er gek van iig.
Linkerdouche
Jij kan het als geen ander weten natuurlijk!!quote:
quote:
wat ben jij in een vrolijke sociale buiquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:17 schreef JortK het volgende:
werk
conversie
mensen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Komt vanzelf wel weer goed hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
wat ben jij in een vrolijke sociale bui
quote:
JeeJeequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
goeoeoeoedemorgen lieverdjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moguh!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
goeoeoeoedemorgen lieverdjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan is het goedquote:
quote:
ik dacht dat je het over de nieuwe CUL-mod hadquote:
Je kapster?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Jij kan het als geen ander weten natuurlijk!!![]()
Heb jij je zaakjes wel goed gepland?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |