ik kom daar vrijwel nooitquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
kijken of jullie niks doen dat niet mag![]()
nee joh, veel blauwer dan dit kan ze niet worden hoor...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ben weer.
Nog altijd zwart muck?
Ik ook niet....quote:
quote:vuilak....![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh, veel blauwer dan dit kan ze niet worden hoor...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet....
en als ik er dan een keer kom en ik post, posten de heeren eer-ik ende MPG meteen:
[..]
![]()
quote:
quote:
hoezo op zondag?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:06 schreef JortK het volgende:
Ik gaat binnenkort een zondag alleen maar fokken en eens het post record verbreken![]()
Zondag is de enige dag dat ik tijd heb en kan ik volop baggeren omdat alle mods er dan niet zijnquote:
Mag ik een Welkom-topic in CUL openen?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mag ik een Welkom-topic in CUL openen?![]()
Gooi dat topic dicht!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef Muck het volgende:
je was net te laat OA
maar wel lief aangeboden
Legitimatie en een print-out van die IB-Pagina.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:08 schreef Houniet het volgende:
@ eer-ik, wat neem je allemaal mee om je OV op te halen
jij altijdquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Blauw.
Mag ik je nu niet meer uitschelden?
lijkt me leuk ,maar mag nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef OA het volgende:
Muck, vraag ff of je geel mag zijn, of oranje, bruin, groen, whatever.....
Anders zijn hier echt teveel blauwen.... én het is weer eens wat anders!![]()
probeer een keeer tussen 00:00 en 06:00quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Zondag is de enige dag dat ik tijd heb en kan ik volop baggeren omdat alle mods er dan niet zijn![]()
Waarom niet?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
probeer een keeer tussen 00:00 en 06:00
Enne, overdag kan je ook prima baggeren hoor.
Had laatst met m'n baggerkloon 250 posts en met eer-ik ook
Latig schijten he als die bril schuiftquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:26 schreef OA het volgende:
ff naar Karwei... een bevestigingsbout van de toiletbril thuis is afgebroken....![]()
en dat ding is nog geen jaar oud...![]()
Mja... nu ga ik maar een nieuwe halen...![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Latig schijten he als die bril schuift
ik woon thuis jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Legitimatie en een print-out van die IB-Pagina.
Woon jijj thuis, of niet?
ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft een leuk idee voor zijn UI
Van de week maar eens mee aan de gang
whehehequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik persoonlijk moest er spontaan van kakken...
quote:
preciesquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zondagnacht probeerde men ook flink te baggeren, maar er waren zat mods aanwezig...![]()
Wat dat betreft kan je ws het beste een doordeweekse nacht uitzoeken![]()
ik kreeg ineens allerlei post op m'n nieuwe adres.quote:
hatchback of sportback, weet je dat inmiddels al?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:42 schreef Pheno het volgende:
Audi A3 attraction proline business. Klinkt best gheil
Staat niet op het formulierquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hatchback of sportback, weet je dat inmiddels al?
ik ben niet verplaatst of wat dan ook. ik neem gewoon me dingetjes mee naar het postkantoor en ik zie het welquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kreeg ineens allerlei post op m'n nieuwe adres.
Terwijl ik daar nog niet ingeschreven ben.
Ik heb diesel, zoals gewoonlijk in leasequote:
wat neem jij allemaal mee dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben niet verplaatst of wat dan ook. ik neem gewoon me dingetjes mee naar het postkantoor en ik zie het wel[afbeelding]
weet je of ie quattro heeft?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb diesel, zoals gewoonlijk in lease
Maar goed, als je alle kleurencombis etc gaat tellen zullen er vast wel zo veel zijn.
kaartnummer, pasfoto, legitimatie en een afdruk van mijnibgroep.nl voor de zekerheidquote:
lijkt me wel verstandig jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
kaartnummer, pasfoto, legitimatie en een afdruk van mijnibgroep.nl voor de zekerheid
ohja, godver, pasfoto moet ook weerquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
kaartnummer, pasfoto, legitimatie en een afdruk van mijnibgroep.nl voor de zekerheid
Dat zou er dan bij moeten staan, neem ik aan. Ik heb straks de auto zelf, dus als ik dan teruggereden heb (naar huis) , dan laat ik het wel weten.quote:
Klinkt gheil jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:42 schreef Pheno het volgende:
Audi A3 attraction proline business. Klinkt best gheil
Kutopelquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou er dan bij moeten staan, neem ik aan. Ik heb straks de auto zelf, dus als ik dan teruggereden heb (naar huis) , dan laat ik het wel weten.
He, het is een Audi, dus zelfs de basic uitvoering p0wned any kutopel
op de audi staat dat proline business alleen op de attraction variant kanquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
whehe, en is het een proline, of een attraction?
dat zijn namelijk 2 verschillede pakketten
http://www.audi.nl/home/m(...)17304,_D0Lnl,00.htmlquote:De Pro Line Business is alleen verkrijgbaar op de Audi A3 Attraction.
ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou er dan bij moeten staan, neem ik aan. Ik heb straks de auto zelf, dus als ik dan teruggereden heb (naar huis) , dan laat ik het wel weten.
He, het is een Audi, dus zelfs de basic uitvoering p0wned any kutopel
Dat zal de eerste boete uitwijzenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klinkt gheil ja
Maar of dat het ook is?
hou die rustquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, godver, pasfoto moet ook weer
Moet ik weer laten maken
wat denk je?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
muck, wat doe je als ik tubgirl post?
Iemand gaat zo met die kutopel naar de plaats toe waar de audi staat om het in te ruilen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat is waar.
Je hebt wel een toffe wagen nu
Maakt het je nu nog steeds geen kont uit dat je daarin rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |