nee, hij heeft al hulp gevraagd op school. En alles wat je zei is ook al langs gekomen, daarom vroeg ik het me afquote:
Bullshit! Het was gewoon superdapper om te komen, je had gewoon naar huis kunnen gaan. Het was gewoon echt dapper om naar dat feest te gaan. Wat maakt het uit of je erover gedacht hebt om terug te gaan, je bent geweest en had een leuke avond. Dat is nog eens je angsten overwinnen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:19 schreef benzin het volgende:
Weer hetzelfde verhaal, ik kon weinig anders op dat moment, ik moest volgens advies wat vaker eruit, nou, daar was een mogelijkheid. En eigenlijk wilde/durfde ik niet eens. Toen ik mijn fiets neerzette, heb ik eerst nog wel een kwartier tot half uur rondgelopen, en erover gedacht om weer naar huis te gaan.
[..]
Tja, ik weet zelf ook wel dat ik niet altijd aardig ben dus je hoeft echt geen enkele excuses aan te bieden. Maar wees toch niet bang voor laurie die kerel doet altijd idiote dingen waarmee hij zichzelf voor schut zet dat weet jij ook. Dat komt echt niet voort uit puur zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:19 schreef benzin het volgende:
[quote]Op zaterdag 8 september 2007 21:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik schrok behoorlijk. Maar dat schreef ik net ook al. Het leek me niet handig als mensen van school erachter zouden komen, maar dat is nu dus toch gebeurd. Hoe begrijp ik nog niet, maar goed, ik kan daar zoveel woorden over vuil maken, maar toch niets meer aan veranderen.
[..]
Het zijn ook niet alleen jullie die vervelend doen. (Wel voornamelijk, vooral L.)
Ik denk zelf dat het bij vrienden ligt. Uitgaan is eigenlijk helemaal niet zo boeiend. Het enige is dat mensen die uitgaan vaak meer zin hebben om nieuwe contacten op te doen dan mensen die gewoon in hun oude omgeving zitten te chillen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:19 schreef benzin het volgende:
Wat komt er eerder, de vrienden of het uitgaan?![]()
Ik geloof niet dat het social suicide is om pauzes allleen door te brengen ik ben nu een keer of 4 op scholen terecht gekomen waar ik niemand kende, denk je dat ik dan elke pauze op een nieuwe school vrienden had om bij te staan? Ik dacht het iig niet. Daarbij is het stukken erger jezelf en je principes te verlaten dan dat het erg is om niet bij een bepaald groepje te horen. Je kan nog beter een pauze huiswerk maken dan een pauze afgezeken worden. Dat is beter voor je school, zelfvertrouwen en het belangrijkst eigenwaarde!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Kijk, het probleem is, als iemand op een middelbare school is het gewoon 'social suicide' om je pauzes alleen door te brengen, daarnaast zie je elke keer dat je dat probeert rare blikken, en zijn er zelfs af en toe wat mensen die er echt vervelende opmerkingen over maken. Dat is geen optie.
[..]
Wat moest ik dan? Kijk, dat is dat hele vorige punt, ik had gewoon geen andere keuze dan net doen of ik mezelf er niets van aantrok, immers, ik kon mijn pauzes niet alleen doorbrengen.
Op sommige momenten dat de mensen met wie ik nu de pauzes doorbreng er niet zijn heb ik dan ook nog wel eens de neiging naar jullie toe te gaan, niet omdat ik het zo leuk meer vind, maar omdat ik geen andere optie heb.
Maar hij trekt zichzelf er niets van aan dat hij zichzelf voor schut zet. Dat maakt hem echt totaal niets uit.quote:Op zondag 9 september 2007 04:37 schreef MannGegenMann het volgende:
Tja, ik weet zelf ook wel dat ik niet altijd aardig ben dus je hoeft echt geen enkele excuses aan te bieden. Maar wees toch niet bang voor laurie die kerel doet altijd idiote dingen waarmee hij zichzelf voor schut zet dat weet jij ook. Dat komt echt niet voort uit puur zelfvertrouwen.
Tja, maar dan alsnog moet je die vrienden ergens vandaan zien te halen, daarnaast, ik heb geen mooie/fatsoenlijke oude omgeving.quote:Ik denk zelf dat het bij vrienden ligt. Uitgaan is eigenlijk helemaal niet zo boeiend. Het enige is dat mensen die uitgaan vaak meer zin hebben om nieuwe contacten op te doen dan mensen die gewoon in hun oude omgeving zitten te chillen.
Ik weet dat nog zo net niet. Daarnaast hebben mezelf en mijn principes mij nog nooit iets goeds gebracht.quote:Daarbij is het stukken erger jezelf en je principes te verlaten dan dat het erg is om niet bij een bepaald groepje te horen. Je kan nog beter een pauze huiswerk maken dan een pauze afgezeken worden. Dat is beter voor je school, zelfvertrouwen en het belangrijkst eigenwaarde!
Er is vast nog wel iets wat gedaan moet worden, maar ik weet niet waar ik moet beginnen en wat ik moet doen.quote:Dit neemt trouwens niet weg dat er nog werk te doen is![]()
Het is heel makkelijk gezegd en, weet je, makkelijk gedaan, ook. Ik ben zelf ook adolescent geweest, ik begrijp wel wat het is. Maar in een donker hoekje kruipen, sorry lopen roepen en zelfmedelijden hebben, werkt natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:47 schreef roburt het volgende:
[..]
dit is wel heel makkelijk gezegd.
het waren zijn vrienden, en die is hij nu kwijt.
en even een nieuwe vrienden groep op school heb je echt niet hoor.
zoals je gelezen hebt waren dat de enige mensen waar hij mee omging.
ik denk dat iedereen wel snapt dat je dan niet 1 2 3 naar een ander groepje loopt die je niet kent. dat doet vrijwel niemand. vrienden ontmoet je, je gaat niet bij ze aankloppen om bij ze te zitten.
Eigenlijk zie ik er meer tegenop. Ik wilde eigenlijk liever niet dat andere mensen, en zeker niet van school dit te weten zouden komen. Ik was bang nog meer afgebrand te worden, en nog meer het buitenbeentje te worden.quote:Op zondag 9 september 2007 14:47 schreef Flashwin het volgende:
Met wat voor een gevoel ga je morgen naar shcool Benzin, nu klasgenoten van je erachter zijn gekomen? Zie er (nog meer) tegenop of ben je opgelucht..?
Tot nu toe wel..quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef Demarest het volgende:
Is er sprake van een wapenstilstand?
Begrijpelijk dat je hier niet meer schrijft wat er in je omgaat. Zorg wel dat je iets/iemand in je omgeving vindt tegen wie je kan praten, want krijg de indruk dat dat belangrijk is voor jou.quote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef benzin het volgende:
Anyway, ik wil hierbij iedereen bedanken voor alle adviezen aan mij.
Ik kan niet leven met de gedachte dat er mensen zijn die hier van mijn account afweten en mee zouden gaan zitten lezen.
Ik ga een andere plek zoeken om mijn verhaal kwijt te kunnen.
P.s. Als over een paar jaar al mijn problemen opgelost zijn en mijn leven op orde is kom ik dat hier nog wel vertellen.
quote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Tot nu toe wel..
Ik kan niet leven met de gedachte dat er mensen zijn die hier van mijn account afweten en mee zouden gaan zitten lezen.
P.s. Als over een paar jaar al mijn problemen opgelost zijn en mijn leven op orde is kom ik dat hier nog wel vertellen.
Think againquote:Op donderdag 6 september 2007 18:18 schreef benzin het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik denk nog steeds niet dat ik echt hulpverlening nodig heb, en dat hulpverlening misschien mijn situatie erger zou maken.
Yeps, inderdaad. Je zou eens kunnen beginnen met jezelf bij kop en kont pakkenquote:Ik moet echt iets doen.
....quote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Tot nu toe wel..
Ik schaam me voor het feit dat ik deze problemen heb. Ik voel me er echt 'afwijkend' door.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:09 schreef Swarmapapa het volgende:
Waarom zou jij belachelijk gevonden worden omdat je hier je verhaal post?
Zo voelt het niet, ik maak me gewoon zo druk over wat anderen van me denken, en echt, soms maakt me dat gewoon gek, de hele dag door denk ik nou wel wat anderen van me vinden, en meestal blijkt dat uiteindelijk zelfs gewoon hartstikke mee te vallen.quote:Tip, maak je nou eens niet druk om wat anderen van je denken. Kijken ze je raar aan, maken ze opmerkingen als je alleen door de gangen loopt? Laat ze lekker zeg... Dit is echt zo 1e klas middelbare scholierengedrag. Daar hoef jij je niet mee bezig te houden, jij staat al een stuk verderop in je leven, mentaal.
Dat is inderdaad wel zo, ik vind gewoon hier schrijven al een behoorlijke verlichting, maar ik had veel eerder ook bij een echt iemand moeten aankloppen om me te helpen mijn problemen oplossen, want ik kan dit gewoon niet zonder steun van een 'echte' persoon, iemand tegen wie ik echt kan praten.quote:ennuh, post gewoon hier op fok!, zo kan je je gedachten iig goed kwijt.
EINDELIJK! Go Benzin...nu ga je de goede kant op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef benzin het volgende:
Ik heb nu jaren verzuimd iets aan mijn gevoelens en problemen te doen, en het stelt me teleur dat ik het zover heb laten komen, maar anderzijds ben ik trots dat ik nu toch wat aan het doen ben, dat ik weer mensen vertrouw, en inmiddels hebben verschillende mensen steun toegezegd.
En voor het eerst sinds tijden voel ik me echt stukken beter en opgelucht.
Ik ga dit oplossen, hoe dan ook.
Grappig... eerst beweer je dat jezelf blootstellen aan je angsten het enige is dat echt helpt.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef Xtreem het volgende:
Oh, en wanneer je gaat studeren en op kamers gaat, zeker wanneer je een stad kiest waar neit te veel klas/schoolgenoten heen gaan, kun je echt opnieuw beginnen.
Ik zie het verband niet zo? Wanneer hij naar een andere stad gaat, zit hij alsnog alleen, tenzij hij contacten gaat leggen. De sociale angst is er nog steeds, alleen de voorgeschiedenis is er dan niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:56 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Grappig... eerst beweer je dat jezelf blootstellen aan je angsten het enige is dat echt helpt.
Om vervolgens te adviseren het tegenovergestelde te doen door bij de keuze van een studie rekening te gaan houden met waar je oud klasgenoten heengaan en ze zo veel mogelijk te ontwijken....
Anyway,
goed bezig Benzin!![]()
Om een nieuwe start te kunnen maken is het nu juist cruciaal dat je die voorgeschiedenis accepteert en er vrede mee hebt, i.p.v. dat je er voor wegvlucht.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet zo? Wanneer hij naar een andere stad gaat, zit hij alsnog alleen, tenzij hij contacten gaat leggen. De sociale angst is er nog steeds, alleen de voorgeschiedenis is er dan niet.
Fijne toevoeging zeg moet dat nou?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef Inekris het volgende:
Dan maar zo.
Niet zo toevallig, maar ik ben psycholoog, dat helpt nietwaar. Desentivisatie, de techniek waar eerder op gedoeld werd, werkt lang niet altijd, en in lang niet alle gevallen. Sterker, bij een negatieve ervaring kan de angst oplopen tot paniek, en in extreme gevallen tot psychoses. benzin is, mag ook wel gezegd worden, op e goede weg. Zijn probleem is hier vooral, het vasathouden en blijven volgen van de ingeslagen weg. Afwijken van het pad, is verleidelijk, maar onverstandig.
Jij hebt gelijk dat geintjes mensen helemaal kapot kunnen maken. Kennis waar benzin ook al niets aan heeft, dat weet hij al. Als je alle bijdragen van benzin leest, dus niet alleen in dit topic, dan is er reden voor grote zorg. Persoonlijk zeg ik liever iets negatiefs, wat wel belangrijk is, zelfs als het alleen in mijn ogen belangrijk is, dan iets positiefs wat iemand op een verkeerd spoor zet. Dat heet eerlijkheid. Net zoals ik van mening ben dat benzin er niet in zijn eentje uitkomt; daar is teveel voor gepasseerd. Ook negatief nietwaar? benzin is op de goede weg ja, maar hij heeft er wel hulp bij nodig, en als hij de nu gezochte hulp vasthoudt, en de relativiteit van een forum als FOK in kan zien, komt hij er wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Fijne toevoeging zeg moet dat nou?
Wat koopt die knul nu voor die kennis? Helemaal niets nml.
Lekker nega zeg...![]()
Zo erg is het vast niet, veel mensen zeggen dat ze er ook mee zitten of ooit mee gezeten hebben. Ben ik dan zo'n ernstig geval?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Inekris het volgende:
Als je alle bijdragen van benzin leest, dus niet alleen in dit topic, dan is er reden voor grote zorg.
Ik ga zeker de hulp die ik tot nu toe heb vast houden en gebruiken, ik ben sowieso blij dat ik het iig op school heb verteld, en dat ik er nu gewoon echt met iemand over kan praten hoe ik me voel, en alleen dat maakt dat ik me flink wat beter voelquote:en als hij de nu gezochte hulp vasthoudt, en de relativiteit van een forum als FOK in kan zien, komt hij er wel.
Tja. Ik heb nu echt al last van het idee, dan kijkt iemand naar me en dan heb ik nu gelijk het gevoel dat het vanwege hetgeen ik hier geschreven heb is.quote:Verder ben ik het wel met je eens, zeker waar het benzin's openheid hier aangaat. Ik zou het ook jammer vinden als hij hier -als in op FOK- niets meer zou schrijven vanwege de opgeheven anonimiteit.
Ben je niet. Zoals je leest zijn er veel meer fokkers! hier die zich in jou herkennen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef benzin het volgende:
Ik schaam me voor het feit dat ik deze problemen heb. Ik voel me er echt 'afwijkend' door.
Nee! Maar wel onnodigquote:Is het nou zo vreemd dat ik mezelf schaam voor hoe ik me voel?
Mee eens,ik heb ook wel een kut tijd gehad op het middelbare,quote:Op maandag 3 september 2007 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
als je ook maar een beetje stiller bent dan de rest val je erbuiten, als je er iets anders uit ziet val je erbuiten, als je iets slimmer of dommer bent dan het gemiddelde val je erbuiten.
Maandag op school gepraat, dat luchtte eigenlijk flink op. Op dat moment zelf voelde het zo rot, maar 's avonds al voelde ik me gelijk 100X beter.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef MNR het volgende:
Hoe zijn de afgelopen dagen gegaan? (je hoeft geen uitgebreid verslag te doen als je niet wilt hoor, een kort antwoord volstaat ook)
Mooi, er zit duidelijk progressie inquote:Op donderdag 13 september 2007 20:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Maandag op school gepraat, dat luchtte eigenlijk flink op. Op dat moment zelf voelde het zo rot, maar 's avonds al voelde ik me gelijk 100X beter.
En eigenlijk zijn sindsdien alle dagen best redelijk geweest, ondanks dat er altijd dingen niet lekker lopen de goede dingen toch wel de overhand hadden, en dat vind ik echt fijn.
Vandaag, alhoewel ik daar om anonimiteitsredenen weinig over kwijt wil, heb ik 2 dingen gedaan die me sowieso op dit moment erg trots op mezelf maken.
Ik weet dat ik mezelf waarschijnlijk morgen weer rot voel en alle goede dingen vergeten ben, dat is denk ik deels mijn probleem, positieve dingen raken heel snel weg, terwijl ik over rotdingen echt eeuwen blijf piekeren.
Maar op dit moment geniet ik nog even van de paar successen de laatste dagen
Voorop gesteld: ik ben geen psycholoog, slechts de geinteresseerde vriend van een.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Inekris het volgende:
[..]
Mijn reactie was vooral gericht tegen Xtreem's advies over het aangaan van situaties waar de angsten opspelen bij benzin. Ik blijf oprecht van mening, en dat is geen onderbuik gevoel of een algemene regel, dat dat voor benzin niet de goede weg is, eerder het omgekeerde. Ongetwijfeld meent Xtreem het ook oprecht. Sorry als jij je daar niet in kan vinden, maar eerlijkheidshalve, jij bent benzin niet.
Ik twijfel ook geenzins aan de intenties en goede bedoelingen. Wellicht kwam ik bot over, maar das meer een kwestie van stijl dan van persoonlijkheidquote:Op vrijdag 14 september 2007 03:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voorop gesteld: ik ben geen psycholoog, slechts de geinteresseerde vriend van een.
Ik doelde inderdaad op habituatie. Bij (zeer) ernstige angsten werkt dat inderdaad niet, voor zo ver ik begrepen heb. Op basis van dit topic maakte ik de inschatting dat hij inderdaad op de goede weg is, en het probleem niet heel ernstig is. Wel bijzonder vervelend, maar juist nu benzin op de goede weg is lijken mij juist die kleine stapjes om het probleem te overwinnen juist gepast.
Wat er ook gebeurd, of hij het nou alleen doet of niet, als de oorzaak van het probleem niet aangepakt wordt blijf je slechts symptomen bestrijden.
Jee en na, oftwel ja en nee. Het doorlezen van jouw topics over de tijd geven een dalende trend, hoewel het nu weer beter met je lijkt te gaan. De dalende trend is reden tot lichte zorg. Ik denk oprecht dat jij er goed aan gedaan hebt om te gaan praten op school, en ik hoop dat jij dat vasthoudt. (Jouw school genoot stelde al dat jij meer hebt dan een standaard 17-jarige, een sterke observatie, maar ook wel een vleiende opmerking.)quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo erg is het vast niet, veel mensen zeggen dat ze er ook mee zitten of ooit mee gezeten hebben. Ben ik dan zo'n ernstig geval?
[..]
Dat is de instelling.quote:Ik ga zeker de hulp die ik tot nu toe heb vast houden en gebruiken, ik ben sowieso blij dat ik het iig op school heb verteld, en dat ik er nu gewoon echt met iemand over kan praten hoe ik me voel, en alleen dat maakt dat ik me flink wat beter voel
Dat hier dingen wel harder neergezet worden dan ze bedoeld worden, en dat er veel geklooi in topics is. Ik gooi er af en toe een geintje doorheen, maar dat kan wel eens vreselijk verkeerd vallen bij iemand. De bijdragen op FOK moet je vooral zien met de achtergrond van FOK, en bovenalles met jouw gezonde verstand blijven lezen,quote:De relativiteit van een forum? Hoe bedoel je dat precies?
[..]
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Ik wilde alleen maar aangeven dat ik best benieuwd ben hoe het jou nu verder vergaat. Bedenk als het iets minder gaat, dat jij weet dat het ook wel weer beter zal gaan.quote:Tja. Ik heb nu echt al last van het idee, dan kijkt iemand naar me en dan heb ik nu gelijk het gevoel dat het vanwege hetgeen ik hier geschreven heb is.
Dat vind ik echt een heel vervelend gevoel.
Daarom vind ik het nog steeds vreemd dat er zo veel mensen chronisch medicatie krijgen. Want die shit verbloemt ook alleen je depressie (althans ik praat nu vanuit mezelf) maar ondertusen gaat het onderhuids nog gewoon door. Wie verzint dat ook, de levensduur van serotonine verlengen terwijl je gewoon teveel daarvan verbruikt en dus te kort hebtquote:Op vrijdag 14 september 2007 03:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voorop gesteld: ik ben geen psycholoog, slechts de geinteresseerde vriend van een.
Ik doelde inderdaad op habituatie. Bij (zeer) ernstige angsten werkt dat inderdaad niet, voor zo ver ik begrepen heb. Op basis van dit topic maakte ik de inschatting dat hij inderdaad op de goede weg is, en het probleem niet heel ernstig is. Wel bijzonder vervelend, maar juist nu benzin op de goede weg is lijken mij juist die kleine stapjes om het probleem te overwinnen juist gepast.
Wat er ook gebeurd, of hij het nou alleen doet of niet, als de oorzaak van het probleem niet aangepakt wordt blijf je slechts symptomen bestrijden.
ga lid worden van 1 of andere club ipv hier blijven janken hoe zielig je wel niet bentquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef benzin het volgende:
Ik kijk op dit moment uit me raam, en ik zie een mooie strakblauwe lucht met maar een paar wolken, zon...
..zucht.. Eigenlijk zou ik best meer naar buiten willen, maar wat moet ik buiten doen?Er is niemand met wie ik iets kan gaan doen, niemand die me heeft gevraagd iets te gaan doen.
Daarnaast ben ik zo moe als wat, ik ben blij dat er nu mensen zijn die me (willen) helpen, maar ik begin behoorlijk moe te worden. Ik voel me zelfs echt ook lichamelijk moe op het moment.
Het gaat allemaal beter worden, maar op dit moment is het nog best zwaar. Maar het gaat goedkomen. Het moet goedkomen. Ik wil dat het goedkomt. Ik wil me weer goed voelen. Ik ga me ooit weer goed voelen..
Ga een rondje fietsen of lopen. Wandelen is erg goed om je gedachten op een rijtje te zetten. Geloof me!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef benzin het volgende:
Ik kijk op dit moment uit me raam, en ik zie een mooie strakblauwe lucht met maar een paar wolken, zon...
..zucht.. Eigenlijk zou ik best meer naar buiten willen, maar wat moet ik buiten doen?Er is niemand met wie ik iets kan gaan doen, niemand die me heeft gevraagd iets te gaan doen.
Daarnaast ben ik zo moe als wat, ik ben blij dat er nu mensen zijn die me (willen) helpen, maar ik begin behoorlijk moe te worden. Ik voel me zelfs echt ook lichamelijk moe op het moment.
Het gaat allemaal beter worden, maar op dit moment is het nog best zwaar. Maar het gaat goedkomen. Het moet goedkomen. Ik wil dat het goedkomt. Ik wil me weer goed voelen. Ik ga me ooit weer goed voelen..
Maandag; ja, en misschien vrij snel ook buiten school nog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef MNR het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst gepraat met iemand en heb je nog meer gesprekken op school?
Okay, is mooi om te horen. Houd je daar maar aan vastquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:11 schreef benzin het volgende:
Maandag; ja, en misschien vrij snel ook buiten school nog.
Lijkt me niet. Je wordt bij het Koor afgezeken tot op het bot, en bij andere verenigingen weliswaar wat minder maar ontgroeningen zijn bijna altijd slopend. Je moet er verplicht sociaal actief zijn, anders haal je het niet. En ik denk niet dat Benzin daar klaar voor is.quote:
Kerel weet je wat jou probleem is? Jij maakt van jezelf een slachtoffer. Je bent jezelf in dit topic constant in de slachtoffer rol aan het praten die oh zo ontzettend zielig is. Met andere woorden: je zwelgt in zelfmedelijden. Mensen die zwelgen in zelfmedelijden zijn helemaal niet leuk om mee om te gaan. Daarom komt niemand naar JOU toe.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef benzin het volgende:
Dus? Je bent niet de enige die KMT moet lopen hoor, dus je hebt binnen no-time vrienden gemaakt met je mede-nullen. Die KMT is eventjes doorbijten, meer niet. Maar Benzin moet het zelf weten, uiteraardquote:Op woensdag 19 september 2007 10:14 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je wordt bij het Koor afgezeken tot op het bot, en bij andere verenigingen weliswaar wat minder maar ontgroeningen zijn bijna altijd slopend. Je moet er verplicht sociaal actief zijn, anders haal je het niet. En ik denk niet dat Benzin daar klaar voor is.
Heb ik geprobeerd, maar elke keer als ik net wat hoop krijg dat alles goed gaat komen, raakt alles in de knoop en gebeuren er klote dingen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:36 schreef Malebolgia het volgende:
Vraag jezelf eens af: Heeft al dat gejammer je ook maar één stap verder geholpen om het probleem dat je hebt op te lossen? Is het misschien alleen maar erger geworden? Zou je het dan misschien niet radicaal over een andere boeg moeten gooien?
Want?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef benzin het volgende:
... de dingen waarmee ik wel wat opschiet kan ik gewoon niet meer doen.
En dan een behandeling a là Abu Ghraib ondergaan zeker. Zal ie vast van opknappen.quote:
Like I said. Hoe dan ook Benzin, je moet inderdaad wel uit je negatieve gedachtengang komen, dat schiet nog minder op.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef Demarest het volgende:
[..]
En dan een behandeling a là Abu Ghraib ondergaan zeker. Zal ie vast van opknappen.![]()
quote:
Daarom dus. Elke keer als ik zo hard mijn best doet en het net iets dragelijker en beter wordt, gebeuren er weer klote dingen die me mezelf nog slechter laten voelen dan ik me daarvoor voelde.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef benzin het volgende:
Heb ik geprobeerd, maar elke keer als ik net wat hoop krijg dat alles goed gaat komen, raakt alles in de knoop en gebeuren er klote dingen.
Tsjah, ik heb weinig interesses, ik ben dus vrij veel met computers bezig, wat dus compleet niet interessant is voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:50 schreef Grumpey het volgende:
ik heb het al vaker aan je gevraagd, maar heb je interessegebieden? Zijn er dingen die je leuk vind om te doen? En zijn er dan ook mogelijkheden om die dingen te doen met mensen die dat ook doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |