She's alive! Hoi!quote:Op maandag 3 september 2007 12:59 schreef fraubitch het volgende:
tvpkijken wat ik allemaal heb moeten missen
![]()
dat is de ZW versie van deze:quote:Op maandag 3 september 2007 12:53 schreef buzzer het volgende:
Die Zwart-wit foto is scary
Ik probeer te ontdekken hoe je die onderste foto van moemoe nou gemaakt hebt. ik vind dat effect wel grappig zo.
Ik vond het trouwens heel prettig om haar te fotograferen. Het was voor mij echt een prefect oefenmoment.
Blijft een lekkere serie puckzzz, 1 is erg goed gelukt. En hoe je die twee meiden zo gladjes krijgt blijft mij een raadselquote:Op maandag 3 september 2007 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is de ZW versie van deze:
[afbeelding]
verder had ik nog deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nr 6 is goed gelukt zegquote:Op maandag 3 september 2007 13:08 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Even een paar van mij....
BXS 1:
[afbeelding]
*klik*
BXS2:
[afbeelding]
BXS3:
[afbeelding]
BXS4:
[afbeelding]
BXS5:
[afbeelding]
*om je subscript nog wat meer kracht te geven! Is het geen poepie!*
BXS6:
[afbeelding]
BXS7:
[afbeelding]
BXS8:
[afbeelding]
BXS9:
[afbeelding]
"De stille genieter"
BXS10:
[afbeelding]
BXS11:
[afbeelding]
De observant
BXS12:
[afbeelding]
Iets meer dan de bedoeling...mgoed
mooie seriequote:Op maandag 3 september 2007 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is de ZW versie van deze:
[afbeelding]
verder had ik nog deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb vaak de neiging om foto zo schuin te nemen, te vaak soms, tikje van me. Maar af en toe werkt het. Over deze ben ik er niet uit, maar goed, tis een fotoquote:Op maandag 3 september 2007 12:53 schreef buzzer het volgende:
Die Zwart-wit foto is scary
Ik probeer te ontdekken hoe je die onderste foto van moemoe nou gemaakt hebt. ik vind dat effect wel grappig zo.
Ik vond het trouwens heel prettig om haar te fotograferen. Het was voor mij echt een prefect oefenmoment.
Vond ik ookquote:
Zoom is bagger...maar ben te lui om elders te dumpenquote:Op maandag 3 september 2007 13:30 schreef Yoni het volgende:
Zooooom is traaaaaaaaaaaaaaaag. Kzie An haar foto's dus niet![]()
Maar verder erg leuk
Ik doe gezellig mee!quote:Op maandag 3 september 2007 13:18 schreef PeRi het volgende:
Gezelligheidspost.
ik vind mijn nieuwe T-shirt leukquote:
kleuren en blikken zijn helemaal goedquote:Op maandag 3 september 2007 13:37 schreef Ynske het volgende:
nog een speelseltje van mij
[afbeelding]
ik gooi er vanavond nog wel een op waar je duidelijker opstaatquote:
Met bijpassende nagellakquote:
ja ik ben een tuttebelquote:Op maandag 3 september 2007 13:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Met bijpassende nagellakHad eigenlijk macro er ff op moeten schroeven en closeupje van moeten maken
![]()
dank jequote:Op maandag 3 september 2007 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kleuren en blikken zijn helemaal goed
OE! Benny, de eerstequote:Op maandag 3 september 2007 14:00 schreef ..bennie het volgende:
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
Die is gaafquote:Op maandag 3 september 2007 12:48 schreef An24 het volgende:
![]()
Ik had dus geen beste dag gister, zoals wellicht ook wel op vielDus bedacht ik het maar lekker los te laten, van de zon te genieten en kiekjes te schieten. Is ook wel eens lekker. Het resultaat als volgt:
hee, dies goed voor reflectieschermquote:Op maandag 3 september 2007 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
#PH10 - mijn lieftallige assistente moet enigzins boven haar hoofd reiken
Volgende keer gewoon gezellig mee dusquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef HMaster-II het volgende:
Volgens mij heb ik een goede daad verricht met het meebrengen van de meiden![]()
@Buzzer, ik weet niet waar je dochter het allemaal over heeft gehad, maar ze heeft erg gezellig zitten kletsen met Marieke in het restaurant.![]()
Vond het erg leuk dat je mee bent gegaan![]()
alleen niet met je gesproken
![]()
ze zaten inderdaad heerlijk op de praatstoelquote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef HMaster-II het volgende:
Volgens mij heb ik een goede daad verricht met het meebrengen van de meiden![]()
@Buzzer, ik weet niet waar je dochter het allemaal over heeft gehad, maar ze heeft erg gezellig zitten kletsen met Marieke in het restaurant.![]()
Vond het erg leuk dat je mee bent gegaan![]()
alleen niet met je gesproken
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 15:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze zaten inderdaad heerlijk op de praatstoel
En ik heb mijn jongste nog steeds niet uit haar hoofd kunnen praten dat Xilantof écht niet in ZOOP speeltZe zat ook aan Debby te vertellen dat hij met een enorme baviaan gezoend heeft
gelukkig toch nog een foto waar ik niet sjachie kijkquote:Op maandag 3 september 2007 14:00 schreef ..bennie het volgende:
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
*nog ff keertje*quote:
Da's dezelfde manquote:Op maandag 3 september 2007 17:43 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
*nog ff keertje*
Moes van ZOOp..................................Thomas van FOK!
[afbeelding] [afbeelding]
Ooooh, 6 vind ik leuk! Wat kan ik nistig kijken zeg! (Of is dat een zeeuws woord?quote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef AirwiN het volgende:
Ok, hier zijn de foto's die ik wel de moeite van het plaatsen waard vind:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Opbouwende kritiek om mijn foto's op wat voor manier dan ook te vervolmaken is van harte welkom!
Alleen ietsje desaturated, that's it. Compo etc allemaal as shot.quote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Lekker, had je die nog nabewerkt of is die er zo uit komen rollen?
[..]
Sweeeeet
Klopt en dat waren alleen die van zondag dusquote:Op maandag 3 september 2007 18:11 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Shark.Bait overdenkt zijn zonden (en dat duurde best lang!)
quote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ooooh, 6 vind ik leuk! Wat kan ik nistig kijken zeg! (Of is dat een zeeuws woord?), was zeker net nadat je mij had uitgescholden, Airwin?
Ik vind deze iets sterker dan van Freudquote:Op maandag 3 september 2007 18:41 schreef Yoni het volgende:
Grappig, freud en ik zijn een beetje dezelfde weg in geslagen met de gothic ladies. Tja, dit soort modellen nodigt ook bij mij uit tot wat extremer soepen(moet alleen die pluishaartjes nog weghalen)
[afbeelding]
die is leukquote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef AirwiN het volgende:
Ok, hier zijn de foto's die ik wel de moeite van het plaatsen waard vind:
denkut welquote:
lekkerquote:Op maandag 3 september 2007 18:41 schreef Yoni het volgende:
Grappig, freud en ik zijn een beetje dezelfde weg in geslagen met de gothic ladies. Tja, dit soort modellen nodigt ook bij mij uit tot wat extremer soepen(moet alleen die pluishaartjes nog weghalen)
[afbeelding]
op mijn monitor is haar neus overbelicht, en door de schaduw van het haar bij haar ook lijkt imo haar neus groter dan hij is omdat mijn hersenen het foutief berekenen.quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 19:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Opbouwende kritiek? Volgende keer ander gerecht bestellen, dan hoeven we niet over te zout eten te klagen
Ik ga 't doen de volgende keer!quote:Op maandag 3 september 2007 19:17 schreef Shark.Bait het volgende:
beetje inflitsen met -2 of -3 en natuurlijk je flitser op FP zetten.
Zit die ijdeltuit zijn nagels te controleren?quote:Op maandag 3 september 2007 13:08 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Even een paar van mij....
BXS7:
editquote:Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zit die ijdeltuit zijn nagels te controleren?
quote:Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zit die ijdeltuit zijn nagels te controleren?
quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef Logician het volgende:
[..]
ziet er anders erg lekker uit voor een fokker![]()
![]()
Ik vond het leuk je te ontmoeten!quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef HMaster-II het volgende:
De foto's die jullie hebben (final versions) van Marieke en Sammantha, mogen naar mijn gemaild / msn-ed worden.
Dat kan ik de setjes doorzenden naar de beide dames.
Tuuuuhhhh laaaauuuutquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef Logician het volgende:
[..]
ziet er anders erg lekker uit voor een fokker
quote:Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vond het leuk je te ontmoeten!
quote:Op maandag 3 september 2007 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind deze iets sterker dan van FreudIs net even wat meer afgewerkt. Knap hoor
![]()
Laatste tweequote:Op maandag 3 september 2007 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de laatste (denk ik, of ik moet nog zin krijgen in bewerken van de afvallers)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 van die glimbollen...en ik had mijn poederdoos nog wel mee....het was helaas niet jullie kleurquote:
Ach foto is ook maar een momentopname van de werkelijkheidquote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef Logician het volgende:
[..]
ziet er anders erg lekker uit voor een fokker![]()
![]()
Die middelste is erg woepiequote:Op maandag 3 september 2007 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de laatste (denk ik, of ik moet nog zin krijgen in bewerken van de afvallers)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ach foto is ook maar een momentopname van de werkelijkheid
Mijn ego is bulletproofquote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ach foto is ook maar een momentopname van de werkelijkheid
Erg mooi, Puckzzz!quote:Op maandag 3 september 2007 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
+ je weet wel beterquote:
Daar is maar 1 smiley goed voor:quote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
2 van die glimbollen...en ik had mijn poederdoos nog wel mee....het was helaas niet jullie kleur
quote:Op maandag 3 september 2007 20:18 schreef EdwinHeijmen het volgende:
mensen die nog goedgekeurde (of afgekeurde) foto's van mij hebben stuur even een pm...
Zal ik doenquote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef HMaster-II het volgende:
De foto's die jullie hebben (final versions) van Marieke en Sammantha, mogen naar mijn gemaild / msn-ed worden.
Dat kan ik de setjes doorzenden naar de beide dames.
jijquote:Op maandag 3 september 2007 23:04 schreef moemoe het volgende:
De foto's zien er erg mooi uit, vooral die van de 2 gothic meisjes.
Wel leuk om een keer een FOT meet te hebben meegemaakt! De onderste schuine foto die je van mij hebt geschoten An24, vind ik een beetje glamorous, mooi. Ik vind het fijn dat je goed op mij kon oefenen buzzer
.
Zover ben ik nog helemaal niet, en het is allang bedtijd geweest, je zal dus nog ff geduld moeten hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kom op met die andereIk wil toffe posters maken op kantoor
Let me guess....quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kom op met die andereIk wil toffe posters maken op kantoor
quote:Op maandag 3 september 2007 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daar is maar 1 smiley goed voor:
[afbeelding]
Nee.... "PAS OP! GEVAAR! NIET AANRAKEN!."quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Let me guess....
"iets met "wanted", "dead or even deader" en "reward 25 cent" enzo ?
Zoals het er staat staat het zo oneerbiedigquote:Op maandag 3 september 2007 23:04 schreef moemoe het volgende:
De foto's zien er erg mooi uit, vooral die van de 2 gothic meisjes.
Wel leuk om een keer een FOT meet te hebben meegemaakt! De onderste schuine foto die je van mij hebt geschoten An24, vind ik een beetje glamorous, mooi. Ik vind het fijn dat je goed op mij kon oefenen buzzer
.
Misschien zeur ik, maar kan ook niet een paar 'toppers' plaatsen hier? Op je site staat er ook dwars over je foto's een emaildres van een of andere webshopquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:03 schreef DigiPire het volgende:
Via de webpage button rechtsboven en daar via de Webalbums link kunnen jullie naar de foto's kijken die ik heb overgehouden.![]()
Het soepen heeft zich beperkt tot pak'm beet vijftien / zestien foto's. En met mijn nog beperkte handigheid in CS2 beperkt dat zich dan weer slechts tot rode oogjes corrigeren, croppen, beetje contrast bijwerken en hier en daar een beetje meer kleurverzadiging. Er zal ongetwijfeld meer uit te halen zijn, maar bij de niet gesoepte foto's was ik eigenlijk wel tevreden.
De gefotografeerden hebben een PM-etje gekregen met de vraag waar ik de foto's heen kan mailen indien zij geïnteresseerd zijn; met Buzzer was een en ander al afgesproken.
Nou maar eens naar bed dan maar....
![]()
![]()
Ja, je zeurt vreselijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien zeur ik, maar kan ook niet een paar 'toppers' plaatsen hier? Op je site staat er ook dwars over je foto's een emaildres van een of andere webshop![]()
.
Probeerde alleen maar iets helder te krijgen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat je het op zich niet slecht bedoeld maar dit is regelrechte spam.
Oh, dat snappen we, maar we gaven even aan dat het niet mocht. No hard feelings, dus relaxquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:36 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Probeerde alleen maar iets helder te krijgen....
Maar heb de linkjes alweer verwijderd uit het oorspronkelijke bericht.
no problem hoor!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:31 schreef Ynske het volgende:
Owjah Puckzzz vond het tof dat ik een beetje achter jou en HM@ heb mogen aanhobbelen
voor mij was dat iig totaal geen probleem. ik ben zo ontzettend slecht in het moeten zeggen of duidelijk maken wat een ander moet doen. voor mij was dat een beetje een rustpunt, zodat ik wel mijn gang kon gaan, maar niet de touwtjes in handen moest nemen om hun te sturen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
no problem hoor!
ik vond het alleen een beetje net alsof HM en ik degene waren die bepaalden hoe of wat S & M moesten gaan staan zitten etc. ik bedoel dat niet bazig, maar als ik dan de kans heb om foto's te maken wil ik ze ook zo graag zoals ik in mijn hoofd hebhoop niet dat jij en An dat erg vonden....
mwa, deze 'spam' is behoorlijk foto-gerelateerd. Er is over de betreffende site al eens een heel topic geweest en dat werd ook niet gesloten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat je het op zich niet slecht bedoeld maar dit is regelrechte spam.
Hahahha, daar had ik nog al mijn kleren aan. Ben benieuwd naar de Hustler foto's die je van mij heb gemaakt. Peter zit te vissen naar onze fotoshoot. My lips are sealed.quote:Op maandag 3 september 2007 23:59 schreef pea4fun het volgende:
Ik doe er nog ff 2 voordat ik ga sluiten. Hier had ie zijn jas nog aan...
06
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:40 schreef JayZen het volgende:
[..]
Hahahha, daar had ik nog al mijn kleren aan. Ben benieuwd naar de Hustler foto's die je van mij heb gemaakt. Peter zit te vissen naar onze fotoshoot. My lips are sealed.
Ik heb het albummetje ff opnieuw gemaakt en online geplempt en ook dat is nu aangepast en wat subtieler gemaakt imo.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:46 schreef freud het volgende:
[..]
Vond het alleen jammer dat het zo dwars door de foto's gaat, is een beetje zonde van de foto's. Ze zijn al op een dergelijk klein formaat dat het geen zin heeft om ze als bron te gebruiken om af te drukken volgens mij.
quote:
jamaar Hustler foto's zijn toch altijd helemaal geshopt met 6pack en al? dat het afwijkt van de werkelijkheid is altijd zoquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem al eens in zijn ondergoed gezien hoor
Niet zo heel spannend
Hij rende hier vrijdag op kantoor zo nog rond
Tof! Ik ga vanavond ff kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:03 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik heb het albummetje ff opnieuw gemaakt en online geplempt en ook dat is nu aangepast en wat subtieler gemaakt imo.![]()
Samen met jou het ravijn in!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:17 schreef EdwinHeijmen het volgende:
dc06 is inderdaad een leuke portret DC!!
Nee joh! Ik ben niet naar de meet gekomen met de veronderstelling dat ik daadwerkelijk iets ging neerzetten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
no problem hoor!
ik vond het alleen een beetje net alsof HM en ik degene waren die bepaalden hoe of wat S & M moesten gaan staan zitten etc. ik bedoel dat niet bazig, maar als ik dan de kans heb om foto's te maken wil ik ze ook zo graag zoals ik in mijn hoofd hebhoop niet dat jij en An dat erg vonden....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar Hustler foto's zijn toch altijd helemaal geshopt met 6pack en al? dat het afwijkt van de werkelijkheid is altijd zo
DC01quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:54 schreef didotcicero het volgende:
Ik heb het veel te druk op m'n werk, blijkt. Bovendien maar een klein gedeelte van de foto's meegenomen. Dus er volgt meer. Maar deze wilde ik jullie alvast niet onthouden.
[DC01]
[afbeelding]
[DC02]
[afbeelding]
[DC03]
[afbeelding]
Soep me maar lekker glad hoor :-) Je hebt zo'n goede camera dat elk haartje en ieder pukkeltje duidelijk is ;-) Mooi geschoten Peaquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:40 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom nu aan de foto's met ontbloot bovenlijf, maar huidjes glad soepen is niet stoer voor een vent he?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:40 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom nu aan de foto's met ontbloot bovenlijf, maar huidjes glad soepen is niet stoer voor een vent he?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Smoothy baby, smoothy! Geen haar aan mijn lijf. Maar wat zijn die camera's van jullie pro's scherp zeg. Ik had me die dag een halfuur voor vertrek helemaal glad geschoren met gilette FUSION, en toch is mijn lijf een grote stoppel oppervlak. Op de foto dan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
een man zonder een bos haar waar je een pruik van kan bouwen onder zijn oksels
En hij poseert ook nog eens erg makkelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef Ynske het volgende:
Ik vind echt dat JayZen een toffe fotokop heeft
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:26 schreef JayZen het volgende:
@Didot
DC16 vind ik erg mooi. MIAAUW. "Pure" lijkt me een leuke titel voor jou foto's. Ze komt zo puur en natuurlijk over.
@Pea
Kristel vraagt of je niet bang was voor die boesh boesh man daar in het park. Ik citeer Kristel.
"" Vind je het gek dat alleen Pea foto's van je heeft geschoten, je hebt ze bang gemaakt, halfnaakt hangend in een boom, net een slingeraap, hahahahah. ""
Ze vind ze erg mooi en is nu super jarloers op mijn foto's. BEDANKT.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En hij poseert ook nog eens erg makkelijk.
maar?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:51 schreef pea4fun het volgende:
@ shark, lekkere dof, maar ook weer een glimbol
Ja, is wel erg mjammie iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
maar?Tis de eerste die ik post
Vooruit, nog maar wat snaps van langharig tuig dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag dan wel een dure lens zijn, maar die boterzachte bokeh![]()
geen idee... vrouwenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, is wel erg mjammie idd
Probeert An nou dr rode randje achter een zonnekap te verbergen
bovenste is net een heel klein beetje verzadigder op mijn (gecalibreerde) LCD.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Xilantof het volgende:
welke vinden jullie fijner bewerkt?
2 is zoals ie opzich fijn is op mijn monitor. Maar de 1e is denk ik hoe jullie hem "feller" zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ga voor de eerstequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Xilantof het volgende:
welke vinden jullie fijner bewerkt?
2 is zoals ie opzich fijn is op mijn monitor. Maar de 1e is denk ik hoe jullie hem "feller" zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ey .... ikke eerst hequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:31 schreef pea4fun het volgende:
Ow en jaloers hoeft al helemaal niet, wanneer wil Kristel op de foto?![]()
Ik bedoelde dat ik ook van die glimbollen hadquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
oeh OUCH!! met peuk, pens én onderkin!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef buzzer het volgende:
Komt ie dan: eerst maar even de algemene plaatjes, en dan het serieuze gedeelte.
Het nieuwe shirtje van Puckzzz
[afbeelding]
Die vind ik erg mooi, mooi zacht, helder en geen overbelichte plekkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Staat die lens me niet prachtigquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, is wel erg mjammie idd
Probeert An nou dr rode randje achter een zonnekap te verbergen
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -quote:
Ahaaaaa...iemand anders zijn/haar lensquote:
"Ja ik heb verstand van rode randjes, ik had er nl net 1 vast"quote:
lekker wel, die softe bewerking.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:20 schreef freud het volgende:
Ben lekker aan het bewerken geslagen, kom ik er na 34 RAW's achter dat mijn ICC profiel niet goed geladen is... Oh joy...
Eentje om jullie te vermaken terwijl ik weer opnieuw begin
[afbeelding]
Ja. Hoewel ik #1 (panda-ogen) en #13 (niet scherp) eruit zou gooien. Maar dan blijft er nog heel wat over.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef buzzer het volgende:
Is het wat?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ahaaaaa...iemand anders zijn/haar lens![]()
Je praat alsof het een oorbel of ring is
[..]
"Ja ik heb verstand van rode randjes, ik had er nl net 1 vast"
Voor een eerste serie zekerquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef buzzer het volgende:
Is het wat?
Klopt, het ging al beter toen ik de iso op 400 had gezet, maar wat instructie in die richting zou heel welkom zijn. (en ik mis gewoon een goede flitser)... Ik ga van de week even met twee lullige vaasjes oefenen met scherpte-diepte...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
@Buzzer: ja zeker wel. Kleuren en belichting prima, ik mis alleen nog een beetje topscherpte, maar ik begreep al dat je aan het stoeien was met je sluitertijden?
Zeker doen! Is prima oefening. Om het nog gekker te maken zou ik ze gewoon lekker op diverse plekjes in het huis neer zetten. Je licht is in huis overal anders. Zo leer je steeds sneller na te denken en de belichting aan te passen. Of je gaat eens mee met iemand die zich verdiept in partyfotografie. Als je ergens leert je belichting onder controle te krijgen is het daar wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Klopt, het ging al beter toen ik de iso op 400 had gezet, maar wat instructie in die richting zou heel welkom zijn. (en ik mis gewoon een goede flitser)... Ik ga van de week even met twee lullige vaasjes oefenen met scherpte-diepte...
Ik wil je wel eens een keer instructies geven hoor, no problemo. Anders zit ik toch maar op een matje te klagen tegen anderen over die kartonnen brownies van sommige medefokkers....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Klopt, het ging al beter toen ik de iso op 400 had gezet, maar wat instructie in die richting zou heel welkom zijn. (en ik mis gewoon een goede flitser)... Ik ga van de week even met twee lullige vaasjes oefenen met scherpte-diepte...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens een keer instructies geven hoor, no problemo. Anders zit ik toch maar op een matje te klagen tegen anderen over die kartonnen brownies van sommige medefokkers....
Ik dacht hier ff van WTF? mijn mega compensatielens, wat doe je...maar toen realiseerde ik me (quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik dacht hier ff van WTF? mijn mega compensatielens, wat doe je...maar toen realiseerde ik me () dat ik aan het spelen was met die camera van Puckzzz.
Lekker dingetje hoor.
De camera ook trouwens![]()
Dealquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
(overigens zou de OUD meet wel een mooie gelegenheid zijn)
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef buzzer het volgende:
Komt ie dan: eerst maar even de algemene plaatjes, en dan het serieuze gedeelte.
Ik moest af en toe mijn best doen om niet te kwijlen:
[afbeelding]
@JayZen: Dank je wel. Dat beschouw ik als een groot compliment. Zo voelde de shoot ook. Niet alleen voor mij, Ties zei precies hetzelfde. {Met de ander twee modellen heb ik het er niet over gehad.)quote:@Didot
DC16 vind ik erg mooi. MIAAUW. "Pure" lijkt me een leuke titel voor jou foto's. Ze komt zo puur en natuurlijk over.
Ik meld mij ook ongevraagd aan! Jij weet tenminste wel hoe je moet flitsen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens een keer instructies geven hoor, no problemo. Anders zit ik toch maar op een matje te klagen tegen anderen over die kartonnen brownies van sommige medefokkers....
Hoe heb je je witbalans ingesteld? Ik ben ook vergeten om ijkpuntjes mee te schieten.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:22 schreef didotcicero het volgende:
Op mijn scherm valt het wel mee. Je hebt gelijk, in vergelijkking met de andere foto's zijn ze geler.
Maar je hebt wel een punt.
Dit is -voor mij- een nieuwe lens (Tamron 24-75) die levert iets andere kleuren op dan de Nikon 85mm prime die ik normaal (voor concerten) gebruik.
Zoals Vliegvrager al opperde in Het Grote Lenzentopic zal ik dat moeten opvangen in PS. Maar voor nu voldoet het wel even, ik moet nog even de lens leren kennen.
Goed plan... Veel goede tips gehoord afgelopen zondag. Lijkt mij de moeite waard om dat eens in praktijk te brengen!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:51 schreef freud het volgende:
@iedereen: misschien een flits-oefen-dag-meet doen?
ik stem gelijk voorquote:Op woensdag 5 september 2007 08:51 schreef freud het volgende:
[..]
Hoe heb je je witbalans ingesteld? Ik ben ook vergeten om ijkpuntjes mee te schieten.
Witbalans stond op "bewolkt" dus daar zal het 'm inzitten. Alhoewel we daar ook wel in de schaduw zaten.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:51 schreef freud het volgende:
[..]
Hoe heb je je witbalans ingesteld? Ik ben ook vergeten om ijkpuntjes mee te schieten.
Shaduw is 7500K en bewolkt 6500 dacht ik, dus met het zetten op schaduw wordt het nog geler. Ik heb mijn foto's op 6200K gezet geloof ik, maar vanwege de langstrekkende wolken was het vaak wisselen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:28 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Witbalans stond op "bewolkt" dus daar zal het 'm inzitten. Alhoewel we daar ook wel in de schaduw zaten.
Ik heb nog genoeg foto's waarop je lacht hoor. Ik zal vanavond eens kijken of er nog iets tussen zit om bij te dragen aan het beeld dat je ook kan lachen!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef Auticia het volgende:
Hoi!
DC, ik vind de foto's heel tof, we hadden een fijn 'groepje' vind ik.
Ik post er nog eentje van mij lachend, voordat mensen denken dat ik de hele dag heb lopen chagrijnen..
[afbeelding]
Ik zie er boos gewoon leuker uit!!
7000-10000K is felle zon, standaard daglicht is 5600K, lijkt me dat schaduw en bewolkt eronder zitten toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:37 schreef freud het volgende:
[..]
Shaduw is 7500K en bewolkt 6500 dacht ik, dus met het zetten op schaduw wordt het nog geler. Ik heb mijn foto's op 6200K gezet geloof ik, maar vanwege de langstrekkende wolken was het vaak wisselen.
Ik heb hem standaard op 5600 staanquote:Op woensdag 5 september 2007 10:19 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
7000-10000K is felle zon, standaard daglicht is 5600K, lijkt me dat schaduw en bewolkt eronder zitten toch?
quote:* 1700 K: Match flame * 1850 K: Candle * 2800 K: Tungsten lamp (incandescent lightbulb) * 3350 K: Studio "CP" light * 3400 K: Studio lamps, photofloods, etc... * 4100 K: Moonlight * 5000 K: Typical warm daylight * 5500–6000 K: Typical cool daylight, electronic flash (can vary between manufacturers) * 6420 K: Xenon arc lamp * 6500 K: Daylight° * 9300 K: TV screen (analog)
ZIT JE ME DAAROM OP MSN LASTIG TE VALLEN OM HET HIER NEER TE KUNNEN ZETTEN?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:19 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
7000-10000K is felle zon, standaard daglicht is 5600K, lijkt me dat schaduw en bewolkt eronder zitten toch?
Je moet omgekeerd evenredig denken. dat lijstje klopt volledig daar niet van, maar de WB van je camera wil het licht zo neutraal (=wit) mogelijk hebben.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ZIT JE ME DAAROM OP MSN LASTIG TE VALLEN OM HET HIER NEER TE KUNNEN ZETTEN?
overigens is schaduw variabel
Ja!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:51 schreef freud het volgende:
[..]
dank jequote:
Ja dus!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg foto's waarop je lacht hoor. Ik zal vanavond eens kijken of er nog iets tussen zit om bij te dragen aan het beeld dat je ook kan lachen!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:13 schreef Avalon_ het volgende:
Erg mooie foto's jongens en meisjes
Leuke dag ook, bedankt voor de uitnodiging Marjo!
En Pea, ik neem aan dat mijn foto's mislukt zijn aangezien ik totaal niet fotogeniek ben? haha :p
Eventueel heb ik nog wel een ftp'tje waar je alles voor me erop mag kwakken, dan zoek ik het zelf wel uit, soepen daar ben ik wél goed in
Groeten, Roy
Hey niet zo snelquote:Op woensdag 5 september 2007 17:13 schreef Avalon_ het volgende:
Erg mooie foto's jongens en meisjes
Leuke dag ook, bedankt voor de uitnodiging Marjo!
En Pea, ik neem aan dat mijn foto's mislukt zijn aangezien ik totaal niet fotogeniek ben? haha :p
Eventueel heb ik nog wel een ftp'tje waar je alles voor me erop mag kwakken, dan zoek ik het zelf wel uit, soepen daar ben ik wél goed in
Groeten, Roy
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:02 schreef Ynske het volgende:
dr schouer is een beetje wit uitgevallen, maar vond t toch nog een aardige foto geworden
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Flesje.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:Wat een platen allemaal weer joh
KWA liteit
![]()
En het was zo te zien nog heeeeeeeel gezellig ook. Ik kom me ook maar weer eens melden hier
je moest ook maar weer eens meedoen iddquote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:Wat een platen allemaal weer joh
KWA liteit
![]()
En het was zo te zien nog heeeeeeeel gezellig ook. Ik kom me ook maar weer eens melden hier
Ja, heyquote:Op woensdag 5 september 2007 20:01 schreef pea4fun het volgende:
Hey flessieer is binnenkort weer een meet in utrecht met kinderen, net wat voor jou
![]()
die tweede is echt uhmm...tshja...euh.....quote:Op woensdag 5 september 2007 20:01 schreef pea4fun het volgende:
Hey flessieer is binnenkort weer een meet in utrecht met kinderen, net wat voor jou
![]()
Ik ga nog even door met spammen van JayZen eerst nog ff 2 die ik wel sweet vind
[afbeelding]
[afbeelding]
Hierna nog een "hustlerserie" en dan kan ik de foto's van Roy uitzoeken
WZZ!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die tweede is echt uhmm...tshja...euh.....![]()
volgens mij bedoel jij niet sweetquote:Op woensdag 5 september 2007 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die tweede is echt uhmm...tshja...euh.....![]()
quote:
Echt superfoto's Peaquote:Op woensdag 5 september 2007 20:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
volgens mij bedoel jij niet sweet![]()
Ben benieuwd wat je van deze serie vind dan![]()
Beetje bewerkt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij loopt echt al de hele week op kantoor op te scheppen hequote:Op woensdag 5 september 2007 20:56 schreef An24 het volgende:
En toch ff zeggen dat JayZen er best goed uit ziet![]()
Dat bloemetje doet het umquote:
Ja psies dat bedoel ik, doet niet iedereen, getuigd van lefquote:Op woensdag 5 september 2007 21:24 schreef pea4fun het volgende:
JayZen was gek genoeg om in die koude modderpoel te stappenAls hij niet een keer "andere" foto's wilde had ik ze niet kunnen maken
U vraagt wij draaienquote:Op woensdag 5 september 2007 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
ehm...als het een halfnaakte vrouw was, was het sleazy.
D'r tieten zijn te kleinquote:Op woensdag 5 september 2007 22:59 schreef JayZen het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
Speciaal voor jou een halfnaakte dame
[afbeelding]
P.S. Deze foto is genomen door Peter de Hoog en ik ben tijdens deze shoot onzedelijk BETAST!
Wat jij en Peter samen graag in jullie vrije tijd doen, hoef je hier niet te posten hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 22:59 schreef JayZen het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
[afbeelding]
P.S. Deze foto is genomen door Peter de Hoog en ik ben tijdens deze shoot onzedelijk BETAST!
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:16 schreef freud het volgende:
[..]
Wat jij en Peter samen graag in jullie vrije tijd doen, hoef je hier niet te posten hoor.
Trouwens tof dat je voor Pea het water in bent gedoken. Ook sociaal dat je rekening houdt met de rest van de mannen. Van mij kunnen dat soort foto's niet gemaakt worden zonder gruwelijk over te belichten vanwege de reflectie van mijn TFT gebleekte body
.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:59 schreef JayZen het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
[afbeelding]
De derde is lievvv...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:47 schreef pea4fun het volgende:
Er zit geen limiet aan het aantal foto's wat je van 1 persoon mag posten he?
Hier de eerste 4
[afbeelding]
nu lijkt deze opeens net niet scherp
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede is erg mooi jaquote:Op donderdag 6 september 2007 17:13 schreef roooosje het volgende:
Pea, jij bent zoooo goed bezig. Ik vind de tweede het leukst.
![]()
dank je voor de feedback. Ik heb later in de serie nog zo'n soort keus, en ik weet dus nu al welke jij zou kiezen....ik ben het hier wel met je eens, meer door het licht als de houding.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:29 schreef roooosje het volgende:
Om het licht. Hij heeft zo'n slank jongenslijfje en bij 1 vind ik zijn gezicht dan net iets te rauw. Bij 2 klopt het gewoon helemaal. Ik vind wegkijkfoto's sowieso altijd wel flatteus voor een gezicht.
Ik doe ze niet weg hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 17:43 schreef Avalon_ het volgende:
Geweldige foto's Pea!![]()
Heel erg bedankt!
Hou de rest alsjeblieft nog even vast tot ik thuis weer internet over een paar dagen dan stuur ik je een mailtje
Thanks again!![]()
het was gewoon in alle opzichten een topdagquote:Op donderdag 6 september 2007 17:58 schreef EdwinHeijmen het volgende:
zo te zien aan dit topic was het behalve een leuke dag ook nog een vruchtvolle dag
Mee eensquote:Op donderdag 6 september 2007 21:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was gewoon in alle opzichten een topdag
Ik ben de nette meneer, PdeHoog is de enge meneerquote:Op donderdag 6 september 2007 22:01 schreef pea4fun het volgende:
enge man
[afbeelding]
kleurige vrouw
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben de nette meneer, PdeHoog is de enge meneer
Wat kan ik vies kijkenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mee eensHet lekker ontspannen sfeertje, waar niemand echt verwacht dat je hele mooie foto's maakt, dat maakt juist dat ze leuk lukken.
Enne JayZen, hij was niet echt verlegen hoor, hij wilde gewoon graag aanwijzingen voor houdingen enzo.
Aangezien ik nou niet zeker weet of Roy wil dat ik wacht met die andere foto's nog posten doe ik eerst nog maar de "restfoto's" Jeweetwel, die van ik zit op mijn kont en schiet wat in het rond
chimpen kan je alleen
[afbeelding]
of met zijn 2en
[afbeelding]
jaquote:
yupquote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef buzzer het volgende:
Is dit fisheye?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |