Zal ik doenquote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef HMaster-II het volgende:
De foto's die jullie hebben (final versions) van Marieke en Sammantha, mogen naar mijn gemaild / msn-ed worden.
Dat kan ik de setjes doorzenden naar de beide dames.
jijquote:Op maandag 3 september 2007 23:04 schreef moemoe het volgende:
De foto's zien er erg mooi uit, vooral die van de 2 gothic meisjes.
Wel leuk om een keer een FOT meet te hebben meegemaakt! De onderste schuine foto die je van mij hebt geschoten An24, vind ik een beetje glamorous, mooi. Ik vind het fijn dat je goed op mij kon oefenen buzzer
.
Zover ben ik nog helemaal niet, en het is allang bedtijd geweest, je zal dus nog ff geduld moeten hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kom op met die andereIk wil toffe posters maken op kantoor
Let me guess....quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kom op met die andereIk wil toffe posters maken op kantoor
quote:Op maandag 3 september 2007 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daar is maar 1 smiley goed voor:
[afbeelding]
Nee.... "PAS OP! GEVAAR! NIET AANRAKEN!."quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Let me guess....
"iets met "wanted", "dead or even deader" en "reward 25 cent" enzo ?
Zoals het er staat staat het zo oneerbiedigquote:Op maandag 3 september 2007 23:04 schreef moemoe het volgende:
De foto's zien er erg mooi uit, vooral die van de 2 gothic meisjes.
Wel leuk om een keer een FOT meet te hebben meegemaakt! De onderste schuine foto die je van mij hebt geschoten An24, vind ik een beetje glamorous, mooi. Ik vind het fijn dat je goed op mij kon oefenen buzzer
.
Misschien zeur ik, maar kan ook niet een paar 'toppers' plaatsen hier? Op je site staat er ook dwars over je foto's een emaildres van een of andere webshopquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:03 schreef DigiPire het volgende:
Via de webpage button rechtsboven en daar via de Webalbums link kunnen jullie naar de foto's kijken die ik heb overgehouden.![]()
Het soepen heeft zich beperkt tot pak'm beet vijftien / zestien foto's. En met mijn nog beperkte handigheid in CS2 beperkt dat zich dan weer slechts tot rode oogjes corrigeren, croppen, beetje contrast bijwerken en hier en daar een beetje meer kleurverzadiging. Er zal ongetwijfeld meer uit te halen zijn, maar bij de niet gesoepte foto's was ik eigenlijk wel tevreden.
De gefotografeerden hebben een PM-etje gekregen met de vraag waar ik de foto's heen kan mailen indien zij geïnteresseerd zijn; met Buzzer was een en ander al afgesproken.
Nou maar eens naar bed dan maar....
![]()
![]()
Ja, je zeurt vreselijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien zeur ik, maar kan ook niet een paar 'toppers' plaatsen hier? Op je site staat er ook dwars over je foto's een emaildres van een of andere webshop![]()
.
Probeerde alleen maar iets helder te krijgen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat je het op zich niet slecht bedoeld maar dit is regelrechte spam.
Oh, dat snappen we, maar we gaven even aan dat het niet mocht. No hard feelings, dus relaxquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:36 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Probeerde alleen maar iets helder te krijgen....
Maar heb de linkjes alweer verwijderd uit het oorspronkelijke bericht.
no problem hoor!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:31 schreef Ynske het volgende:
Owjah Puckzzz vond het tof dat ik een beetje achter jou en HM@ heb mogen aanhobbelen
voor mij was dat iig totaal geen probleem. ik ben zo ontzettend slecht in het moeten zeggen of duidelijk maken wat een ander moet doen. voor mij was dat een beetje een rustpunt, zodat ik wel mijn gang kon gaan, maar niet de touwtjes in handen moest nemen om hun te sturen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
no problem hoor!
ik vond het alleen een beetje net alsof HM en ik degene waren die bepaalden hoe of wat S & M moesten gaan staan zitten etc. ik bedoel dat niet bazig, maar als ik dan de kans heb om foto's te maken wil ik ze ook zo graag zoals ik in mijn hoofd hebhoop niet dat jij en An dat erg vonden....
mwa, deze 'spam' is behoorlijk foto-gerelateerd. Er is over de betreffende site al eens een heel topic geweest en dat werd ook niet gesloten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat je het op zich niet slecht bedoeld maar dit is regelrechte spam.
Hahahha, daar had ik nog al mijn kleren aan. Ben benieuwd naar de Hustler foto's die je van mij heb gemaakt. Peter zit te vissen naar onze fotoshoot. My lips are sealed.quote:Op maandag 3 september 2007 23:59 schreef pea4fun het volgende:
Ik doe er nog ff 2 voordat ik ga sluiten. Hier had ie zijn jas nog aan...
06
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:40 schreef JayZen het volgende:
[..]
Hahahha, daar had ik nog al mijn kleren aan. Ben benieuwd naar de Hustler foto's die je van mij heb gemaakt. Peter zit te vissen naar onze fotoshoot. My lips are sealed.
Ik heb het albummetje ff opnieuw gemaakt en online geplempt en ook dat is nu aangepast en wat subtieler gemaakt imo.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:46 schreef freud het volgende:
[..]
Vond het alleen jammer dat het zo dwars door de foto's gaat, is een beetje zonde van de foto's. Ze zijn al op een dergelijk klein formaat dat het geen zin heeft om ze als bron te gebruiken om af te drukken volgens mij.
quote:
jamaar Hustler foto's zijn toch altijd helemaal geshopt met 6pack en al? dat het afwijkt van de werkelijkheid is altijd zoquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem al eens in zijn ondergoed gezien hoor
Niet zo heel spannend
Hij rende hier vrijdag op kantoor zo nog rond
Tof! Ik ga vanavond ff kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:03 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik heb het albummetje ff opnieuw gemaakt en online geplempt en ook dat is nu aangepast en wat subtieler gemaakt imo.![]()
Samen met jou het ravijn in!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:17 schreef EdwinHeijmen het volgende:
dc06 is inderdaad een leuke portret DC!!
Nee joh! Ik ben niet naar de meet gekomen met de veronderstelling dat ik daadwerkelijk iets ging neerzetten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
no problem hoor!
ik vond het alleen een beetje net alsof HM en ik degene waren die bepaalden hoe of wat S & M moesten gaan staan zitten etc. ik bedoel dat niet bazig, maar als ik dan de kans heb om foto's te maken wil ik ze ook zo graag zoals ik in mijn hoofd hebhoop niet dat jij en An dat erg vonden....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar Hustler foto's zijn toch altijd helemaal geshopt met 6pack en al? dat het afwijkt van de werkelijkheid is altijd zo
DC01quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:54 schreef didotcicero het volgende:
Ik heb het veel te druk op m'n werk, blijkt. Bovendien maar een klein gedeelte van de foto's meegenomen. Dus er volgt meer. Maar deze wilde ik jullie alvast niet onthouden.
[DC01]
[afbeelding]
[DC02]
[afbeelding]
[DC03]
[afbeelding]
Soep me maar lekker glad hoor :-) Je hebt zo'n goede camera dat elk haartje en ieder pukkeltje duidelijk is ;-) Mooi geschoten Peaquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:40 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom nu aan de foto's met ontbloot bovenlijf, maar huidjes glad soepen is niet stoer voor een vent he?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:40 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom nu aan de foto's met ontbloot bovenlijf, maar huidjes glad soepen is niet stoer voor een vent he?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Smoothy baby, smoothy! Geen haar aan mijn lijf. Maar wat zijn die camera's van jullie pro's scherp zeg. Ik had me die dag een halfuur voor vertrek helemaal glad geschoren met gilette FUSION, en toch is mijn lijf een grote stoppel oppervlak. Op de foto dan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
een man zonder een bos haar waar je een pruik van kan bouwen onder zijn oksels
En hij poseert ook nog eens erg makkelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef Ynske het volgende:
Ik vind echt dat JayZen een toffe fotokop heeft
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:26 schreef JayZen het volgende:
@Didot
DC16 vind ik erg mooi. MIAAUW. "Pure" lijkt me een leuke titel voor jou foto's. Ze komt zo puur en natuurlijk over.
@Pea
Kristel vraagt of je niet bang was voor die boesh boesh man daar in het park. Ik citeer Kristel.
"" Vind je het gek dat alleen Pea foto's van je heeft geschoten, je hebt ze bang gemaakt, halfnaakt hangend in een boom, net een slingeraap, hahahahah. ""
Ze vind ze erg mooi en is nu super jarloers op mijn foto's. BEDANKT.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En hij poseert ook nog eens erg makkelijk.
maar?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:51 schreef pea4fun het volgende:
@ shark, lekkere dof, maar ook weer een glimbol
Ja, is wel erg mjammie iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
maar?Tis de eerste die ik post
Vooruit, nog maar wat snaps van langharig tuig dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag dan wel een dure lens zijn, maar die boterzachte bokeh![]()
geen idee... vrouwenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, is wel erg mjammie idd
Probeert An nou dr rode randje achter een zonnekap te verbergen
bovenste is net een heel klein beetje verzadigder op mijn (gecalibreerde) LCD.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Xilantof het volgende:
welke vinden jullie fijner bewerkt?
2 is zoals ie opzich fijn is op mijn monitor. Maar de 1e is denk ik hoe jullie hem "feller" zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ga voor de eerstequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Xilantof het volgende:
welke vinden jullie fijner bewerkt?
2 is zoals ie opzich fijn is op mijn monitor. Maar de 1e is denk ik hoe jullie hem "feller" zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ey .... ikke eerst hequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:31 schreef pea4fun het volgende:
Ow en jaloers hoeft al helemaal niet, wanneer wil Kristel op de foto?![]()
Ik bedoelde dat ik ook van die glimbollen hadquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
oeh OUCH!! met peuk, pens én onderkin!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef buzzer het volgende:
Komt ie dan: eerst maar even de algemene plaatjes, en dan het serieuze gedeelte.
Het nieuwe shirtje van Puckzzz
[afbeelding]
Die vind ik erg mooi, mooi zacht, helder en geen overbelichte plekkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Staat die lens me niet prachtigquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, is wel erg mjammie idd
Probeert An nou dr rode randje achter een zonnekap te verbergen
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -quote:
Ahaaaaa...iemand anders zijn/haar lensquote:
"Ja ik heb verstand van rode randjes, ik had er nl net 1 vast"quote:
lekker wel, die softe bewerking.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:20 schreef freud het volgende:
Ben lekker aan het bewerken geslagen, kom ik er na 34 RAW's achter dat mijn ICC profiel niet goed geladen is... Oh joy...
Eentje om jullie te vermaken terwijl ik weer opnieuw begin
[afbeelding]
Ja. Hoewel ik #1 (panda-ogen) en #13 (niet scherp) eruit zou gooien. Maar dan blijft er nog heel wat over.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef buzzer het volgende:
Is het wat?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ahaaaaa...iemand anders zijn/haar lens![]()
Je praat alsof het een oorbel of ring is
[..]
"Ja ik heb verstand van rode randjes, ik had er nl net 1 vast"
Voor een eerste serie zekerquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef buzzer het volgende:
Is het wat?
Klopt, het ging al beter toen ik de iso op 400 had gezet, maar wat instructie in die richting zou heel welkom zijn. (en ik mis gewoon een goede flitser)... Ik ga van de week even met twee lullige vaasjes oefenen met scherpte-diepte...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
@Buzzer: ja zeker wel. Kleuren en belichting prima, ik mis alleen nog een beetje topscherpte, maar ik begreep al dat je aan het stoeien was met je sluitertijden?
Zeker doen! Is prima oefening. Om het nog gekker te maken zou ik ze gewoon lekker op diverse plekjes in het huis neer zetten. Je licht is in huis overal anders. Zo leer je steeds sneller na te denken en de belichting aan te passen. Of je gaat eens mee met iemand die zich verdiept in partyfotografie. Als je ergens leert je belichting onder controle te krijgen is het daar wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Klopt, het ging al beter toen ik de iso op 400 had gezet, maar wat instructie in die richting zou heel welkom zijn. (en ik mis gewoon een goede flitser)... Ik ga van de week even met twee lullige vaasjes oefenen met scherpte-diepte...
Ik wil je wel eens een keer instructies geven hoor, no problemo. Anders zit ik toch maar op een matje te klagen tegen anderen over die kartonnen brownies van sommige medefokkers....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Klopt, het ging al beter toen ik de iso op 400 had gezet, maar wat instructie in die richting zou heel welkom zijn. (en ik mis gewoon een goede flitser)... Ik ga van de week even met twee lullige vaasjes oefenen met scherpte-diepte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |