quote:Op zondag 2 september 2007 21:00 schreef JayZen het volgende:
Heb genoten vandaag, was erg leuk. Mijn fotografe liet me aardig vrij in het nemen van poses en hopelijk heb ik haar mooie plaatjes opgeleverd.
Heb in bomen geklommen, in zand gerold en zelfs in mijn ondergoed in de sloot gestaan. Vond het super. Voelde me net kleine kale, klein geschapen Brad Pitt ;-)
Model zijn is me zeer bevallen en wil dit zeker vaker gaan doen.
Ben benieuwd naar jullie foto's. De gothic dames liepen er heel kleurrijk bij ,en dat moet een geweldige serie foto's opgeleverd hebben. Volgende keer neem ik mijn Tarzan outfit mee. Dat is enkel een olijfblad en een kleine peniskoker.
Ciao,
amacem@gmail.com
Marjo en ik weten wel hoe we modellen moeten lokken hoorquote:
ja dat wou ik ook nog zeggen jah!quote:Op zondag 2 september 2007 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Enne Freud, je linker achter (rem)licht is stuk!
niets speciaals, gewoon twee snapshotsquote:Op zondag 2 september 2007 21:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Post ze btw maar gewoon, om nou elke foto te gaan keuren is ook weer zo.
das minderquote:Op zondag 2 september 2007 22:31 schreef Chanty het volgende:
dat was een tof dagje
Jammer van die koppijn
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 2 september 2007 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
das minder
waar zijn jullie eigenlijk achter me uit gegaan met naar huis rijden?
bij de afslag snelweg waren jullie er toch nog he?
quote:Op zondag 2 september 2007 22:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe laat zou Spike thuis zijn denken jullie?
die onderste was eigenlijjk een testshotje omdat we die andere (vuile) lens op mijn camera hadden geschroefd.quote:Op zondag 2 september 2007 22:34 schreef Shark.Bait het volgende:
mooie foto's Xil, maar ik vraag me af of je WB niet te flets staat (of jij hebt je jpegjes fout opgeslagen?) of heb ik mijn foto's te vrolijk staan dat ik daardoor verpest ben? (kan ook)
@Puckzzz onderste vind ik beter, bovenste komt zo clean over imo.
vind de huid een beetje plastice overkomen, hoe komt dat?quote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die onderste was eigenlijjk een testshotje omdat we die andere (vuile) lens op mijn camera hadden geschroefd.
naja serieus shot dan maar:
[afbeelding]
klopt..komt door de bewerking...vind het in dit geval wel bij de modellen passen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind de huid een beetje plastice overkomen, hoe komt dat?
de blik is overigens
Geen idee, op mijn monitor komen ze wel lekker knallend over!quote:Op zondag 2 september 2007 22:34 schreef Shark.Bait het volgende:
mooie foto's Xil, maar ik vraag me af of je WB niet te flets staat (of jij hebt je jpegjes fout opgeslagen?) of heb ik mijn foto's te vrolijk staan dat ik daardoor verpest ben? (kan ook)
@Puckzzz onderste vind ik beter, bovenste komt zo clean over imo.
Lijkt me leuk, geef maar een gil amacem@gmail.comquote:Ohhh en JayZen, ik wil jou ook een keer als model
Mooooiquote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die onderste was eigenlijjk een testshotje omdat we die andere (vuile) lens op mijn camera hadden geschroefd.
naja serieus shot dan maar:
[afbeelding]
vriendinnetjes van HM2quote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef fraubitch het volgende:
wie zijn de gothicmeiden?
quote:Op zondag 2 september 2007 23:17 schreef Ynske het volgende:
totaal niet fotografisch verantwoord, maar ik vond ze zo snoezig
[afbeelding]
Het waren twee geweldige fotomodellenquote:Op zondag 2 september 2007 23:20 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Ik heb echt super genoten van vanddag. Een leuke en leerzame dag. En er zijn veel en veel meer foto's gelukt dan ik van tev oren had durven hopenAlleen ga ik ze vandaag niet meer resizen en online zetten, dat schuif ik even door naar morgen of overmorgen
Mijn meiden vonde overigens fantastisch om voor model te spelen, en hebben zich echt geen seconde verveeld
wat een lekkere ventquote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...dan de rest van de foto's ook maar
nah, nog eentjequote:
nee, jij was die enge man!quote:Op zondag 2 september 2007 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het waren twee geweldige fotomodellenWat een toffe koppies als ik zo vrij mag zijn
volgende keer weer mee
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, jij was die enge man!
[afbeelding]
Fantastischquote:Op zondag 2 september 2007 23:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, jij was die enge man!
[afbeelding]
iddquote:Op zondag 2 september 2007 23:45 schreef Yoni het volgende:
buzzer, je hebt echt geweldig leuke dochters trouwens!Wat een heerlijke kletskousen
![]()
Ja het zijn wel portrettenquote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
idd"Ik wil op de foto!", en dan wil ik een foto nemen en dan hard wegrennen/schuilen
![]()
Overigens staan die foto's allemaal op Xila zijn powershot ...
quote:Op zondag 2 september 2007 23:45 schreef Yoni het volgende:
buzzer, je hebt echt geweldig leuke dochters trouwens!Wat een heerlijke kletskousen
![]()
"Maar koninginnen werken toch helemaal niet!"![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 00:11 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]mee eens
@ xil: "Ben jij van ZOOp???"
Moes van ZOOp..................................Thomas van FOK!
[afbeelding] [afbeelding]
Njah ze gaan iig onbewust met de zelfde houding op de foto! (goeie foto trouwens van xil...)
Ow en Buzz...is ze nog steeds aan het tellen? Meld ff als ze de miljoen gehaald heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |