Teringquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Wat lokatie betreft...
Een straatnaam heeft 't niet echt.
Pdehoog zei "Monsterseweg". Maar dat gaat niet helemaal goed want dit is een doorlopende weg van Den Haag naar, jawel, Monster. De weg die wij moeten hebben is daar een zijstraat van en heeft geen naam.
Er is een café-achtig iets in die straat (maar die heeft dus als adres de monsterseweg), dus daar schieten we niets mee op.
De opgegeven coödinaten in TomTom moet werken. En anders kan ik even een andere route beschrijving geven. Dit is namelijk ook wel makkelijk.
Vanaf A4 borden Den Haag Zuid volgen. Zodra je die afslag neemt Kom je op de N211 (even uit mijn hoofd gezegd). Die ga je alleen maar rechtdoor. (Dit is richting Kijkduin). Na de N211 ook alleen nog rechtdoor, maar zoek dan naar de borden "Monster". Als je die volgt word je op een gegeven moment linksaf gestuurd. En dan is het de 2e weg rechts en je bent er.
Waar vandaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:24 schreef didotcicero het volgende:
Oeps, bijna vergeten: kan ik nog met iemand meerijden?
eindhoven kun je op zich wel meerijden met mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:42 schreef didotcicero het volgende:
Utrecht / Delft / Den Haag / Eindhoven. Gaat me er eigenlijk om dat ik (vanaf een NS-Station) op de locatie kan komen (en uiteindelijk weer terug op dat NS-Station).
Uitwijken naar de tramtunnel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Wat zijn de plannen als het regent trouwens? De voorspellingen zijn niet zo goed helaasch.
Ik zie idd 21 graden en bewolking met regenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Wat zijn de plannen als het regent trouwens? De voorspellingen zijn niet zo goed helaasch.
Whehehe, lijkt me strak planquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Uitwijken naar de tramtunnel?
(ik typ er voor de zekerheid maar even bij dat ik een grapje maak)
En samen al discussierend in opengeschroefde mobieltjes loerenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef freud het volgende:
[..]
Whehehe, lijkt me strak plan. En dan veel grote tassen met dubieuze draadjes op onze rug
.
uhm...dit gaat bij mij niet goedkomen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Vanaf A4 borden Den Haag Zuid volgen. Zodra je die afslag neemt Kom je op de N211 (even uit mijn hoofd gezegd). Die ga je alleen maar rechtdoor. (Dit is richting Kijkduin). Na de N211 ook alleen nog rechtdoor, maar zoek dan naar de borden "Monster". Als je die volgt word je op een gegeven moment linksaf gestuurd. En dan is het de 2e weg rechts en je bent er.
Lijkt me een prima idee en daar maak ik dan ook graag gebruik van!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
eindhoven kun je op zich wel meerijden met mij
daar kom ik langs zag ik net.
terug zou ik je dan kunnen dumpen op utrecht centraal
Mijn Macje zegt 17 graden, maar niks over regen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie idd 21 graden en bewolking met regen
tnxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Wat lokatie betreft...
Pdehoog zei "Monsterseweg". Maar dat gaat niet helemaal goed want dit is een doorlopende weg van Den Haag naar, jawel, Monster. De weg die wij moeten hebben is daar een zijstraat van en heeft geen naam.
Er is een café-achtig iets in die straat (maar die heeft dus als adres de monsterseweg), dus daar schieten we niets mee op.
De opgegeven coödinaten in TomTom moet werken. En anders kan ik even een andere route beschrijving geven. Dit is namelijk ook wel makkelijk.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef didotcicero het volgende:
Is het niet een idee om ergens te verzamelen en dan in kolonne naar de locatie te gaan?
Verzamelen op Den Haag CS ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef didotcicero het volgende:
Is het niet een idee om ergens te verzamelen en dan in kolonne naar de locatie te gaan?
*meldt*quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef Chanty het volgende:
't is niet zo moeilijk als het lijkt hoor
Hetzij je hebt t navigatietalent van mijn moederDie deed er gisteren drie uur over om naar Hilversum te komen (normaal 1,5 uur) en heeft daarbij zo ongeveer half Nederland doorkruist
Macquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:16 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Mijn Macje zegt 17 graden, maar niks over regen.
[afbeelding]
Kom je naar mij toequote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm...dit gaat bij mij niet goedkomen hoor
ik rijd blindelings op navigatie en dat is geen tomtom
is er een duidelijkere routebeschrijving?
Das dan wel een hele ouwe!!!quote:
dan ook graag een route vanaf de A44 als het kanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:58 schreef Xilantof het volgende:
De lokatie is echt niet moeilijk te vinden.
Maar ik zal vanavond e.e.a. aangeven op een map.kaart.
't is vanaf de snelweg A4 letterlijk alleen maar rechtdoor, naar links, naar recht en je bent er
vanavond zal ik het duidelijk proberen te krijgen.
Wel de melding voor mensen die uit het noorden komen: je kan niet over de A4 (tussen A'dam en Den Haag deels afgesloten). Als het goed is wordt je zelf omgeleid over de A44.
Edit:
verzamelen (voor auto's) is b.t.w. geen optie omdat er tussen de snelweg en 't park eigenlijk geen makkelijke verzamelplek ligt. Misschien de Uithof (skie/schaats centrum) maar dat is wel een behoorlijk gedoe.
Vanavond maak ik de lokatie duidelijk, en dan rijd iedereen in 1 keer goed. Twijfel ik niet aan![]()
Ik heb de DOS versiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Das dan wel een hele ouwe!!!
Ik gebruik soms nog wel eens windows messenger...maar zelfs DIE hoef je niet aan te slingeren...zeker een versie die draait op windows 3.1 (nostalgie
)
Zit ik rustig achter de pc, komt er ineens een msn langsvliegen... Slinger jij eens wat beheerster!quote:
ik haal straks een nieuwe op van 4G dus dat komt wel goedquote:
Google leert me dat het aan de monsterseweg ligt, een zijstraat van de loosduinse weg. als je de loosduinse weg verder afrijdt kom je op een weg met dezelfde naam.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Wat lokatie betreft...
vond ik ook ergens, en zo te zien als je op de coordinaten van Peter staat zie je dit pand:quote:Het psychiatrisch ziekenhuis Bloemendaal, dat aan de zuidzijde van de Monsterseweg is gevestigd, kreeg in 1930 aan de noordzijde van de weg een groot paviljoen (Dorestad).
Dat pand is inderdaad goed. Maar die is idd op internet makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Google leert me dat het aan de monsterseweg ligt, een zijstraat van de loosduinse weg. als je de loosduinse weg verder afrijdt kom je op een weg met dezelfde naam.
[..]
vond ik ook ergens, en zo te zien als je op de coordinaten van Peter staat zie je dit pand:
[afbeelding]
Dus de vraag is of google het goed heeft...
13 uur staat in de OP volgens mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:56 schreef ..zapper het volgende:
Top! Dan rest alleen de vraag 'Hoe laat?' nog volgens mij.
Ah d'accord, ik keek bij het kopje wanneerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
13 uur staat in de OP volgens mij.
Ik had het dus gewoon lekker goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Google leert me dat het aan de monsterseweg ligt, een zijstraat van de loosduinse weg. als je de loosduinse weg verder afrijdt kom je op een weg met dezelfde naam.
[..]
vond ik ook ergens, en zo te zien als je op de coordinaten van Peter staat zie je dit pand:
[afbeelding]
Dus de vraag is of google het goed heeft...
Je moest bij 'hoe' kijken, daar stond het ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah d'accord, ik keek bij het kopje wanneer.
oh dat vind ik lief van je Xil. dat je de moeite hebt genomen om met een rood lint langs de weg ons de weg te wijzenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:55 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Je moet dus net ff naast de rode lijn rijden![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh dat vind ik lief van je Xil. dat je de moeite hebt genomen om met een rood lint langs de weg ons de weg te wijzen
De route is me helemaal duidelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat pand is inderdaad goed. Maar die is idd op internet makkelijk te vinden.
Verder zul je als je gaat TomTommen op Monstersestraat, -denk ik- verkeerd uitkomen.
Ik ga nog even knutselen voor een route.
@Buzzer:
Vanaf de A44 is het wat lastiger.
Omdat je door de hele stad moet. Even snel gezegd: Kijkduin aanhouden. Dan monster (over dit punt twijfel ik, weet niet of het staat aangegeven).
Even kijken of ik dit duidelijk kan krijgen (misschien ahv ander in de buurt gelegen pand).
een regenshootquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
is er al wat bekend wat we gaan doen als het echt slecht weer wordt? de berichten zijn een beetje wisselend.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
een regenshootDus iedereen moet een wit shirt meenemen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens P en Marjo.....
ga ik dan nu eindelijk een keer die befaamde Brownies van jullie proeven?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens P en Marjo.....
ga ik dan nu eindelijk een keer die befaamde Brownies van jullie proeven?
ik ben razend benieuwdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje zegIk moet voor 33 man brownies bakken
Da's 3 porties
dat scheelt. kan ik mijn verjaarszut thuis latenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje zegIk moet voor 33 man brownies bakken
Da's 3 porties
Of we doen allebei de helftquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Verjaarszut is ook lekker hoorDan bak ik gewoon wat minder
Dealquote:
Alleen als je op de foto gaat hequote:
jamaar..jamaar..hij kijkt zo streng...nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Deze meneer komt ook mee zegt-ie
Aanstellerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar..jamaar..hij kijkt zo streng...nu durf ik niet meer
* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal iequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Deze meneer komt ook mee zegt-ie
* Puckzzz noteerd pola filterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie![]()
"Don't scare us, we scare you!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie![]()
Heb je geen PLEDGE? Dan is wat matter, ivm de flitser.quote:1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie
Je mag ze ook opeten als je daar minder bang van wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
@P: da's niet eerlijk Brownies onder mijn neus houden...
Even voor de duidelijkheid: IK BEN ONSCHULDIG.....Ik heb hier ook NIETS mee te makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:21 schreef JayZen het volgende:
Even jullie prof. mening. Wat zal ik zondag aantrekken. Rood jurkje met witte pumps, of zwarte, laag uitgesneden rok met hoge laarzen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
wat is een laag uitgesneden rok?
eentje die pas bij je enkels begint?
't is een IT-nerd dus niet helemaal van deze wereldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
wat is een laag uitgesneden rok?
eentje die pas bij je enkels begint?
Jammer. Sterkte ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het was al niet zeker of ik zou kunnen komen maar nu gaat het definitief niet door.
Familiare toestanden.
Ja ik baal ook, het is alweer tijden terug dat er leuke foto's van me zijn gemaakt, Mocht ik een gaatje vinden om af te reizen die kant op zal ik het zeker doen.quote:
Als je even toetert ter hoogte van het Savornin Lohmanplein dan wil ik het laatste stukje wel voorop rijden om de weg te wijzen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
De route is me helemaal duidelijk
Dat gaat helemaal goedkomen : Ik neem eerst de route richting MCH (daar rij ik met mijn ogen dicht heen) en dan pak ik de laan van Meerdervoort
Pea! Wat is je site mooi gewordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:58 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben een beetje laat, maar ik wil ook nog wel meeHeb peri al een pm gestuurd
Danke jequote:
Maakt niet uit, ik vind het idd knapquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Danke jeKnap van mij he? Ik ben er nog druk mee bezig want hij is nog niet af.
Vond ik ook alquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind het idd knap![]()
Idd!quote:
Degenen die met de RandstadRail komen, kunnen vanaf de halte Savornin Lohmanplein ook met mij meerijden!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Xilantof het volgende:
mensen die met OV komen en de looproute willen weten moeten mij maar even contacteren... ik ga met de fiets dus kan makkelijk naar de haltes komen om jullie vanaf daar de weg te wijzen.
Als je op Den Haag CS aankomt, loop je naar de centrale hal. Daar heb je zowel links als rechts trappen die naar boven gaan richting de tramhalte. Je moet tram 3 richting Loosduinen hebben. Wel handig om te weten, in de RandstadRail kun je niet stempelen. Als je met strippenkaart reist moet je dus voor het instappen al stempelen. De (oranje) stempelautomaten staan beneden bij de trappen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef wendywendy het volgende:
Men, volgens mij ga ik dat hele park niet vinden.....
Hele stomme vraag: Maar vanaf waar vertrekt die randstad rail (Ja, van den haag cs, zover was ik al, en in den haag weet ik waar de tram naar scheveningen vertrekt, meer niet) Vertrek namelijk vanaf a'foort cs.![]()
Alvast bedankt voor het antwoord!
Voor zover ik kan beoordelen op Google Earth het eerste zijweggetje rechts. Daarvoor heb je nog wel een soort van inrit naar een bedrijventerrein ofzo... Als je een hoop mensen met camera's ziet, en dan hopen dat er niet net een buslading Japanners is gearriveerd, als je eenmaal op de Monsterseweg rijdt, dan komt het wel goed...quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:18 schreef buzzer het volgende:
Alleen: op de Monsterseweg is het toch het tweede zijweggetje rechts ?
Als ik de satelliet view erbij pak zeg ik ja, maar er staan een heleboel gebouwen langs die weg. Maar als je het kaartje van Xil aanhoudt, zie de OP, dan kan het eigenlijk niet missen als je via de L. van M. op de Ockenburghstraat weet te komen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef buzzer het volgende:
Is het bij dat gebouw dat een stukje van de weg afstaat?
ywquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik baal ook, het is alweer tijden terug dat er leuke foto's van me zijn gemaakt, Mocht ik een gaatje vinden om af te reizen die kant op zal ik het zeker doen.
En Buzz, bedankt
lol ik ook vanaf amersfoortquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef wendywendy het volgende:
Men, volgens mij ga ik dat hele park niet vinden.....
Hele stomme vraag: Maar vanaf waar vertrekt die randstad rail (Ja, van den haag cs, zover was ik al, en in den haag weet ik waar de tram naar scheveningen vertrekt, meer niet) Vertrek namelijk vanaf a'foort cs.![]()
Alvast bedankt voor het antwoord!
Parkeren bij Yoni is alleen voor de eters. Verder is het gratis parkerenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef moemoe het volgende:
Ik zou er ook graag bij willen zijn morgen, gewoon 13.00 uur op de afgesproken plek? En dan mag ik ook parkeren bij Yoni's werk?![]()
Oh! BeautifulXSecrets en wendywendy, als jullie vanaf Amersfoort vertrekken kunnen jullie wel met me meerijden, ik eet alleen niet mee.
Als model btw.
leuk dat je ook komtquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef moemoe het volgende:
Ik zou er ook graag bij willen zijn morgen, gewoon 13.00 uur op de afgesproken plek? En dan mag ik ook parkeren bij Yoni's werk?![]()
Oh! BeautifulXSecrets en wendywendy, als jullie vanaf Amersfoort vertrekken kunnen jullie wel met me meerijden, ik eet alleen niet mee.
Als model btw.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef moemoe het volgende:
Peri, ik heb nog een plekje in de auto over voor iig de heenweg vanaf Delft. Als je wil, kun je meerijden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef PeRi het volgende:
Iemand die ook vanaf DH HS of CS met het OV gaat? Afspreken?
Ik pak de bus vanaf HS denk ik.. Bus van 12.45u daar.
*incheckt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Peri, ik heb nog een plekje in de auto over voor iig de heenweg vanaf Delft. Als je wil, kun je meerijden.
Ik moet nog beginnenquote:
Je hebt een PM-etje met telefoonnummerquote:
<op verzoek van Chanty is deze opmerking verwijderd>quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:40 schreef Chanty het volgende:
Oeh, nog 13 uur en 20 minuten en ik weet nog steeds niet wat ik aan ga doen morgen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef freud het volgende:
[..]
<op verzoek van Chanty is deze opmerking verwijderd>
En dat meen ik echt hoor!!
Plaats je hem op mijn verzoek ook weer terug?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef freud het volgende:
[..]
<op verzoek van Chanty is deze opmerking verwijderd>
En dat meen ik echt hoor!!
Nee, ze zou mijn * eraf draaien als ik hem weer plaatste...quote:Op zondag 2 september 2007 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plaats je hem op mijn verzoek ook weer terug?
Dekens zijn goed denk ikquote:Op zondag 2 september 2007 08:37 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
weer ziet er redelijk uit op zich. wel bewolkt maar het is helemaal niet koud.
gaan we daar trouwens gewoon ergens in het gras ploffen ofzo? want dan neem ik ff een deken mee![]()
Auchquote:Op zondag 2 september 2007 09:37 schreef An24 het volgende:
Me to![]()
Nu mezelf nog opknappen. Stond gister voor een shoot op een scateparkje (vanwege de grafitty), suist er ineens in volle vaart een scateboard tegen mijn enkel aan. Nu heb ik dus twee van die knobbels aan de zijkant van mijn enkel
Dus we laten de boards thuis vandaag he![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Xilantof het volgende:
Gaat iedereen het nu kunnen vinden?
Ik meld mij bij deze even aan voor 'ons'.quote:
Jij weet de wegquote:Op zondag 2 september 2007 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meld mij bij deze even aan voor 'ons'.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Xilantof het volgende:
Dichterbij dan dit kan waarschijnlijk niet qua locatie. En dan te bedenken dat Xil nòg dichterbij woont...quote:Op zondag 2 september 2007 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij weet de wegEn verder zit mijn auto toch al vol
Een kale turk en twee toffe dames
Blauwe lucht, witte wolkjes en zon op geringe afstand van het park. Komt goed!quote:
Dat merk je ws welquote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Xilantof het volgende:
klopt, om het hier helder te laten blijven, hebben we alles naar braboland gestuurdquote:
Ah, zijn ze weer aan het stoken op Ockenburgh?quote:Op zondag 2 september 2007 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier schijnt de zon, en ik kan het park ruiken vanaf hier![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 10:16 schreef freud het volgende:
Volgens mij zitten we safe:
http://www.buienradar.nl/
Tis den Haag he, dat ruikt toch net ff anders dan het westlandquote:Op zondag 2 september 2007 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, zijn ze weer aan het stoken op Ockenburgh?![]()
Ik zou met niemand willen ruilen...quote:Op zondag 2 september 2007 10:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Tis den Haag he, dat ruikt toch net ff anders dan het westland
Mooi, want er staat nog maar 1 foto van jou op mijn sitequote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef Chanty het volgende:
gedouched
Nu nog haar drogen, make up, en etenGelukkig ben ik eruit wat ik aan moet en wat ik daarnaast nog meeneem
wel een heeeeeleeequote:Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Mooi, want er staat nog maar 1 foto van jou op mijn site![]()
Kleding natuurlijkquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kleding natuurlijkNaakt mag ook van mij hoor...da's geen probleem
Maar mensen kijken dan zo raar
HAHAHAHA, tuuurlijk P...quote:Op zondag 2 september 2007 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kleding natuurlijkNaakt mag ook van mij hoor...da's geen probleem
Maar mensen kijken dan zo raar
Ik ga tien over half één richting de auto lopen. Dan kom ik toch niet als laatste aan!quote:Op zondag 2 september 2007 11:32 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij kan ik als laatste weg hier![]()
't is hemelsbreed denk ik 1 km weg van hier![]()
quote:
at jij niet mee?quote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook thuis.
Was erg gezellig, erg geslaagde meet!
ow da's minderquote:Op zondag 2 september 2007 19:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zou wel mee eten idd, maar ik ben ziek en kan niks eten.
quote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook thuis.
Was erg gezellig, erg geslaagde meet!
hoiquote:Op zondag 2 september 2007 21:00 schreef JayZen het volgende:
Heb genoten vandaag, was erg leuk. Mijn fotografe liet me aardig vrij in het nemen van poses en hopelijk heb ik haar mooie plaatjes opgeleverd.
Heb in bomen geklommen, in zand gerold en zelfs in mijn ondergoed in de sloot gestaan. Vond het super. Voelde me net kleine kale, klein geschapen Brad Pitt ;-)
Model zijn is me zeer bevallen en wil dit zeker vaker gaan doen.
Ben benieuwd naar jullie foto's. De gothic dames liepen er heel kleurrijk bij ,en dat moet een geweldige serie foto's opgeleverd hebben. Volgende keer neem ik mijn Tarzan outfit mee. Dat is enkel een olijfblad en een kleine peniskoker.
Ciao,
amacem@gmail.com
ik heb er welgeteld (!!!) twee van jouquote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef moemoe het volgende:
Hai lieve mensen,
Ik vond het erg leuk vandaag, mijn eerste FOT meet.
Ik kijk uit naar de foto's!
Zou ik eerst mogen kijken?quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb er welgeteld (!!!) twee van jou
mag ik die plaatsen?
Geen probleem. Mijn mail adres is bekend en mijn manager P.Diddy ken je. Geef maar een gil.quote:hoi
ik wilde jou erg graag fotograferen maar vond het daar niet de geschikte omgeving. dussehhh....misschien es een keer op een andere lokatie
Hai! Trouwen?quote:
Post ze btw maar gewoon, om nou elke foto te gaan keuren is ook weer zoquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 21:00 schreef JayZen het volgende:
Heb genoten vandaag, was erg leuk. Mijn fotografe liet me aardig vrij in het nemen van poses en hopelijk heb ik haar mooie plaatjes opgeleverd.
Heb in bomen geklommen, in zand gerold en zelfs in mijn ondergoed in de sloot gestaan. Vond het super. Voelde me net kleine kale, klein geschapen Brad Pitt ;-)
Model zijn is me zeer bevallen en wil dit zeker vaker gaan doen.
Ben benieuwd naar jullie foto's. De gothic dames liepen er heel kleurrijk bij ,en dat moet een geweldige serie foto's opgeleverd hebben. Volgende keer neem ik mijn Tarzan outfit mee. Dat is enkel een olijfblad en een kleine peniskoker.
Ciao,
amacem@gmail.com
Marjo en ik weten wel hoe we modellen moeten lokken hoorquote:
ja dat wou ik ook nog zeggen jah!quote:Op zondag 2 september 2007 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Enne Freud, je linker achter (rem)licht is stuk!
niets speciaals, gewoon twee snapshotsquote:Op zondag 2 september 2007 21:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Post ze btw maar gewoon, om nou elke foto te gaan keuren is ook weer zo.
das minderquote:Op zondag 2 september 2007 22:31 schreef Chanty het volgende:
dat was een tof dagje
Jammer van die koppijn
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 2 september 2007 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
das minder
waar zijn jullie eigenlijk achter me uit gegaan met naar huis rijden?
bij de afslag snelweg waren jullie er toch nog he?
quote:Op zondag 2 september 2007 22:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe laat zou Spike thuis zijn denken jullie?
die onderste was eigenlijjk een testshotje omdat we die andere (vuile) lens op mijn camera hadden geschroefd.quote:Op zondag 2 september 2007 22:34 schreef Shark.Bait het volgende:
mooie foto's Xil, maar ik vraag me af of je WB niet te flets staat (of jij hebt je jpegjes fout opgeslagen?) of heb ik mijn foto's te vrolijk staan dat ik daardoor verpest ben? (kan ook)
@Puckzzz onderste vind ik beter, bovenste komt zo clean over imo.
vind de huid een beetje plastice overkomen, hoe komt dat?quote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die onderste was eigenlijjk een testshotje omdat we die andere (vuile) lens op mijn camera hadden geschroefd.
naja serieus shot dan maar:
[afbeelding]
klopt..komt door de bewerking...vind het in dit geval wel bij de modellen passen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind de huid een beetje plastice overkomen, hoe komt dat?
de blik is overigens
Geen idee, op mijn monitor komen ze wel lekker knallend over!quote:Op zondag 2 september 2007 22:34 schreef Shark.Bait het volgende:
mooie foto's Xil, maar ik vraag me af of je WB niet te flets staat (of jij hebt je jpegjes fout opgeslagen?) of heb ik mijn foto's te vrolijk staan dat ik daardoor verpest ben? (kan ook)
@Puckzzz onderste vind ik beter, bovenste komt zo clean over imo.
Lijkt me leuk, geef maar een gil amacem@gmail.comquote:Ohhh en JayZen, ik wil jou ook een keer als model
Mooooiquote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die onderste was eigenlijjk een testshotje omdat we die andere (vuile) lens op mijn camera hadden geschroefd.
naja serieus shot dan maar:
[afbeelding]
vriendinnetjes van HM2quote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef fraubitch het volgende:
wie zijn de gothicmeiden?
quote:Op zondag 2 september 2007 23:17 schreef Ynske het volgende:
totaal niet fotografisch verantwoord, maar ik vond ze zo snoezig
[afbeelding]
Het waren twee geweldige fotomodellenquote:Op zondag 2 september 2007 23:20 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Ik heb echt super genoten van vanddag. Een leuke en leerzame dag. En er zijn veel en veel meer foto's gelukt dan ik van tev oren had durven hopenAlleen ga ik ze vandaag niet meer resizen en online zetten, dat schuif ik even door naar morgen of overmorgen
Mijn meiden vonde overigens fantastisch om voor model te spelen, en hebben zich echt geen seconde verveeld
wat een lekkere ventquote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...dan de rest van de foto's ook maar
nah, nog eentjequote:
nee, jij was die enge man!quote:Op zondag 2 september 2007 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het waren twee geweldige fotomodellenWat een toffe koppies als ik zo vrij mag zijn
volgende keer weer mee
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, jij was die enge man!
[afbeelding]
Fantastischquote:Op zondag 2 september 2007 23:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, jij was die enge man!
[afbeelding]
iddquote:Op zondag 2 september 2007 23:45 schreef Yoni het volgende:
buzzer, je hebt echt geweldig leuke dochters trouwens!Wat een heerlijke kletskousen
![]()
Ja het zijn wel portrettenquote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
idd"Ik wil op de foto!", en dan wil ik een foto nemen en dan hard wegrennen/schuilen
![]()
Overigens staan die foto's allemaal op Xila zijn powershot ...
quote:Op zondag 2 september 2007 23:45 schreef Yoni het volgende:
buzzer, je hebt echt geweldig leuke dochters trouwens!Wat een heerlijke kletskousen
![]()
"Maar koninginnen werken toch helemaal niet!"![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 00:11 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]mee eens
@ xil: "Ben jij van ZOOp???"
Moes van ZOOp..................................Thomas van FOK!
[afbeelding] [afbeelding]
Njah ze gaan iig onbewust met de zelfde houding op de foto! (goeie foto trouwens van xil...)
Ow en Buzz...is ze nog steeds aan het tellen? Meld ff als ze de miljoen gehaald heeft
zekersquote:Op maandag 3 september 2007 00:17 schreef buzzer het volgende:
Kunnen mijn foto's ermee door voor een eerste keer ?
Mee eens, heb 't al wat kleiner gemaakt (ff refreshen met F5). Maar een andere handige manier heb ik nog niet gevonden.quote:Op maandag 3 september 2007 00:08 schreef Ynske het volgende:
wat ik wel jammer vind is je heel grote copyright in de foto. doet de foto's er iig niet mooier op maken.
ik st enorm open voor tips. Over twee weken gaan we op herhalingquote:Op maandag 3 september 2007 00:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
zekers
tenminste, ze zien er beter uit dan degene die ik hier net bij mij gezien heb.
hier en daar wat tips en straks heb je nog mooiere resultaten
quote:Op zondag 2 september 2007 23:42 schreef Ynske het volgende:
we hadden overigens ook een hondje bij ons....
[afbeelding]
Hahahaha, kijk lau en mij nou in actie... geweldigquote:Op maandag 3 september 2007 00:02 schreef DigiPire het volgende:
Zo... Kreeg ik daarstraks even een heart attack....
Kaartje in de lezer, verkenner openen... LEEG.
FF beter kijken, blijk ik het verkeerde kaartje in de lezer te hebben gestouwd. PFFFFFF.
Maar niet te laat naar bed gaan vandaag dus, want blijkbaar slaap ik al half.
BTW: Erg geslaagde dag wat mij betreft. Denk dat ik nog een hoop kan leren overigens. Heb nog aardig wat foto's weggemikt, na beoordeling op scherpte. Volgende keer toch maar een iets kleiner diafragma nemen. FF snel dertien fotootjes geresized, een paar gecropt. Verder niets aan bewerkt (ben nog niet zo'n fotosjopper, werk dan ook nog niet met RAW c.q. NEF).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afzeiken is niet gewenst, opbouwende kritiek mag natuurlijk wel
![]()
Als iemand z'n foto verwijderd wil hebben: stuur ff een PM, dan is dat zo geregeld.
Van wat verder overblijft van vandaag (o, gisteren, 't is al na middernacht nu) maak ik binnenkort een web-albummetje op m'n website, op dezelfde manier en grootte als die er nu staan.
Staat de volgende shoot al gepland?![]()
gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 3 september 2007 00:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik st enorm open voor tips. Over twee weken gaan we op herhaling
Dat had ik ook. Er vanuitgaande dat je Photoshop gebruikt, staat hier voor mij de werkende oplossing. Heb alleen geen zin meer om resultaten te uploaden... Dat komt morgen wel!quote:Op maandag 3 september 2007 00:26 schreef Ynske het volgende:
echt stom, zodra ik ze online plemp is de kleur weer anders als dat ze hier zijn
quote:Nee. Nadat je je PSD hebt opgeslagen, kun je het volgende doen:
- Edit | Convert to Profile => sRGB
- View | Proof setup
- Eventueel je kleuren nog aanpassen (ik zet meestal Rood een beetje terug)
- Save for Web
heeft daar niets mee te makenquote:Op maandag 3 september 2007 00:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Er vanuitgaande dat je Photoshop gebruikt, staat hier voor mij de werkende oplossing. Heb alleen geen zin meer om resultaten te uploaden... Dat komt morgen wel!
En dan specifiek dit stukje:
[..]
Als je wil mag je me de volgende keer even uitleggen hoe ik dat instel, ik had idd af en toe last van lange sluitertijdenquote:Op maandag 3 september 2007 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
@buzzer: toffe platen, maar je moet ff letten op je sluitertijd. Ik zie een aantal onscherpe foto's en als ik dan de EXIF bekijk, dan staat er een sluitertijd van 1/60e bij 95mm. Da's niet handigJe moet proberen iig een sluitertijd van 1/aantal mm's te halen en liefst meer.
Is goedquote:Op maandag 3 september 2007 01:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als je wil mag je me de volgende keer even uitleggen hoe ik dat instel, ik had idd af en toe last van lange sluitertijden
Ey Spikequote:Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef HMaster-II het volgende:Jaaaahhhh al om 00:50 thuis
![]()
15 minuten file in Amsterdam (ongeveer 3 kilometer voor afslag RAI). En wat een regen onderweg.
Ik vond het weer een gezellige dag..Kan me hier nog redelijk vertonen
Topquote:Op maandag 3 september 2007 01:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goed't Is allemaal niet zo ingewikkeld hoor
Blikken super vastgelegd Peterquote:Op zondag 2 september 2007 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
#PH1
[afbeelding]
#PH2
[afbeelding]
#PH3
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 23:42 schreef Ynske het volgende:
we hadden overigens ook een hondje bij ons....
[afbeelding]
ja hoor, ziet er goed uitquote:Op maandag 3 september 2007 00:17 schreef buzzer het volgende:
Kunnen mijn foto's ermee door voor een eerste keer ?
Zou je dat wel doen? Hij wist niet eens hoe zijn eigen flitser werkte; dat moest ik (die een concurrerend product gebruikt) hem demonstrerenquote:Op maandag 3 september 2007 01:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als je wil mag je me de volgende keer even uitleggen hoe ik dat instel, ik had idd af en toe last van lange sluitertijden
R-E-S-P-E-C-T gast!quote:
zenkjoe!! het was af en toe wel ff regiseren met de dames hoor, maar idd de foto's zijn dan wel weer tof. ik zag vanochtend dat ik een serie heb waarbij ik zo een verhaaltje van kan makenquote:Op maandag 3 september 2007 08:39 schreef freud het volgende:
Ze zijn erg lekker Puckzzz! Moet toch zeggen dat de dames goed meewerkten. Leuke uitdaging dat contrastverschil tussen huis en kleding en dan in de schaduwen
.
eensch!quote:Op maandag 3 september 2007 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
R-E-S-P-E-C-T gast!
Er zijn er maar weinig die ik ken die het totaal niks kan schelen om zichzelf zo voor l*l te zetten, en op de foto nog wel.
Dus ongeacht wat ik zeg of doe, Spikeremember
Idd, mee eensquote:Op maandag 3 september 2007 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
R-E-S-P-E-C-T gast!
Er zijn er maar weinig die ik ken die het totaal niks kan schelen om zichzelf zo voor l*l te zetten, en op de foto nog wel.
quote:Op maandag 3 september 2007 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
R-E-S-P-E-C-T gast!
Da's een hele toffe zegquote:
Dat beetje meer bewerking kan die foto best hebben. Mooi.quote:Op maandag 3 september 2007 09:48 schreef Ynske het volgende:
Beetje meer bewerkt dan ik normaal doe, maar wilde m toch zo ff laten zien
[afbeelding]
dank jequote:Op maandag 3 september 2007 10:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat beetje meer bewerking kan die foto best hebben. Mooi.
En wat een snoesige Goth-meisjes![]()
Ik heb helemaal niks beloofdquote:Op maandag 3 september 2007 10:38 schreef freud het volgende:
-Marjo- heeft mini Marjo al haar Gothic jurk gekregen die je haar beloofd had?
Krijg ik eindelijk een keer de kans om met een model te wippen (laten we eerlijk zijn, dat is eigenlijk de enige reden waarom ik een camera heb > voor de chicks), zijn er weer perverts die daar foto's van lopen te maken. Paparazzi!quote:Op maandag 3 september 2007 09:51 schreef Auticia het volgende:
En wat een toffe foto's al! Ik vond het een heel gezellige dag. Ik heb me wel gruwelijk misdragen, ik die dat de wip met Didot niet geheel onopgemerkt is gebleven.
HAHAHA, maar ik zag je wel angstig kijkenquote:
Nou inderdaad. Ze heeft nu al een dure kledingsmaak.quote:Op maandag 3 september 2007 11:15 schreef freud het volgende:
[..]
HAHAHA, maar ik zag je wel angstig kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |