Alleen als je op de foto gaat hequote:
jamaar..jamaar..hij kijkt zo streng...nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Deze meneer komt ook mee zegt-ie
Aanstellerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar..jamaar..hij kijkt zo streng...nu durf ik niet meer
* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal iequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Deze meneer komt ook mee zegt-ie
* Puckzzz noteerd pola filterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie![]()
"Don't scare us, we scare you!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie![]()
Heb je geen PLEDGE? Dan is wat matter, ivm de flitser.quote:1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie
Je mag ze ook opeten als je daar minder bang van wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
@P: da's niet eerlijk Brownies onder mijn neus houden...
Even voor de duidelijkheid: IK BEN ONSCHULDIG.....Ik heb hier ook NIETS mee te makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:21 schreef JayZen het volgende:
Even jullie prof. mening. Wat zal ik zondag aantrekken. Rood jurkje met witte pumps, of zwarte, laag uitgesneden rok met hoge laarzen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
wat is een laag uitgesneden rok?
eentje die pas bij je enkels begint?
't is een IT-nerd dus niet helemaal van deze wereldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
wat is een laag uitgesneden rok?
eentje die pas bij je enkels begint?
Jammer. Sterkte ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het was al niet zeker of ik zou kunnen komen maar nu gaat het definitief niet door.
Familiare toestanden.
Ja ik baal ook, het is alweer tijden terug dat er leuke foto's van me zijn gemaakt, Mocht ik een gaatje vinden om af te reizen die kant op zal ik het zeker doen.quote:
Als je even toetert ter hoogte van het Savornin Lohmanplein dan wil ik het laatste stukje wel voorop rijden om de weg te wijzen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
De route is me helemaal duidelijk
Dat gaat helemaal goedkomen : Ik neem eerst de route richting MCH (daar rij ik met mijn ogen dicht heen) en dan pak ik de laan van Meerdervoort
Pea! Wat is je site mooi gewordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:58 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben een beetje laat, maar ik wil ook nog wel meeHeb peri al een pm gestuurd
Danke jequote:
Maakt niet uit, ik vind het idd knapquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Danke jeKnap van mij he? Ik ben er nog druk mee bezig want hij is nog niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |