Teringquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Wat lokatie betreft...
Een straatnaam heeft 't niet echt.
Pdehoog zei "Monsterseweg". Maar dat gaat niet helemaal goed want dit is een doorlopende weg van Den Haag naar, jawel, Monster. De weg die wij moeten hebben is daar een zijstraat van en heeft geen naam.
Er is een café-achtig iets in die straat (maar die heeft dus als adres de monsterseweg), dus daar schieten we niets mee op.
De opgegeven coödinaten in TomTom moet werken. En anders kan ik even een andere route beschrijving geven. Dit is namelijk ook wel makkelijk.
Vanaf A4 borden Den Haag Zuid volgen. Zodra je die afslag neemt Kom je op de N211 (even uit mijn hoofd gezegd). Die ga je alleen maar rechtdoor. (Dit is richting Kijkduin). Na de N211 ook alleen nog rechtdoor, maar zoek dan naar de borden "Monster". Als je die volgt word je op een gegeven moment linksaf gestuurd. En dan is het de 2e weg rechts en je bent er.
Waar vandaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:24 schreef didotcicero het volgende:
Oeps, bijna vergeten: kan ik nog met iemand meerijden?
eindhoven kun je op zich wel meerijden met mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:42 schreef didotcicero het volgende:
Utrecht / Delft / Den Haag / Eindhoven. Gaat me er eigenlijk om dat ik (vanaf een NS-Station) op de locatie kan komen (en uiteindelijk weer terug op dat NS-Station).
Uitwijken naar de tramtunnel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Wat zijn de plannen als het regent trouwens? De voorspellingen zijn niet zo goed helaasch.
Ik zie idd 21 graden en bewolking met regenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Wat zijn de plannen als het regent trouwens? De voorspellingen zijn niet zo goed helaasch.
Whehehe, lijkt me strak planquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Uitwijken naar de tramtunnel?
(ik typ er voor de zekerheid maar even bij dat ik een grapje maak)
En samen al discussierend in opengeschroefde mobieltjes loerenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef freud het volgende:
[..]
Whehehe, lijkt me strak plan. En dan veel grote tassen met dubieuze draadjes op onze rug
.
uhm...dit gaat bij mij niet goedkomen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Vanaf A4 borden Den Haag Zuid volgen. Zodra je die afslag neemt Kom je op de N211 (even uit mijn hoofd gezegd). Die ga je alleen maar rechtdoor. (Dit is richting Kijkduin). Na de N211 ook alleen nog rechtdoor, maar zoek dan naar de borden "Monster". Als je die volgt word je op een gegeven moment linksaf gestuurd. En dan is het de 2e weg rechts en je bent er.
Lijkt me een prima idee en daar maak ik dan ook graag gebruik van!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
eindhoven kun je op zich wel meerijden met mij
daar kom ik langs zag ik net.
terug zou ik je dan kunnen dumpen op utrecht centraal
Mijn Macje zegt 17 graden, maar niks over regen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie idd 21 graden en bewolking met regen
tnxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Wat lokatie betreft...
Pdehoog zei "Monsterseweg". Maar dat gaat niet helemaal goed want dit is een doorlopende weg van Den Haag naar, jawel, Monster. De weg die wij moeten hebben is daar een zijstraat van en heeft geen naam.
Er is een café-achtig iets in die straat (maar die heeft dus als adres de monsterseweg), dus daar schieten we niets mee op.
De opgegeven coödinaten in TomTom moet werken. En anders kan ik even een andere route beschrijving geven. Dit is namelijk ook wel makkelijk.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef didotcicero het volgende:
Is het niet een idee om ergens te verzamelen en dan in kolonne naar de locatie te gaan?
Verzamelen op Den Haag CS ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef didotcicero het volgende:
Is het niet een idee om ergens te verzamelen en dan in kolonne naar de locatie te gaan?
*meldt*quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef Chanty het volgende:
't is niet zo moeilijk als het lijkt hoor
Hetzij je hebt t navigatietalent van mijn moederDie deed er gisteren drie uur over om naar Hilversum te komen (normaal 1,5 uur) en heeft daarbij zo ongeveer half Nederland doorkruist
Macquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:16 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Mijn Macje zegt 17 graden, maar niks over regen.
[afbeelding]
Kom je naar mij toequote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm...dit gaat bij mij niet goedkomen hoor
ik rijd blindelings op navigatie en dat is geen tomtom
is er een duidelijkere routebeschrijving?
Das dan wel een hele ouwe!!!quote:
dan ook graag een route vanaf de A44 als het kanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:58 schreef Xilantof het volgende:
De lokatie is echt niet moeilijk te vinden.
Maar ik zal vanavond e.e.a. aangeven op een map.kaart.
't is vanaf de snelweg A4 letterlijk alleen maar rechtdoor, naar links, naar recht en je bent er
vanavond zal ik het duidelijk proberen te krijgen.
Wel de melding voor mensen die uit het noorden komen: je kan niet over de A4 (tussen A'dam en Den Haag deels afgesloten). Als het goed is wordt je zelf omgeleid over de A44.
Edit:
verzamelen (voor auto's) is b.t.w. geen optie omdat er tussen de snelweg en 't park eigenlijk geen makkelijke verzamelplek ligt. Misschien de Uithof (skie/schaats centrum) maar dat is wel een behoorlijk gedoe.
Vanavond maak ik de lokatie duidelijk, en dan rijd iedereen in 1 keer goed. Twijfel ik niet aan![]()
Ik heb de DOS versiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Das dan wel een hele ouwe!!!
Ik gebruik soms nog wel eens windows messenger...maar zelfs DIE hoef je niet aan te slingeren...zeker een versie die draait op windows 3.1 (nostalgie
)
Zit ik rustig achter de pc, komt er ineens een msn langsvliegen... Slinger jij eens wat beheerster!quote:
ik haal straks een nieuwe op van 4G dus dat komt wel goedquote:
Google leert me dat het aan de monsterseweg ligt, een zijstraat van de loosduinse weg. als je de loosduinse weg verder afrijdt kom je op een weg met dezelfde naam.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Wat lokatie betreft...
vond ik ook ergens, en zo te zien als je op de coordinaten van Peter staat zie je dit pand:quote:Het psychiatrisch ziekenhuis Bloemendaal, dat aan de zuidzijde van de Monsterseweg is gevestigd, kreeg in 1930 aan de noordzijde van de weg een groot paviljoen (Dorestad).
Dat pand is inderdaad goed. Maar die is idd op internet makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Google leert me dat het aan de monsterseweg ligt, een zijstraat van de loosduinse weg. als je de loosduinse weg verder afrijdt kom je op een weg met dezelfde naam.
[..]
vond ik ook ergens, en zo te zien als je op de coordinaten van Peter staat zie je dit pand:
[afbeelding]
Dus de vraag is of google het goed heeft...
13 uur staat in de OP volgens mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:56 schreef ..zapper het volgende:
Top! Dan rest alleen de vraag 'Hoe laat?' nog volgens mij.
Ah d'accord, ik keek bij het kopje wanneerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
13 uur staat in de OP volgens mij.
Ik had het dus gewoon lekker goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Google leert me dat het aan de monsterseweg ligt, een zijstraat van de loosduinse weg. als je de loosduinse weg verder afrijdt kom je op een weg met dezelfde naam.
[..]
vond ik ook ergens, en zo te zien als je op de coordinaten van Peter staat zie je dit pand:
[afbeelding]
Dus de vraag is of google het goed heeft...
Je moest bij 'hoe' kijken, daar stond het ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah d'accord, ik keek bij het kopje wanneer.
oh dat vind ik lief van je Xil. dat je de moeite hebt genomen om met een rood lint langs de weg ons de weg te wijzenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:55 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Je moet dus net ff naast de rode lijn rijden![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh dat vind ik lief van je Xil. dat je de moeite hebt genomen om met een rood lint langs de weg ons de weg te wijzen
De route is me helemaal duidelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat pand is inderdaad goed. Maar die is idd op internet makkelijk te vinden.
Verder zul je als je gaat TomTommen op Monstersestraat, -denk ik- verkeerd uitkomen.
Ik ga nog even knutselen voor een route.
@Buzzer:
Vanaf de A44 is het wat lastiger.
Omdat je door de hele stad moet. Even snel gezegd: Kijkduin aanhouden. Dan monster (over dit punt twijfel ik, weet niet of het staat aangegeven).
Even kijken of ik dit duidelijk kan krijgen (misschien ahv ander in de buurt gelegen pand).
een regenshootquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
is er al wat bekend wat we gaan doen als het echt slecht weer wordt? de berichten zijn een beetje wisselend.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
een regenshootDus iedereen moet een wit shirt meenemen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens P en Marjo.....
ga ik dan nu eindelijk een keer die befaamde Brownies van jullie proeven?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens P en Marjo.....
ga ik dan nu eindelijk een keer die befaamde Brownies van jullie proeven?
ik ben razend benieuwdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje zegIk moet voor 33 man brownies bakken
Da's 3 porties
dat scheelt. kan ik mijn verjaarszut thuis latenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje zegIk moet voor 33 man brownies bakken
Da's 3 porties
Of we doen allebei de helftquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Verjaarszut is ook lekker hoorDan bak ik gewoon wat minder
Dealquote:
Alleen als je op de foto gaat hequote:
jamaar..jamaar..hij kijkt zo streng...nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Deze meneer komt ook mee zegt-ie
Aanstellerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar..jamaar..hij kijkt zo streng...nu durf ik niet meer
* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal iequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Deze meneer komt ook mee zegt-ie
* Puckzzz noteerd pola filterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie![]()
"Don't scare us, we scare you!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie![]()
Heb je geen PLEDGE? Dan is wat matter, ivm de flitser.quote:1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie
Je mag ze ook opeten als je daar minder bang van wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
@P: da's niet eerlijk Brownies onder mijn neus houden...
Even voor de duidelijkheid: IK BEN ONSCHULDIG.....Ik heb hier ook NIETS mee te makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:21 schreef JayZen het volgende:
Even jullie prof. mening. Wat zal ik zondag aantrekken. Rood jurkje met witte pumps, of zwarte, laag uitgesneden rok met hoge laarzen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
wat is een laag uitgesneden rok?
eentje die pas bij je enkels begint?
't is een IT-nerd dus niet helemaal van deze wereldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
wat is een laag uitgesneden rok?
eentje die pas bij je enkels begint?
Jammer. Sterkte ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het was al niet zeker of ik zou kunnen komen maar nu gaat het definitief niet door.
Familiare toestanden.
Ja ik baal ook, het is alweer tijden terug dat er leuke foto's van me zijn gemaakt, Mocht ik een gaatje vinden om af te reizen die kant op zal ik het zeker doen.quote:
Als je even toetert ter hoogte van het Savornin Lohmanplein dan wil ik het laatste stukje wel voorop rijden om de weg te wijzen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
De route is me helemaal duidelijk
Dat gaat helemaal goedkomen : Ik neem eerst de route richting MCH (daar rij ik met mijn ogen dicht heen) en dan pak ik de laan van Meerdervoort
Pea! Wat is je site mooi gewordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:58 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben een beetje laat, maar ik wil ook nog wel meeHeb peri al een pm gestuurd
Danke jequote:
Maakt niet uit, ik vind het idd knapquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Danke jeKnap van mij he? Ik ben er nog druk mee bezig want hij is nog niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |