abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52800130
. Meet meet meet .

! Aanmelden om mee te komen eten is niet meer mogelijk!Wil je enkel mee als model of fotograaf, kan dat natuurlijk wel.!

Wat?
Een ouderwetse zomerse openluchtfotoshootmeet! Weg met studio\'s! Weg met settings! Weg met hippe plekken! Het enige wat we nodig hebben is een zonnetje en een mooie groene achtergrond .

Naderhand willen we met zn allen wat gaan eten. Dit is natuurlijk niet verplicht. .

Wanneer?
Zondag 2 september 2007.

Waar?
Shoot.
Den Haag. Ockenburg Park om precies te zijn en mochten we daar tijdens de shoot op uitgekeken raken, kunnen we altijd uitwijken naar Kijkduin, wat op loopafstand zit.

Adres: Monsterseweg
De coördinaten van waar te verzamelen met de auto (daar is ook parkeren).

52graden 03'10,86 noord
4graden 13'11,96 oost

OV:
Den Haag HS: bus 26, halte: arnoldspoelplein
Den Haag CS: RR(randstadrail) 3, arnoldspoelplein (eindhalte)

Vanaf daar is het 5-10 minuutjes lopen.

Linkje naar kaart

Rechts onderin zie je de N211, dit gewoon afslag Den Haag Zuid op de A4. Dan kom je op de N211 en dan alleeeeeeeen maar rechtdoor ongeveer en 2 bochtjes naar 't puntje linksboven.

Je moet dus net ff naast de rode lijn rijden maar zo zie je de straatnamen tenminste nog
Dus N44 - Raamweg - Hubertusviaduct (is met zo'n draailus omhoog (richting kijkduin)) - Segbroek laan (je komt daarvoor langs Congrescentrum, Omniversum en Museon) - Sportlaan - Machiel vrijenhoeklaan - Ockenburghstraat - Monsterseweg

Eten.
Dat gaan we doen bij Restaurant Le Connaisseur in Den Haag centrum. Daar wordt ons dit gevarieerd menu aangeboden (drankjes nog apart) .

Voor parkeerplaatsen wordt gezorgd! We kunnen met zn allen bij Yoni's werk parkeren, gratis. Alleen moeten de auto's dan wel rond dezelfde tijd de parkeerplaats uitrijden, omdat het anders niet kan met de parkeerkaart. Mocht iemand dus eerder willen vertrekken, is het handiger om wel in een openbare garage te parkeren..

Tijd?
Een uurtje of 13.00 leek ons een prima tijd om te verzamelen.
Rond 17.00uur willen we richting het restaurant, waar om 17.30uur een tafel gereed staat.

Wie?
Fotografen:
- AirwiN + eten
- An24 + eten
- BeautifulXSecrets + eten
- Buzzer + eten
- cyberrobin
- didotcicero + eten
- DigiPire + eten
- Freud + eten
- HMasterII + eten
- -Marjo- + eten
- Pdehoog + eten
- Pea4fun + eten
- Puckzz + aanhang
- Shark.Bait + eten
- Ynske + eten
- Yoni + eten
- Xilantof + eten
- zapper + eten

Modellen:
- Auticia
- BeautifulXSecrets model + eten
- Buzzers 2 meiden + eten (2x dus)
- Chanty + eten
- cyberrobins vriendin
- DirtyHarry + eten
- EdwinHeijneman + eten
- HMaster modellen + eten (2 dus)
- JayZen + eten
- _Lau_ + eten
- Marjo' s mannelijke model + eten
- Mini-Marjo + eten
- Moemoe
- Peri
- Wendywendy + eten

Aanmelden:
Aanmelden doe je door Peri een PM te sturen. Vermeld er ook meteen bij of je mee wil eten!! Oh en vergeet niet ook er bij te vermelden of je mee wil als fotograaf of model. .

Ook leuk!
Klets ook mee in het topic in US: [FOT MEETS US] Zomerse modellenshoot in park.

Vorige deel
[US MEETS FOT] Zomerse modellenshoot in park.

[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 01-09-2007 22:11:13 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 06:17:47 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52801989
Wat lokatie betreft...
Een straatnaam heeft 't niet echt.
Pdehoog zei "Monsterseweg". Maar dat gaat niet helemaal goed want dit is een doorlopende weg van Den Haag naar, jawel, Monster. De weg die wij moeten hebben is daar een zijstraat van en heeft geen naam.

Er is een café-achtig iets in die straat (maar die heeft dus als adres de monsterseweg), dus daar schieten we niets mee op.
De opgegeven coödinaten in TomTom moet werken. En anders kan ik even een andere route beschrijving geven. Dit is namelijk ook wel makkelijk.

Vanaf A4 borden Den Haag Zuid volgen. Zodra je die afslag neemt Kom je op de N211 (even uit mijn hoofd gezegd). Die ga je alleen maar rechtdoor. (Dit is richting Kijkduin). Na de N211 ook alleen nog rechtdoor, maar zoek dan naar de borden "Monster". Als je die volgt word je op een gegeven moment linksaf gestuurd. En dan is het de 2e weg rechts en je bent er.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 augustus 2007 @ 06:48:35 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52802034
dank je voor de toch nog routebeschrijving
niet iedereen heeft helaas een tommietom

ik hoop het zo te kunnen vinden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_52802331
TVP
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_52802355
Vindpost .
pi_52802403
Hmm, zo ga ik het niet vinden denk ik. Is het niet een idee om de lokatie gewoon even in maps.google.nl op te zoeken en het linkje hier te dumpen? Rechtsboven staat ergens een linkje met 'link to this page', daar kun je het vandaan toveren. Zoiets bijvoorbeeld: maps.google.nl voorbeeldje
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:24:46 #7
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52802464
Oeps, bijna vergeten: kan ik nog met iemand meerijden?
pi_52802588
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:

Wat lokatie betreft...
Pdehoog zei "Monsterseweg". Maar dat gaat niet helemaal goed want dit is een doorlopende weg van Den Haag naar, jawel, Monster. De weg die wij moeten hebben is daar een zijstraat van en heeft geen naam.

Er is een café-achtig iets in die straat (maar die heeft dus als adres de monsterseweg), dus daar schieten we niets mee op.
De opgegeven coödinaten in TomTom moet werken. En anders kan ik even een andere route beschrijving geven. Dit is namelijk ook wel makkelijk.

Vanaf A4 borden Den Haag Zuid volgen. Zodra je die afslag neemt Kom je op de N211 (even uit mijn hoofd gezegd). Die ga je alleen maar rechtdoor. (Dit is richting Kijkduin). Na de N211 ook alleen nog rechtdoor, maar zoek dan naar de borden "Monster". Als je die volgt word je op een gegeven moment linksaf gestuurd. En dan is het de 2e weg rechts en je bent er.
Tering Das echt een kloteverbinding vanaf dordt...gelukkig zat mensen waarmee ik stukkie mee kan rijden
pi_52802596
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:24 schreef didotcicero het volgende:
Oeps, bijna vergeten: kan ik nog met iemand meerijden?
Waar vandaan?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 augustus 2007 @ 08:42:06 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52802650
Routeplanner plant ongeveer een reistijd van 2.21 u
ben benieuwd
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:42:08 #11
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52802651
Utrecht / Delft / Den Haag / Eindhoven. Gaat me er eigenlijk om dat ik (vanaf een NS-Station) op de locatie kan komen (en uiteindelijk weer terug op dat NS-Station).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 augustus 2007 @ 08:42:48 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52802658
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:42 schreef didotcicero het volgende:
Utrecht / Delft / Den Haag / Eindhoven. Gaat me er eigenlijk om dat ik (vanaf een NS-Station) op de locatie kan komen (en uiteindelijk weer terug op dat NS-Station).
eindhoven kun je op zich wel meerijden met mij
daar kom ik langs zag ik net.
terug zou ik je dan kunnen dumpen op utrecht centraal
Today is life -

Dale Carnegie
pi_52802908
Niet vergeten de TomTom af te richten dus
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 09:13:56 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52803008
Wat zijn de plannen als het regent trouwens? De voorspellingen zijn niet zo goed helaasch .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_52803038
Er kunnen mensen meerijden vanaf Delft Het blijkt dat ik gewoon thuis bivakkeer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_52803047
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Wat zijn de plannen als het regent trouwens? De voorspellingen zijn niet zo goed helaasch .
Uitwijken naar de tramtunnel?
(ik typ er voor de zekerheid maar even bij dat ik een grapje maak)
pi_52803049
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Ik zie idd 21 graden en bewolking met regen
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 09:19:32 #18
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52803104
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef ..zapper het volgende:

[..]

Uitwijken naar de tramtunnel?
(ik typ er voor de zekerheid maar even bij dat ik een grapje maak)
Whehehe, lijkt me strak plan . En dan veel grote tassen met dubieuze draadjes op onze rug .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_52803128
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef freud het volgende:

[..]

Whehehe, lijkt me strak plan . En dan veel grote tassen met dubieuze draadjes op onze rug .
En samen al discussierend in opengeschroefde mobieltjes loeren .
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 09:40:11 #20
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52803481
En dan allemaal tegelijk flitsen en hard BOEM roepen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_52803838
quote:

uhm...dit gaat bij mij niet goedkomen hoor

ik rijd blindelings op navigatie en dat is geen tomtom
is er een duidelijkere routebeschrijving?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:10:09 #22
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52804057
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

eindhoven kun je op zich wel meerijden met mij
daar kom ik langs zag ik net.
terug zou ik je dan kunnen dumpen op utrecht centraal
Lijkt me een prima idee en daar maak ik dan ook graag gebruik van!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:16:33 #23
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52804174
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zie idd 21 graden en bewolking met regen
Mijn Macje zegt 17 graden, maar niks over regen.

donderdag 30 augustus 2007 @ 12:17:07 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52807150
quote:

Wat lokatie betreft...

tnx
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:33:05 #25
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52807617
Is het niet een idee om ergens te verzamelen en dan in kolonne naar de locatie te gaan?
pi_52807725
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef didotcicero het volgende:
Is het niet een idee om ergens te verzamelen en dan in kolonne naar de locatie te gaan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:41:40 #27
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_52807820
't is niet zo moeilijk als het lijkt hoor
Hetzij je hebt t navigatietalent van mijn moeder Die deed er gisteren drie uur over om naar Hilversum te komen (normaal 1,5 uur) en heeft daarbij zo ongeveer half Nederland doorkruist
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_52808041
ik sta nog steeds niet op de lijst
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
pi_52808275
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef didotcicero het volgende:
Verzamelen op Den Haag CS ofzo? Daar komen wij (Mijn vriendin en ik) in ieder geval vandaan, en vanaf daar heb ik geen idee meer hoe ik er moet komen..

[ Bericht 3% gewijzigd door cyberrobin op 30-08-2007 13:02:44 ]
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 12:58:13 #30
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52808301
De lokatie is echt niet moeilijk te vinden.
Maar ik zal vanavond e.e.a. aangeven op een map.kaart.

't is vanaf de snelweg A4 letterlijk alleen maar rechtdoor, naar links, naar recht en je bent er

vanavond zal ik het duidelijk proberen te krijgen.

Wel de melding voor mensen die uit het noorden komen: je kan niet over de A4 (tussen A'dam en Den Haag deels afgesloten). Als het goed is wordt je zelf omgeleid over de A44.

Edit:
verzamelen (voor auto's) is b.t.w. geen optie omdat er tussen de snelweg en 't park eigenlijk geen makkelijke verzamelplek ligt. Misschien de Uithof (skie/schaats centrum) maar dat is wel een behoorlijk gedoe.

Vanavond maak ik de lokatie duidelijk, en dan rijd iedereen in 1 keer goed. Twijfel ik niet aan
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52808334
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef Chanty het volgende:
't is niet zo moeilijk als het lijkt hoor
Hetzij je hebt t navigatietalent van mijn moeder Die deed er gisteren drie uur over om naar Hilversum te komen (normaal 1,5 uur) en heeft daarbij zo ongeveer half Nederland doorkruist
*meldt*

de eerste keer dat wij vanuit Friesland naar Brabant terugreden hebben wij het gepresteerd om het traject Zwolle-Utrecht 4x te passeren.

beat that!
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 13:01:16 #32
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52808414
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:16 schreef didotcicero het volgende:

[..]

Mijn Macje zegt 17 graden, maar niks over regen.

[afbeelding]
Mac
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

uhm...dit gaat bij mij niet goedkomen hoor

ik rijd blindelings op navigatie en dat is geen tomtom
is er een duidelijkere routebeschrijving?
Kom je naar mij toe . Is niet veel om. Rij ik wel met jou mee, ben ik je freudfreud.

Ik gooi wel een google earth ding online deze week.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_52808761
*MSN aanslingert*
pi_52808937
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
*MSN aanslingert*
Das dan wel een hele ouwe!!!
Ik gebruik soms nog wel eens windows messenger...maar zelfs DIE hoef je niet aan te slingeren...zeker een versie die draait op windows 3.1 ( nostalgie )
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:56:06 #35
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52809751
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:58 schreef Xilantof het volgende:
De lokatie is echt niet moeilijk te vinden.
Maar ik zal vanavond e.e.a. aangeven op een map.kaart.

't is vanaf de snelweg A4 letterlijk alleen maar rechtdoor, naar links, naar recht en je bent er

vanavond zal ik het duidelijk proberen te krijgen.

Wel de melding voor mensen die uit het noorden komen: je kan niet over de A4 (tussen A'dam en Den Haag deels afgesloten). Als het goed is wordt je zelf omgeleid over de A44.

Edit:
verzamelen (voor auto's) is b.t.w. geen optie omdat er tussen de snelweg en 't park eigenlijk geen makkelijke verzamelplek ligt. Misschien de Uithof (skie/schaats centrum) maar dat is wel een behoorlijk gedoe.

Vanavond maak ik de lokatie duidelijk, en dan rijd iedereen in 1 keer goed. Twijfel ik niet aan
dan ook graag een route vanaf de A44 als het kan
Of je moet bij de laan van NOI wel de A4 opkunnen....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_52809968
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:

[..]

Das dan wel een hele ouwe!!!
Ik gebruik soms nog wel eens windows messenger...maar zelfs DIE hoef je niet aan te slingeren...zeker een versie die draait op windows 3.1 ( nostalgie )
Ik heb de DOS versie
pi_52810029
aaaaaw
pi_52811749
Joehoe.
Whatever I want.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:17:50 #39
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52811870
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 15:28:55 #40
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52812168
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
*MSN aanslingert*
Zit ik rustig achter de pc, komt er ineens een msn langsvliegen... Slinger jij eens wat beheerster!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_52812371
Toevallig iemand die van af Utrecht of nog beter Amersfoort komt aanrijden???? Of van verderweg maar OVER amersfoort wil of moet rijden???
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:45:31 #42
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52812663
Ik moet alleen even niet vergeten de accu's op te laden.....
pi_52812904
en kaartjes leeg halen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:58:41 #44
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52813027
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:54 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
en kaartjes leeg halen
ik haal straks een nieuwe op van 4G dus dat komt wel goed
pi_52818091
ik zeg helaas af... vervoer lukt niet....
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:53:23 #46
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_52819634
quote:

Wat lokatie betreft...

Google leert me dat het aan de monsterseweg ligt, een zijstraat van de loosduinse weg. als je de loosduinse weg verder afrijdt kom je op een weg met dezelfde naam.
quote:
Het psychiatrisch ziekenhuis Bloemendaal, dat aan de zuidzijde van de Monsterseweg is gevestigd, kreeg in 1930 aan de noordzijde van de weg een groot paviljoen (Dorestad).
vond ik ook ergens, en zo te zien als je op de coordinaten van Peter staat zie je dit pand:

Dus de vraag is of google het goed heeft...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_52821386
ik ben erbij
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 22:43:25 #48
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52825557
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Google leert me dat het aan de monsterseweg ligt, een zijstraat van de loosduinse weg. als je de loosduinse weg verder afrijdt kom je op een weg met dezelfde naam.
[..]

vond ik ook ergens, en zo te zien als je op de coordinaten van Peter staat zie je dit pand:

[afbeelding]

Dat pand is inderdaad goed. Maar die is idd op internet makkelijk te vinden.

Verder zul je als je gaat TomTommen op Monstersestraat, -denk ik- verkeerd uitkomen.
Ik ga nog even knutselen voor een route.

@Buzzer:
Vanaf de A44 is het wat lastiger.
Omdat je door de hele stad moet. Even snel gezegd: Kijkduin aanhouden. Dan monster (over dit punt twijfel ik, weet niet of het staat aangegeven).

Even kijken of ik dit duidelijk kan krijgen (misschien ahv ander in de buurt gelegen pand).
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 22:49:41 #49
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52825783
Linkje naar kaart

Rechts onderin zie je de N211, dit gewoon afslag Den Haag Zuid op de A4. Dan kom je op de N211 en dan alleeeeeeeen maar rechtdoor ongeveer en 2 bochtjes naar 't puntje linksboven.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 22:55:06 #50
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52825935

Je moet dus net ff naast de rode lijn rijden maar zo zie je de straatnamen tenminste nog
Dus N44 - Raamweg - Hubertusviaduct (is met zo'n draailus omhoog (richting kijkduin)) - Segbroek laan (je komt daarvoor langs Congrescentrum, Omniversum en Museon) - Sportlaan - Machiel vrijenhoeklaan - Ockenburghstraat - Monsterseweg
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52826001
Top! Dan rest alleen de vraag 'Hoe laat?' nog volgens mij .
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 22:57:26 #52
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52826025
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:56 schreef ..zapper het volgende:
Top! Dan rest alleen de vraag 'Hoe laat?' nog volgens mij .
13 uur staat in de OP volgens mij.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52826210
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef Xilantof het volgende:

[..]

13 uur staat in de OP volgens mij.
Ah d'accord, ik keek bij het kopje wanneer .
pi_52826657
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

[..]

[afbeelding]

Ik had het dus gewoon lekker goed
pi_52831582
Aanmelden om mee te gaan eten is niet meer mogelijk!!

Wil je enkel mee als fotograaf of model, kan dat natuurlijk wel .
Whatever I want.
  FOK!fotograaf vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:43:52 #56
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52831622
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef ..zapper het volgende:

[..]

Ah d'accord, ik keek bij het kopje wanneer .
Je moest bij 'hoe' kijken, daar stond het ook niet.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_52831639
Je hebt het kopje hoe verstopt .
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:30:55 #58
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52832949
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:55 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]

Je moet dus net ff naast de rode lijn rijden
oh dat vind ik lief van je Xil. dat je de moeite hebt genomen om met een rood lint langs de weg ons de weg te wijzen
pi_52832959
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

oh dat vind ik lief van je Xil. dat je de moeite hebt genomen om met een rood lint langs de weg ons de weg te wijzen
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:41:45 #60
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52833143
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Dat pand is inderdaad goed. Maar die is idd op internet makkelijk te vinden.

Verder zul je als je gaat TomTommen op Monstersestraat, -denk ik- verkeerd uitkomen.
Ik ga nog even knutselen voor een route.

@Buzzer:
Vanaf de A44 is het wat lastiger.
Omdat je door de hele stad moet. Even snel gezegd: Kijkduin aanhouden. Dan monster (over dit punt twijfel ik, weet niet of het staat aangegeven).

Even kijken of ik dit duidelijk kan krijgen (misschien ahv ander in de buurt gelegen pand).
De route is me helemaal duidelijk
Dat gaat helemaal goedkomen : Ik neem eerst de route richting MCH (daar rij ik met mijn ogen dicht heen) en dan pak ik de laan van Meerdervoort
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:25:32 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52834187
is er al wat bekend wat we gaan doen als het echt slecht weer wordt? de berichten zijn een beetje wisselend.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:30:32 #62
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_52834315
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
is er al wat bekend wat we gaan doen als het echt slecht weer wordt? de berichten zijn een beetje wisselend.
een regenshoot Dus iedereen moet een wit shirt meenemen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_52834580
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

een regenshoot Dus iedereen moet een wit shirt meenemen
Zou wel tof zijn
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:55:41 #64
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52836927
Trouwens P en Marjo.....

ga ik dan nu eindelijk een keer die befaamde Brownies van jullie proeven?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:03:34 #65
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52837125
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens P en Marjo.....

pi_52837132
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens P en Marjo.....

Je wil brownies Nou...je hebt geluk Ik ben thuis zondagochtend dus ik zal eens kijken wat ik kan fixen voor je
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:30:25 #67
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52837899
  FOK!fotograaf vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:42:18 #68
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52838236
Ik heb trouwens ook nog wat BBQ's en dergelijke over van een zekere BBQ die we met een zekere groep een tijdje geleden hebben gehad .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_52838473
Jeetje zeg Ik moet voor 33 man brownies bakken Da's 3 porties
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:24:58 #70
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52839579
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
ik ben razend benieuwd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:30:33 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52839816
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
dat scheelt. kan ik mijn verjaarszut thuis laten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_52839956
Verjaarszut is ook lekker hoor Dan bak ik gewoon wat minder
pi_52840507
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Verjaarszut is ook lekker hoor Dan bak ik gewoon wat minder
Of we doen allebei de helft
Woeiii - Blog
pi_52840769
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Of we doen allebei de helft
Deal
pi_52843591
Brownies .
Whatever I want.
pi_52843895
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:31 schreef PeRi het volgende:
Brownies .
Alleen als je op de foto gaat he
pi_52844200

Deze meneer komt ook mee zegt-ie
pi_52844244
Die brownies werken goed .
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:00:37 #79
190364 JayZen
Viva da Loca
pi_52844408
Yeps, ik kom ook mee. Hoor zoveel verhalen over jullie, uit de mond van P.Diddy-Hoog. Lijkt me leuk.
Carpe Diem!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:05:48 #80
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52844560
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]

jamaar..jamaar..hij kijkt zo streng...nu durf ik niet meer
pi_52844725
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:05 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

jamaar..jamaar..hij kijkt zo streng...nu durf ik niet meer
Aansteller
* PdeHoog houdt een brownie onder Puckzzz' neus
pi_52844792
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]

* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:19:49 #83
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52844976
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

* HM2 noteerd op mee-te-nemen lijstje: 1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie
* Puckzzz noteerd pola filter

@P: da's niet eerlijk Brownies onder mijn neus houden...
pi_52844997
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

"Don't scare us, we scare you!"
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:21:16 #85
190364 JayZen
Viva da Loca
pi_52845016
Even jullie prof. mening. Wat zal ik zondag aantrekken. Rood jurkje met witte pumps, of zwarte, laag uitgesneden rok met hoge laarzen?
quote:
1 pot blanke Turtlewax en 1 polijstdoek. Glimmen zal ie
Heb je geen PLEDGE? Dan is wat matter, ivm de flitser.
Carpe Diem!
pi_52845099
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:19 schreef Puckzzz het volgende:

@P: da's niet eerlijk Brownies onder mijn neus houden...
Je mag ze ook opeten als je daar minder bang van wordt
pi_52845143
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:21 schreef JayZen het volgende:
Even jullie prof. mening. Wat zal ik zondag aantrekken. Rood jurkje met witte pumps, of zwarte, laag uitgesneden rok met hoge laarzen?
Even voor de duidelijkheid: IK BEN ONSCHULDIG.....Ik heb hier ook NIETS mee te maken Ik ga rustig achteroverleunen en aanschouwen hoe dit zich gaat ontwikkelen
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:28:33 #88
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52845229
wat is een laag uitgesneden rok?

eentje die pas bij je enkels begint?

pi_52845280
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef Puckzzz het volgende:

Woeiii - Blog
pi_52845356
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef Puckzzz het volgende:

't is een IT-nerd dus niet helemaal van deze wereld
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 1 september 2007 @ 08:53:11 #91
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_52862191
Het was al niet zeker of ik zou kunnen komen maar nu gaat het definitief niet door.

Familiare toestanden.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_52862267
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 08:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het was al niet zeker of ik zou kunnen komen maar nu gaat het definitief niet door.

Familiare toestanden.
Jammer. Sterkte ook
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 1 september 2007 @ 09:31:39 #93
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_52862399
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 09:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Jammer. Sterkte ook
Ja ik baal ook, het is alweer tijden terug dat er leuke foto's van me zijn gemaakt, Mocht ik een gaatje vinden om af te reizen die kant op zal ik het zeker doen.

En Buzz, bedankt
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 1 september 2007 @ 09:42:27 #94
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_52862478
Deze was ik al kwijt... Ga meteen even m'n accu en de batterijen in de oplader gooien!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:30:46 #95
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_52863689
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef buzzer het volgende:

[..]

De route is me helemaal duidelijk
Dat gaat helemaal goedkomen : Ik neem eerst de route richting MCH (daar rij ik met mijn ogen dicht heen) en dan pak ik de laan van Meerdervoort
Als je even toetert ter hoogte van het Savornin Lohmanplein dan wil ik het laatste stukje wel voorop rijden om de weg te wijzen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:58:54 #96
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_52865435
Ik ben een beetje laat, maar ik wil ook nog wel mee Heb peri al een pm gestuurd
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 september 2007 @ 13:05:22 #97
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52865559
ik zie nu dat 't bijna 1:1 is qua modellen:fotografen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52865708
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:58 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben een beetje laat, maar ik wil ook nog wel mee Heb peri al een pm gestuurd
Pea! Wat is je site mooi geworden
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:14:45 #99
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_52865735
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Pea! Wat is je site mooi geworden
Danke je Knap van mij he? Ik ben er nog druk mee bezig want hij is nog niet af.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_52865816
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:14 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Danke je Knap van mij he? Ik ben er nog druk mee bezig want hij is nog niet af.
Maakt niet uit, ik vind het idd knap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')