Blikken super vastgelegd Peterquote:Op zondag 2 september 2007 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
#PH1
[afbeelding]
#PH2
[afbeelding]
#PH3
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 23:42 schreef Ynske het volgende:
we hadden overigens ook een hondje bij ons....
[afbeelding]
ja hoor, ziet er goed uitquote:Op maandag 3 september 2007 00:17 schreef buzzer het volgende:
Kunnen mijn foto's ermee door voor een eerste keer ?
Zou je dat wel doen? Hij wist niet eens hoe zijn eigen flitser werkte; dat moest ik (die een concurrerend product gebruikt) hem demonstrerenquote:Op maandag 3 september 2007 01:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als je wil mag je me de volgende keer even uitleggen hoe ik dat instel, ik had idd af en toe last van lange sluitertijden
R-E-S-P-E-C-T gast!quote:
zenkjoe!! het was af en toe wel ff regiseren met de dames hoor, maar idd de foto's zijn dan wel weer tof. ik zag vanochtend dat ik een serie heb waarbij ik zo een verhaaltje van kan makenquote:Op maandag 3 september 2007 08:39 schreef freud het volgende:
Ze zijn erg lekker Puckzzz! Moet toch zeggen dat de dames goed meewerkten. Leuke uitdaging dat contrastverschil tussen huis en kleding en dan in de schaduwen
.
eensch!quote:Op maandag 3 september 2007 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
R-E-S-P-E-C-T gast!
Er zijn er maar weinig die ik ken die het totaal niks kan schelen om zichzelf zo voor l*l te zetten, en op de foto nog wel.
Dus ongeacht wat ik zeg of doe, Spikeremember
Idd, mee eensquote:Op maandag 3 september 2007 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
R-E-S-P-E-C-T gast!
Er zijn er maar weinig die ik ken die het totaal niks kan schelen om zichzelf zo voor l*l te zetten, en op de foto nog wel.
quote:Op maandag 3 september 2007 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
R-E-S-P-E-C-T gast!
Da's een hele toffe zegquote:
Dat beetje meer bewerking kan die foto best hebben. Mooi.quote:Op maandag 3 september 2007 09:48 schreef Ynske het volgende:
Beetje meer bewerkt dan ik normaal doe, maar wilde m toch zo ff laten zien
[afbeelding]
dank jequote:Op maandag 3 september 2007 10:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat beetje meer bewerking kan die foto best hebben. Mooi.
En wat een snoesige Goth-meisjes![]()
Ik heb helemaal niks beloofdquote:Op maandag 3 september 2007 10:38 schreef freud het volgende:
-Marjo- heeft mini Marjo al haar Gothic jurk gekregen die je haar beloofd had?
Krijg ik eindelijk een keer de kans om met een model te wippen (laten we eerlijk zijn, dat is eigenlijk de enige reden waarom ik een camera heb > voor de chicks), zijn er weer perverts die daar foto's van lopen te maken. Paparazzi!quote:Op maandag 3 september 2007 09:51 schreef Auticia het volgende:
En wat een toffe foto's al! Ik vond het een heel gezellige dag. Ik heb me wel gruwelijk misdragen, ik die dat de wip met Didot niet geheel onopgemerkt is gebleven.
HAHAHA, maar ik zag je wel angstig kijkenquote:
Nou inderdaad. Ze heeft nu al een dure kledingsmaak.quote:Op maandag 3 september 2007 11:15 schreef freud het volgende:
[..]
HAHAHA, maar ik zag je wel angstig kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |