leuk dat je ook komtquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef moemoe het volgende:
Ik zou er ook graag bij willen zijn morgen, gewoon 13.00 uur op de afgesproken plek? En dan mag ik ook parkeren bij Yoni's werk?![]()
Oh! BeautifulXSecrets en wendywendy, als jullie vanaf Amersfoort vertrekken kunnen jullie wel met me meerijden, ik eet alleen niet mee.
Als model btw.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef moemoe het volgende:
Ik zou er ook graag bij willen zijn morgen, gewoon 13.00 uur op de afgesproken plek? En dan mag ik ook parkeren bij Yoni's werk?![]()
Peri, ik heb nog een plekje in de auto over voor iig de heenweg vanaf Delft. Als je wil, kun je meerijden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef PeRi het volgende:
Iemand die ook vanaf DH HS of CS met het OV gaat? Afspreken?
Ik pak de bus vanaf HS denk ik.. Bus van 12.45u daar.
*incheckt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Peri, ik heb nog een plekje in de auto over voor iig de heenweg vanaf Delft. Als je wil, kun je meerijden.
Ik moet nog beginnenquote:
Je hebt een PM-etje met telefoonnummerquote:
<op verzoek van Chanty is deze opmerking verwijderd>quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:40 schreef Chanty het volgende:
Oeh, nog 13 uur en 20 minuten en ik weet nog steeds niet wat ik aan ga doen morgen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef freud het volgende:
[..]
<op verzoek van Chanty is deze opmerking verwijderd>
En dat meen ik echt hoor!!
Plaats je hem op mijn verzoek ook weer terug?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef freud het volgende:
[..]
<op verzoek van Chanty is deze opmerking verwijderd>
En dat meen ik echt hoor!!
Nee, ze zou mijn * eraf draaien als ik hem weer plaatste...quote:Op zondag 2 september 2007 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plaats je hem op mijn verzoek ook weer terug?
Dekens zijn goed denk ikquote:Op zondag 2 september 2007 08:37 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
weer ziet er redelijk uit op zich. wel bewolkt maar het is helemaal niet koud.
gaan we daar trouwens gewoon ergens in het gras ploffen ofzo? want dan neem ik ff een deken mee![]()
Auchquote:Op zondag 2 september 2007 09:37 schreef An24 het volgende:
Me to![]()
Nu mezelf nog opknappen. Stond gister voor een shoot op een scateparkje (vanwege de grafitty), suist er ineens in volle vaart een scateboard tegen mijn enkel aan. Nu heb ik dus twee van die knobbels aan de zijkant van mijn enkel
Dus we laten de boards thuis vandaag he![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Xilantof het volgende:
Gaat iedereen het nu kunnen vinden?
Ik meld mij bij deze even aan voor 'ons'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |