Vond ik ook alquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind het idd knap![]()
Idd!quote:
Degenen die met de RandstadRail komen, kunnen vanaf de halte Savornin Lohmanplein ook met mij meerijden!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Xilantof het volgende:
mensen die met OV komen en de looproute willen weten moeten mij maar even contacteren... ik ga met de fiets dus kan makkelijk naar de haltes komen om jullie vanaf daar de weg te wijzen.
Als je op Den Haag CS aankomt, loop je naar de centrale hal. Daar heb je zowel links als rechts trappen die naar boven gaan richting de tramhalte. Je moet tram 3 richting Loosduinen hebben. Wel handig om te weten, in de RandstadRail kun je niet stempelen. Als je met strippenkaart reist moet je dus voor het instappen al stempelen. De (oranje) stempelautomaten staan beneden bij de trappen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef wendywendy het volgende:
Men, volgens mij ga ik dat hele park niet vinden.....
Hele stomme vraag: Maar vanaf waar vertrekt die randstad rail (Ja, van den haag cs, zover was ik al, en in den haag weet ik waar de tram naar scheveningen vertrekt, meer niet) Vertrek namelijk vanaf a'foort cs.![]()
Alvast bedankt voor het antwoord!
Voor zover ik kan beoordelen op Google Earth het eerste zijweggetje rechts. Daarvoor heb je nog wel een soort van inrit naar een bedrijventerrein ofzo... Als je een hoop mensen met camera's ziet, en dan hopen dat er niet net een buslading Japanners is gearriveerd, als je eenmaal op de Monsterseweg rijdt, dan komt het wel goed...quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:18 schreef buzzer het volgende:
Alleen: op de Monsterseweg is het toch het tweede zijweggetje rechts ?
Als ik de satelliet view erbij pak zeg ik ja, maar er staan een heleboel gebouwen langs die weg. Maar als je het kaartje van Xil aanhoudt, zie de OP, dan kan het eigenlijk niet missen als je via de L. van M. op de Ockenburghstraat weet te komen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef buzzer het volgende:
Is het bij dat gebouw dat een stukje van de weg afstaat?
ywquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik baal ook, het is alweer tijden terug dat er leuke foto's van me zijn gemaakt, Mocht ik een gaatje vinden om af te reizen die kant op zal ik het zeker doen.
En Buzz, bedankt
lol ik ook vanaf amersfoortquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef wendywendy het volgende:
Men, volgens mij ga ik dat hele park niet vinden.....
Hele stomme vraag: Maar vanaf waar vertrekt die randstad rail (Ja, van den haag cs, zover was ik al, en in den haag weet ik waar de tram naar scheveningen vertrekt, meer niet) Vertrek namelijk vanaf a'foort cs.![]()
Alvast bedankt voor het antwoord!
Parkeren bij Yoni is alleen voor de eters. Verder is het gratis parkerenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef moemoe het volgende:
Ik zou er ook graag bij willen zijn morgen, gewoon 13.00 uur op de afgesproken plek? En dan mag ik ook parkeren bij Yoni's werk?![]()
Oh! BeautifulXSecrets en wendywendy, als jullie vanaf Amersfoort vertrekken kunnen jullie wel met me meerijden, ik eet alleen niet mee.
Als model btw.
leuk dat je ook komtquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef moemoe het volgende:
Ik zou er ook graag bij willen zijn morgen, gewoon 13.00 uur op de afgesproken plek? En dan mag ik ook parkeren bij Yoni's werk?![]()
Oh! BeautifulXSecrets en wendywendy, als jullie vanaf Amersfoort vertrekken kunnen jullie wel met me meerijden, ik eet alleen niet mee.
Als model btw.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef moemoe het volgende:
Peri, ik heb nog een plekje in de auto over voor iig de heenweg vanaf Delft. Als je wil, kun je meerijden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef PeRi het volgende:
Iemand die ook vanaf DH HS of CS met het OV gaat? Afspreken?
Ik pak de bus vanaf HS denk ik.. Bus van 12.45u daar.
*incheckt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Peri, ik heb nog een plekje in de auto over voor iig de heenweg vanaf Delft. Als je wil, kun je meerijden.
Ik moet nog beginnenquote:
Je hebt een PM-etje met telefoonnummerquote:
<op verzoek van Chanty is deze opmerking verwijderd>quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:40 schreef Chanty het volgende:
Oeh, nog 13 uur en 20 minuten en ik weet nog steeds niet wat ik aan ga doen morgen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef freud het volgende:
[..]
<op verzoek van Chanty is deze opmerking verwijderd>
En dat meen ik echt hoor!!
Plaats je hem op mijn verzoek ook weer terug?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef freud het volgende:
[..]
<op verzoek van Chanty is deze opmerking verwijderd>
En dat meen ik echt hoor!!
Nee, ze zou mijn * eraf draaien als ik hem weer plaatste...quote:Op zondag 2 september 2007 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plaats je hem op mijn verzoek ook weer terug?
Dekens zijn goed denk ikquote:Op zondag 2 september 2007 08:37 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
weer ziet er redelijk uit op zich. wel bewolkt maar het is helemaal niet koud.
gaan we daar trouwens gewoon ergens in het gras ploffen ofzo? want dan neem ik ff een deken mee![]()
Auchquote:Op zondag 2 september 2007 09:37 schreef An24 het volgende:
Me to![]()
Nu mezelf nog opknappen. Stond gister voor een shoot op een scateparkje (vanwege de grafitty), suist er ineens in volle vaart een scateboard tegen mijn enkel aan. Nu heb ik dus twee van die knobbels aan de zijkant van mijn enkel
Dus we laten de boards thuis vandaag he![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Xilantof het volgende:
Gaat iedereen het nu kunnen vinden?
Ik meld mij bij deze even aan voor 'ons'.quote:
Jij weet de wegquote:Op zondag 2 september 2007 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meld mij bij deze even aan voor 'ons'.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Xilantof het volgende:
Dichterbij dan dit kan waarschijnlijk niet qua locatie. En dan te bedenken dat Xil nòg dichterbij woont...quote:Op zondag 2 september 2007 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij weet de wegEn verder zit mijn auto toch al vol
Een kale turk en twee toffe dames
Blauwe lucht, witte wolkjes en zon op geringe afstand van het park. Komt goed!quote:
Dat merk je ws welquote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Xilantof het volgende:
klopt, om het hier helder te laten blijven, hebben we alles naar braboland gestuurdquote:
Ah, zijn ze weer aan het stoken op Ockenburgh?quote:Op zondag 2 september 2007 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier schijnt de zon, en ik kan het park ruiken vanaf hier![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 10:16 schreef freud het volgende:
Volgens mij zitten we safe:
http://www.buienradar.nl/
Tis den Haag he, dat ruikt toch net ff anders dan het westlandquote:Op zondag 2 september 2007 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, zijn ze weer aan het stoken op Ockenburgh?![]()
Ik zou met niemand willen ruilen...quote:Op zondag 2 september 2007 10:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Tis den Haag he, dat ruikt toch net ff anders dan het westland
Mooi, want er staat nog maar 1 foto van jou op mijn sitequote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef Chanty het volgende:
gedouched
Nu nog haar drogen, make up, en etenGelukkig ben ik eruit wat ik aan moet en wat ik daarnaast nog meeneem
wel een heeeeeleeequote:Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Mooi, want er staat nog maar 1 foto van jou op mijn site![]()
Kleding natuurlijkquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kleding natuurlijkNaakt mag ook van mij hoor...da's geen probleem
Maar mensen kijken dan zo raar
HAHAHAHA, tuuurlijk P...quote:Op zondag 2 september 2007 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kleding natuurlijkNaakt mag ook van mij hoor...da's geen probleem
Maar mensen kijken dan zo raar
Ik ga tien over half één richting de auto lopen. Dan kom ik toch niet als laatste aan!quote:Op zondag 2 september 2007 11:32 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij kan ik als laatste weg hier![]()
't is hemelsbreed denk ik 1 km weg van hier![]()
quote:
at jij niet mee?quote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook thuis.
Was erg gezellig, erg geslaagde meet!
ow da's minderquote:Op zondag 2 september 2007 19:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zou wel mee eten idd, maar ik ben ziek en kan niks eten.
quote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook thuis.
Was erg gezellig, erg geslaagde meet!
hoiquote:Op zondag 2 september 2007 21:00 schreef JayZen het volgende:
Heb genoten vandaag, was erg leuk. Mijn fotografe liet me aardig vrij in het nemen van poses en hopelijk heb ik haar mooie plaatjes opgeleverd.
Heb in bomen geklommen, in zand gerold en zelfs in mijn ondergoed in de sloot gestaan. Vond het super. Voelde me net kleine kale, klein geschapen Brad Pitt ;-)
Model zijn is me zeer bevallen en wil dit zeker vaker gaan doen.
Ben benieuwd naar jullie foto's. De gothic dames liepen er heel kleurrijk bij ,en dat moet een geweldige serie foto's opgeleverd hebben. Volgende keer neem ik mijn Tarzan outfit mee. Dat is enkel een olijfblad en een kleine peniskoker.
Ciao,
amacem@gmail.com
ik heb er welgeteld (!!!) twee van jouquote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef moemoe het volgende:
Hai lieve mensen,
Ik vond het erg leuk vandaag, mijn eerste FOT meet.
Ik kijk uit naar de foto's!
Zou ik eerst mogen kijken?quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb er welgeteld (!!!) twee van jou
mag ik die plaatsen?
Geen probleem. Mijn mail adres is bekend en mijn manager P.Diddy ken je. Geef maar een gil.quote:hoi
ik wilde jou erg graag fotograferen maar vond het daar niet de geschikte omgeving. dussehhh....misschien es een keer op een andere lokatie
Hai! Trouwen?quote:
Post ze btw maar gewoon, om nou elke foto te gaan keuren is ook weer zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |