Vond ik ook alquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind het idd knap![]()
Idd!quote:
Degenen die met de RandstadRail komen, kunnen vanaf de halte Savornin Lohmanplein ook met mij meerijden!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Xilantof het volgende:
mensen die met OV komen en de looproute willen weten moeten mij maar even contacteren... ik ga met de fiets dus kan makkelijk naar de haltes komen om jullie vanaf daar de weg te wijzen.
Als je op Den Haag CS aankomt, loop je naar de centrale hal. Daar heb je zowel links als rechts trappen die naar boven gaan richting de tramhalte. Je moet tram 3 richting Loosduinen hebben. Wel handig om te weten, in de RandstadRail kun je niet stempelen. Als je met strippenkaart reist moet je dus voor het instappen al stempelen. De (oranje) stempelautomaten staan beneden bij de trappen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef wendywendy het volgende:
Men, volgens mij ga ik dat hele park niet vinden.....
Hele stomme vraag: Maar vanaf waar vertrekt die randstad rail (Ja, van den haag cs, zover was ik al, en in den haag weet ik waar de tram naar scheveningen vertrekt, meer niet) Vertrek namelijk vanaf a'foort cs.![]()
Alvast bedankt voor het antwoord!
Voor zover ik kan beoordelen op Google Earth het eerste zijweggetje rechts. Daarvoor heb je nog wel een soort van inrit naar een bedrijventerrein ofzo... Als je een hoop mensen met camera's ziet, en dan hopen dat er niet net een buslading Japanners is gearriveerd, als je eenmaal op de Monsterseweg rijdt, dan komt het wel goed...quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:18 schreef buzzer het volgende:
Alleen: op de Monsterseweg is het toch het tweede zijweggetje rechts ?
Als ik de satelliet view erbij pak zeg ik ja, maar er staan een heleboel gebouwen langs die weg. Maar als je het kaartje van Xil aanhoudt, zie de OP, dan kan het eigenlijk niet missen als je via de L. van M. op de Ockenburghstraat weet te komen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef buzzer het volgende:
Is het bij dat gebouw dat een stukje van de weg afstaat?
ywquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik baal ook, het is alweer tijden terug dat er leuke foto's van me zijn gemaakt, Mocht ik een gaatje vinden om af te reizen die kant op zal ik het zeker doen.
En Buzz, bedankt
lol ik ook vanaf amersfoortquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef wendywendy het volgende:
Men, volgens mij ga ik dat hele park niet vinden.....
Hele stomme vraag: Maar vanaf waar vertrekt die randstad rail (Ja, van den haag cs, zover was ik al, en in den haag weet ik waar de tram naar scheveningen vertrekt, meer niet) Vertrek namelijk vanaf a'foort cs.![]()
Alvast bedankt voor het antwoord!
Parkeren bij Yoni is alleen voor de eters. Verder is het gratis parkerenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef moemoe het volgende:
Ik zou er ook graag bij willen zijn morgen, gewoon 13.00 uur op de afgesproken plek? En dan mag ik ook parkeren bij Yoni's werk?![]()
Oh! BeautifulXSecrets en wendywendy, als jullie vanaf Amersfoort vertrekken kunnen jullie wel met me meerijden, ik eet alleen niet mee.
Als model btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |