Zal ik doenquote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef HMaster-II het volgende:
De foto's die jullie hebben (final versions) van Marieke en Sammantha, mogen naar mijn gemaild / msn-ed worden.
Dat kan ik de setjes doorzenden naar de beide dames.
jijquote:Op maandag 3 september 2007 23:04 schreef moemoe het volgende:
De foto's zien er erg mooi uit, vooral die van de 2 gothic meisjes.
Wel leuk om een keer een FOT meet te hebben meegemaakt! De onderste schuine foto die je van mij hebt geschoten An24, vind ik een beetje glamorous, mooi. Ik vind het fijn dat je goed op mij kon oefenen buzzer
.
Zover ben ik nog helemaal niet, en het is allang bedtijd geweest, je zal dus nog ff geduld moeten hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kom op met die andereIk wil toffe posters maken op kantoor
Let me guess....quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kom op met die andereIk wil toffe posters maken op kantoor
quote:Op maandag 3 september 2007 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daar is maar 1 smiley goed voor:
[afbeelding]
Nee.... "PAS OP! GEVAAR! NIET AANRAKEN!."quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Let me guess....
"iets met "wanted", "dead or even deader" en "reward 25 cent" enzo ?
Zoals het er staat staat het zo oneerbiedigquote:Op maandag 3 september 2007 23:04 schreef moemoe het volgende:
De foto's zien er erg mooi uit, vooral die van de 2 gothic meisjes.
Wel leuk om een keer een FOT meet te hebben meegemaakt! De onderste schuine foto die je van mij hebt geschoten An24, vind ik een beetje glamorous, mooi. Ik vind het fijn dat je goed op mij kon oefenen buzzer
.
Misschien zeur ik, maar kan ook niet een paar 'toppers' plaatsen hier? Op je site staat er ook dwars over je foto's een emaildres van een of andere webshopquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:03 schreef DigiPire het volgende:
Via de webpage button rechtsboven en daar via de Webalbums link kunnen jullie naar de foto's kijken die ik heb overgehouden.![]()
Het soepen heeft zich beperkt tot pak'm beet vijftien / zestien foto's. En met mijn nog beperkte handigheid in CS2 beperkt dat zich dan weer slechts tot rode oogjes corrigeren, croppen, beetje contrast bijwerken en hier en daar een beetje meer kleurverzadiging. Er zal ongetwijfeld meer uit te halen zijn, maar bij de niet gesoepte foto's was ik eigenlijk wel tevreden.
De gefotografeerden hebben een PM-etje gekregen met de vraag waar ik de foto's heen kan mailen indien zij geïnteresseerd zijn; met Buzzer was een en ander al afgesproken.
Nou maar eens naar bed dan maar....
![]()
![]()
Ja, je zeurt vreselijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien zeur ik, maar kan ook niet een paar 'toppers' plaatsen hier? Op je site staat er ook dwars over je foto's een emaildres van een of andere webshop![]()
.
Probeerde alleen maar iets helder te krijgen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat je het op zich niet slecht bedoeld maar dit is regelrechte spam.
Oh, dat snappen we, maar we gaven even aan dat het niet mocht. No hard feelings, dus relaxquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:36 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Probeerde alleen maar iets helder te krijgen....
Maar heb de linkjes alweer verwijderd uit het oorspronkelijke bericht.
no problem hoor!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:31 schreef Ynske het volgende:
Owjah Puckzzz vond het tof dat ik een beetje achter jou en HM@ heb mogen aanhobbelen
voor mij was dat iig totaal geen probleem. ik ben zo ontzettend slecht in het moeten zeggen of duidelijk maken wat een ander moet doen. voor mij was dat een beetje een rustpunt, zodat ik wel mijn gang kon gaan, maar niet de touwtjes in handen moest nemen om hun te sturen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
no problem hoor!
ik vond het alleen een beetje net alsof HM en ik degene waren die bepaalden hoe of wat S & M moesten gaan staan zitten etc. ik bedoel dat niet bazig, maar als ik dan de kans heb om foto's te maken wil ik ze ook zo graag zoals ik in mijn hoofd hebhoop niet dat jij en An dat erg vonden....
mwa, deze 'spam' is behoorlijk foto-gerelateerd. Er is over de betreffende site al eens een heel topic geweest en dat werd ook niet gesloten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat je het op zich niet slecht bedoeld maar dit is regelrechte spam.
Hahahha, daar had ik nog al mijn kleren aan. Ben benieuwd naar de Hustler foto's die je van mij heb gemaakt. Peter zit te vissen naar onze fotoshoot. My lips are sealed.quote:Op maandag 3 september 2007 23:59 schreef pea4fun het volgende:
Ik doe er nog ff 2 voordat ik ga sluiten. Hier had ie zijn jas nog aan...
06
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:40 schreef JayZen het volgende:
[..]
Hahahha, daar had ik nog al mijn kleren aan. Ben benieuwd naar de Hustler foto's die je van mij heb gemaakt. Peter zit te vissen naar onze fotoshoot. My lips are sealed.
Ik heb het albummetje ff opnieuw gemaakt en online geplempt en ook dat is nu aangepast en wat subtieler gemaakt imo.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:46 schreef freud het volgende:
[..]
Vond het alleen jammer dat het zo dwars door de foto's gaat, is een beetje zonde van de foto's. Ze zijn al op een dergelijk klein formaat dat het geen zin heeft om ze als bron te gebruiken om af te drukken volgens mij.
quote:
jamaar Hustler foto's zijn toch altijd helemaal geshopt met 6pack en al? dat het afwijkt van de werkelijkheid is altijd zoquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem al eens in zijn ondergoed gezien hoor
Niet zo heel spannend
Hij rende hier vrijdag op kantoor zo nog rond
Tof! Ik ga vanavond ff kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:03 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik heb het albummetje ff opnieuw gemaakt en online geplempt en ook dat is nu aangepast en wat subtieler gemaakt imo.![]()
Samen met jou het ravijn in!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:17 schreef EdwinHeijmen het volgende:
dc06 is inderdaad een leuke portret DC!!
Nee joh! Ik ben niet naar de meet gekomen met de veronderstelling dat ik daadwerkelijk iets ging neerzetten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
no problem hoor!
ik vond het alleen een beetje net alsof HM en ik degene waren die bepaalden hoe of wat S & M moesten gaan staan zitten etc. ik bedoel dat niet bazig, maar als ik dan de kans heb om foto's te maken wil ik ze ook zo graag zoals ik in mijn hoofd hebhoop niet dat jij en An dat erg vonden....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar Hustler foto's zijn toch altijd helemaal geshopt met 6pack en al? dat het afwijkt van de werkelijkheid is altijd zo
DC01quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:54 schreef didotcicero het volgende:
Ik heb het veel te druk op m'n werk, blijkt. Bovendien maar een klein gedeelte van de foto's meegenomen. Dus er volgt meer. Maar deze wilde ik jullie alvast niet onthouden.
[DC01]
[afbeelding]
[DC02]
[afbeelding]
[DC03]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |