editquote:Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zit die ijdeltuit zijn nagels te controleren?
quote:Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zit die ijdeltuit zijn nagels te controleren?
quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef Logician het volgende:
[..]
ziet er anders erg lekker uit voor een fokker![]()
![]()
Ik vond het leuk je te ontmoeten!quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef HMaster-II het volgende:
De foto's die jullie hebben (final versions) van Marieke en Sammantha, mogen naar mijn gemaild / msn-ed worden.
Dat kan ik de setjes doorzenden naar de beide dames.
Tuuuuhhhh laaaauuuutquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef Logician het volgende:
[..]
ziet er anders erg lekker uit voor een fokker
quote:Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vond het leuk je te ontmoeten!
quote:Op maandag 3 september 2007 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind deze iets sterker dan van FreudIs net even wat meer afgewerkt. Knap hoor
![]()
Laatste tweequote:Op maandag 3 september 2007 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de laatste (denk ik, of ik moet nog zin krijgen in bewerken van de afvallers)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 van die glimbollen...en ik had mijn poederdoos nog wel mee....het was helaas niet jullie kleurquote:
Ach foto is ook maar een momentopname van de werkelijkheidquote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef Logician het volgende:
[..]
ziet er anders erg lekker uit voor een fokker![]()
![]()
Die middelste is erg woepiequote:Op maandag 3 september 2007 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de laatste (denk ik, of ik moet nog zin krijgen in bewerken van de afvallers)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ach foto is ook maar een momentopname van de werkelijkheid
Mijn ego is bulletproofquote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ach foto is ook maar een momentopname van de werkelijkheid
Erg mooi, Puckzzz!quote:Op maandag 3 september 2007 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
+ je weet wel beterquote:
Daar is maar 1 smiley goed voor:quote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
2 van die glimbollen...en ik had mijn poederdoos nog wel mee....het was helaas niet jullie kleur
quote:Op maandag 3 september 2007 20:18 schreef EdwinHeijmen het volgende:
mensen die nog goedgekeurde (of afgekeurde) foto's van mij hebben stuur even een pm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |