ik ga voor de eerstequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Xilantof het volgende:
welke vinden jullie fijner bewerkt?
2 is zoals ie opzich fijn is op mijn monitor. Maar de 1e is denk ik hoe jullie hem "feller" zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ey .... ikke eerst hequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:31 schreef pea4fun het volgende:
Ow en jaloers hoeft al helemaal niet, wanneer wil Kristel op de foto?![]()
Ik bedoelde dat ik ook van die glimbollen hadquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
maar?Tis de eerste die ik post
Vooruit, nog maar wat snaps van langharig tuig dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag dan wel een dure lens zijn, maar die boterzachte bokeh![]()
oeh OUCH!! met peuk, pens én onderkin!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef buzzer het volgende:
Komt ie dan: eerst maar even de algemene plaatjes, en dan het serieuze gedeelte.
Het nieuwe shirtje van Puckzzz
[afbeelding]
Die vind ik erg mooi, mooi zacht, helder en geen overbelichte plekkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Staat die lens me niet prachtigquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
maar?Tis de eerste die ik post
Vooruit, nog maar wat snaps van langharig tuig dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag dan wel een dure lens zijn, maar die boterzachte bokeh![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, is wel erg mjammie idd
Probeert An nou dr rode randje achter een zonnekap te verbergen
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -quote:
Ahaaaaa...iemand anders zijn/haar lensquote:
"Ja ik heb verstand van rode randjes, ik had er nl net 1 vast"quote:
lekker wel, die softe bewerking.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:20 schreef freud het volgende:
Ben lekker aan het bewerken geslagen, kom ik er na 34 RAW's achter dat mijn ICC profiel niet goed geladen is... Oh joy...
Eentje om jullie te vermaken terwijl ik weer opnieuw begin
[afbeelding]
Ja. Hoewel ik #1 (panda-ogen) en #13 (niet scherp) eruit zou gooien. Maar dan blijft er nog heel wat over.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef buzzer het volgende:
Is het wat?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ahaaaaa...iemand anders zijn/haar lens![]()
Je praat alsof het een oorbel of ring is
[..]
"Ja ik heb verstand van rode randjes, ik had er nl net 1 vast"
Voor een eerste serie zekerquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef buzzer het volgende:
Is het wat?
Klopt, het ging al beter toen ik de iso op 400 had gezet, maar wat instructie in die richting zou heel welkom zijn. (en ik mis gewoon een goede flitser)... Ik ga van de week even met twee lullige vaasjes oefenen met scherpte-diepte...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
@Buzzer: ja zeker wel. Kleuren en belichting prima, ik mis alleen nog een beetje topscherpte, maar ik begreep al dat je aan het stoeien was met je sluitertijden?
Zeker doen! Is prima oefening. Om het nog gekker te maken zou ik ze gewoon lekker op diverse plekjes in het huis neer zetten. Je licht is in huis overal anders. Zo leer je steeds sneller na te denken en de belichting aan te passen. Of je gaat eens mee met iemand die zich verdiept in partyfotografie. Als je ergens leert je belichting onder controle te krijgen is het daar wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Klopt, het ging al beter toen ik de iso op 400 had gezet, maar wat instructie in die richting zou heel welkom zijn. (en ik mis gewoon een goede flitser)... Ik ga van de week even met twee lullige vaasjes oefenen met scherpte-diepte...
Ik wil je wel eens een keer instructies geven hoor, no problemo. Anders zit ik toch maar op een matje te klagen tegen anderen over die kartonnen brownies van sommige medefokkers....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Klopt, het ging al beter toen ik de iso op 400 had gezet, maar wat instructie in die richting zou heel welkom zijn. (en ik mis gewoon een goede flitser)... Ik ga van de week even met twee lullige vaasjes oefenen met scherpte-diepte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |