De derde is lievvv...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:47 schreef pea4fun het volgende:
Er zit geen limiet aan het aantal foto's wat je van 1 persoon mag posten he?
Hier de eerste 4
[afbeelding]
nu lijkt deze opeens net niet scherp
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede is erg mooi jaquote:Op donderdag 6 september 2007 17:13 schreef roooosje het volgende:
Pea, jij bent zoooo goed bezig. Ik vind de tweede het leukst.
![]()
dank je voor de feedback. Ik heb later in de serie nog zo'n soort keus, en ik weet dus nu al welke jij zou kiezen....ik ben het hier wel met je eens, meer door het licht als de houding.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:29 schreef roooosje het volgende:
Om het licht. Hij heeft zo'n slank jongenslijfje en bij 1 vind ik zijn gezicht dan net iets te rauw. Bij 2 klopt het gewoon helemaal. Ik vind wegkijkfoto's sowieso altijd wel flatteus voor een gezicht.
Ik doe ze niet weg hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 17:43 schreef Avalon_ het volgende:
Geweldige foto's Pea!![]()
Heel erg bedankt!
Hou de rest alsjeblieft nog even vast tot ik thuis weer internet over een paar dagen dan stuur ik je een mailtje
Thanks again!![]()
het was gewoon in alle opzichten een topdagquote:Op donderdag 6 september 2007 17:58 schreef EdwinHeijmen het volgende:
zo te zien aan dit topic was het behalve een leuke dag ook nog een vruchtvolle dag
Mee eensquote:Op donderdag 6 september 2007 21:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was gewoon in alle opzichten een topdag
Ik ben de nette meneer, PdeHoog is de enge meneerquote:Op donderdag 6 september 2007 22:01 schreef pea4fun het volgende:
enge man
[afbeelding]
kleurige vrouw
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben de nette meneer, PdeHoog is de enge meneer
Wat kan ik vies kijkenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mee eensHet lekker ontspannen sfeertje, waar niemand echt verwacht dat je hele mooie foto's maakt, dat maakt juist dat ze leuk lukken.
Enne JayZen, hij was niet echt verlegen hoor, hij wilde gewoon graag aanwijzingen voor houdingen enzo.
Aangezien ik nou niet zeker weet of Roy wil dat ik wacht met die andere foto's nog posten doe ik eerst nog maar de "restfoto's" Jeweetwel, die van ik zit op mijn kont en schiet wat in het rond
chimpen kan je alleen
[afbeelding]
of met zijn 2en
[afbeelding]
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |