*nog ff keertje*quote:
Da's dezelfde manquote:Op maandag 3 september 2007 17:43 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
*nog ff keertje*
Moes van ZOOp..................................Thomas van FOK!
[afbeelding] [afbeelding]
Ooooh, 6 vind ik leuk! Wat kan ik nistig kijken zeg! (Of is dat een zeeuws woord?quote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef AirwiN het volgende:
Ok, hier zijn de foto's die ik wel de moeite van het plaatsen waard vind:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Opbouwende kritiek om mijn foto's op wat voor manier dan ook te vervolmaken is van harte welkom!
Alleen ietsje desaturated, that's it. Compo etc allemaal as shot.quote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Lekker, had je die nog nabewerkt of is die er zo uit komen rollen?
[..]
Sweeeeet
Klopt en dat waren alleen die van zondag dusquote:Op maandag 3 september 2007 18:11 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Shark.Bait overdenkt zijn zonden (en dat duurde best lang!)
quote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ooooh, 6 vind ik leuk! Wat kan ik nistig kijken zeg! (Of is dat een zeeuws woord?), was zeker net nadat je mij had uitgescholden, Airwin?
Ik vind deze iets sterker dan van Freudquote:Op maandag 3 september 2007 18:41 schreef Yoni het volgende:
Grappig, freud en ik zijn een beetje dezelfde weg in geslagen met de gothic ladies. Tja, dit soort modellen nodigt ook bij mij uit tot wat extremer soepen(moet alleen die pluishaartjes nog weghalen)
[afbeelding]
die is leukquote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef AirwiN het volgende:
Ok, hier zijn de foto's die ik wel de moeite van het plaatsen waard vind:
denkut welquote:
lekkerquote:Op maandag 3 september 2007 18:41 schreef Yoni het volgende:
Grappig, freud en ik zijn een beetje dezelfde weg in geslagen met de gothic ladies. Tja, dit soort modellen nodigt ook bij mij uit tot wat extremer soepen(moet alleen die pluishaartjes nog weghalen)
[afbeelding]
op mijn monitor is haar neus overbelicht, en door de schaduw van het haar bij haar ook lijkt imo haar neus groter dan hij is omdat mijn hersenen het foutief berekenen.quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 19:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Opbouwende kritiek? Volgende keer ander gerecht bestellen, dan hoeven we niet over te zout eten te klagen
Ik ga 't doen de volgende keer!quote:Op maandag 3 september 2007 19:17 schreef Shark.Bait het volgende:
beetje inflitsen met -2 of -3 en natuurlijk je flitser op FP zetten.
Zit die ijdeltuit zijn nagels te controleren?quote:Op maandag 3 september 2007 13:08 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Even een paar van mij....
BXS7:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |