abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52800130
. Meet meet meet .

! Aanmelden om mee te komen eten is niet meer mogelijk!Wil je enkel mee als model of fotograaf, kan dat natuurlijk wel.!

Wat?
Een ouderwetse zomerse openluchtfotoshootmeet! Weg met studio\'s! Weg met settings! Weg met hippe plekken! Het enige wat we nodig hebben is een zonnetje en een mooie groene achtergrond .

Naderhand willen we met zn allen wat gaan eten. Dit is natuurlijk niet verplicht. .

Wanneer?
Zondag 2 september 2007.

Waar?
Shoot.
Den Haag. Ockenburg Park om precies te zijn en mochten we daar tijdens de shoot op uitgekeken raken, kunnen we altijd uitwijken naar Kijkduin, wat op loopafstand zit.

Adres: Monsterseweg
De coördinaten van waar te verzamelen met de auto (daar is ook parkeren).

52graden 03'10,86 noord
4graden 13'11,96 oost

OV:
Den Haag HS: bus 26, halte: arnoldspoelplein
Den Haag CS: RR(randstadrail) 3, arnoldspoelplein (eindhalte)

Vanaf daar is het 5-10 minuutjes lopen.

Linkje naar kaart

Rechts onderin zie je de N211, dit gewoon afslag Den Haag Zuid op de A4. Dan kom je op de N211 en dan alleeeeeeeen maar rechtdoor ongeveer en 2 bochtjes naar 't puntje linksboven.

Je moet dus net ff naast de rode lijn rijden maar zo zie je de straatnamen tenminste nog
Dus N44 - Raamweg - Hubertusviaduct (is met zo'n draailus omhoog (richting kijkduin)) - Segbroek laan (je komt daarvoor langs Congrescentrum, Omniversum en Museon) - Sportlaan - Machiel vrijenhoeklaan - Ockenburghstraat - Monsterseweg

Eten.
Dat gaan we doen bij Restaurant Le Connaisseur in Den Haag centrum. Daar wordt ons dit gevarieerd menu aangeboden (drankjes nog apart) .

Voor parkeerplaatsen wordt gezorgd! We kunnen met zn allen bij Yoni's werk parkeren, gratis. Alleen moeten de auto's dan wel rond dezelfde tijd de parkeerplaats uitrijden, omdat het anders niet kan met de parkeerkaart. Mocht iemand dus eerder willen vertrekken, is het handiger om wel in een openbare garage te parkeren..

Tijd?
Een uurtje of 13.00 leek ons een prima tijd om te verzamelen.
Rond 17.00uur willen we richting het restaurant, waar om 17.30uur een tafel gereed staat.

Wie?
Fotografen:
- AirwiN + eten
- An24 + eten
- BeautifulXSecrets + eten
- Buzzer + eten
- cyberrobin
- didotcicero + eten
- DigiPire + eten
- Freud + eten
- HMasterII + eten
- -Marjo- + eten
- Pdehoog + eten
- Pea4fun + eten
- Puckzz + aanhang
- Shark.Bait + eten
- Ynske + eten
- Yoni + eten
- Xilantof + eten
- zapper + eten

Modellen:
- Auticia
- BeautifulXSecrets model + eten
- Buzzers 2 meiden + eten (2x dus)
- Chanty + eten
- cyberrobins vriendin
- DirtyHarry + eten
- EdwinHeijneman + eten
- HMaster modellen + eten (2 dus)
- JayZen + eten
- _Lau_ + eten
- Marjo' s mannelijke model + eten
- Mini-Marjo + eten
- Moemoe
- Peri
- Wendywendy + eten

Aanmelden:
Aanmelden doe je door Peri een PM te sturen. Vermeld er ook meteen bij of je mee wil eten!! Oh en vergeet niet ook er bij te vermelden of je mee wil als fotograaf of model. .

Ook leuk!
Klets ook mee in het topic in US: [FOT MEETS US] Zomerse modellenshoot in park.

Vorige deel
[US MEETS FOT] Zomerse modellenshoot in park.

[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 01-09-2007 22:11:13 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 06:17:47 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52801989
Wat lokatie betreft...
Een straatnaam heeft 't niet echt.
Pdehoog zei "Monsterseweg". Maar dat gaat niet helemaal goed want dit is een doorlopende weg van Den Haag naar, jawel, Monster. De weg die wij moeten hebben is daar een zijstraat van en heeft geen naam.

Er is een café-achtig iets in die straat (maar die heeft dus als adres de monsterseweg), dus daar schieten we niets mee op.
De opgegeven coödinaten in TomTom moet werken. En anders kan ik even een andere route beschrijving geven. Dit is namelijk ook wel makkelijk.

Vanaf A4 borden Den Haag Zuid volgen. Zodra je die afslag neemt Kom je op de N211 (even uit mijn hoofd gezegd). Die ga je alleen maar rechtdoor. (Dit is richting Kijkduin). Na de N211 ook alleen nog rechtdoor, maar zoek dan naar de borden "Monster". Als je die volgt word je op een gegeven moment linksaf gestuurd. En dan is het de 2e weg rechts en je bent er.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 augustus 2007 @ 06:48:35 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52802034
dank je voor de toch nog routebeschrijving
niet iedereen heeft helaas een tommietom

ik hoop het zo te kunnen vinden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_52802331
TVP
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_52802355
Vindpost .
pi_52802403
Hmm, zo ga ik het niet vinden denk ik. Is het niet een idee om de lokatie gewoon even in maps.google.nl op te zoeken en het linkje hier te dumpen? Rechtsboven staat ergens een linkje met 'link to this page', daar kun je het vandaan toveren. Zoiets bijvoorbeeld: maps.google.nl voorbeeldje
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:24:46 #7
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52802464
Oeps, bijna vergeten: kan ik nog met iemand meerijden?
pi_52802588
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:

Wat lokatie betreft...
Pdehoog zei "Monsterseweg". Maar dat gaat niet helemaal goed want dit is een doorlopende weg van Den Haag naar, jawel, Monster. De weg die wij moeten hebben is daar een zijstraat van en heeft geen naam.

Er is een café-achtig iets in die straat (maar die heeft dus als adres de monsterseweg), dus daar schieten we niets mee op.
De opgegeven coödinaten in TomTom moet werken. En anders kan ik even een andere route beschrijving geven. Dit is namelijk ook wel makkelijk.

Vanaf A4 borden Den Haag Zuid volgen. Zodra je die afslag neemt Kom je op de N211 (even uit mijn hoofd gezegd). Die ga je alleen maar rechtdoor. (Dit is richting Kijkduin). Na de N211 ook alleen nog rechtdoor, maar zoek dan naar de borden "Monster". Als je die volgt word je op een gegeven moment linksaf gestuurd. En dan is het de 2e weg rechts en je bent er.
Tering Das echt een kloteverbinding vanaf dordt...gelukkig zat mensen waarmee ik stukkie mee kan rijden
pi_52802596
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:24 schreef didotcicero het volgende:
Oeps, bijna vergeten: kan ik nog met iemand meerijden?
Waar vandaan?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 augustus 2007 @ 08:42:06 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52802650
Routeplanner plant ongeveer een reistijd van 2.21 u
ben benieuwd
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:42:08 #11
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52802651
Utrecht / Delft / Den Haag / Eindhoven. Gaat me er eigenlijk om dat ik (vanaf een NS-Station) op de locatie kan komen (en uiteindelijk weer terug op dat NS-Station).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 augustus 2007 @ 08:42:48 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52802658
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:42 schreef didotcicero het volgende:
Utrecht / Delft / Den Haag / Eindhoven. Gaat me er eigenlijk om dat ik (vanaf een NS-Station) op de locatie kan komen (en uiteindelijk weer terug op dat NS-Station).
eindhoven kun je op zich wel meerijden met mij
daar kom ik langs zag ik net.
terug zou ik je dan kunnen dumpen op utrecht centraal
Today is life -

Dale Carnegie
pi_52802908
Niet vergeten de TomTom af te richten dus
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 09:13:56 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52803008
Wat zijn de plannen als het regent trouwens? De voorspellingen zijn niet zo goed helaasch .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_52803038
Er kunnen mensen meerijden vanaf Delft Het blijkt dat ik gewoon thuis bivakkeer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_52803047
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Wat zijn de plannen als het regent trouwens? De voorspellingen zijn niet zo goed helaasch .
Uitwijken naar de tramtunnel?
(ik typ er voor de zekerheid maar even bij dat ik een grapje maak)
pi_52803049
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Ik zie idd 21 graden en bewolking met regen
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 09:19:32 #18
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52803104
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef ..zapper het volgende:

[..]

Uitwijken naar de tramtunnel?
(ik typ er voor de zekerheid maar even bij dat ik een grapje maak)
Whehehe, lijkt me strak plan . En dan veel grote tassen met dubieuze draadjes op onze rug .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_52803128
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef freud het volgende:

[..]

Whehehe, lijkt me strak plan . En dan veel grote tassen met dubieuze draadjes op onze rug .
En samen al discussierend in opengeschroefde mobieltjes loeren .
  FOK!fotograaf donderdag 30 augustus 2007 @ 09:40:11 #20
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52803481
En dan allemaal tegelijk flitsen en hard BOEM roepen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_52803838
quote:

uhm...dit gaat bij mij niet goedkomen hoor

ik rijd blindelings op navigatie en dat is geen tomtom
is er een duidelijkere routebeschrijving?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:10:09 #22
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52804057
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

eindhoven kun je op zich wel meerijden met mij
daar kom ik langs zag ik net.
terug zou ik je dan kunnen dumpen op utrecht centraal
Lijkt me een prima idee en daar maak ik dan ook graag gebruik van!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:16:33 #23
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52804174
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zie idd 21 graden en bewolking met regen
Mijn Macje zegt 17 graden, maar niks over regen.

donderdag 30 augustus 2007 @ 12:17:07 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52807150
quote:

Wat lokatie betreft...

tnx
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:33:05 #25
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_52807617
Is het niet een idee om ergens te verzamelen en dan in kolonne naar de locatie te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')