Ik hoop hetquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
20. Ibrahim Afellay
22. Csaba Féher
25. John de Jong
?
In het vorige topic werd gezegd dat hij idd tegen Vitesse weer aan zal treden.quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Thuis tegen Vitesse moet geen probleem zijn![]()
is Farfan dan al beschikbaar?
Ja, ik kan ook niet alles onthouden hequote:Op zondag 2 september 2007 19:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
In het vorige topic werd gezegd dat hij idd tegen Vitesse weer aan zal treden.
En dan val je Grrrrrr aan op scorebord-"journalistiek"quote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar mij leek de kans dat het mis ging achterin groter met een middenvelder minder.
En de week daarna 1equote:Op zondag 2 september 2007 19:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Na de wedstrijd tegen Vitesse staan we weer 2e
En heel behoorlijk. Die nederlaag was absoluut niet aan hem te wijten.quote:
Ik denk dat het thuis wel moet lukken, maar uit, daar knijp ik mn billen wel voor samenquote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord binnekort tegen ons nog problemen kan leveren mensen.
Mwah, uit tegen utrecht?quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef pascalheister het volgende:
echte tegenstand heeft feyenoord ook nog niet gehad, dus echt bang ben ik nog niet
Volgende wedstrijd, tegen Vitesse dus.quote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Wanneer is Farfán er weer bij?
Als we verdedigend wat stabieler zijn tegen die tijd (Da Costa erbij misschien?) dan maken we wel kans, en als de aanval compleet fit is. Anders wordt het wel heeel erg lastig.quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef pascalheister het volgende:
echte tegenstand heeft feyenoord ook nog niet gehad, dus echt bang ben ik nog niet
Hadden ze het niet gemakkelijk in het begin, maar werden ze wel in het zadel geholpen door een fout.quote:
ja, maar ze hebben het enorme voordeel dat ze geen Europacup hoeven te spelen en de spelers krijgen dus meer rust. Dus als ze een beetje fit blijven daar is de selectie net breed genoegquote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef PinhoSouza het volgende:
De basis van Feyenoord is absolute (Nederlandse) top, maar de bank ... Qua breedte zijn Ajax, PSV en AZ sterker vind ik.
Idemquote:Op zondag 2 september 2007 21:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jup. Feyenoord mag dan wel door vele gezien worden als het gekochte ploegje dat dit seizoen niet echt voor de titel kan gaan. Maar ik vrees dat dit wel eens een heel mooit seizoen gaat worden voor Feyenoord. Voor de wedstrijd tegen PSV vrees ik dan zowel thuis als uit verlies van 2 of zelfs 3 punten.
Zou heel goed kunnen inderdaad. Ajax is dit jaar compleet labiel en AZ haakt vlak voor het einde toch weer af.quote:Op zondag 2 september 2007 22:10 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht nog steeds dat de titelstrijd tussen ons en Feyenoord zal gaan.
Je kan nu nog niet zeggen hoe Feyenoord staat als ze tegen PSV spelen. Misschien hebben ze dat wel een shitload aan geblesseerde spelers enz.quote:Op zondag 2 september 2007 21:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jup. Feyenoord mag dan wel door vele gezien worden als het gekochte ploegje dat dit seizoen niet echt voor de titel kan gaan. Maar ik vrees dat dit wel eens een heel mooit seizoen gaat worden voor Feyenoord. Voor de wedstrijd tegen PSV vrees ik dan zowel thuis als uit verlies van 2 of zelfs 3 punten.
Voor Feyenoord spreekt hooguit dat het nog geen tegengoal heeft gehad, maar je kunt niet door een paar aankopen de landstitel winnen. Feyenoord komt zichzelf nog wel tegen. Verder moet PSV gewoon blijven doen wat het nu doet. Lijkt veel op vorig jaar, Ajax is weer te druk met zichzelf. AZ is in mijn ogen kortom weer de enige uitdager.quote:Op zondag 2 september 2007 22:10 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht nog steeds dat de titelstrijd tussen ons en Feyenoord zal gaan.
Natuurlijk is het wat koffiedik kijken natuurlijk maar ik ga er vanuit dat met de lage druk die men heeft er geen blesures komen of nauwelijks.quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je kan nu nog niet zeggen hoe Feyenoord staat als ze tegen PSV spelen. Misschien hebben ze dat wel een shitload aan geblesseerde spelers enz.
Maar ze maken wel weer steeds een stapje hoger vind ik.quote:Op zondag 2 september 2007 23:11 schreef rubbereend het volgende:
AZ heeft weer een gebrek aan ervaring, dat breekt ze de laatste jaren al telkens op op de beslissende momenten...........
Lazovic, Koevermans, Farfan en Perez en dan met één spits spelen? Als dat zo is, verdwijnt hierbij per direct mijn enige overgebleven vetrouwen in de tactische capaciteiten van Koeman. Eerst per se spitsen willen kopen en dan niet opstellen.. Maar ik denk dat Koevermans zich vergist (hoop ik), want ik dacht dat Koeman had aangegeven met 3 spitsen te willen spelen? En daarbij heeft hij aangegeven aantrekkelijk voetbal te willen spelen, dat kan niet met zo'n verrotte opstelling met 5 middenvelders.quote:Op maandag 3 september 2007 09:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben toch wel beniuewd hoe Koeman gaat spelen als Farfan ook weer terug is. Koef zei gisteren dat het waarschijnlijk met 1 spits wordt.
Koevermans bedoelde hiermee één centrale spitsquote:Op maandag 3 september 2007 10:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lazovic, Koevermans, Farfan en Perez en dan met één spits spelen? Als dat zo is, verdwijnt hierbij per direct mijn enige overgebleven vetrouwen in de tactische capaciteiten van Koeman. Eerst per se spitsen willen kopen en dan niet opstellen.. Maar ik denk dat Koevermans zich vergist (hoop ik), want ik dacht dat Koeman had aangegeven met 3 spitsen te willen spelen? En daarbij heeft hij aangegeven aantrekkelijk voetbal te willen spelen, dat kan niet met zo'n verrotte opstelling met 5 middenvelders.
Als ie daarop terugkomt is ie echt ongeschikt voor een baan bij PSV, want een verdedigende speelstijl oke, maar zo verdedigend kan echt niet, wij zijn PSV, wij moeten aanvallen, het spel maken en scoren!
Ja. Altijd leuke wedstrijden. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord is gewoon een goede ploeg nu en we hebben het sowieso altijd al moeilijk tegen Feyenoord.
Dan is het geen moeilijke keuze en wordt het Perez op links, Lazovic centraal en Farfan op rechts. Koef op de bank, lijkt mij geen verrassende opstelling..quote:Op maandag 3 september 2007 10:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Koevermans bedoelde hiermee één centrale spits, dus hij of Lazovic. Koeman heeft aangegeven 4-3-3 te willen spelen, dus maak je niet druk. De aanval zal gezocht worden, maar of het gaat werken is een tweede...
quote:Op maandag 3 september 2007 12:49 schreef dndiek het volgende:
Vanavond Afellay bij Eén Vandaag
quote:Ibrahim Afellay wordt vanavond tijdens het Gala Voetballer van het Jaar gehuldigd als Talent van het Jaar. Tijdens dit gala worden de belangrijkste voetbalprijzen van het afgelopen seizoen uitgereikt. De NOS doet in samenwerking met de Tros vanaf 20.25 uur rechtstreeks verslag op Nederland 3.
Ibrahim Afellay ook bij Eén Vandaag
Hoogtepunt van de avond is de uitreiking van de Gouden Schoen, die overhandigd zal worden aan Heerenveen-aanvaller Afonso Alves. Die was eveneens topscorer van het afgelopen seizoen. De Bronzen Schoen is voor voormalig PSV’ er Alex, die niet aanwezig zal zijn maar zijn wel voetbalvrienden en bekenden aan een tafel heeft zitten in Hilversum. Het zilver is voor Phillip Cocu, waarmee PSV een nadrukkelijke stempel op deze editie drukt. Voorafgaand aan het gala is er bij Eén Vandaag een uitgebreide reportage te zien met Ibrahim Afellay. Die uitzending is op Nederland 1 en begint om 18.30 uur. Het gala zelf vindt plaats in Studio 21 op het mediapark in Hilversum en begint om 20.25 uur en is te zien op Nederland 3. De uitzending duurt tot 21.55 uur.
Ik neem aan dat inter zich al geplaatst heeft voor de volgende ronde als de laatste wedstrijd nog gespeeld moet worden, kan een voordeel zijn voor psvquote:Op maandag 3 september 2007 15:48 schreef ASSpirine het volgende:
Kan niet wachten tot de 19de, eindelijk weer eens een live wedstrijd kunnen volgen
Ik zie ook dat de laatste CL wedstrijd een thuiswedstrijd is, en dan tegen inter. Kan een enorm spannende wedstrijd worden, de CL-kriebels komen er weer aan
quote:Op maandag 3 september 2007 21:02 schreef PyTh het volgende:
Net terug van de Herdgang, jong ajax had geen schijn van kans.
Het is dat PSV slordig met de kansen omsprong in de 2e helft anders was het zeker 6 of 7-1 geworden.
Oke, thanksquote:Op maandag 3 september 2007 21:36 schreef PyTh het volgende:
Ja dat kan.
Afellay, Gomes, Hiddink, Cocuquote:Op maandag 3 september 2007 21:36 schreef rubbereend het volgende:het speler van het jaar gala lijkt wel de PSV show
Viel me ook op. Wat een man tochquote:Op maandag 3 september 2007 22:07 schreef Leso_Varen het volgende:
Mooie tv met Gomes, die spreekt al best een woordje Nederlands trouwens
Wat een held hequote:Op maandag 3 september 2007 22:07 schreef Leso_Varen het volgende:
Mooie tv met Gomes, die spreekt al best een woordje Nederlands trouwens
quote:Op maandag 3 september 2007 22:32 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sympathieke jongen die Afellay. Rustig, bescheiden, die komt er wel.
Ik ben er vanavond ook geweest en PSV speelde inderdaad erg goed.quote:Op maandag 3 september 2007 21:36 schreef rubbereend het volgende:het speler van het jaar gala lijkt wel de PSV show
[..]wie waren de uitblinkers?
Ik heb het zelf niet gezien, maar ik heb gelezen dat Fagner juist niet zo goed speelde, omdat hij verdedigend een aantal steken heeft laten vallen en makkelijk gepasseerd werd, maar aanvallend zou hij wel sterk zijn geweest. En er wordt vaak geschreven dat Reis een ijzersterke wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op maandag 3 september 2007 23:31 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond ook geweest en PSV speelde inderdaad erg goed.
Fagner vond ik zelf de beste speler op het veld. Hij verdedigde fel op de bal en kwam een aantal keer gevaarlijk door op rechts met goede voorzetten. Het verdedigend blok Van Eijden/Marcellis stond degelijk te verdedigen en gaven bijna niets weg.
Reis kreeg in de tweede helft nog twee echt goeie kansen maar die verprutste hij, maar zijn acties waren zeer gevaarlijk en hij speelde goed en dreigend.
Met 9 punten dus doorquote:1. Internazionale 6 3 3 0 12 8-2
2. PSV 6 2 3 1 9 4-3
3. Fenerbahce 6 2 0 4 6 5-10
4. CSKA Moskou 6 1 2 3 5 5-7
Ik mag hopen dat psv in 6 wedstrijden wel meer dan 4 keer scoortquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:54 schreef Neoktheone het volgende:
Op het netwerk kun je nu berekenen of PSV de tweede ronde haalt. Volgens mijn voorspellingen:
[..]
Met 9 punten dus door(er zal wel niets van kloppen
)
http://psv.netwerk.to/nie(...)t%20in%20de%20CL.php
Ze verdienden het ook. Ze hebben veel voor het voetbal betekent.quote:Op maandag 3 september 2007 21:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Afellay, Gomes, Hiddink, Cocu![]()
Zo mooi allemaal![]()
Zo'n spektakel als PSV-Vitesse vorig jaar kun je denk ik vergetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:53 schreef RijstNatie het volgende:
Al heel me leven een PSV fan en nu ga ik eindelijk eens naar een wedstrijd, PSV-vitesse
Laten we hopen op een spektakel van jewelste.. zit in vak YY
quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:54 schreef Neoktheone het volgende:
Op het netwerk kun je nu berekenen of PSV de tweede ronde haalt. Volgens mijn voorspellingen:
[..]
Met 9 punten dus door(er zal wel niets van kloppen
)
http://psv.netwerk.to/nie(...)t%20in%20de%20CL.php
He gelukkig, tijdens het invullen kreeg ik een beetje het idee dat PSV het niet ging redden. Maar ja, dankzij die mooie 1-0 overwinning op Inter toch door!quote:1. Internazionale 6 3 1 2 10 6-5
2. PSV 6 2 2 2 8 5-5
3. CSKA Moskou 6 1 4 1 7 8-7
4. Fenerbahce 6 2 1 3 7 6-8
-.- bij mij doet ie het nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
He gelukkig, tijdens het invullen kreeg ik een beetje het idee dat PSV het niet ging redden. Maar ja, dankzij die mooie 1-0 overwinning op Inter toch door!
Dat zal wel mee zijn, dan is de aanval tenminste compleet en kunnen we gaan bouwen aan aanvallend voetbalquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo'n spektakel als PSV-Vitesse vorig jaar kun je denk ik vergeten![]()
Wel rentree van Jefferson waarschijnlijk![]()
Op basis van wat?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef TimoBasso het volgende:
Ik verwacht ook wel eigenlijk een klein stuntje tegen Inter.
Op basis van Salvia Praag - Ajax....quote:
Ajax heeft daar toch ook niet gewonnen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op basis van Salvia Praag - Ajax....
Daar wint ook een ploeg waar je het niet verwacht
Nou als ze spelen zoals de laatste weken wordt je tegen inter geslacht .quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef TimoBasso het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ajax heeft daar toch ook niet gewonnen?![]()
Adriano is 5de keus bij Inter.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ontbreken Materazzi en Adriano![]()
Misschien dat er in de uitwedstrijd meer mogelijk is, dan ontbreken ook nog Maicon, Cordoba, Cruz en Burdisso. Maar ja, ze hebben aan de andere kant natuurlijk ook niet de minste vervangers.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef TimoBasso het volgende:
Want Inter is wel in topvorm?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou als ze spelen zoals de laatste weken wordt je tegen inter geslacht .
Iets met koffiedik kijken. We zullen het wel zien als het zover is, over het algemeen doet PSV het niet slecht tegen Italiaanse ploegen.quote:
Ach, de laatste jaren hebben we volgens mij niet in Italie gewonnen. Ik kan me een 2-0 verlies herinneren, en een 0-0. Met allebei een geweldige Gomesquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Iets met koffiedik kijken. We zullen het wel zien als het zover is, over het algemeen doet PSV het niet slecht tegen Italiaanse ploegen.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ach, de laatste jaren hebben we volgens mij niet in Italie gewonnen. Ik kan me een 2-0 verlies herinneren, en een 0-0. Met allebei een geweldige Gomes
Alleen de eerste keer tegen Milan gingen beide wedstrijden verloren, daarna iedere keer minstens een overwinning, wel steeds thuis. Als we dit jaar 3 punten kunnen pakken tegen Inter, ben ik best tevreden.quote:1992/93 AC Milan 1-2, 0-2
2000/01 AC Parma 2-1, 2-3
2001/02 Lazio Roma 1-0, 1-2
2003/04 Perugia 0-0, 3-1
2004/05 AC Milan 0-2, 3-1
2005/06 AC Milan 0-0, 1-0
Ik hoop natuurlijk van ganser harte dat het PSV lukt laat dat duidelijk zijn. Ik gun het ze wel maar een Inter hoeft niet in vorm te zijn om te scoren. Ze hebben zo veel kwaliteit lopen dat ze daarmee al een wedstrijd kunnen beslissen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Iets met koffiedik kijken. We zullen het wel zien als het zover is, over het algemeen doet PSV het niet slecht tegen Italiaanse ploegen.![]()
Klopt ja, thuis de eerste wedstrijd gewonnen, uit met 0-2 voorkomen, alsnog met 3-2 verliezen, maar toch door. Helaas was Kaiserslautern in de kwartfinale te sterk, met het hekincident als dieptepunt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ik kan me Parma nog wel herinneren, echt kicken dat we die uitschakelden. Die hadden destijds ook best een aardig team.
Was ook een onnodige uitschakeling. Uit 1-0 verliezen door een penalty. Thuis krijg je zelf een penalty om het recht te trekken, maar die wordt gemist. Krijgen zij een penalty en Van Bommel vlak daarna rood, en toen brak inderdaad de hel los. Heb toen met plaatsvervangende schaamte gekeken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt ja, thuis de eerste wedstrijd gewonnen, uit met 0-2 voorkomen, alsnog met 3-2 verliezen, maar toch door. Helaas was Kaiserslautern in de kwartfinale te sterk, met het hekincident als dieptepunt.![]()
Dat was wel hectiek jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was ook een onnodige uitschakeling. Uit 1-0 verliezen door een penalty. Thuis krijg je zelf een penalty om het recht te trekken, maar die wordt gemist. Krijgen zij een penalty en Van Bommel vlak daarna rood, en toen brak inderdaad de hel los. Heb toen met plaatsvervangende schaamte gekeken.
Klopt ja, en die schijt-Basler ook nog een beetje lopen provoceren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was ook een onnodige uitschakeling. Uit 1-0 verliezen door een penalty. Thuis krijg je zelf een penalty om het recht te trekken, maar die wordt gemist. Krijgen zij een penalty en Van Bommel vlak daarna rood, en toen brak inderdaad de hel los. Heb toen met plaatsvervangende schaamte gekeken.
In mijn ogen vind ik Internazionale maar een overschatte ploeg.quote:
Logisch. Van mij part komen 4 Nederlandse clubs in de Halve Finale van de Uefa Cup.(ja onmogelijk maar toch)quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:36 schreef BonJovi het volgende:
Succes van mij mogen jullie wel ver komen in het Champions League
Behalve Bayern München thuis die we met 2-1 versloegen door onder andere een sublieme goal van Luc Nilis; onderkant lat in de kruising binnen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt ja, en die schijt-Basler ook nog een beetje lopen provoceren.![]()
Sowieso bijna allemaal kutwedstrijden tegen Duiste teams de laatste jaren.![]()
genante wedstrijd was dat. Kaiserslautern had nooit meer dan 2 goede balcontacten, bij elke 3e bal die ze speelden verloren ze hemquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5302quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:06 schreef Frey het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21527
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5302
Adriano is nog niet eens aangemeld voor de CLquote:
Van PN.quote:De twee jongens die voetballer Jan Kromkamp hebben mishandeld krijgen 200 uur werkstraf of 100 dagen cel. Ook kregen ze een maand voorwaardelijke celstraf.
De rechter achtte bewezen dat de twee grof en bot geweld hebben gebruikt. De Eindhovenaren sloegen in mei van dit jaar de PSV-voetballer in elkaar. Kromkamp werd geschopt en geslagen toen hij te gast was bij Voetbalvereniging Acht in Eindhoven. Officier van Justitie Vreeling noemt de zaak een schoolvoorbeeld van zinloos geweld. Tegen de twee was tien maanden cel geëist waarvan zes maanden voorwaardelijk.
Het zou wat zijn als psv vergeet om gomes aan te melden voor de CLquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Adriano is nog niet eens aangemeld voor de CL
En Ruud.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als psv vergeet om gomes aan te melden voor de CL![]()
Dat had psv toch eerder ook met de jong? of wie was het nou![]()
En Addoquote:
Gomes: PSV, de beste van Nederlandquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5302
De beste van europa wat mij betreft, alleen raar dat ie niet zo bekend is, niet dat het erg isquote:
Hij bedoelt dat Gomes zegt dat PSV de beste van NL is. Niet dat Gomes de beste van NL is. (Zie eind van het filmpje)quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De beste van europa wat mij betreft, alleen raar dat ie niet zo bekend is, niet dat het erg is![]()
Ohwquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat Gomes zegt dat PSV de beste van NL is. Niet dat Gomes de beste van NL is. (Zie eind van het filmpje)
Hij kan 2 weken trainen dus waarom niet ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik neem aan dat farfan wel wissel staat tegen vitesse? aangezien hij nog niet echt wedstrijdritme heeft?
Het antwoord daarop stond er al "wedstrijdritme".quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij kan 2 weken trainen dus waarom niet ?![]()
Inderdaad, ik was erbij in Parma, wat een spannend slot was datquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ik kan me Parma nog wel herinneren, echt kicken dat we die uitschakelden. Die hadden destijds ook best een aardig team.
Ik kan misschien nog beter lid worden van de supportersvereniging.... kan ik het nog een dag eerder halen ..quote:
Ik heb gelezen dat dat wel mee zal vallen. Het schijnt dat er steeds rond de 20.000 passe-partouts verkocht worden. Volgens mij zijn er toch veel mensen met een SCC die niet naar de CL gaan omdat ze het te duur vinden. En als het storm zou lopen, dan zouden er denk ik al wel berichten vanuit PSV gekomen zijn. Maar als je het zeker wil weten moet je even de PSV-kaartverkoop bellen, die kunnen het je vast wel vertellenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan misschien nog beter lid worden van de supportersvereniging.... kan ik het nog een dag eerder halen ..
Ben echt bang dat ik vrijdag de kaartjes misloop...
Voor iets waar je je zoveel mee bezig houdt heb je toch wel 50 euro per jaar over, niet?quote:Op woensdag 5 september 2007 08:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan misschien nog beter lid worden van de supportersvereniging.... kan ik het nog een dag eerder halen ..
Ben echt bang dat ik vrijdag de kaartjes misloop...
Zooooo, das veelquote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens Tom Knipping van VI heeft Ajax twee weken geleden een bod van maar liefst ¤ 3,5 miljoen op Aissati uitgebracht.![]()
Dit is zo belachelijk dat ik het vermoeden heb dat dit gewoon dikke duim werk is van Derksen. 3,5 miljoen voor het grootste talent van Europa. Dat kan zelfs Ajax niet verzinnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens Tom Knipping van VI heeft Ajax twee weken geleden een bod van maar liefst ¤ 3,5 miljoen op Aissati uitgebracht.![]()
Adriano is daar niet meer welkom hij is gewoon tribune klant. Inter wil van hem af.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als psv vergeet om gomes aan te melden voor de CL![]()
Dat had psv toch eerder ook met de jong? of wie was het nou![]()
De enige reden dat Adriano niet aangemeld is voor de CL is dat ze hem in de winterstop voor een hoop geld willen verkopen, en ze denken dat dat beter lukt als hij voor een andere club nog in de CL mag uitkomen dit seizoen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Adriano is daar niet meer welkom hij is gewoion tribune klant.
Dat is ook een reden maar voorlopig wil alleen Parma hem. Misschien dat United straks een beroep doet op zijn diensten.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De enige reden dat Adriano niet aangemeld is voor de CL is dat ze hem in de winterstop voor een hoop geld willen verkopen, en ze denken dat dat beter lukt als hij voor een andere club nog in de CL mag uitkomen dit seizoen.![]()
Jammer, was voor 1.5M ook wel een leuke speler geweest voor PSVquote:Phillip Cocu is niet meer de enige buitenlandse speler bij Al Jazira. Bonaventure Kalou is de Nederlander gevolgd naar Abu Dhabi.
De 29-jarige Kalou tekent een contract voor twee jaar bij Al Jazira, dat de Ivoriaanse international voor anderhalf miljoen euro overneemt van RC Lens.
Met zijn contract in Abu Dhabi komt al na vijf wedstrijden een einde aan zijn verblijf bij RC Lens. De Ivoriaan kwam in het kielzog van Guy Roux, maar aasde op een vertrek na het afscheid van de coach.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef cultheld het volgende:
Koevermans heeft dus 5,5 miljoen euro gekost.
Voor dat bedrag kunnen ze een gesigneerd shirt krijgen...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
Dat zou wel een meevaller zijn (nog veel trouwens).quote:Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef cultheld het volgende:
Koevermans heeft dus 5,5 miljoen euro gekost.
Nee. dat is de prijs voor de goedkoopste passe-partouts met korting.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:24 schreef RijstNatie het volgende:
Klopt het dat het goedkoopste kaartje voor een CL wedstrijd thuis 75 euro is?
Wtfquote:Op woensdag 5 september 2007 11:54 schreef jpg97 het volgende:
Eens kijken of Adriano in de volgende editie van PES ook zo goed is
quote:Eredivisie tegen illegale voetbalbeelden
05 september 2007
De achttien clubs uit de Nederlandse Eredivisie willen de illegale verspreiding van voetbalbeelden aanpakken. De Eredivisie CV, waarin de clubs zich verenigd hebben, is bang voor waardedaling van de uitzendrechten, omdat sites als YouTube.com wedstrijdbeelden op hun site tonen.
De Eredivisie CV heeft al zes websites gedwongen te stoppen met het tonen van voetbalbeelden. YouTube behoort nog niet tot de aangepakte sites. ,,De uitzendrechten liggen bij de clubs. Alleen partijen die de rechten kopen, mogen de beelden uitzenden", aldus de Eredivisie CV in het Algemeen Dagblad.
Google, die eigenaar is van YouTube, laat in een statement weten de opstelling van de Eredivisie CV te respecteren. Zij zullen proberen de beelden te weren.
Voor het volledige artikel in AD Sportwereld: klik hier.
Die van mij staan er nogquote:Zij zullen proberen de beelden te weren.
Geloof dat die gestopt is omdat er al voldoende alternatieven waren (Planet voetbal, Youtube, PSV.TV, ...). Achja als ze de filmpjes ergens verwijderen duiken ze ergens anders wel weer opquote:Op woensdag 5 september 2007 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van mij staan er nog
Daarom werk deze zeker niet meer ?
http://goalzzz.50webs.com/psv.html
37,50 !quote:Op woensdag 5 september 2007 14:37 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee. dat is de prijs voor de goedkoopste passe-partouts met korting.
Per wedstrijd zijn de goedkoopste kaarten ¤ 37,50.![]()
http://www.psv.nl/web/show/id=51943#item158230
Ze weten het inderdaad wel op te voeren. Ik zie hier nog kaarten liggen van een paar jaar terug tegen Monaco en Lyon (wat 2e ronde was) en die waren nog goedkoper dan de groepsfase nu.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
37,50 !
Ik koop dit jaar geen passe-partout wegens uiteenlopende redenen, maar wil iig naar CSKA en misschien naar Inter. Dat kost samen alsnog 75 euro
Ik betaal 87,50 voor een passe partout (met korting)quote:Op woensdag 5 september 2007 18:09 schreef ErikT het volgende:
2004: PSV - Arsenal 30 euro
2005: PSV - Fenerbahçe 32.50 (+8 %)
2006: Passe Partout 70 euro.
2007: Passe Partout 75 euro (+ 7 %)
Toch vind ik het passe partout nog redelijk. 25 per CL wedstrijd vind je denk ik niet bij veel clubs.
volgens mij maar 25, als ik me de acceptgiro nog goed herinnerquote:Op woensdag 5 september 2007 10:33 schreef knep het volgende:
[..]
Voor iets waar je je zoveel mee bezig houdt heb je toch wel 50 euro per jaar over, niet?
Jaquote:Op woensdag 5 september 2007 14:04 schreef WooZ het volgende:
wtf ajax had 3,5 miljoen voor aisatti geboden![]()
![]()
![]()
zie vi.tv
Voor 3,5 mil mogen ze zijn shirt hebbenquote:Ajax bood tevergeefs op Aissati
Ajax heeft tevergeefs een poging gedaan Ismail Aissati los te weken bij concurrent PSV. De Amsterdammers zagen in de bewegelijke middenvelder de ideale opvolger van Wesley Sneijder.
PSV ontving een bod van 3,5 miljoen euro, maar benadrukte het 19-jarige talent onder geen beding te laten vertrekken. De Eindhovenaren willen Aissati graag behouden en beraden zich over een contractverlenging op korte termijn.
Ajax bleef de hoop op de middenvelder echter houden en besloot om na de voorronde van de Champions League met een hoger bod voor de dag te komen. Door de uitschakeling miste de Amsterdammers echter fikse inkomsten, waardoor ze zich niet meer bij PSV meldden.
PSV-trainer Ronald Koeman vond het eerste bod van Ajax absoluut niet genoeg. "De vraag is of je dat bod serieus moet nemen, mij lijkt Aissati veel meer waard", zegt de oefenmeester in de Voetbal International.
Wel met bedrukking en handtekening dan.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voor 3,5 mil mogen ze zijn shirt hebben
PSV vroeg 13 miljoenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja
[..]
Voor 3,5 mil mogen ze zijn shirt hebben
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 september 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV vroeg 13 miljoendat hadden ze nooit moeten doen Ajax wilde ver gaan als ze zich hadden gekwalificeerd
Zou zo maar kunnen, dan was het zeker eerder 50 guldenquote:Op woensdag 5 september 2007 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij maar 25, als ik me de acceptgiro nog goed herinner
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:37 schreef knep het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, dan was het zeker eerder 50 gulden.
Maar dan hadden ze net als met Perez de prijs stiekempjes verhoogd tot 25 miljoen!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV vroeg 13 miljoendat hadden ze nooit moeten doen Ajax wilde ver gaan als ze zich hadden gekwalificeerd
Deze:quote:Op woensdag 5 september 2007 14:16 schreef White__Tiger het volgende:
Ik ben op zoek naar een foto van een ooievaar met een Ajax shirt aan en blauw oog, die aan zijn nek wordt meegesleept door een babymet een PSV shirt.
Ik ben deze foto wel eens ergens tegengekomen maar kan hem nergens meer vinden.
Heb hem nodig voor een collega die op zoek is naar een leuke ooievaar voor in de tuin bij de geboorte.
Geweldigquote:
Dan had Ajax gezegd: deal en hadden wij gezegd: zeiden we 13? Nee hoor, we bedoelden 23! En dan zien we wel weer verder. Als Van Geel dan na een week gaat piepen, zeggen we gewoon dat we dat nooit gezegd hebben!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan had Aissati het nog niet gedaan, daar ben ik vrij zeker van.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Simpel: De amateurvereniging van Koevermans heeft 275.000 euro ontvangen (bron Jack van Gelder die dat van die club had door gekregen) en aangezien hij daar in alle opleidingsjaren speelde, betekent dat dus dat de volledige 5% opleidingsvergoeding van de transfersom naar die amateurvereniging is gegaan. 275.000 * 20 = 5.5 miljoen euro.quote:
Gelukkig, aangezien Akinfejev en Carvalho geen misselijke spelers zijn.quote:CSKA Moskou, tegenstander van PSV in de groepsfase van de Champions League, hoopt snel weer een beroep te kunnen doen op Igor Akinfejev, Daniel Carvalho en Chidi Odiah.
Het drietal is al lange tijd uit de roulatie met blessures. Voor doelman Akinfejev en aanvaller Daniel Carvalho komt het openingsduel met PSV in Eindhoven op 19 september nog te vroeg. Beiden herstellen echter voorspoedig van ernstige knieblessures en kunnen waarschijnlijk een deel van de groepsfase van de Champions League meemaken.
Coach Valeri Gazzajev kan tegen PSV waarschijnlijk wél al beschikken over verdediger Odiah. De Nigeriaan kan op korte termijn zijn rentree maken voor de Moskovieten.
Ja dat is hem!!quote:
Nee, mooi dat ze niet mee spelenquote:Op donderdag 6 september 2007 07:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig, aangezien Akinfejev en Carvalho geen misselijke spelers zijn.
Volgens mij las ik ergens dat sparta ook nog recht heeft op de inkomsten van 1 jaar opleiding.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simpel: De amateurvereniging van Koevermans heeft 275.000 euro ontvangen (bron Jack van Gelder die dat van die club had door gekregen) en aangezien hij daar in alle opleidingsjaren speelde, betekent dat dus dat de volledige 5% opleidingsvergoeding van de transfersom naar die amateurvereniging is gegaan. 275.000 * 20 = 5.5 miljoen euro.
Hou op over guldens, ik heb een collega die steevast bij elke prijs roept:"Dat is godverdomme meer dan xxx gulden voor xxxxx!"quote:Op woensdag 5 september 2007 22:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Guldens... het word bijna iets fabelachtigs.
2 jaar zelfs, dan zou dus wel de volledige vraagprijs betaald zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat sparta ook nog recht heeft op de inkomsten van 1 jaar opleiding.
Hij werd volgens mij op z'n 21e gehaald door Sparta en maakte een jaar later z'n debuut in het eerste elftal.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat sparta ook nog recht heeft op de inkomsten van 1 jaar opleiding.
Daarom, die opleidingsvergoeding geldt t/m het seizoen waarin een speler 23 wordt.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij werd volgens mij op z'n 21e gehaald door Sparta en maakte een jaar later z'n debuut in het eerste elftal.
Het goedkoopste losse kaartje voor een groepswedstrijd CL, 82 gulden. Cash of mastercard?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hou op over guldens, ik heb een collega die steevast bij elke prijs roept:"Dat is godverdomme meer dan xxx gulden voor xxxxx!". Ik kan het woord gulden niet meer horen...
quote:SOLIDARITY MECHANISM
Article 1 Solidarity Contribution
If a Professional moves during the course of a contract, 5% of any
compensation, with the exception of Training Compensation, paid to
his Former Club shall be deducted from the total amount of this compensation
and distributed by the New Club as a solidarity contribution
to the club(s) involved in his training and education over the years. This
solidarity contribution will reflect the number of years (calculated pro
rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s)
between the Seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:
– Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
Ah ok, ik dacht tot 21. Dan zou er dus 6.875.000 euro betaald zijn voor Koevermansquote:Op donderdag 6 september 2007 10:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daarom, die opleidingsvergoeding geldt t/m het seizoen waarin een speler 23 wordt.![]()
Ho evenquote:Op donderdag 6 september 2007 12:09 schreef mcyodogg het volgende:
Aha dus bijna 14 miljoen betaald voor 1 positie, terwijl in heel andere linies de beste spelers zijn weggegaan.
Tsja, nu kunnen we meer goals tegen krijgen, maar maken we er zelf eentje meer. Zoiets zal wel de filosofie zijn geweest.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:09 schreef mcyodogg het volgende:
Aha dus bijna 14 miljoen betaald voor 1 positie, terwijl in heel andere linies de beste spelers zijn weggegaan.
ik ga voor de minder dan 25 tegengoals dit seizoenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Tsja, nu kunnen we meer goals tegen krijgen, maar maken we er zelf eentje meer. Zoiets zal wel de filosofie zijn geweest.
Mijne ook, ook in vak Wquote:Op donderdag 6 september 2007 12:14 schreef KELDER het volgende:
Mijn passepartout voor de CL op vak W is iig binnen 0/
Hoe goed de keeper ook is, slecht verdedigen leidt uiteindelijk tot een hoop tegendoelpunten. Vorig seizoen vlogen ze er ook nogal in in de 2e seizoenshelft, toen was Gomes plots niet meer zo onpasseerbaar.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:05 schreef jpg97 het volgende:
Wie heeft een goede verdediging nodig met een keeper als Gomes?
Inderdaad. Ik heb er echter wel vertrouwen inquote:Op donderdag 6 september 2007 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe goed de keeper ook is, slecht verdedigen leidt uiteindelijk tot een hoop tegendoelpunten. Vorig seizoen vlogen ze er ook nogal in in de 2e seizoenshelft, toen was Gomes plots niet meer zo onpasseerbaar.
Wat je noemt een jodenfooi.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
Waarschijnlijk hadden ze er uiteindelijk 8 á 9 miljoen euro voor willen betalen. Helaas heeft hij nog maar een 2-jarig contract en lijkt hij niet te willen verlengenquote:
Dat zou jammer zijn. Maar hij gaat echt niet naar Ajax na PSV.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze er uiteindelijk 8 á 9 miljoen euro voor willen betalen. Helaas heeft hij nog maar een 2-jarig contract en lijkt hij niet te willen verlengen.
Denk je dat hij niet wil verlengen ja? Hoe komt je daarbij?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze er uiteindelijk 8 á 9 miljoen euro voor willen betalen. Helaas heeft hij nog maar een 2-jarig contract en lijkt hij niet te willen verlengen.
Dat niet nee.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Maar hij gaat echt niet naar Ajax na PSV.
PSV wilde al eerder verlengen, maar toen schoof hij de besprekingen zogenaamd vooruit. Ik denk dat ie zich in de kijker van de absolute top wil spelen en na dit seizoen lekker goedkoop naar z'n droomclub wil verkassen om situaties á la Sneijder te voorkomen.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk je dat hij niet wil verlengen ja? Hoe komt je daarbij?
oftewel precies de prijs die AZ wilde, goed onderhandeld weerquote:Op donderdag 6 september 2007 10:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht tot 21. Dan zou er dus 6.875.000 euro betaald zijn voor Koevermans.
hij heeft het toch uitgesteld om te kijken of hij wel aan spelen komt? En een eventuele verlenging zal wel gebeuren met een gelimiteerde transfersom in zn contract.... kan hij altijd nog vrij makkelijk wegquote:Op donderdag 6 september 2007 18:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV wilde al eerder verlengen, maar toen schoof hij de besprekingen zogenaamd vooruit. Ik denk dat ie zich in de kijker van de absolute top wil spelen en na dit seizoen lekker goedkoop naar z'n droomclub wil verkassen om situaties á la Sneijder te voorkomen.
Ach Guldens naar Euro's en Euro's naar Guldens zal niet meer gebeuren.De Gulden is verleden tijd en dat moet men maar accepteren hoe rot het ook is dat de Gulden weg is.De Gulden is en blijft een Gulden verleden. Euro's hebben (helaas) de toekomst. En als Aissati 3 Miljoen Gulden moet kosten is dat niet iets minder dan de opvolger van de Gulden.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hou op over guldens, ik heb een collega die steevast bij elke prijs roept:"Dat is godverdomme meer dan xxx gulden voor xxxxx!". Ik kan het woord gulden niet meer horen...
Maar wel snel actie ondernomen, snel gehandeld en feyenoord afgetroefd!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oftewel precies de prijs die AZ wilde, goed onderhandeld weer
quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ach Guldens naar Euro's en Euro's naar Guldens zal niet meer gebeuren.De Gulden is verleden tijd en dat moet men maar accepteren hoe rot het ook is dat de Gulden weg is.De Gulden is en blijft een Gulden verleden. Euro's hebben (helaas) de toekomst. En als Aissati 3 Miljoen Gulden moet kosten is dat niet iets minder dan de opvolger van de Gulden.
V is onder.VV is boven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:41 schreef appelsientje het volgende:Yeah!! de kaartjes voor de CL zijn binnen
Ik zit op VV rij 24 (is dat trouwens onder aan of boven aan? rij 1 is toch helemaal boven aan?)
Ja dat weet ikquote:
Damm ... maar goed ik zit gelukkig niet helemaal boveninquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:03 schreef dndiek het volgende:
1 is helemaal beneden en boven is rij 34
Moet dan gewoon niet te hard juichenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
hoop niet dat appelsientje hoogtevrees heeft.... :p
oje sien in het stadionquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:41 schreef appelsientje het volgende:Yeah!! de kaartjes voor de CL zijn binnen
Ik zit op VV rij 24 (is dat trouwens onder aan of boven aan? rij 1 is toch helemaal boven aan?)
Maar wel De Zeeuw in de vermoedelijke basis-11. Wat een hoopje triestigheid bij elkaar zeg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:53 schreef ruud.nl het volgende:
Afellay dus buiten de selectie van het Nederlands elftal.![]()
Ach ja, kan hij tenminste ook niet geblesseerd raken.
Hoeveel moest je nu betalen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit gewoon op mijn eigen SCC-plaats. Je bent of gek of je hebt te veel geld als je een andere plek neemt als SCC-houder voor de pass-partout.
Je moet ook een keer gaan.... volgens mij heb jij tegenwoordig een autoquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoeveel moest je nu betalen?
Ik 75 euro voor 3 kaartjes
kan ik wel een auto hebben moet er ook nog een gek zijn die mee wilquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet ook een keer gaan.... volgens mij heb jij tegenwoordig een auto
is echt de moeite waard
Ik dacht namelijk dat je alleen voor je eigen plaats korting kreeg. Dit is dus niet het geval.quote:
Nee iddquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat je alleen voor je eigen plaats korting kreeg. Dit is dus niet het geval.
Wordt het niet weer eens tijd om Da Costa een kans te geven? Zeker met het oog op wedstrijdritme en de CL-wedstrijd die eraan zit te komen en waar we hem goed kunnen gebruiken....quote:8/9/2007 - Manuel da Costa blinkt uit bij Jong Portugal
(Gepost door RvN)
Volgens Portugese media was Manuel da Costa uitblinker bij Jong Portugal in het uitduel tegen Jong Ierland. De centrale verdediger was het slot op de deur, die diverse malen kansen van de Ieren verijdelde. Jong Portugal zou uiteindelijk met 0-2 winnen.
Die kans zal hij zelf af moeten dwingen imo. Hij is er niet voor niks naast gezet aan het eind van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wordt het niet weer eens tijd om Da Costa een kans te geven? Zeker met het oog op wedstrijdritme en de CL-wedstrijd die eraan zit te komen en waar we hem goed kunnen gebruiken....
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
Deze moet in de OP:
[[url=http://xs319.xs.to/xs319/07366/flyer.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Neuh, waarom steeds naar Ajax kijken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
Deze moet in de OP:
Misschien grappig als je een IQ hebt gelijk aan je leeftijd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
Deze moet in de OP:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
Deze moet in de OP:
Die laatste zinquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
Deze moet in de OP:
In de OP is overdreven, maar het idee is leukquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
Deze moet in de OP:
Fenerbahce gaf weinig problemen toch? Galatasaray maakte er zo'n puinhoop van.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:33 schreef Paran0id het volgende:
Ik vind m niet echt grappig
Ben benieuwd trouwens hoeveel turken er weer op normale plaatsen zitten in het Philips stadion tegen Fener. Ongelofelijk dat SCC houders kaarten uitlenen aan die gasten.
Als je onder op oost zit niet, daar heb je geen vaste plaatsen. Maar voor de rest geldt in principe dat je vaste plaatsen krijgt, maar misschien kun je ruilenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:42 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb voor PSV vitesse 4 kaartjes in hetzelfde vak maar op verschillende rijen. Is het toch mogelijk op naast elkaar te zitten of zijn alle plaatsen vast??
klopt, dus zul je moeten proberen te ruilenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef ganzenherder het volgende:
Volgens mij is dat alleen onder
lijkt me in XX nog vrij lastig, als ik kijk wat er zit.., alhoewel CL nog wel anders zal zijn als compo.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
klopt, dus zul je moeten proberen te ruilen
ach ik heb hoogtevrees en moest PSV - AC Milaan in de halve finale vanaf de hoogste rij op oost bekijken en op een gegeven moment wen je eraanquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
hoop niet dat appelsientje hoogtevrees heeft.... :p
op oost heb je ook geen 2 kaarten naast elkaar nodigquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:30 schreef Lemming22 het volgende:
Passepartouts zijn binnen! Zit op vak M, oost en west 1e ring waren geen twee kaartebn naast elkaar meer te krijgen. Dus nu lekker onder het uitvak, hopen dat de Fenerbace-fans zich beter gedragen dan die van Galatasaray![]()
waar wil je gaan staan dan?quote:Op zondag 9 september 2007 15:56 schreef RijstNatie het volgende:
dan maar staand kijken
quote:Op zondag 9 september 2007 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
Afellay opgeroepen voor de wedstrijd tegen Albanië trouwens.
Leuk die De Haan. Gaat hij eerst zeggen dat Afellay maar een paar maanden niet moest voetballen bij PSV, en nu doet hij weer alsof hij PSV-coach is. Maar maak je geen zorgen Foppe, PSV weet heus wel dat het een middenvelder is, alleen met blessures moet je soms wat schuiven hier en daar.quote:De Haan kritiseert ontwikkeling Aissati en Donk
09/09/2007 16:19
Ismail Aissati en Ryan Donk zouden de spelers moeten zijn die Jong Oranje op sleeptouw nemen. Tijdens het EK-kalificatieduel met Noorwegen (1-0 zege) waren de middenvelder van PSV en de verdediger van AZ echter onzichtbaar. Bondscoach Foppe de Haan is kritisch over de ontwikkeling van beiden.
'Bij PSV speelt Ismaïl hangend op rechts of links', analyseert De Haan op de website van de KNVB. 'Ik vind echter dat hij een pure middenvelder is. Het probleem is dat Ismaïl pas gaat voetballen als hij de bal in bezit heeft. Dat moet er echt uit. Bij PSV haalt hij momenteel niet het niveau dat hij bij FC Twente had.'
quote:
Cool, maar denk dat hij binnekort overal zo goedkoop is, omdat er na dit seizoen een nieuw thuisshirt komt.quote:Op maandag 10 september 2007 11:23 schreef Frenkel het volgende:
Voor wie nog het thuis shirt wil hebben:
Op http://www.sports24.nl voor ¤ 39,90 !!
Zeker, ook nog Feyenoord en de CL! Balen man..quote:Op maandag 10 september 2007 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik mis de komende 3 thuiswedstrijden van PSV, ga op vakantie. Dat is wel leuk maar baal wel dat ik die wedstrijden mis!
Viel mij ook al opquote:Op maandag 10 september 2007 15:59 schreef andre347 het volgende:
Het is erg rustig hier als er een weekje geen voetbal is
Ja dat is dus wel jammer, als hij het team compleet maakt, kan dat gehussel met middenvelders als valse rechtsbuitens eindelijk eens ophouden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:02 schreef Neoktheone het volgende:
Balen... Het is nog onzeker of we zaterdag kunnen gaan genieten van de acties van Jefferson Farfan![]()
Laten we het hopen!quote:Farfán mogelijk zaterdag weer in actie voor PSV
Gepubliceerd: vandaag 17:29
Update: vandaag 17:37
PSV kan mogelijk zaterdag in de thuiswedstrijd tegen medekoploper Vitesse weer een beroep doen op Jefferson Farfán. De van een blessure terugkerende aanvaller werkte dinsdag met succes een pittige training af bij de landskampioen. De Peruaan kwam dit seizoen door een klein scheurtje in de enkelband van zijn linkervoet nog niet in actie voor de ploeg van trainer Ronald Koeman.
Farfán liep de blessure begin juli op toen hij voor zijn vaderland in actie kwam op de Copa América. Na zijn terugkeer in Eindhoven werd de aard van de blessure pas vastgesteld. De spits liet weten er alles aan te doen om zo snel mogelijk aan zijn vierde jaar bij PSV te beginnen. De afgelopen twee seizoenen was hij twee keer goed voor 21 treffers in de competitie. Of hij zaterdag daadwerkelijk aan zijn eerste speelminuten van deze voetbalkalender kan beginnen, wordt eind deze week duidelijk.
Die herstelperiode duurt nog niet extreem lang. Als de blessure gewoon erg hardnekkig is, duurt het zo een paar maanden. Ik heb zelf begin april een enkelblessure gehad, die is nu nog steeds gevoelig. Gaat langzaam aan beter.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel jammer, als hij het team compleet maakt, kan dat gehussel met middenvelders als valse rechtsbuitens eindelijk eens ophouden.
Duurt wel ERG lang trouwens, zijn herstel.. Van begin juli tot nu.
Maar dit lees ik nu weer op de site van De Pers:
[..]
Laten we het hopen!
slecht geplandquote:Op maandag 10 september 2007 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik mis de komende 3 thuiswedstrijden van PSV, ga op vakantie. Dat is wel leuk maar baal wel dat ik die wedstrijden mis!
Beterschap met je enkeltje. Denk dat jij ook op redelijk niveau balt, is het niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Die herstelperiode duurt nog niet extreem lang. Als de blessure gewoon erg hardnekkig is, duurt het zo een paar maanden. Ik heb zelf begin april een enkelblessure gehad, die is nu nog steeds gevoelig. Gaat langzaam aan beter.
Maar het zou fijn zijn als hij weer mee kan doen zaterdag.
Nee sorry, ik roeide vrij actiefquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Beterschap met je enkeltje. Denk dat jij ook op redelijk niveau balt, is het niet?
daar heb je je enkel toch niet voor nodigquote:Op woensdag 12 september 2007 09:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee sorry, ik roeide vrij actief
Zelfs de beste Nederlandse roeier ever (jij dus) zal de veters van Jef nog niet mogen strikkenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee sorry, ik roeide vrij actief
Sukkel.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zelfs de beste Nederlandse roeier ever (jij dus) zal de veters van Jef nog niet mogen strikkenGa jouw enekltje dan ook niet vergelijken met die van Jef, pik.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zelfs de beste Nederlandse roeier ever (jij dus) zal de veters van Jef nog niet mogen strikkenGa jouw enekltje dan ook niet vergelijken met die van Jef, pik.
Wat praat jij voor onzinquote:Op woensdag 12 september 2007 12:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jawel, bij roeien trap je met je benen, en dan komt er veel kracht op je voeten/enkels te staanquote:Op woensdag 12 september 2007 10:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
daar heb je je enkel toch niet voor nodig![]()
elfquote:Arouna Koné is gepresenteerd bij Sevilla. De spaanse club meldt op zijn website dat de Ivoriaan sinds vandaag officieel deel uitmaakt van de selectie.
Sevilla vermeldt ook dat er met de overgang van Koné 12 miljoen euro gemoeid is, plus twee miljoen als hij bepaalde doelen haalt in de komende vijf jaar.
haal je roeien en waterfietsen niet door elkaarquote:Op woensdag 12 september 2007 14:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat praat jij voor onzinIk gaf alleen aan dat enkels soms lang nodig hebben om te herstellen, en als voorbeeld gaf ik mijn eigen situatie, mafkees
[..]
Jawel, bij roeien trap je met je benen, en dan komt er veel kracht op je voeten/enkels te staan
Hahaquote:Op woensdag 12 september 2007 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
elf
Ben benieuwd wat die bepaalde doelen dan zijn.![]()
Oja, en PrincePolly, je bent een sneue vent!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
haal je roeien en waterfietsen niet door elkaar![]()
nou ik betwijfel of hij die doelen gaat halenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
elf
Ben benieuwd wat die bepaalde doelen dan zijn.![]()
Oja, en PrincePolly, je bent een sneue vent!![]()
Gelukkig. Hopelijk gaat er een fatsoenlijke vervanger voor je naar het stadion..quote:Op woensdag 12 september 2007 16:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee al zeg ik het zelf. Zullen wel de afkickverschijnselen zijn. A.s. zaterdag ben ik er tot overmaat van ramp niet bij ivm lang weekend weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |