Maar dan hadden ze net als met Perez de prijs stiekempjes verhoogd tot 25 miljoen!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV vroeg 13 miljoendat hadden ze nooit moeten doen Ajax wilde ver gaan als ze zich hadden gekwalificeerd
Deze:quote:Op woensdag 5 september 2007 14:16 schreef White__Tiger het volgende:
Ik ben op zoek naar een foto van een ooievaar met een Ajax shirt aan en blauw oog, die aan zijn nek wordt meegesleept door een babymet een PSV shirt.
Ik ben deze foto wel eens ergens tegengekomen maar kan hem nergens meer vinden.
Heb hem nodig voor een collega die op zoek is naar een leuke ooievaar voor in de tuin bij de geboorte.
Geweldigquote:
Dan had Ajax gezegd: deal en hadden wij gezegd: zeiden we 13? Nee hoor, we bedoelden 23! En dan zien we wel weer verder. Als Van Geel dan na een week gaat piepen, zeggen we gewoon dat we dat nooit gezegd hebben!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV vroeg 13 miljoendat hadden ze nooit moeten doen Ajax wilde ver gaan als ze zich hadden gekwalificeerd
Dan had Aissati het nog niet gedaan, daar ben ik vrij zeker van.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Simpel: De amateurvereniging van Koevermans heeft 275.000 euro ontvangen (bron Jack van Gelder die dat van die club had door gekregen) en aangezien hij daar in alle opleidingsjaren speelde, betekent dat dus dat de volledige 5% opleidingsvergoeding van de transfersom naar die amateurvereniging is gegaan. 275.000 * 20 = 5.5 miljoen euro.quote:
Gelukkig, aangezien Akinfejev en Carvalho geen misselijke spelers zijn.quote:CSKA Moskou, tegenstander van PSV in de groepsfase van de Champions League, hoopt snel weer een beroep te kunnen doen op Igor Akinfejev, Daniel Carvalho en Chidi Odiah.
Het drietal is al lange tijd uit de roulatie met blessures. Voor doelman Akinfejev en aanvaller Daniel Carvalho komt het openingsduel met PSV in Eindhoven op 19 september nog te vroeg. Beiden herstellen echter voorspoedig van ernstige knieblessures en kunnen waarschijnlijk een deel van de groepsfase van de Champions League meemaken.
Coach Valeri Gazzajev kan tegen PSV waarschijnlijk wél al beschikken over verdediger Odiah. De Nigeriaan kan op korte termijn zijn rentree maken voor de Moskovieten.
Ja dat is hem!!quote:
Nee, mooi dat ze niet mee spelenquote:Op donderdag 6 september 2007 07:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig, aangezien Akinfejev en Carvalho geen misselijke spelers zijn.
Volgens mij las ik ergens dat sparta ook nog recht heeft op de inkomsten van 1 jaar opleiding.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simpel: De amateurvereniging van Koevermans heeft 275.000 euro ontvangen (bron Jack van Gelder die dat van die club had door gekregen) en aangezien hij daar in alle opleidingsjaren speelde, betekent dat dus dat de volledige 5% opleidingsvergoeding van de transfersom naar die amateurvereniging is gegaan. 275.000 * 20 = 5.5 miljoen euro.
Hou op over guldens, ik heb een collega die steevast bij elke prijs roept:"Dat is godverdomme meer dan xxx gulden voor xxxxx!"quote:Op woensdag 5 september 2007 22:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Guldens... het word bijna iets fabelachtigs.
2 jaar zelfs, dan zou dus wel de volledige vraagprijs betaald zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat sparta ook nog recht heeft op de inkomsten van 1 jaar opleiding.
Hij werd volgens mij op z'n 21e gehaald door Sparta en maakte een jaar later z'n debuut in het eerste elftal.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat sparta ook nog recht heeft op de inkomsten van 1 jaar opleiding.
Daarom, die opleidingsvergoeding geldt t/m het seizoen waarin een speler 23 wordt.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij werd volgens mij op z'n 21e gehaald door Sparta en maakte een jaar later z'n debuut in het eerste elftal.
Het goedkoopste losse kaartje voor een groepswedstrijd CL, 82 gulden. Cash of mastercard?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hou op over guldens, ik heb een collega die steevast bij elke prijs roept:"Dat is godverdomme meer dan xxx gulden voor xxxxx!". Ik kan het woord gulden niet meer horen...
quote:SOLIDARITY MECHANISM
Article 1 Solidarity Contribution
If a Professional moves during the course of a contract, 5% of any
compensation, with the exception of Training Compensation, paid to
his Former Club shall be deducted from the total amount of this compensation
and distributed by the New Club as a solidarity contribution
to the club(s) involved in his training and education over the years. This
solidarity contribution will reflect the number of years (calculated pro
rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s)
between the Seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:
– Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
Ah ok, ik dacht tot 21. Dan zou er dus 6.875.000 euro betaald zijn voor Koevermansquote:Op donderdag 6 september 2007 10:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daarom, die opleidingsvergoeding geldt t/m het seizoen waarin een speler 23 wordt.![]()
Ho evenquote:Op donderdag 6 september 2007 12:09 schreef mcyodogg het volgende:
Aha dus bijna 14 miljoen betaald voor 1 positie, terwijl in heel andere linies de beste spelers zijn weggegaan.
Tsja, nu kunnen we meer goals tegen krijgen, maar maken we er zelf eentje meer. Zoiets zal wel de filosofie zijn geweest.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:09 schreef mcyodogg het volgende:
Aha dus bijna 14 miljoen betaald voor 1 positie, terwijl in heel andere linies de beste spelers zijn weggegaan.
ik ga voor de minder dan 25 tegengoals dit seizoenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Tsja, nu kunnen we meer goals tegen krijgen, maar maken we er zelf eentje meer. Zoiets zal wel de filosofie zijn geweest.
Mijne ook, ook in vak Wquote:Op donderdag 6 september 2007 12:14 schreef KELDER het volgende:
Mijn passepartout voor de CL op vak W is iig binnen 0/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |