Fenerbahce gaf weinig problemen toch? Galatasaray maakte er zo'n puinhoop van.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:33 schreef Paran0id het volgende:
Ik vind m niet echt grappig
Ben benieuwd trouwens hoeveel turken er weer op normale plaatsen zitten in het Philips stadion tegen Fener. Ongelofelijk dat SCC houders kaarten uitlenen aan die gasten.
Als je onder op oost zit niet, daar heb je geen vaste plaatsen. Maar voor de rest geldt in principe dat je vaste plaatsen krijgt, maar misschien kun je ruilenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:42 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb voor PSV vitesse 4 kaartjes in hetzelfde vak maar op verschillende rijen. Is het toch mogelijk op naast elkaar te zitten of zijn alle plaatsen vast??
klopt, dus zul je moeten proberen te ruilenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef ganzenherder het volgende:
Volgens mij is dat alleen onder
lijkt me in XX nog vrij lastig, als ik kijk wat er zit.., alhoewel CL nog wel anders zal zijn als compo.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
klopt, dus zul je moeten proberen te ruilen
ach ik heb hoogtevrees en moest PSV - AC Milaan in de halve finale vanaf de hoogste rij op oost bekijken en op een gegeven moment wen je eraanquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
hoop niet dat appelsientje hoogtevrees heeft.... :p
op oost heb je ook geen 2 kaarten naast elkaar nodigquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:30 schreef Lemming22 het volgende:
Passepartouts zijn binnen! Zit op vak M, oost en west 1e ring waren geen twee kaartebn naast elkaar meer te krijgen. Dus nu lekker onder het uitvak, hopen dat de Fenerbace-fans zich beter gedragen dan die van Galatasaray![]()
waar wil je gaan staan dan?quote:Op zondag 9 september 2007 15:56 schreef RijstNatie het volgende:
dan maar staand kijken
quote:Op zondag 9 september 2007 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
Afellay opgeroepen voor de wedstrijd tegen Albanië trouwens.
Leuk die De Haan. Gaat hij eerst zeggen dat Afellay maar een paar maanden niet moest voetballen bij PSV, en nu doet hij weer alsof hij PSV-coach is. Maar maak je geen zorgen Foppe, PSV weet heus wel dat het een middenvelder is, alleen met blessures moet je soms wat schuiven hier en daar.quote:De Haan kritiseert ontwikkeling Aissati en Donk
09/09/2007 16:19
Ismail Aissati en Ryan Donk zouden de spelers moeten zijn die Jong Oranje op sleeptouw nemen. Tijdens het EK-kalificatieduel met Noorwegen (1-0 zege) waren de middenvelder van PSV en de verdediger van AZ echter onzichtbaar. Bondscoach Foppe de Haan is kritisch over de ontwikkeling van beiden.
'Bij PSV speelt Ismaïl hangend op rechts of links', analyseert De Haan op de website van de KNVB. 'Ik vind echter dat hij een pure middenvelder is. Het probleem is dat Ismaïl pas gaat voetballen als hij de bal in bezit heeft. Dat moet er echt uit. Bij PSV haalt hij momenteel niet het niveau dat hij bij FC Twente had.'
quote:
Cool, maar denk dat hij binnekort overal zo goedkoop is, omdat er na dit seizoen een nieuw thuisshirt komt.quote:Op maandag 10 september 2007 11:23 schreef Frenkel het volgende:
Voor wie nog het thuis shirt wil hebben:
Op http://www.sports24.nl voor ¤ 39,90 !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |