Zeker, ook nog Feyenoord en de CL! Balen man..quote:Op maandag 10 september 2007 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik mis de komende 3 thuiswedstrijden van PSV, ga op vakantie. Dat is wel leuk maar baal wel dat ik die wedstrijden mis!
Viel mij ook al opquote:Op maandag 10 september 2007 15:59 schreef andre347 het volgende:
Het is erg rustig hier als er een weekje geen voetbal is
Ja dat is dus wel jammer, als hij het team compleet maakt, kan dat gehussel met middenvelders als valse rechtsbuitens eindelijk eens ophouden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:02 schreef Neoktheone het volgende:
Balen... Het is nog onzeker of we zaterdag kunnen gaan genieten van de acties van Jefferson Farfan![]()
Laten we het hopen!quote:Farfán mogelijk zaterdag weer in actie voor PSV
Gepubliceerd: vandaag 17:29
Update: vandaag 17:37
PSV kan mogelijk zaterdag in de thuiswedstrijd tegen medekoploper Vitesse weer een beroep doen op Jefferson Farfán. De van een blessure terugkerende aanvaller werkte dinsdag met succes een pittige training af bij de landskampioen. De Peruaan kwam dit seizoen door een klein scheurtje in de enkelband van zijn linkervoet nog niet in actie voor de ploeg van trainer Ronald Koeman.
Farfán liep de blessure begin juli op toen hij voor zijn vaderland in actie kwam op de Copa América. Na zijn terugkeer in Eindhoven werd de aard van de blessure pas vastgesteld. De spits liet weten er alles aan te doen om zo snel mogelijk aan zijn vierde jaar bij PSV te beginnen. De afgelopen twee seizoenen was hij twee keer goed voor 21 treffers in de competitie. Of hij zaterdag daadwerkelijk aan zijn eerste speelminuten van deze voetbalkalender kan beginnen, wordt eind deze week duidelijk.
Die herstelperiode duurt nog niet extreem lang. Als de blessure gewoon erg hardnekkig is, duurt het zo een paar maanden. Ik heb zelf begin april een enkelblessure gehad, die is nu nog steeds gevoelig. Gaat langzaam aan beter.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel jammer, als hij het team compleet maakt, kan dat gehussel met middenvelders als valse rechtsbuitens eindelijk eens ophouden.
Duurt wel ERG lang trouwens, zijn herstel.. Van begin juli tot nu.
Maar dit lees ik nu weer op de site van De Pers:
[..]
Laten we het hopen!
slecht geplandquote:Op maandag 10 september 2007 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik mis de komende 3 thuiswedstrijden van PSV, ga op vakantie. Dat is wel leuk maar baal wel dat ik die wedstrijden mis!
Beterschap met je enkeltje. Denk dat jij ook op redelijk niveau balt, is het niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Die herstelperiode duurt nog niet extreem lang. Als de blessure gewoon erg hardnekkig is, duurt het zo een paar maanden. Ik heb zelf begin april een enkelblessure gehad, die is nu nog steeds gevoelig. Gaat langzaam aan beter.
Maar het zou fijn zijn als hij weer mee kan doen zaterdag.
Nee sorry, ik roeide vrij actiefquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Beterschap met je enkeltje. Denk dat jij ook op redelijk niveau balt, is het niet?
daar heb je je enkel toch niet voor nodigquote:Op woensdag 12 september 2007 09:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee sorry, ik roeide vrij actief
Zelfs de beste Nederlandse roeier ever (jij dus) zal de veters van Jef nog niet mogen strikkenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee sorry, ik roeide vrij actief
Sukkel.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zelfs de beste Nederlandse roeier ever (jij dus) zal de veters van Jef nog niet mogen strikkenGa jouw enekltje dan ook niet vergelijken met die van Jef, pik.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zelfs de beste Nederlandse roeier ever (jij dus) zal de veters van Jef nog niet mogen strikkenGa jouw enekltje dan ook niet vergelijken met die van Jef, pik.
Wat praat jij voor onzinquote:Op woensdag 12 september 2007 12:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jawel, bij roeien trap je met je benen, en dan komt er veel kracht op je voeten/enkels te staanquote:Op woensdag 12 september 2007 10:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
daar heb je je enkel toch niet voor nodig![]()
elfquote:Arouna Koné is gepresenteerd bij Sevilla. De spaanse club meldt op zijn website dat de Ivoriaan sinds vandaag officieel deel uitmaakt van de selectie.
Sevilla vermeldt ook dat er met de overgang van Koné 12 miljoen euro gemoeid is, plus twee miljoen als hij bepaalde doelen haalt in de komende vijf jaar.
haal je roeien en waterfietsen niet door elkaarquote:Op woensdag 12 september 2007 14:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat praat jij voor onzinIk gaf alleen aan dat enkels soms lang nodig hebben om te herstellen, en als voorbeeld gaf ik mijn eigen situatie, mafkees
[..]
Jawel, bij roeien trap je met je benen, en dan komt er veel kracht op je voeten/enkels te staan
Hahaquote:Op woensdag 12 september 2007 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
elf
Ben benieuwd wat die bepaalde doelen dan zijn.![]()
Oja, en PrincePolly, je bent een sneue vent!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
haal je roeien en waterfietsen niet door elkaar![]()
nou ik betwijfel of hij die doelen gaat halenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
elf
Ben benieuwd wat die bepaalde doelen dan zijn.![]()
Oja, en PrincePolly, je bent een sneue vent!![]()
Gelukkig. Hopelijk gaat er een fatsoenlijke vervanger voor je naar het stadion..quote:Op woensdag 12 september 2007 16:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee al zeg ik het zelf. Zullen wel de afkickverschijnselen zijn. A.s. zaterdag ben ik er tot overmaat van ramp niet bij ivm lang weekend weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |