Ohwquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat Gomes zegt dat PSV de beste van NL is. Niet dat Gomes de beste van NL is. (Zie eind van het filmpje)
Hij kan 2 weken trainen dus waarom niet ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik neem aan dat farfan wel wissel staat tegen vitesse? aangezien hij nog niet echt wedstrijdritme heeft?
Het antwoord daarop stond er al "wedstrijdritme".quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij kan 2 weken trainen dus waarom niet ?![]()
Inderdaad, ik was erbij in Parma, wat een spannend slot was datquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ik kan me Parma nog wel herinneren, echt kicken dat we die uitschakelden. Die hadden destijds ook best een aardig team.
Ik kan misschien nog beter lid worden van de supportersvereniging.... kan ik het nog een dag eerder halen ..quote:
Ik heb gelezen dat dat wel mee zal vallen. Het schijnt dat er steeds rond de 20.000 passe-partouts verkocht worden. Volgens mij zijn er toch veel mensen met een SCC die niet naar de CL gaan omdat ze het te duur vinden. En als het storm zou lopen, dan zouden er denk ik al wel berichten vanuit PSV gekomen zijn. Maar als je het zeker wil weten moet je even de PSV-kaartverkoop bellen, die kunnen het je vast wel vertellenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan misschien nog beter lid worden van de supportersvereniging.... kan ik het nog een dag eerder halen ..
Ben echt bang dat ik vrijdag de kaartjes misloop...
Voor iets waar je je zoveel mee bezig houdt heb je toch wel 50 euro per jaar over, niet?quote:Op woensdag 5 september 2007 08:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan misschien nog beter lid worden van de supportersvereniging.... kan ik het nog een dag eerder halen ..
Ben echt bang dat ik vrijdag de kaartjes misloop...
Zooooo, das veelquote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens Tom Knipping van VI heeft Ajax twee weken geleden een bod van maar liefst ¤ 3,5 miljoen op Aissati uitgebracht.![]()
Dit is zo belachelijk dat ik het vermoeden heb dat dit gewoon dikke duim werk is van Derksen. 3,5 miljoen voor het grootste talent van Europa. Dat kan zelfs Ajax niet verzinnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens Tom Knipping van VI heeft Ajax twee weken geleden een bod van maar liefst ¤ 3,5 miljoen op Aissati uitgebracht.![]()
Adriano is daar niet meer welkom hij is gewoon tribune klant. Inter wil van hem af.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als psv vergeet om gomes aan te melden voor de CL![]()
Dat had psv toch eerder ook met de jong? of wie was het nou![]()
De enige reden dat Adriano niet aangemeld is voor de CL is dat ze hem in de winterstop voor een hoop geld willen verkopen, en ze denken dat dat beter lukt als hij voor een andere club nog in de CL mag uitkomen dit seizoen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Adriano is daar niet meer welkom hij is gewoion tribune klant.
Dat is ook een reden maar voorlopig wil alleen Parma hem. Misschien dat United straks een beroep doet op zijn diensten.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De enige reden dat Adriano niet aangemeld is voor de CL is dat ze hem in de winterstop voor een hoop geld willen verkopen, en ze denken dat dat beter lukt als hij voor een andere club nog in de CL mag uitkomen dit seizoen.![]()
Jammer, was voor 1.5M ook wel een leuke speler geweest voor PSVquote:Phillip Cocu is niet meer de enige buitenlandse speler bij Al Jazira. Bonaventure Kalou is de Nederlander gevolgd naar Abu Dhabi.
De 29-jarige Kalou tekent een contract voor twee jaar bij Al Jazira, dat de Ivoriaanse international voor anderhalf miljoen euro overneemt van RC Lens.
Met zijn contract in Abu Dhabi komt al na vijf wedstrijden een einde aan zijn verblijf bij RC Lens. De Ivoriaan kwam in het kielzog van Guy Roux, maar aasde op een vertrek na het afscheid van de coach.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef cultheld het volgende:
Koevermans heeft dus 5,5 miljoen euro gekost.
Voor dat bedrag kunnen ze een gesigneerd shirt krijgen...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
Dat zou wel een meevaller zijn (nog veel trouwens).quote:Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef cultheld het volgende:
Koevermans heeft dus 5,5 miljoen euro gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |