quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ach, de laatste jaren hebben we volgens mij niet in Italie gewonnen. Ik kan me een 2-0 verlies herinneren, en een 0-0. Met allebei een geweldige Gomes
Alleen de eerste keer tegen Milan gingen beide wedstrijden verloren, daarna iedere keer minstens een overwinning, wel steeds thuis. Als we dit jaar 3 punten kunnen pakken tegen Inter, ben ik best tevreden.quote:1992/93 AC Milan 1-2, 0-2
2000/01 AC Parma 2-1, 2-3
2001/02 Lazio Roma 1-0, 1-2
2003/04 Perugia 0-0, 3-1
2004/05 AC Milan 0-2, 3-1
2005/06 AC Milan 0-0, 1-0
Ik hoop natuurlijk van ganser harte dat het PSV lukt laat dat duidelijk zijn. Ik gun het ze wel maar een Inter hoeft niet in vorm te zijn om te scoren. Ze hebben zo veel kwaliteit lopen dat ze daarmee al een wedstrijd kunnen beslissen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Iets met koffiedik kijken. We zullen het wel zien als het zover is, over het algemeen doet PSV het niet slecht tegen Italiaanse ploegen.![]()
Klopt ja, thuis de eerste wedstrijd gewonnen, uit met 0-2 voorkomen, alsnog met 3-2 verliezen, maar toch door. Helaas was Kaiserslautern in de kwartfinale te sterk, met het hekincident als dieptepunt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ik kan me Parma nog wel herinneren, echt kicken dat we die uitschakelden. Die hadden destijds ook best een aardig team.
Was ook een onnodige uitschakeling. Uit 1-0 verliezen door een penalty. Thuis krijg je zelf een penalty om het recht te trekken, maar die wordt gemist. Krijgen zij een penalty en Van Bommel vlak daarna rood, en toen brak inderdaad de hel los. Heb toen met plaatsvervangende schaamte gekeken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt ja, thuis de eerste wedstrijd gewonnen, uit met 0-2 voorkomen, alsnog met 3-2 verliezen, maar toch door. Helaas was Kaiserslautern in de kwartfinale te sterk, met het hekincident als dieptepunt.![]()
Dat was wel hectiek jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was ook een onnodige uitschakeling. Uit 1-0 verliezen door een penalty. Thuis krijg je zelf een penalty om het recht te trekken, maar die wordt gemist. Krijgen zij een penalty en Van Bommel vlak daarna rood, en toen brak inderdaad de hel los. Heb toen met plaatsvervangende schaamte gekeken.
Klopt ja, en die schijt-Basler ook nog een beetje lopen provoceren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was ook een onnodige uitschakeling. Uit 1-0 verliezen door een penalty. Thuis krijg je zelf een penalty om het recht te trekken, maar die wordt gemist. Krijgen zij een penalty en Van Bommel vlak daarna rood, en toen brak inderdaad de hel los. Heb toen met plaatsvervangende schaamte gekeken.
In mijn ogen vind ik Internazionale maar een overschatte ploeg.quote:
Logisch. Van mij part komen 4 Nederlandse clubs in de Halve Finale van de Uefa Cup.(ja onmogelijk maar toch)quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:36 schreef BonJovi het volgende:
Succes van mij mogen jullie wel ver komen in het Champions League
Behalve Bayern München thuis die we met 2-1 versloegen door onder andere een sublieme goal van Luc Nilis; onderkant lat in de kruising binnen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt ja, en die schijt-Basler ook nog een beetje lopen provoceren.![]()
Sowieso bijna allemaal kutwedstrijden tegen Duiste teams de laatste jaren.![]()
genante wedstrijd was dat. Kaiserslautern had nooit meer dan 2 goede balcontacten, bij elke 3e bal die ze speelden verloren ze hemquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5302quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:06 schreef Frey het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21527
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5302
Adriano is nog niet eens aangemeld voor de CLquote:
Van PN.quote:De twee jongens die voetballer Jan Kromkamp hebben mishandeld krijgen 200 uur werkstraf of 100 dagen cel. Ook kregen ze een maand voorwaardelijke celstraf.
De rechter achtte bewezen dat de twee grof en bot geweld hebben gebruikt. De Eindhovenaren sloegen in mei van dit jaar de PSV-voetballer in elkaar. Kromkamp werd geschopt en geslagen toen hij te gast was bij Voetbalvereniging Acht in Eindhoven. Officier van Justitie Vreeling noemt de zaak een schoolvoorbeeld van zinloos geweld. Tegen de twee was tien maanden cel geëist waarvan zes maanden voorwaardelijk.
Het zou wat zijn als psv vergeet om gomes aan te melden voor de CLquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Adriano is nog niet eens aangemeld voor de CL
En Ruud.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als psv vergeet om gomes aan te melden voor de CL![]()
Dat had psv toch eerder ook met de jong? of wie was het nou![]()
En Addoquote:
Gomes: PSV, de beste van Nederlandquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5302
De beste van europa wat mij betreft, alleen raar dat ie niet zo bekend is, niet dat het erg isquote:
Hij bedoelt dat Gomes zegt dat PSV de beste van NL is. Niet dat Gomes de beste van NL is. (Zie eind van het filmpje)quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De beste van europa wat mij betreft, alleen raar dat ie niet zo bekend is, niet dat het erg is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |