Ik hoop hetquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
20. Ibrahim Afellay
22. Csaba Féher
25. John de Jong
?
In het vorige topic werd gezegd dat hij idd tegen Vitesse weer aan zal treden.quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Thuis tegen Vitesse moet geen probleem zijn![]()
is Farfan dan al beschikbaar?
Ja, ik kan ook niet alles onthouden hequote:Op zondag 2 september 2007 19:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
In het vorige topic werd gezegd dat hij idd tegen Vitesse weer aan zal treden.
En dan val je Grrrrrr aan op scorebord-"journalistiek"quote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar mij leek de kans dat het mis ging achterin groter met een middenvelder minder.
En de week daarna 1equote:Op zondag 2 september 2007 19:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Na de wedstrijd tegen Vitesse staan we weer 2e
En heel behoorlijk. Die nederlaag was absoluut niet aan hem te wijten.quote:
Ik denk dat het thuis wel moet lukken, maar uit, daar knijp ik mn billen wel voor samenquote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord binnekort tegen ons nog problemen kan leveren mensen.
Mwah, uit tegen utrecht?quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef pascalheister het volgende:
echte tegenstand heeft feyenoord ook nog niet gehad, dus echt bang ben ik nog niet
Volgende wedstrijd, tegen Vitesse dus.quote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Wanneer is Farfán er weer bij?
Als we verdedigend wat stabieler zijn tegen die tijd (Da Costa erbij misschien?) dan maken we wel kans, en als de aanval compleet fit is. Anders wordt het wel heeel erg lastig.quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef pascalheister het volgende:
echte tegenstand heeft feyenoord ook nog niet gehad, dus echt bang ben ik nog niet
Hadden ze het niet gemakkelijk in het begin, maar werden ze wel in het zadel geholpen door een fout.quote:
ja, maar ze hebben het enorme voordeel dat ze geen Europacup hoeven te spelen en de spelers krijgen dus meer rust. Dus als ze een beetje fit blijven daar is de selectie net breed genoegquote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef PinhoSouza het volgende:
De basis van Feyenoord is absolute (Nederlandse) top, maar de bank ... Qua breedte zijn Ajax, PSV en AZ sterker vind ik.
Idemquote:Op zondag 2 september 2007 21:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jup. Feyenoord mag dan wel door vele gezien worden als het gekochte ploegje dat dit seizoen niet echt voor de titel kan gaan. Maar ik vrees dat dit wel eens een heel mooit seizoen gaat worden voor Feyenoord. Voor de wedstrijd tegen PSV vrees ik dan zowel thuis als uit verlies van 2 of zelfs 3 punten.
Zou heel goed kunnen inderdaad. Ajax is dit jaar compleet labiel en AZ haakt vlak voor het einde toch weer af.quote:Op zondag 2 september 2007 22:10 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht nog steeds dat de titelstrijd tussen ons en Feyenoord zal gaan.
Je kan nu nog niet zeggen hoe Feyenoord staat als ze tegen PSV spelen. Misschien hebben ze dat wel een shitload aan geblesseerde spelers enz.quote:Op zondag 2 september 2007 21:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jup. Feyenoord mag dan wel door vele gezien worden als het gekochte ploegje dat dit seizoen niet echt voor de titel kan gaan. Maar ik vrees dat dit wel eens een heel mooit seizoen gaat worden voor Feyenoord. Voor de wedstrijd tegen PSV vrees ik dan zowel thuis als uit verlies van 2 of zelfs 3 punten.
Voor Feyenoord spreekt hooguit dat het nog geen tegengoal heeft gehad, maar je kunt niet door een paar aankopen de landstitel winnen. Feyenoord komt zichzelf nog wel tegen. Verder moet PSV gewoon blijven doen wat het nu doet. Lijkt veel op vorig jaar, Ajax is weer te druk met zichzelf. AZ is in mijn ogen kortom weer de enige uitdager.quote:Op zondag 2 september 2007 22:10 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht nog steeds dat de titelstrijd tussen ons en Feyenoord zal gaan.
Natuurlijk is het wat koffiedik kijken natuurlijk maar ik ga er vanuit dat met de lage druk die men heeft er geen blesures komen of nauwelijks.quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je kan nu nog niet zeggen hoe Feyenoord staat als ze tegen PSV spelen. Misschien hebben ze dat wel een shitload aan geblesseerde spelers enz.
Maar ze maken wel weer steeds een stapje hoger vind ik.quote:Op zondag 2 september 2007 23:11 schreef rubbereend het volgende:
AZ heeft weer een gebrek aan ervaring, dat breekt ze de laatste jaren al telkens op op de beslissende momenten...........
Lazovic, Koevermans, Farfan en Perez en dan met één spits spelen? Als dat zo is, verdwijnt hierbij per direct mijn enige overgebleven vetrouwen in de tactische capaciteiten van Koeman. Eerst per se spitsen willen kopen en dan niet opstellen.. Maar ik denk dat Koevermans zich vergist (hoop ik), want ik dacht dat Koeman had aangegeven met 3 spitsen te willen spelen? En daarbij heeft hij aangegeven aantrekkelijk voetbal te willen spelen, dat kan niet met zo'n verrotte opstelling met 5 middenvelders.quote:Op maandag 3 september 2007 09:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben toch wel beniuewd hoe Koeman gaat spelen als Farfan ook weer terug is. Koef zei gisteren dat het waarschijnlijk met 1 spits wordt.
Koevermans bedoelde hiermee één centrale spitsquote:Op maandag 3 september 2007 10:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lazovic, Koevermans, Farfan en Perez en dan met één spits spelen? Als dat zo is, verdwijnt hierbij per direct mijn enige overgebleven vetrouwen in de tactische capaciteiten van Koeman. Eerst per se spitsen willen kopen en dan niet opstellen.. Maar ik denk dat Koevermans zich vergist (hoop ik), want ik dacht dat Koeman had aangegeven met 3 spitsen te willen spelen? En daarbij heeft hij aangegeven aantrekkelijk voetbal te willen spelen, dat kan niet met zo'n verrotte opstelling met 5 middenvelders.
Als ie daarop terugkomt is ie echt ongeschikt voor een baan bij PSV, want een verdedigende speelstijl oke, maar zo verdedigend kan echt niet, wij zijn PSV, wij moeten aanvallen, het spel maken en scoren!
Ja. Altijd leuke wedstrijden. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord is gewoon een goede ploeg nu en we hebben het sowieso altijd al moeilijk tegen Feyenoord.
Dan is het geen moeilijke keuze en wordt het Perez op links, Lazovic centraal en Farfan op rechts. Koef op de bank, lijkt mij geen verrassende opstelling..quote:Op maandag 3 september 2007 10:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Koevermans bedoelde hiermee één centrale spits, dus hij of Lazovic. Koeman heeft aangegeven 4-3-3 te willen spelen, dus maak je niet druk. De aanval zal gezocht worden, maar of het gaat werken is een tweede...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |