Geen idee. Waaromquote:
Ik wilde zoiets soorgelijks plaatsen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef SCH het volgende:3 tegendoelpunten van VVV om je oren krijgen en dan zo'n TT - je moet maar durven
Als je 3-1 achterstand er zelf nog 4 maken, je moet het maar doen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef SCH het volgende:3 tegendoelpunten van VVV om je oren krijgen en dan zo'n TT - je moet maar durven
Schopje Showquote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef SCH het volgende:
Harry Vredelink toch? De zoon van Jan en Pia Vredelink - hij werd geboren met een afwijking aan zijn heup maar bleek toch goed te kunnen voetballen en is nu rechtsback bij MVV. Vader Jan is vlaaienbakker en moeder Pia zit bij de fanfare. Zus Marieke kan trouwens heel aardig kleiduivenschieten!
Goede bekomstquote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef golfer het volgende:
Het avondeten zit weer in het maagje.
*burb*
Gebraden rosbief met mosterd/honing/tijmsaus, gebakken aardappeltjes en rauwkostsalede.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef appelsientje het volgende:
Wat heb je gegeten?
Zeg jullie hebben nu toch vakantie?
De Graafschapquote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
En er 1 maar 1 club in Gelderland![]()
Zo dachten ze er in Groningen en Utrecht ook over.quote:Op zondag 2 september 2007 20:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zullen we over 3 weken nog weleens zien![]()
Teveel andere dingen. Wordt de herhaling zaterdag voor mijquote:Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
Zomergasten met Paul de Leeuw kijken gaat.
ze hadden een treintje vernield?quote:Op zondag 2 september 2007 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Terug uit Amsterdam. Maar een treintje later genomen, gefrustreerde ajacieden blijven leuk.
Och de boeren halen voor het eerst een puntje in Amstrdamquote:Op zondag 2 september 2007 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Terug uit Amsterdam. Maar een treintje later genomen, gefrustreerde ajacieden blijven leuk.
Op het open net of RTVNH? Want dat heb ik niet hier in t boerenland.quote:
rtvnh, Noord Holland sportquote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op het open net of RTVNH? Want dat heb ik niet hier in t boerenland.
7.30 de bus halenquote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Messenga het volgende:
Morgen eerste dag beginnen als student.
quote:
Ik begin pas om 10:30quote:
aaah koetsjiequote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Messenga het volgende:
Morgen eerste dag beginnen als student.
boeken mogen we dinsdag halenquote:Op zondag 2 september 2007 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik begin pas om 10:30
Maar moet oa nog mn collegepas en mn boeken halen
Hé ik ookquote:
ik 9 uur,quote:
Axel gaat om 8 uur af denk ik, en Marc om half 4quote:Op zondag 2 september 2007 21:46 schreef Againzender het volgende:
geen idee hoe laat ik begin morgen, we zien wel
half vier is inderdaad wel het schemaquote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Axel gaat om 8 uur af denk ik, en Marc om half 4![]()
Nah, Marc gaat om kwart over 4 af, Axel om half 7.quote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Axel gaat om 8 uur af denk ik, en Marc om half 4![]()
Even bellen met Dublin dan?quote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
half vier is inderdaad wel het schema
en Axel om 6 uur denk ik.... nou kan ik gewoon hier thuis vast starten met werken, maar ik zie nu dat ik geen verbinding kan maken met kantooriemand weer eens een damwand door een kabel heengeramd zeker
![]()
Dan hoef ik nog niet te zwaaien zeker ?quote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
half vier is inderdaad wel het schema
en Axel om 6 uur denk ik.... nou kan ik gewoon hier thuis vast starten met werken, maar ik zie nu dat ik geen verbinding kan maken met kantooriemand weer eens een damwand door een kabel heengeramd zeker
![]()
dit zit in Amsterdam voor zover ik kan zien. Ga er vanuit dat onze netwerkbeheerder er al van weet. Maar ik ben bang dat het bij de provider zit, en wij dus zelf even niets kunnen doen.quote:
zwaaien mag altijd hoor, tussen Lelylaan en Heemstedestraat heeft wel het meeste effectquote:Op zondag 2 september 2007 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan hoef ik nog niet te zwaaien zeker ?als ik de metro pak vanaf sloterdijk naar amstelveense weg
![]()
Die hangt eronder. Maar voor ons en zn vriendin...quote:Op zondag 2 september 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke kamer, alleen die rare 538 poster mag je wel vervangen door een lekker wijf ofzo.
dancesmash posterquote:Op zondag 2 september 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke kamer, alleen die rare 538 poster mag je wel vervangen door een lekker wijf ofzo.
Zie de gang, dankzij mij hangt daar een Sloggi Billboard.quote:Op zondag 2 september 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
WTF?!?! Je hebt stromend water op je kamer???quote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Messenga het volgende:
M'n studentenkamer :
Alles is genomen via mn SE K800i, dusja.
Vanaf mijn kamer richting de voordeur etc:
[afbeelding]
Wastafel en spiegel
[afbeelding]
Ikea klerenkast en "eetkastje"
[afbeelding]
538 poster
[afbeelding]
Bed:
[afbeelding]
Zwembad
[afbeelding]
Bureau deel 1:
[afbeelding]
Bureau Deel 2 + boekenkast
[afbeelding]
De bank in het mindden van de kamer:
[afbeelding]
Warm en koud zelfs.quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF?!?! Je hebt stromend water op je kamer???
Studenten van tegenwoordig....
in De uilensteede heb je zelfs een eigen badkamerquote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ik ook niet hoorquote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die zie ik nu pas.quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zie de gang, dankzij mij hangt daar een Sloggi Billboard.
nee jullie lijken zo wel kerelsquote:Op zondag 2 september 2007 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zie ik nu pas.
En een beetje plat mag toch wel M-M?![]()
Klopt, met al het waterverbruik inclusief, dus maakte geen ruk uit wat je gebruikte. Zo had je wat lui die 10 kratten bier onder de lopende koude douche lieten staan ter koelingquote:Op zondag 2 september 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
in De uilensteede heb je zelfs een eigen badkamer![]()
truste AZquote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klopt, met al het waterverbruik inclusief, dus maakte geen ruk uit wat je gebruikte. Zo had je wat lui die 10 kratten bier onder de lopende koude douche lieten staan ter koeling![]()
ik ga naar bed
quote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klopt, met al het waterverbruik inclusief, dus maakte geen ruk uit wat je gebruikte. Zo had je wat lui die 10 kratten bier onder de lopende koude douche lieten staan ter koeling![]()
ik ga naar bed
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 september 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jullie lijken zo wel kerels
En wat denk je dat er gebeurt als iemand 's nachts nodig moet ...quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wil t niet wetenquote:Op zondag 2 september 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat denk je dat er gebeurt als iemand 's nachts nodig moet ...
wat hij zegt, wat een kutzenderquote:
Arme wastafel.quote:Op zondag 2 september 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat denk je dat er gebeurt als iemand 's nachts nodig moet ...
Ging prima, in België en Duitsland gewonnen (tweede plaats in stand), weekwinnaar Jupilerquote:Op zondag 2 september 2007 23:17 schreef borisz het volgende:
toto's gingen niet best.
Ik heb een eigen keukenblok op mn kamer.quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoe waren de wekkers?quote:
nogal actiefquote:
Kan me niet voorstellen dat de Udinese spelers lekker geslapen hebbenquote:Op maandag 3 september 2007 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Zo'n 0-5 slaapt heerlijk (gaat uiteraard niet over Real).
Ik sla de wekker altijd uit.quote:Op maandag 3 september 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
mijn vrouw begon ook nog eens voor wekker te spelen
Die komen zeker uit Napelsquote:Op maandag 3 september 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Alleen Floro Flores en Quagliarella stiekum een beetje denk ik, dndiek
Sneijder was goed jaquote:Op maandag 3 september 2007 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Zo'n 0-5 slaapt heerlijk (gaat uiteraard niet over Real).
Genk is de enige club in Limburg!quote:Op zondag 2 september 2007 17:51 schreef Grulez het volgende:
Was er maar één club in Limburg...
Door fok! ga ik inmiddels al een maand naar de AA...quote:Op maandag 3 september 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer komen er nieuwe/meer/betere databaseservers? Ik drink me een ongeluk...
Weer lang doorgezakt Bugs?quote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lelijk plaatje heb je Sientje.
Gioemiddag!
Mwa. Ik heb de partij Moya - Kohlschreiber afgekeken, maar met de drank viel 't wel mee. Gioemiddag is ook weer geen hio, merk ik.quote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weer lang doorgezakt Bugs?
Dat plaatje is inderdaad erg lelijk. Dat heb ik echt niet over voor een Wii
Dankjequote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lelijk plaatje heb je Sientje.
Gioemiddag!
Ach ik ben een echte Hollanderquote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weer lang doorgezakt Bugs?
Dat plaatje is inderdaad erg lelijk. Dat heb ik echt niet over voor een Wii
Nee, vandaag moet er wat langer gewerkt worden. Daarom ben ik nu even thuis over een paar uur ga ik weer terug.quote:Op maandag 3 september 2007 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, ik herken je niet
Bossie al klaar met koekhappen?
Ik schrok al van je postquote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef tong80 het volgende:
Sta ik net midden in de nacht op, belt de werkster af.
Sorryquote:Op maandag 3 september 2007 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, ik herken je niet
Bossie al klaar met koekhappen?
quote:
Zo lenig ben ik ook weer niet Bluezz.quote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schrok al van je post
Hoe moet dat nou met je rug, dat zelf zuigen?
We zien nu wel weer hoe hebberig je wel niet bent.quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry![]()
volgende week ben ik weer hetzelfde
Vandaag voor het eerst gevoel van vakantie, w.s. omdat het maandag isquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zien nu wel weer hoe hebberig je wel niet bent.
Arme Bluezz...quote:Op maandag 3 september 2007 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst gevoel van vakantie, w.s. omdat het maandag is
Wat minder is (ivm uitslapen dan) is dat er nieuwe buren zijn, die de muren aan het dingesen zijn
Oja! Gefeliciteerd!quote:
Ik heb weinig medelijden met iemand die vrij heeft.quote:
dank jequote:Op maandag 3 september 2007 14:32 schreef Suijk het volgende:
En gefeliciteerd Ole! Hiep hoi, gefeliciteerd met je 26e verjaardag!
Voetbal en taarten gaat niet samen?quote:Op maandag 3 september 2007 14:48 schreef Ole het volgende:
waarom zie ik die voetbaltaarten niet:?
Zodra je het bent, heb je een heel andere mening. Neem dat van mij aan.quote:Op maandag 3 september 2007 14:54 schreef Grulez het volgende:
Gefeliciteerd.. 26 mooie leeftijd, dat hoop ik ook ooit nog te worden.
sssttttquote:Op maandag 3 september 2007 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar vorig jaar werd je toch 27, Ole?
quote:
eigenlijk niet natuurlijk!quote:Op maandag 3 september 2007 14:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voetbal en taarten gaat niet samen?
JEez, 't is bijna té makkelijk om deze in te koppen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voetbal en taarten gaat niet samen?
en daar moet je dan je avatar voor verhuren?quote:Op maandag 3 september 2007 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje
Ik wil alleen graag die Wii winnen
Er ontbreekt altijd een cruciaal moertjequote:Op maandag 3 september 2007 16:50 schreef golfer het volgende:
Jottem...we zijn weer terug van de Ikea.
De matras die we daar o.a. gekocht hebben hoeft niet in elkaar gezet te worden en daar zitten geen moertjes aan.quote:Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef tong80 het volgende:
Er ontbreekt altijd een cruciaal moertje
Ikea Hotdogsquote:Op maandag 3 september 2007 16:50 schreef golfer het volgende:
Jottem...we zijn weer terug van de Ikea.
Ik heb meestal teveel moertjes...quote:Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er ontbreekt altijd een cruciaal moertje
Die hebben we inderdaad daar even gegeten.quote:
quote:Verjaardagsfeest
Het is hier zo gezellig zo fijn
En iedereen vraagt zich af
Waar de rest zou zijn
Zijn ze wel uitgenodigd
Of vond je dat niet nodig
Anders bel je ze even
Misschien dat ze nog komen
Er zijn nou zo'n vijf man
Op dit Amerikaans feest
Dus neem het ervan
Eén krat bier en één zakje pinda's
En drie flessen coca-cola
Al die verhalen over die en die
En zij heeft wat en hij heeft niets
O ik kan niet meer praten
Mijn tong zit vastgeplakt
Ik moet naar buiten ik ben zo zat
O ik wil nooit meer naar een verjaardagsfeest
Omdat ze vervelend zijn
Vervelend zijn
Ik ben er minstens naar duizend geweest
Ik wil nooit meer ik ga nooit meer
Naar een verjaardagsfeest
Stilletjes stelletjes voor de open haard
Dit is romantisch
Dit is goud waard
Het lijkt wel een rustkuur
Eén minuut duurt een uur
Staren staren
Starend in dat vuur
Je schrikt wakker plotseling
Ontdek je dat er iemand vandoor is
Met jouw vriendin
Je hoort ze boven lachen
Door het bed gezakt
Ik moet naar buiten ik ben het hier zat
O ik wil nooit meer naar een verjaardagsfeest
Omdat ze vervelend zijn
Vervelend zijn
Ik ben er minstens naar duizend geweest
Ik wil nooit meer ik ga nooit meer
Zeg me dat het hier leuk is
Zeg me dat ik plezier heb
Doe alsof het hier leuk is
Dit is de laatste keer ik ga nooit meer
Nooit meer naar een verjaardagsfeest
Omdat ze vervelend zijn
Vervelend zijn
Nooit meer ik ben er al duizend keer geweest
Ik wil nooit meer
Ik ga nooit meer
Verschenen op:
1
quote:Op maandag 3 september 2007 18:09 schreef sjimz het volgende:
Dag meneer met een raar usericoon!
Ga toch krassen!...quote:Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey nogmaals... als ik iets gratis kan winnen
Die ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 3 september 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Krassen is voor emo's!
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef pascalheister het volgende:
mooi weer die compilatie van het einde van vorig seizoen![]()
weer kippenvel, brengt veel mooie herinneringen boven aan die dag! Zal dat nooit meer vergeten, spannender heb ik het zelden meegemaakt in het voetbal. Spannender kan mn hart ook niet aanquote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef pascalheister het volgende:
mooi weer die compilatie van het einde van vorig seizoen![]()
Het is wel lekker om die wedstrijd zo af en toe nog eens terug te zienquote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weer kippenvel, brengt veel mooie herinneringen boven aan die dag! Zal dat nooit meer vergeten, spannender heb ik het zelden meegemaakt in het voetbal. Spannender kan mn hart ook niet aan
nee, ik zit ook dat vbl-gala te kijken maar ik vind er tot op heden echt nog geen reet aan !quote:
Dat is geen emo... Ze is gewoon een beetje rebels.quote:Op maandag 3 september 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Krassen is voor emo's!
[afbeelding]
zaterdag op Appelpopquote:
Jup.quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
-weg- dat wist rubbereend al namelijk
dat bubblegum liedje is wel zo verrekte catchy dat het erg leuk isquote:Op maandag 3 september 2007 21:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup.![]()
Met bandje is het best te doen hoor...
Jij kan zien wat er eerst stondquote:Op maandag 3 september 2007 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat je er dan niet bent zeker, nee ik zal aan je denken als ik daar aan het bier staat
![]()
Jahoorquote:Op maandag 3 september 2007 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat bubblegum liedje is wel zo verrekte catchy dat het erg leuk is
ik misbruik niet elke keer mn supermodpowersquote:Op maandag 3 september 2007 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij kan zien wat er eerst stonddus stel; niet zulke domme vragen
2 weken daarvoor op Lowlandsquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weer kippenvel, brengt veel mooie herinneringen boven aan die dag! Zal dat nooit meer vergeten, spannender heb ik het zelden meegemaakt in het voetbal. Spannender kan mn hart ook niet aan
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2007 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]was zeker erg spannend
Ben nog aan het bijkomen
die aan je huis voorbij gaatquote:Op maandag 3 september 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed ik ga nu slapen
Dromen over de Wii
15min. fietsen of meer dan 2 uur reizen scheelt nogal watquote:Op maandag 3 september 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 weken daarvoor op Lowlands
etc. etc.
Frank Boeijenquote:
en het huis gaat dan aan de spreekwoordelijke Wii voorbij?quote:Op maandag 3 september 2007 22:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die aan je huis voorbij gaat
het leven van een koekhapper gaat niet over rozenquote:Op maandag 3 september 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was een kort werkdagje vandaag
Preciesquote:Op maandag 3 september 2007 22:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het leven van een koekhapper gaat niet over rozen![]()
altijd leukquote:Op maandag 3 september 2007 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Let's hear it for Algemene Ledenvergaderingen.
quote:Op maandag 3 september 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de pokersliefhebbers hier. Zo op RTL7 de EPT Barcelona. (vorige week gespeeld)
Onze clubgek zit niet in 't bestuur.quote:Op maandag 3 september 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd leukmet een goede voorzitter tenmisnte
![]()
Wat bedoel je met bekende, je speelt wel eens met hem?quote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]speelt een bekende van mij mee, Joris Jaspers
best grappig om hem daar te zien
Maar tennis is ook zo spannend op het momentquote:Op maandag 3 september 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de pokersliefhebbers hier. Zo op RTL7 de EPT Barcelona. (vorige week gespeeld)
nouja, tijdje terug, nu speelt hij me wat te hoogquote:Op maandag 3 september 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bekende, je speelt wel eens met hem?
Dat doen James en Tommy hoorquote:Op maandag 3 september 2007 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad diek, je stelt me voor een dilemma.
hij speelt 2000nl op Full tilt.... dus hij kan het welquote:Op maandag 3 september 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bekende, je speelt wel eens met hem?
Dat zijn wel limieten.quote:Op maandag 3 september 2007 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij speelt 2000nl op Full tilt.... dus hij kan het wel
"You win some, you lose some, it's all a game to me." *hums*quote:Op maandag 3 september 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Winnen/ verliezen, het hoort er allemaal bij.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:13 schreef tong80 het volgende:
Ga dan liggen om je rugpijn te verlichten en dan luisteren naar me op de radio, zei shmoopy. Aldus geschiedde Tong ging liggen om negen uur. Nog iets gebeurd de laatste paar uur terwijl ik sliep ?
die zie ik vaak IRL, die gast is topquote:
Hey niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 3 september 2007 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had ook net getypt: die wii die je niet zult winnen?
maar fok deed weer eens klote
vindt niemand me meer aardig danquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:33 schreef DIGGER het volgende:
Kan Sientje geen ban krijgen voor z'n usericon?
"Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste."quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Nee, je bent eigenlijk gewoon een hebberige gast die zijn identiteit (ok, usericon) verkoopt voor een speeltje.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Nee, je bent eigenlijk gewoon een hebberige gast die zijn identiteit (ok, usericon) verkoopt voor een speeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |