15min. fietsen of meer dan 2 uur reizen scheelt nogal watquote:Op maandag 3 september 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 weken daarvoor op Lowlands
etc. etc.
Frank Boeijenquote:
en het huis gaat dan aan de spreekwoordelijke Wii voorbij?quote:Op maandag 3 september 2007 22:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die aan je huis voorbij gaat
het leven van een koekhapper gaat niet over rozenquote:Op maandag 3 september 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was een kort werkdagje vandaag
Preciesquote:Op maandag 3 september 2007 22:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het leven van een koekhapper gaat niet over rozen![]()
altijd leukquote:Op maandag 3 september 2007 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Let's hear it for Algemene Ledenvergaderingen.
quote:Op maandag 3 september 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de pokersliefhebbers hier. Zo op RTL7 de EPT Barcelona. (vorige week gespeeld)
Onze clubgek zit niet in 't bestuur.quote:Op maandag 3 september 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd leukmet een goede voorzitter tenmisnte
![]()
Wat bedoel je met bekende, je speelt wel eens met hem?quote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]speelt een bekende van mij mee, Joris Jaspers
best grappig om hem daar te zien
Maar tennis is ook zo spannend op het momentquote:Op maandag 3 september 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de pokersliefhebbers hier. Zo op RTL7 de EPT Barcelona. (vorige week gespeeld)
nouja, tijdje terug, nu speelt hij me wat te hoogquote:Op maandag 3 september 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bekende, je speelt wel eens met hem?
Dat doen James en Tommy hoorquote:Op maandag 3 september 2007 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad diek, je stelt me voor een dilemma.
hij speelt 2000nl op Full tilt.... dus hij kan het welquote:Op maandag 3 september 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bekende, je speelt wel eens met hem?
Dat zijn wel limieten.quote:Op maandag 3 september 2007 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij speelt 2000nl op Full tilt.... dus hij kan het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |