15min. fietsen of meer dan 2 uur reizen scheelt nogal watquote:Op maandag 3 september 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 weken daarvoor op Lowlands
etc. etc.
Frank Boeijenquote:
en het huis gaat dan aan de spreekwoordelijke Wii voorbij?quote:Op maandag 3 september 2007 22:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die aan je huis voorbij gaat
het leven van een koekhapper gaat niet over rozenquote:Op maandag 3 september 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was een kort werkdagje vandaag
Preciesquote:Op maandag 3 september 2007 22:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het leven van een koekhapper gaat niet over rozen![]()
altijd leukquote:Op maandag 3 september 2007 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Let's hear it for Algemene Ledenvergaderingen.
quote:Op maandag 3 september 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de pokersliefhebbers hier. Zo op RTL7 de EPT Barcelona. (vorige week gespeeld)
Onze clubgek zit niet in 't bestuur.quote:Op maandag 3 september 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd leukmet een goede voorzitter tenmisnte
![]()
Wat bedoel je met bekende, je speelt wel eens met hem?quote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]speelt een bekende van mij mee, Joris Jaspers
best grappig om hem daar te zien
Maar tennis is ook zo spannend op het momentquote:Op maandag 3 september 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de pokersliefhebbers hier. Zo op RTL7 de EPT Barcelona. (vorige week gespeeld)
nouja, tijdje terug, nu speelt hij me wat te hoogquote:Op maandag 3 september 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bekende, je speelt wel eens met hem?
Dat doen James en Tommy hoorquote:Op maandag 3 september 2007 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad diek, je stelt me voor een dilemma.
hij speelt 2000nl op Full tilt.... dus hij kan het welquote:Op maandag 3 september 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bekende, je speelt wel eens met hem?
Dat zijn wel limieten.quote:Op maandag 3 september 2007 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij speelt 2000nl op Full tilt.... dus hij kan het wel
"You win some, you lose some, it's all a game to me." *hums*quote:Op maandag 3 september 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Winnen/ verliezen, het hoort er allemaal bij.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:13 schreef tong80 het volgende:
Ga dan liggen om je rugpijn te verlichten en dan luisteren naar me op de radio, zei shmoopy. Aldus geschiedde Tong ging liggen om negen uur. Nog iets gebeurd de laatste paar uur terwijl ik sliep ?
die zie ik vaak IRL, die gast is topquote:
Hey niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 3 september 2007 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had ook net getypt: die wii die je niet zult winnen?
maar fok deed weer eens klote
vindt niemand me meer aardig danquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:33 schreef DIGGER het volgende:
Kan Sientje geen ban krijgen voor z'n usericon?
"Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste."quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Nee, je bent eigenlijk gewoon een hebberige gast die zijn identiteit (ok, usericon) verkoopt voor een speeltje.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Nee, je bent eigenlijk gewoon een hebberige gast die zijn identiteit (ok, usericon) verkoopt voor een speeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |