Genk is de enige club in Limburg!quote:Op zondag 2 september 2007 17:51 schreef Grulez het volgende:
Was er maar één club in Limburg...
Door fok! ga ik inmiddels al een maand naar de AA...quote:Op maandag 3 september 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer komen er nieuwe/meer/betere databaseservers? Ik drink me een ongeluk...
Weer lang doorgezakt Bugs?quote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lelijk plaatje heb je Sientje.
Gioemiddag!
Mwa. Ik heb de partij Moya - Kohlschreiber afgekeken, maar met de drank viel 't wel mee. Gioemiddag is ook weer geen hio, merk ik.quote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weer lang doorgezakt Bugs?
Dat plaatje is inderdaad erg lelijk. Dat heb ik echt niet over voor een Wii
Dankjequote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lelijk plaatje heb je Sientje.
Gioemiddag!
Ach ik ben een echte Hollanderquote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weer lang doorgezakt Bugs?
Dat plaatje is inderdaad erg lelijk. Dat heb ik echt niet over voor een Wii
Nee, vandaag moet er wat langer gewerkt worden. Daarom ben ik nu even thuis over een paar uur ga ik weer terug.quote:Op maandag 3 september 2007 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, ik herken je niet
Bossie al klaar met koekhappen?
Ik schrok al van je postquote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef tong80 het volgende:
Sta ik net midden in de nacht op, belt de werkster af.
Sorryquote:Op maandag 3 september 2007 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, ik herken je niet
Bossie al klaar met koekhappen?
quote:
Zo lenig ben ik ook weer niet Bluezz.quote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schrok al van je post
Hoe moet dat nou met je rug, dat zelf zuigen?
We zien nu wel weer hoe hebberig je wel niet bent.quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry![]()
volgende week ben ik weer hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |