Geen idee. Waaromquote:
Ik wilde zoiets soorgelijks plaatsen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef SCH het volgende:3 tegendoelpunten van VVV om je oren krijgen en dan zo'n TT - je moet maar durven
Als je 3-1 achterstand er zelf nog 4 maken, je moet het maar doen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef SCH het volgende:3 tegendoelpunten van VVV om je oren krijgen en dan zo'n TT - je moet maar durven
Schopje Showquote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef SCH het volgende:
Harry Vredelink toch? De zoon van Jan en Pia Vredelink - hij werd geboren met een afwijking aan zijn heup maar bleek toch goed te kunnen voetballen en is nu rechtsback bij MVV. Vader Jan is vlaaienbakker en moeder Pia zit bij de fanfare. Zus Marieke kan trouwens heel aardig kleiduivenschieten!
Goede bekomstquote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef golfer het volgende:
Het avondeten zit weer in het maagje.
*burb*
Gebraden rosbief met mosterd/honing/tijmsaus, gebakken aardappeltjes en rauwkostsalede.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef appelsientje het volgende:
Wat heb je gegeten?
Zeg jullie hebben nu toch vakantie?
De Graafschapquote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
En er 1 maar 1 club in Gelderland![]()
Zo dachten ze er in Groningen en Utrecht ook over.quote:Op zondag 2 september 2007 20:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zullen we over 3 weken nog weleens zien![]()
Teveel andere dingen. Wordt de herhaling zaterdag voor mijquote:Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
Zomergasten met Paul de Leeuw kijken gaat.
ze hadden een treintje vernield?quote:Op zondag 2 september 2007 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Terug uit Amsterdam. Maar een treintje later genomen, gefrustreerde ajacieden blijven leuk.
Och de boeren halen voor het eerst een puntje in Amstrdamquote:Op zondag 2 september 2007 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Terug uit Amsterdam. Maar een treintje later genomen, gefrustreerde ajacieden blijven leuk.
Op het open net of RTVNH? Want dat heb ik niet hier in t boerenland.quote:
rtvnh, Noord Holland sportquote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op het open net of RTVNH? Want dat heb ik niet hier in t boerenland.
7.30 de bus halenquote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Messenga het volgende:
Morgen eerste dag beginnen als student.
quote:
Ik begin pas om 10:30quote:
aaah koetsjiequote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Messenga het volgende:
Morgen eerste dag beginnen als student.
boeken mogen we dinsdag halenquote:Op zondag 2 september 2007 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik begin pas om 10:30
Maar moet oa nog mn collegepas en mn boeken halen
Hé ik ookquote:
ik 9 uur,quote:
Axel gaat om 8 uur af denk ik, en Marc om half 4quote:Op zondag 2 september 2007 21:46 schreef Againzender het volgende:
geen idee hoe laat ik begin morgen, we zien wel
half vier is inderdaad wel het schemaquote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Axel gaat om 8 uur af denk ik, en Marc om half 4![]()
Nah, Marc gaat om kwart over 4 af, Axel om half 7.quote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Axel gaat om 8 uur af denk ik, en Marc om half 4![]()
Even bellen met Dublin dan?quote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
half vier is inderdaad wel het schema
en Axel om 6 uur denk ik.... nou kan ik gewoon hier thuis vast starten met werken, maar ik zie nu dat ik geen verbinding kan maken met kantooriemand weer eens een damwand door een kabel heengeramd zeker
![]()
Dan hoef ik nog niet te zwaaien zeker ?quote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
half vier is inderdaad wel het schema
en Axel om 6 uur denk ik.... nou kan ik gewoon hier thuis vast starten met werken, maar ik zie nu dat ik geen verbinding kan maken met kantooriemand weer eens een damwand door een kabel heengeramd zeker
![]()
dit zit in Amsterdam voor zover ik kan zien. Ga er vanuit dat onze netwerkbeheerder er al van weet. Maar ik ben bang dat het bij de provider zit, en wij dus zelf even niets kunnen doen.quote:
zwaaien mag altijd hoor, tussen Lelylaan en Heemstedestraat heeft wel het meeste effectquote:Op zondag 2 september 2007 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan hoef ik nog niet te zwaaien zeker ?als ik de metro pak vanaf sloterdijk naar amstelveense weg
![]()
Die hangt eronder. Maar voor ons en zn vriendin...quote:Op zondag 2 september 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke kamer, alleen die rare 538 poster mag je wel vervangen door een lekker wijf ofzo.
dancesmash posterquote:Op zondag 2 september 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke kamer, alleen die rare 538 poster mag je wel vervangen door een lekker wijf ofzo.
Zie de gang, dankzij mij hangt daar een Sloggi Billboard.quote:Op zondag 2 september 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
WTF?!?! Je hebt stromend water op je kamer???quote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Messenga het volgende:
M'n studentenkamer :
Alles is genomen via mn SE K800i, dusja.
Vanaf mijn kamer richting de voordeur etc:
[afbeelding]
Wastafel en spiegel
[afbeelding]
Ikea klerenkast en "eetkastje"
[afbeelding]
538 poster
[afbeelding]
Bed:
[afbeelding]
Zwembad
[afbeelding]
Bureau deel 1:
[afbeelding]
Bureau Deel 2 + boekenkast
[afbeelding]
De bank in het mindden van de kamer:
[afbeelding]
Warm en koud zelfs.quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF?!?! Je hebt stromend water op je kamer???
Studenten van tegenwoordig....
in De uilensteede heb je zelfs een eigen badkamerquote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ik ook niet hoorquote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die zie ik nu pas.quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zie de gang, dankzij mij hangt daar een Sloggi Billboard.
nee jullie lijken zo wel kerelsquote:Op zondag 2 september 2007 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zie ik nu pas.
En een beetje plat mag toch wel M-M?![]()
Klopt, met al het waterverbruik inclusief, dus maakte geen ruk uit wat je gebruikte. Zo had je wat lui die 10 kratten bier onder de lopende koude douche lieten staan ter koelingquote:Op zondag 2 september 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
in De uilensteede heb je zelfs een eigen badkamer![]()
truste AZquote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klopt, met al het waterverbruik inclusief, dus maakte geen ruk uit wat je gebruikte. Zo had je wat lui die 10 kratten bier onder de lopende koude douche lieten staan ter koeling![]()
ik ga naar bed
quote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klopt, met al het waterverbruik inclusief, dus maakte geen ruk uit wat je gebruikte. Zo had je wat lui die 10 kratten bier onder de lopende koude douche lieten staan ter koeling![]()
ik ga naar bed
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 september 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jullie lijken zo wel kerels
En wat denk je dat er gebeurt als iemand 's nachts nodig moet ...quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wil t niet wetenquote:Op zondag 2 september 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat denk je dat er gebeurt als iemand 's nachts nodig moet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |