Warm en koud zelfs.quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF?!?! Je hebt stromend water op je kamer???
Studenten van tegenwoordig....
in De uilensteede heb je zelfs een eigen badkamerquote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ik ook niet hoorquote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die zie ik nu pas.quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zie de gang, dankzij mij hangt daar een Sloggi Billboard.
nee jullie lijken zo wel kerelsquote:Op zondag 2 september 2007 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zie ik nu pas.
En een beetje plat mag toch wel M-M?![]()
Klopt, met al het waterverbruik inclusief, dus maakte geen ruk uit wat je gebruikte. Zo had je wat lui die 10 kratten bier onder de lopende koude douche lieten staan ter koelingquote:Op zondag 2 september 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
in De uilensteede heb je zelfs een eigen badkamer![]()
truste AZquote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klopt, met al het waterverbruik inclusief, dus maakte geen ruk uit wat je gebruikte. Zo had je wat lui die 10 kratten bier onder de lopende koude douche lieten staan ter koeling![]()
ik ga naar bed
quote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klopt, met al het waterverbruik inclusief, dus maakte geen ruk uit wat je gebruikte. Zo had je wat lui die 10 kratten bier onder de lopende koude douche lieten staan ter koeling![]()
ik ga naar bed
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 september 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jullie lijken zo wel kerels
En wat denk je dat er gebeurt als iemand 's nachts nodig moet ...quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wil t niet wetenquote:Op zondag 2 september 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat denk je dat er gebeurt als iemand 's nachts nodig moet ...
wat hij zegt, wat een kutzenderquote:
Arme wastafel.quote:Op zondag 2 september 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat denk je dat er gebeurt als iemand 's nachts nodig moet ...
Ging prima, in België en Duitsland gewonnen (tweede plaats in stand), weekwinnaar Jupilerquote:Op zondag 2 september 2007 23:17 schreef borisz het volgende:
toto's gingen niet best.
Ik heb een eigen keukenblok op mn kamer.quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoe waren de wekkers?quote:
nogal actiefquote:
Kan me niet voorstellen dat de Udinese spelers lekker geslapen hebbenquote:Op maandag 3 september 2007 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Zo'n 0-5 slaapt heerlijk (gaat uiteraard niet over Real).
Ik sla de wekker altijd uit.quote:Op maandag 3 september 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
mijn vrouw begon ook nog eens voor wekker te spelen
Die komen zeker uit Napelsquote:Op maandag 3 september 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Alleen Floro Flores en Quagliarella stiekum een beetje denk ik, dndiek
Sneijder was goed jaquote:Op maandag 3 september 2007 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Zo'n 0-5 slaapt heerlijk (gaat uiteraard niet over Real).
Genk is de enige club in Limburg!quote:Op zondag 2 september 2007 17:51 schreef Grulez het volgende:
Was er maar één club in Limburg...
Door fok! ga ik inmiddels al een maand naar de AA...quote:Op maandag 3 september 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer komen er nieuwe/meer/betere databaseservers? Ik drink me een ongeluk...
Weer lang doorgezakt Bugs?quote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lelijk plaatje heb je Sientje.
Gioemiddag!
Mwa. Ik heb de partij Moya - Kohlschreiber afgekeken, maar met de drank viel 't wel mee. Gioemiddag is ook weer geen hio, merk ik.quote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weer lang doorgezakt Bugs?
Dat plaatje is inderdaad erg lelijk. Dat heb ik echt niet over voor een Wii
Dankjequote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lelijk plaatje heb je Sientje.
Gioemiddag!
Ach ik ben een echte Hollanderquote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weer lang doorgezakt Bugs?
Dat plaatje is inderdaad erg lelijk. Dat heb ik echt niet over voor een Wii
Nee, vandaag moet er wat langer gewerkt worden. Daarom ben ik nu even thuis over een paar uur ga ik weer terug.quote:Op maandag 3 september 2007 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, ik herken je niet
Bossie al klaar met koekhappen?
Ik schrok al van je postquote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef tong80 het volgende:
Sta ik net midden in de nacht op, belt de werkster af.
Sorryquote:Op maandag 3 september 2007 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, ik herken je niet
Bossie al klaar met koekhappen?
quote:
Zo lenig ben ik ook weer niet Bluezz.quote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schrok al van je post
Hoe moet dat nou met je rug, dat zelf zuigen?
We zien nu wel weer hoe hebberig je wel niet bent.quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry![]()
volgende week ben ik weer hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |