quote:Op maandag 3 september 2007 18:09 schreef sjimz het volgende:
Dag meneer met een raar usericoon!
Ga toch krassen!...quote:Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey nogmaals... als ik iets gratis kan winnen
Die ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 3 september 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Krassen is voor emo's!
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef pascalheister het volgende:
mooi weer die compilatie van het einde van vorig seizoen![]()
weer kippenvel, brengt veel mooie herinneringen boven aan die dag! Zal dat nooit meer vergeten, spannender heb ik het zelden meegemaakt in het voetbal. Spannender kan mn hart ook niet aanquote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef pascalheister het volgende:
mooi weer die compilatie van het einde van vorig seizoen![]()
Het is wel lekker om die wedstrijd zo af en toe nog eens terug te zienquote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weer kippenvel, brengt veel mooie herinneringen boven aan die dag! Zal dat nooit meer vergeten, spannender heb ik het zelden meegemaakt in het voetbal. Spannender kan mn hart ook niet aan
nee, ik zit ook dat vbl-gala te kijken maar ik vind er tot op heden echt nog geen reet aan !quote:
Dat is geen emo... Ze is gewoon een beetje rebels.quote:Op maandag 3 september 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Krassen is voor emo's!
[afbeelding]
zaterdag op Appelpopquote:
Jup.quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
-weg- dat wist rubbereend al namelijk
dat bubblegum liedje is wel zo verrekte catchy dat het erg leuk isquote:Op maandag 3 september 2007 21:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup.![]()
Met bandje is het best te doen hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |