quote:Op maandag 3 september 2007 17:10 schreef tong80 het volgende:
Jeroen van der Boom, Gerard Joling, Jannes staan op één. Jannes komt met drie verschillende albums binnen op één in de album top 100. Jan Smit is een idool, zijn zus staat in de top-10. Zelfs Dries Roelvink weet het platenkopend publiek te bereiken. Onze drie tenoren scoren.
De TROS heeft grandioze kijkcijfers met artiesten op een boot of in de sneeuw.
Ik ben trots. Eindelijk wordt het nationale product gewaardeerd.
Vroeger moesten we het doen met smurfen uit een waterkraan en ik heb een kikker op mijn kop.
Ik zet nu weer met trots de radio aan.
Mooi, neem hem vooral serieusquote:Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga toch weg man, wat een baggermuziek die jan smit, jeroen van der boom, gerard joling en jannes
![]()
De echte nederlandse muziek, zoals boudewijn de groot, skik, doe maar, de kast, de dijk. DAT is pas nederlandse muziek![]()
ik hoop dat je sarcasme-modus aanstaatquote:Op maandag 3 september 2007 17:43 schreef tong80 het volgende:
Wat een neerbuigendheid. Ik ben er trots op. Vooral Jannes. Is toch uniek ? Je kunt wel zeggen dat Vader Abraham de keizer is. Niet mijn genre, ben meer Bennie Neyman en Gordon, maar wat die jongen presteerd is geweldig.
Snap niet wat je bedoelt. Sarcasme ken ik wel maar laat ik hier achterwegen.quote:Op maandag 3 september 2007 17:45 schreef MASD het volgende:
[..]
ik hoop dat je sarcasme-modus aanstaat
neem een willekeurig Beatles nummerquote:Op maandag 3 september 2007 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap niet wat je bedoelt. Sarcasme ken ik wel maar laat ik hier achterwegen.
Gerard Joling is drie keer op 1 gekomen met zijn nummer. Beat that
Obladi oblada life goes on braquote:
Ik ken Marike Jager niet. Mook van horen zeggen. Zeker underground gitaargejank ?quote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Marike Jager stond de week na Lowlands opeens op plaats 70 in de Album top 100, met een cd die al ruim een jaar uit is. Moke staat er volgens mij nog steeds in.
te snel gelezenquote:Op maandag 3 september 2007 17:58 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor in de OP vermeld. Mooi nummer trouwens
I want to hold your hand bijvoorbeeld stond 28 weken op 1 in de nederlandse lijsten, dat heb ik nog nooit een nederlandse "artiest" zien doen....quote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Obladi oblada life goes on bra
Lala how the life goes on
Obladi Oblada life goes on bra
Lala how the life goes on.
Briljant
Mokequote:Op maandag 3 september 2007 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken Marike Jager niet. Mook van horen zeggen. Zeker underground gitaargejank ?
Briljanter dan alles van Joling bijelkaarquote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Obladi oblada life goes on bra
Lala how the life goes on
Obladi Oblada life goes on bra
Lala how the life goes on.
Briljant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |