Jij mag zeker langs komenquote:Op zondag 2 september 2007 16:36 schreef Lyssa het volgende:
*tvp neerzet
Ik kom misschien ook wel ff langs, ik woon toch in de buurt
Kijk een in de OP van het vorige topic, daar kun je hem vandaan halen, luie lapzwans.quote:Op zondag 2 september 2007 16:18 schreef Berenanus het volgende:
Wil een modje even de meuk uit het oude topic overzetten hier?
En dan alle quote- en image-tags handmatig aanpassen zeker...quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kijk een in de OP van het vorige topic, daar kun je hem vandaan halen, luie lapzwans.![]()
Luie donder, laat dan iemand anders em openenquote:Op zondag 2 september 2007 16:50 schreef WurM het volgende:
[..]
En dan alle quote- en image-tags handmatig aanpassen zeker...
Als jij ff op het edit-knopje ramt, alles kopieert en hier weer in flikkert, gaat t veel sneller.
Luie lapzwans
Goeie tvp welquote:Op zondag 2 september 2007 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Luie donder, laat dan iemand anders em openen
quote:Op zondag 2 september 2007 19:13 schreef Berenanus het volgende:
Zo! Hebben we het nu allemaal weer terug gevonden?
Nee nee nee nee !!quote:
Agreedquote:Op zondag 2 september 2007 13:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de rit erg plasant voor je zal gaan worden dan
Tenzij je van Slayer, Cannibal Corpse, Deicide, Dying Fetus, Vital Remains, The Berzerker, Nile, Terorrizer, Cryptopsy, Morbid Angel enzo houdt
Mijn auto, mijn muziekquote:Op zondag 2 september 2007 14:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Je zou je muziek ook aan je passagier kunnen aanpassen. Vooral omdat het enter is
Dan slaan we dat gelijk maar over toch?quote:Op zondag 2 september 2007 23:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Nou, dan is het dus duidelijk dat enter niet door jou gefapt gaat worden, de 29e.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Nou, dan is het dus duidelijk dat enter niet gefapt gaat worden, de 29e.
Tuurlijkquote:Op zondag 2 september 2007 23:10 schreef Vork het volgende:
Hey, sta ik nou nogsteeds op de lijst?
Dat is niet mogelijk hier iddquote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik las installatietechnieken.
Ik dacht al: WTF, gaan we het ineens over iets serieus hebben?
Gelukkig zijn inhalatietechnieken dan ook niet serieus.quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef RealZeus het volgende:
ik las installatietechnieken.
Ik dacht al: WTF, gaan we het ineens over iets serieus hebben?
Als dat gewenst wordtquote:Op zondag 2 september 2007 23:44 schreef enter het volgende:
Het onderwerp nu is anaal?
Eh, nee het onderwerp is of je graag serieus genomen wilt worden of niet.quote:Op zondag 2 september 2007 23:44 schreef enter het volgende:
Het onderwerp nu is anaal?
Tuurlijk, ik ga voor het serieuze werkquote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Eh, nee het onderwerp is of je graag serieus genomen wilt worden of niet.
Dat valt zeker onder het zelfde vak als waar men leert welke kant van de zetpil wanneer bij iemand in zijn danwel haar aars moet worden gepropt.quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef TheSorrow het volgende:
Serieus anaal genomen worden?
rectale toedieningquote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat valt zeker onder het zelfde vak als waar men leert welke kant van de zetpil wanneer bij iemand in zijn danwel haar aars moet worden gepropt.
Klinkt pijnlijk!quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef TheSorrow het volgende:
Serieus anaal genomen worden?
en we gaan weer ontopicquote:Op zondag 2 september 2007 23:57 schreef longinus het volgende:
Is de site van hun zo gaar of is het echte adres van die tent niet te vinden?, dit in verband met een routeplanner.
verrek ja, ik dacht al dat dat er nooit meer van zou komen.quote:
Welke tent?quote:Op zondag 2 september 2007 23:57 schreef longinus het volgende:
Is de site van hun zo gaar of is het echte adres van die tent niet te vinden?, dit in verband met een routeplanner.
Hopelijk niet. Maar anders zal een groep, desnoods onder leiding van ondergetekende, toch wel iets fatsoenlijkers op gaan zoeken, qua eten.quote:Op maandag 3 september 2007 00:01 schreef RealZeus het volgende:
Als we vanaf 14.00u in de Stad zijn moeten we dan ook niet ergens eten? Of wordt het BK/MacD shit?
Je MOET zowieso nietsquote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Maar anders zal een groep, desnoods onder leiding van ondergetekende, toch wel iets fatsoenlijkers op gaan zoeken, qua eten.
Als ik mij niet vergis zit het Simplon-hotel aan het Boterdiep en dat is zo'n 10 minuten lopen vanaf de Grote Markt.quote:Op maandag 3 september 2007 00:07 schreef TheSorrow het volgende:
Goede parkeerplaatsen in de buurt van het hotel? En zit dat hotel dichtbij de 3 Gezusters? Wil hem het liefst ergens neerzetten waar het gratis is, en waar mn ruiten en installatie er de volgende dag nog in zitten
Just a FYIquote:Op maandag 3 september 2007 00:13 schreef Vork het volgende:
En wat ik heb daar aan?
enter is onze tussenpersoon voor het Simplon, enter???quote:Op maandag 3 september 2007 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis zit het Simplon-hotel aan het Boterdiep en dat is zo'n 10 minuten lopen vanaf de Grote Markt.
En dat parkeren: tsja, ik pleur de auto altijd in een parkeergarage. Misschien kunnen de slapers eens navragen bij Simplon hoe dat met de parkeergelegenheid zit?
Komt goedquote:Op maandag 3 september 2007 00:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
enter is onze tussenpersoon voor het Simplon, enter???![]()
Chill, chillquote:Op maandag 3 september 2007 00:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.
Ik kijk wel even deze of volgende week bij de Simplon. De Simplon is 10 minuutjes lopen van het centrum af inderdaad![]()
Jullie horen het nog wel![]()
Erhm als wij samen gaan... kennen we overal en nergens GRATIS parkerenquote:Op maandag 3 september 2007 00:07 schreef TheSorrow het volgende:
Goede parkeerplaatsen in de buurt van het hotel? En zit dat hotel dichtbij de 3 Gezusters? Wil hem het liefst ergens neerzetten waar het gratis is, en waar mn ruiten en installatie er de volgende dag nog in zitten
Gefeliciteerd nogmaalsquote:
Dat wordt dus geen wijn he ?quote:Op maandag 3 september 2007 13:28 schreef Snien het volgende:
[..]
Dank
Nu ga ik met de auto naar de meetHehe.
Nope. Maar anders kom ik ook niet thuis, dusquote:
Klinkt goed! Hoever van het station dan ongeveer? Want daar zouden we meeten rond 1400 toch?quote:Op maandag 3 september 2007 12:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Achter de oude ebbingestraat zit ook een straat met allemaal parkeervlakken. Dit is 4 minuten lopen van de simplon en kwartiertje lopen naar de stad![]()
Groningen is niet zo groot, die parkeerplaats is aan het Boterdiep, de straat waar de simplon aan ligt, dus geen 4 min lopen van de simplon maar eerder 4 sec. Toch is het daar wel betaald parkeren (hoewel ik niet weet hoe dat zit voor in het weekend). Verder is het één streep van Groningen CS naar het centrum (grote markt/3 gezusters) en vanaf de grote markt is het rechtdoor lopen (aan de rechterkant van de V&D langs) aan de overkant van het eerstvolgende kanaal rechts - eerste straat links (=Boterdiep) en u bent er!quote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoever van het station dan ongeveer? Want daar zouden we meeten rond 1400 toch?
Dat gedeelte wat jij straks nog niet omver gereden hebt.quote:Op maandag 3 september 2007 15:27 schreef Snien het volgende:
En ohja, in welk gedeelte van de drie gezusters gebeurd het allemaal eigenlijk?
PFT! Nare man!quote:Op maandag 3 september 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gedeelte wat jij straks nog niet omver gereden hebt.![]()
![]()
Anders doen ik en TS dat omver rijden welquote:Op maandag 3 september 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gedeelte wat jij straks nog niet omver gereden hebt.![]()
![]()
Ik ben heul niet naar.quote:
In het niet-breezergedeelte?? (als dat er is)quote:Maar het was wel een serieuze vraag.
Dat gedeelte met die treinbanken of dat gedeelte met die grote stoelen? In elk geval waar je met een grote groep kan zitten.quote:
Had inderdaad. Kosten nu 2,50 als ik het goed heb.quote:Op maandag 3 september 2007 17:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet ik veel. Zien we dan wel.
We kunnen ook bij de grote griet gaan zitten , dat is naast de 3. Daar had je altijd ( of heb? Weet niet of het nog zo is ? ) halve liters voor 1,50
WHAHA!quote:Op maandag 3 september 2007 11:49 schreef outsidr het volgende:
[..]
Erhm als wij samen gaan... kennen we overal en nergens GRATIS parkeren
Ik heb namelijk een invalidekaart voor heel NL, rijder + bijrijder.
Ken in iedere auto gebruikt worden, zolang ik maar meerijd![]()
wanneer mag ik jou layout testen ?quote:Op maandag 3 september 2007 18:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben de nieuwe FOK! lay-out aan het testen.
Tevens TVP.
Fietsenquote:Op maandag 3 september 2007 19:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet mijn band controleren of ie nog vol is. Vorige keer had ik hem geplakt, honden uitlatne en vervolgens halverwege weer leeg. Over half uurtje even kijken
![]()
PM je nummer maarquote:Op maandag 3 september 2007 20:33 schreef 0ttie het volgende:
Toch wel leuk als het beetje duidelijk is waar in de 3 straks alle fokkers zitten, ik ken namelijk geen fokkers IRL die ik kan bellen ofzo..
Moet ik straks de hele kroeg bij langs: "Fok jij?"
Ik zet er 25 euro op dat ik het niet verder haal dan 12 meter 73 zonder blauw oog..![]()
Ik heb dus precies hetzelfde probleemquote:Op maandag 3 september 2007 20:33 schreef 0ttie het volgende:
Toch wel leuk als het beetje duidelijk is waar in de 3 straks alle fokkers zitten, ik ken namelijk geen fokkers IRL die ik kan bellen ofzo..
Moet ik straks de hele kroeg bij langs: "Fok jij?"
Ik zet er 25 euro op dat ik het niet verder haal dan 12 meter 73 zonder blauw oog..![]()
Nee, ook nuquote:Op maandag 3 september 2007 22:35 schreef remlof het volgende:
Staat in de OP enter. Ontbijt en/of beddegoed betaal je ter plekke neem ik aan? Dan hoeven we het eigenlijk ook niet bij te houden.
Beetje fobo's doorkijken, je herkent wel mensenquote:Op maandag 3 september 2007 23:27 schreef Snien het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem
Ik betaal ook later denk... mn geld gaat al fucking hard en tis nog vroeg in de maandquote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef enter het volgende:
[..]
Nee, ook nuMaar voor de mensen die het nu niet hebben gedaan (betalen 29 sept), de rest wel graag
Ontbijt is ook een soort reservering omdat ze willen weten hoeveel ze in huis moeten halen qwa eten.
Wou je zeggen dat je mij nu zo onderhand niet een beetje kent ?quote:Op maandag 3 september 2007 23:27 schreef Snien het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem
Ow kut, dan heb ik 4,50 te weinig overgemaaktquote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef enter het volgende:
[..]
Nee, ook nuMaar voor de mensen die het nu niet hebben gedaan (betalen 29 sept), de rest wel graag
Ontbijt is ook een soort reservering omdat ze willen weten hoeveel ze in huis moeten halen qwa eten.
Dan moet je maar een zak krentenbollen meenemenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef remlof het volgende:
Ow kut, dan heb ik 4,50 te weinig overgemaakt
Ik hou niet van krentenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan moet je maar een zak krentenbollen meenemen
De OP is idd moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:39 schreef NeuroBabe het volgende:
waar, wanneer, hoe? heb geen zin om al die pagina's door te spitten..
Ik wil hier toch enige belangrijke informatie bij zetten. Op de hoek Bloemstraat/Bloemsingel staat de methadonbus regelmatig en dat houdt in dat daa dus ook veel junks rond dwalen. De Bloemstraat is een zijstraat van het Boterdiep.quote:Op maandag 3 september 2007 17:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog even geinformeerd over die parkeerplekken bij simplon in de buurt ( boterdiep ).
Vanaf 6 uur kosten deze geen geld meer en op zondag ook niet.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef moemoe het volgende:
Ik ga denk ik een eenpersoons kamer nemen in hetzelfde hostel.
Heusch, maar jij hebt maar 1 vage foto in je fotoboek staanquote:Op maandag 3 september 2007 23:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je mij nu zo onderhand niet een beetje kent ?![]()
Sightseeing Groningen met bier en tieten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef nielsgeode het volgende:
maar vertel eens, wat gebeurt er nu 's middags?
Ik ben er wel berucht om thoughquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:14 schreef MouzurX het volgende:
zoals op foto 2 dat afro ziet er niet uit
Maar... het gaat toch om het karakter enzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef Snien het volgende:
[..]
Heusch, maar jij hebt maar 1 vage foto in je fotoboek staan![]()
maar je bent wel liev
Uiteraardquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maar... het gaat toch om het karakter enzo
Seks met enter.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef nielsgeode het volgende:
maar vertel eens, wat gebeurt er nu 's middags?
Tegelijk of in de rijquote:
Ga jij er naast leggen dan ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Beide. Eerst allemaal tegelijk en daarna treintje met enter als locomotief.
Neem je wel een kleedje mee dan ?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:36 schreef enter het volgende:
Moemoe komt, gaan we nu picknicken?
Morgenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Dus je wil echt door de Nieuwstad heen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Sightseeing Groningen met bier en tieten.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maar... het gaat toch om het karakter enzo
Ik kom geïnteresseerd over!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:46 schreef 0ttie het volgende:
môge..![]()
![]()
Niet dat het iemand interesseert, maar ik ben blij met mijn nieuwe Mountainbike!![]()
Gisteren gekocht en als ik thuiskom vanmiddag kan ik beginnen die pens van me eraf te fietsen![]()
![]()
Dan kan ik eind september miss nog een beetje voor de dag komen![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:25 schreef TheSorrow het volgende:
Oja, ik kom dus met de auto incl. 2 mensjes die meerijden
Dan kan je me niet opwachten bij de trein aSj![]()
Maar zodra ik je zie ren ik wel naar je toe voor een knuffel
Zeg hoer, je hebt een pm, slet.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:27 schreef enter het volgende:
Armageddon
Berenanus
Brechtje
Enter - Betaald.
Isabeau
Kogelmagneet
outsidr - Betaald.
Pien85
Q+
remlof - Betaald.
Ruzie
Surveillance-Fiets
TheSorrow
Vork - Betaald.
en weer een lijstje![]()
![]()
![]()
Zijn er eigenlijk nog mensen die ook willen blijven slapen?
![]()
Snel, nu ik nog geld heb! Voor het op is!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:56 schreef Q. het volgende:
enter, PM.
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:52 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zeg hoer, je hebt een pm, slet.
Dus van de kaart aan de balie komen mag, maar je mag niet van de kaart raken in je kamer, wtfquote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef enter het volgende:
Voorwaarden
Iedere bezoeker dient zich te melden bij de receptie en wordt gevraagd zich te kunnen identificeren.
Inchecken kan van 15.00 tot 22.00.
Er worden geen personen toegelaten die:
Geen vaste woon- of verblijfplaats hebben.
Dronken, agressief, racistisch, seksistisch of ander storend gedrag vertonen.
Het hotel verkoopt licht alcoholische dranken:
We verkopen geen alcohol aan personen onder de 16.
Het is alleen geoorloofd om alcohol te gebruiken in de zithoek, de balieruimte en op het terras
Schenktijden tussen 15.00 en 22.30.
Drugsgebruik & wapenbezit en -gebruik worden niet getolereerd.
Verkoop van producten is zonder toestemming niet toegestaan.
Brandweervoorschriften:
De brandweervoorschriften dienen te worden nageleefd.
Schade & storingen dienen te worden gemeld.
Op de slaapzalen & in de kamers kunt u geen om warme gerechten en drank prepareren.
Spelen met vuur in & rondom het gebouw wordt niet toegestaan.
Bij misbruik van brandblusapparaten wordt een boete van 250,00 opgelegd.
Er is videobewaking in & rondom het gebouw.
Schade aan en/of vermissing van eigendommen van het Simplon Jongerenhotel veroorzaakt door gasten/bezoekers wordt hen in rekening gebracht.
Tijdens de schoonmaak (12.00-15.00 uur) is het hotel gesloten & moeten de slaapzalen & kamers verlaten zijn. Bij een langer verblijf kunt u tijdens deze uren wel op uw kamer blijven.
De uitcheck is uiterlijk om 12.00 uur. Op de dag van de uitcheck is uw bagage om 12.00 uur uit de kluisjes verwijderd.
Het is mogelijk om na 12.00 bagage te stallen in ons bagagedepot voor 1,50 per dag.
Indien het verblijf voor 12.00 uur verlengd wordt, wordt niet opnieuw geld in rekening gebracht voor de huur van lakens & dekens.
We vragen u de door u gebruikte ruimtes schoon achter te laten.
Die wist ik wel, ben al eens eerder in Simplon geweest.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef enter het volgende:
Voorwaarden
Iedere bezoeker dient zich te melden bij de receptie en wordt gevraagd zich te kunnen identificeren.
Het is alleen geoorloofd om alcohol te gebruiken in de zithoek, de balieruimte en op het terras
Brandweervoorschriften:
Op de slaapzalen & in de kamers kunt u geen om warme gerechten en drank prepareren.
Schade aan en/of vermissing van eigendommen van het Simplon Jongerenhotel veroorzaakt door gasten/bezoekers wordt hen in rekening gebracht.
Tijdens de schoonmaak (12.00-15.00 uur) is het hotel gesloten & moeten de slaapzalen & kamers verlaten zijn. Bij een langer verblijf kunt u tijdens deze uren wel op uw kamer blijven.
De uitcheck is uiterlijk om 12.00 uur. Op de dag van de uitcheck is uw bagage om 12.00 uur uit de kluisjes verwijderd.
Het is mogelijk om na 12.00 bagage te stallen in ons bagagedepot voor 1,50 per dag.
Indien het verblijf voor 12.00 uur verlengd wordt, wordt niet opnieuw geld in rekening gebracht voor de huur van lakens & dekens.
Voor parkerenquote:Op maandag 3 september 2007 17:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog even geinformeerd over die parkeerplekken bij simplon in de buurt ( boterdiep ).
Vanaf 6 uur kosten deze geen geld meer en op zondag ook niet.![]()
Voor onze Q+quote:Op woensdag 5 september 2007 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Hendig! Trein is relaxter maar auto is beter voor de luie Q onder ons.
Mijn bed is warmquote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef Q. het volgende:
De beste.Ik maak morgen het geld op, lig nu al in bed en geen zin om er uit te stappen om mn Random Reader te zoeken.
![]()
Uhuh...quote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef enter het volgende:
Voorwaarden
Brandweervoorschriften:
Whahaha, Fokkers vallen af dusquote:Er worden geen personen toegelaten die:
Buiten de slaapplaats is de simplon verder toch echt een kroeg hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 22:18 schreef enter het volgende:
Het is geen kroeg maar een slaapplaats![]()
Vast wel een fokker aanwezig die je wel kan laten komenquote:
Het grote afzeggen is begonnenquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:20 schreef longinus het volgende:
[..]
Whahaha, Fokkers vallen af dus![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Vast wel een fokker aanwezig die je wel kan laten komen![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Vast wel een fokker aanwezig die je wel kan laten komen![]()
Jat je toch een nieuwe?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
EnterSchat
Ik heb mijn fiets verkocht en je mijn laatste centen gestuurd
![]()
Why?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef TheSorrow het volgende:
Schrap Drummer-Itchy maar van de komers lijst
Ik jat auto's tegenwoordigquote:Op donderdag 6 september 2007 20:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jat je toch een nieuwe?
Marrokanen zat in Assen, junks daarintegen....quote:Op donderdag 6 september 2007 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik jat auto's tegenwoordig![]()
Hij zit nooit meer op FOK!, + het gaat niet echt best met zn eczeem momenteelquote:
Halloquote:
Heb je mijn flat al gezien naast HS?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
HalloIk was weer in Den Haag vandaag
Klotestad! Langs CS ook nog, veel verkeerslichten
En outsidr belde me nogMaar toen was ik alweer op weg naar Alphen a/d Rijn
Hoog en zwart, Ousidr noemt het "een lelijk gebouw"quote:Op donderdag 6 september 2007 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Niet in de buurt geweest volgens mij
jij ookquote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja.. morgen wéér om half 7 de deur uit, nu naar Nieuwegein...
Ik spreek jullie morgenmiddag, ga wel een tukkie doen uit mn werk, en 's avonds pokeravond
Fijn weekend alvast en zulks
Doeg enter![]()
Add me to your list plxquote:Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef WurM het volgende:
Brechtje
Isabeau
Kogelmagneet
Pien85
Ruzie
en
TheSorrow
zijn allemaal arme sloebers. WHahahahahaha![afbeelding]
Nee, alleen van meisjes.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:59 schreef enter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij ook een erectie van jou.
Maar ben wel arm atmquote:Op donderdag 6 september 2007 22:58 schreef WurM het volgende:
[..]
NeeHet was maar een garpje. En jij bent liev
Andersom wel iig!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:59 schreef enter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij ook een erectie van jou.
Maar...?quote:
Je moet eens stoppen met dat laatste ]-etje uit je quote tags te slopenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef opa het volgende:
[quote]Op donderdag 6 september 2007 23:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Maar een orgasme is niet hetzelfde als een erectie.
[/quote
Fingerspitzengefühl !
Dat is het!
Daar:quote:Op donderdag 6 september 2007 23:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen met dat laatste ]-etje uit je quote tags te slopen
Tis iig geen architectisch ( ofzoquote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef enter het volgende:
[..]
Hoog en zwart, Ousidr noemt het "een lelijk gebouw"Maar kom je wel een keer koffie drinken als je dan toch in de buurt bent?
Ja. Dat zeg ik ookquote:Op donderdag 6 september 2007 23:31 schreef opa het volgende:
[..]
Daar:
[quote]Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef Cattara het volgende:
tvp
Voor het geval ik toch nog ff zin heb om te komen...(en oppas heb)
[/quote
WOW!
Kom asjeblieft
Laat Erik maar thuis!
deed ik het ook al.
Toch?
Koffie?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef enter het volgende:
[..]
Hoog en zwart, Ousidr noemt het "een lelijk gebouw"Maar kom je wel een keer koffie drinken als je dan toch in de buurt bent?
Lik mn zojuist afgeveegde reetquote:Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef WurM het volgende:
Brechtje
Isabeau
Kogelmagneet
Pien85
Ruzie
en
TheSorrow
zijn allemaal arme sloebers. WHahahahahaha![afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lik mn zojuist afgeveegde reet [afbeelding]
YES, IT IS IN THE SAME COUNTRIE WHERE I LIFE!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand die in de buurt van Steenwijk woont?
Dus dat vage rode karretje bij jou in de straat is eigenlijk gewoon je pausmobiel?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
de incarnatie van Johannes Paulus de Tweede in hoogst eigen persoon![]()
Ik wist het!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de incarnatie van Johannes Paulus de Tweede in hoogst eigen persoon![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Dus dat vage rode karretje bij jou in de straat is eigenlijk gewoon je pausmobiel?
maar mag morgen mn nieuwe motor ophalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |