Jij mag zeker langs komenquote:Op zondag 2 september 2007 16:36 schreef Lyssa het volgende:
*tvp neerzet
Ik kom misschien ook wel ff langs, ik woon toch in de buurt
Kijk een in de OP van het vorige topic, daar kun je hem vandaan halen, luie lapzwans.quote:Op zondag 2 september 2007 16:18 schreef Berenanus het volgende:
Wil een modje even de meuk uit het oude topic overzetten hier?
En dan alle quote- en image-tags handmatig aanpassen zeker...quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kijk een in de OP van het vorige topic, daar kun je hem vandaan halen, luie lapzwans.![]()
Luie donder, laat dan iemand anders em openenquote:Op zondag 2 september 2007 16:50 schreef WurM het volgende:
[..]
En dan alle quote- en image-tags handmatig aanpassen zeker...
Als jij ff op het edit-knopje ramt, alles kopieert en hier weer in flikkert, gaat t veel sneller.
Luie lapzwans
Goeie tvp welquote:Op zondag 2 september 2007 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Luie donder, laat dan iemand anders em openen
quote:Op zondag 2 september 2007 19:13 schreef Berenanus het volgende:
Zo! Hebben we het nu allemaal weer terug gevonden?
Nee nee nee nee !!quote:
Agreedquote:Op zondag 2 september 2007 13:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de rit erg plasant voor je zal gaan worden dan
Tenzij je van Slayer, Cannibal Corpse, Deicide, Dying Fetus, Vital Remains, The Berzerker, Nile, Terorrizer, Cryptopsy, Morbid Angel enzo houdt
Mijn auto, mijn muziekquote:Op zondag 2 september 2007 14:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Je zou je muziek ook aan je passagier kunnen aanpassen. Vooral omdat het enter is
Dan slaan we dat gelijk maar over toch?quote:Op zondag 2 september 2007 23:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Nou, dan is het dus duidelijk dat enter niet door jou gefapt gaat worden, de 29e.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Nou, dan is het dus duidelijk dat enter niet gefapt gaat worden, de 29e.
Tuurlijkquote:Op zondag 2 september 2007 23:10 schreef Vork het volgende:
Hey, sta ik nou nogsteeds op de lijst?
Dat is niet mogelijk hier iddquote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik las installatietechnieken.
Ik dacht al: WTF, gaan we het ineens over iets serieus hebben?
Gelukkig zijn inhalatietechnieken dan ook niet serieus.quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef RealZeus het volgende:
ik las installatietechnieken.
Ik dacht al: WTF, gaan we het ineens over iets serieus hebben?
Als dat gewenst wordtquote:Op zondag 2 september 2007 23:44 schreef enter het volgende:
Het onderwerp nu is anaal?
Eh, nee het onderwerp is of je graag serieus genomen wilt worden of niet.quote:Op zondag 2 september 2007 23:44 schreef enter het volgende:
Het onderwerp nu is anaal?
Tuurlijk, ik ga voor het serieuze werkquote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Eh, nee het onderwerp is of je graag serieus genomen wilt worden of niet.
Dat valt zeker onder het zelfde vak als waar men leert welke kant van de zetpil wanneer bij iemand in zijn danwel haar aars moet worden gepropt.quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef TheSorrow het volgende:
Serieus anaal genomen worden?
rectale toedieningquote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat valt zeker onder het zelfde vak als waar men leert welke kant van de zetpil wanneer bij iemand in zijn danwel haar aars moet worden gepropt.
Klinkt pijnlijk!quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef TheSorrow het volgende:
Serieus anaal genomen worden?
en we gaan weer ontopicquote:Op zondag 2 september 2007 23:57 schreef longinus het volgende:
Is de site van hun zo gaar of is het echte adres van die tent niet te vinden?, dit in verband met een routeplanner.
verrek ja, ik dacht al dat dat er nooit meer van zou komen.quote:
Welke tent?quote:Op zondag 2 september 2007 23:57 schreef longinus het volgende:
Is de site van hun zo gaar of is het echte adres van die tent niet te vinden?, dit in verband met een routeplanner.
Hopelijk niet. Maar anders zal een groep, desnoods onder leiding van ondergetekende, toch wel iets fatsoenlijkers op gaan zoeken, qua eten.quote:Op maandag 3 september 2007 00:01 schreef RealZeus het volgende:
Als we vanaf 14.00u in de Stad zijn moeten we dan ook niet ergens eten? Of wordt het BK/MacD shit?
Je MOET zowieso nietsquote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Maar anders zal een groep, desnoods onder leiding van ondergetekende, toch wel iets fatsoenlijkers op gaan zoeken, qua eten.
Als ik mij niet vergis zit het Simplon-hotel aan het Boterdiep en dat is zo'n 10 minuten lopen vanaf de Grote Markt.quote:Op maandag 3 september 2007 00:07 schreef TheSorrow het volgende:
Goede parkeerplaatsen in de buurt van het hotel? En zit dat hotel dichtbij de 3 Gezusters? Wil hem het liefst ergens neerzetten waar het gratis is, en waar mn ruiten en installatie er de volgende dag nog in zitten
Just a FYIquote:Op maandag 3 september 2007 00:13 schreef Vork het volgende:
En wat ik heb daar aan?
enter is onze tussenpersoon voor het Simplon, enter???quote:Op maandag 3 september 2007 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis zit het Simplon-hotel aan het Boterdiep en dat is zo'n 10 minuten lopen vanaf de Grote Markt.
En dat parkeren: tsja, ik pleur de auto altijd in een parkeergarage. Misschien kunnen de slapers eens navragen bij Simplon hoe dat met de parkeergelegenheid zit?
Komt goedquote:Op maandag 3 september 2007 00:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
enter is onze tussenpersoon voor het Simplon, enter???![]()
Chill, chillquote:Op maandag 3 september 2007 00:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.
Ik kijk wel even deze of volgende week bij de Simplon. De Simplon is 10 minuutjes lopen van het centrum af inderdaad![]()
Jullie horen het nog wel![]()
Erhm als wij samen gaan... kennen we overal en nergens GRATIS parkerenquote:Op maandag 3 september 2007 00:07 schreef TheSorrow het volgende:
Goede parkeerplaatsen in de buurt van het hotel? En zit dat hotel dichtbij de 3 Gezusters? Wil hem het liefst ergens neerzetten waar het gratis is, en waar mn ruiten en installatie er de volgende dag nog in zitten
Gefeliciteerd nogmaalsquote:
Dat wordt dus geen wijn he ?quote:Op maandag 3 september 2007 13:28 schreef Snien het volgende:
[..]
Dank
Nu ga ik met de auto naar de meetHehe.
Nope. Maar anders kom ik ook niet thuis, dusquote:
Klinkt goed! Hoever van het station dan ongeveer? Want daar zouden we meeten rond 1400 toch?quote:Op maandag 3 september 2007 12:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Achter de oude ebbingestraat zit ook een straat met allemaal parkeervlakken. Dit is 4 minuten lopen van de simplon en kwartiertje lopen naar de stad![]()
Groningen is niet zo groot, die parkeerplaats is aan het Boterdiep, de straat waar de simplon aan ligt, dus geen 4 min lopen van de simplon maar eerder 4 sec. Toch is het daar wel betaald parkeren (hoewel ik niet weet hoe dat zit voor in het weekend). Verder is het één streep van Groningen CS naar het centrum (grote markt/3 gezusters) en vanaf de grote markt is het rechtdoor lopen (aan de rechterkant van de V&D langs) aan de overkant van het eerstvolgende kanaal rechts - eerste straat links (=Boterdiep) en u bent er!quote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoever van het station dan ongeveer? Want daar zouden we meeten rond 1400 toch?
Dat gedeelte wat jij straks nog niet omver gereden hebt.quote:Op maandag 3 september 2007 15:27 schreef Snien het volgende:
En ohja, in welk gedeelte van de drie gezusters gebeurd het allemaal eigenlijk?
PFT! Nare man!quote:Op maandag 3 september 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gedeelte wat jij straks nog niet omver gereden hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |