Jij mag zeker langs komenquote:Op zondag 2 september 2007 16:36 schreef Lyssa het volgende:
*tvp neerzet
Ik kom misschien ook wel ff langs, ik woon toch in de buurt
Kijk een in de OP van het vorige topic, daar kun je hem vandaan halen, luie lapzwans.quote:Op zondag 2 september 2007 16:18 schreef Berenanus het volgende:
Wil een modje even de meuk uit het oude topic overzetten hier?
En dan alle quote- en image-tags handmatig aanpassen zeker...quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kijk een in de OP van het vorige topic, daar kun je hem vandaan halen, luie lapzwans.![]()
Luie donder, laat dan iemand anders em openenquote:Op zondag 2 september 2007 16:50 schreef WurM het volgende:
[..]
En dan alle quote- en image-tags handmatig aanpassen zeker...
Als jij ff op het edit-knopje ramt, alles kopieert en hier weer in flikkert, gaat t veel sneller.
Luie lapzwans
Goeie tvp welquote:Op zondag 2 september 2007 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Luie donder, laat dan iemand anders em openen
quote:Op zondag 2 september 2007 19:13 schreef Berenanus het volgende:
Zo! Hebben we het nu allemaal weer terug gevonden?
Nee nee nee nee !!quote:
Agreedquote:Op zondag 2 september 2007 13:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de rit erg plasant voor je zal gaan worden dan
Tenzij je van Slayer, Cannibal Corpse, Deicide, Dying Fetus, Vital Remains, The Berzerker, Nile, Terorrizer, Cryptopsy, Morbid Angel enzo houdt
Mijn auto, mijn muziekquote:Op zondag 2 september 2007 14:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Je zou je muziek ook aan je passagier kunnen aanpassen. Vooral omdat het enter is
Dan slaan we dat gelijk maar over toch?quote:Op zondag 2 september 2007 23:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Nou, dan is het dus duidelijk dat enter niet door jou gefapt gaat worden, de 29e.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Nou, dan is het dus duidelijk dat enter niet gefapt gaat worden, de 29e.
Tuurlijkquote:Op zondag 2 september 2007 23:10 schreef Vork het volgende:
Hey, sta ik nou nogsteeds op de lijst?
Dat is niet mogelijk hier iddquote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik las installatietechnieken.
Ik dacht al: WTF, gaan we het ineens over iets serieus hebben?
Gelukkig zijn inhalatietechnieken dan ook niet serieus.quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef RealZeus het volgende:
ik las installatietechnieken.
Ik dacht al: WTF, gaan we het ineens over iets serieus hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |