Anders doen ik en TS dat omver rijden welquote:Op maandag 3 september 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gedeelte wat jij straks nog niet omver gereden hebt.![]()
![]()
Ik ben heul niet naar.quote:
In het niet-breezergedeelte?? (als dat er is)quote:Maar het was wel een serieuze vraag.
Dat gedeelte met die treinbanken of dat gedeelte met die grote stoelen? In elk geval waar je met een grote groep kan zitten.quote:
Had inderdaad. Kosten nu 2,50 als ik het goed heb.quote:Op maandag 3 september 2007 17:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet ik veel. Zien we dan wel.
We kunnen ook bij de grote griet gaan zitten , dat is naast de 3. Daar had je altijd ( of heb? Weet niet of het nog zo is ? ) halve liters voor 1,50
WHAHA!quote:Op maandag 3 september 2007 11:49 schreef outsidr het volgende:
[..]
Erhm als wij samen gaan... kennen we overal en nergens GRATIS parkeren
Ik heb namelijk een invalidekaart voor heel NL, rijder + bijrijder.
Ken in iedere auto gebruikt worden, zolang ik maar meerijd![]()
wanneer mag ik jou layout testen ?quote:Op maandag 3 september 2007 18:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben de nieuwe FOK! lay-out aan het testen.
Tevens TVP.
Fietsenquote:Op maandag 3 september 2007 19:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet mijn band controleren of ie nog vol is. Vorige keer had ik hem geplakt, honden uitlatne en vervolgens halverwege weer leeg. Over half uurtje even kijken
![]()
PM je nummer maarquote:Op maandag 3 september 2007 20:33 schreef 0ttie het volgende:
Toch wel leuk als het beetje duidelijk is waar in de 3 straks alle fokkers zitten, ik ken namelijk geen fokkers IRL die ik kan bellen ofzo..
Moet ik straks de hele kroeg bij langs: "Fok jij?"
Ik zet er 25 euro op dat ik het niet verder haal dan 12 meter 73 zonder blauw oog..![]()
Ik heb dus precies hetzelfde probleemquote:Op maandag 3 september 2007 20:33 schreef 0ttie het volgende:
Toch wel leuk als het beetje duidelijk is waar in de 3 straks alle fokkers zitten, ik ken namelijk geen fokkers IRL die ik kan bellen ofzo..
Moet ik straks de hele kroeg bij langs: "Fok jij?"
Ik zet er 25 euro op dat ik het niet verder haal dan 12 meter 73 zonder blauw oog..![]()
Nee, ook nuquote:Op maandag 3 september 2007 22:35 schreef remlof het volgende:
Staat in de OP enter. Ontbijt en/of beddegoed betaal je ter plekke neem ik aan? Dan hoeven we het eigenlijk ook niet bij te houden.
Beetje fobo's doorkijken, je herkent wel mensenquote:Op maandag 3 september 2007 23:27 schreef Snien het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem
Ik betaal ook later denk... mn geld gaat al fucking hard en tis nog vroeg in de maandquote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef enter het volgende:
[..]
Nee, ook nuMaar voor de mensen die het nu niet hebben gedaan (betalen 29 sept), de rest wel graag
Ontbijt is ook een soort reservering omdat ze willen weten hoeveel ze in huis moeten halen qwa eten.
Wou je zeggen dat je mij nu zo onderhand niet een beetje kent ?quote:Op maandag 3 september 2007 23:27 schreef Snien het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem
Ow kut, dan heb ik 4,50 te weinig overgemaaktquote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef enter het volgende:
[..]
Nee, ook nuMaar voor de mensen die het nu niet hebben gedaan (betalen 29 sept), de rest wel graag
Ontbijt is ook een soort reservering omdat ze willen weten hoeveel ze in huis moeten halen qwa eten.
Dan moet je maar een zak krentenbollen meenemenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef remlof het volgende:
Ow kut, dan heb ik 4,50 te weinig overgemaakt
Ik hou niet van krentenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan moet je maar een zak krentenbollen meenemen
De OP is idd moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:39 schreef NeuroBabe het volgende:
waar, wanneer, hoe? heb geen zin om al die pagina's door te spitten..
Ik wil hier toch enige belangrijke informatie bij zetten. Op de hoek Bloemstraat/Bloemsingel staat de methadonbus regelmatig en dat houdt in dat daa dus ook veel junks rond dwalen. De Bloemstraat is een zijstraat van het Boterdiep.quote:Op maandag 3 september 2007 17:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog even geinformeerd over die parkeerplekken bij simplon in de buurt ( boterdiep ).
Vanaf 6 uur kosten deze geen geld meer en op zondag ook niet.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef moemoe het volgende:
Ik ga denk ik een eenpersoons kamer nemen in hetzelfde hostel.
Heusch, maar jij hebt maar 1 vage foto in je fotoboek staanquote:Op maandag 3 september 2007 23:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je mij nu zo onderhand niet een beetje kent ?![]()
Sightseeing Groningen met bier en tieten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef nielsgeode het volgende:
maar vertel eens, wat gebeurt er nu 's middags?
Ik ben er wel berucht om thoughquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:14 schreef MouzurX het volgende:
zoals op foto 2 dat afro ziet er niet uit
Maar... het gaat toch om het karakter enzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef Snien het volgende:
[..]
Heusch, maar jij hebt maar 1 vage foto in je fotoboek staan![]()
maar je bent wel liev
Uiteraardquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maar... het gaat toch om het karakter enzo
Seks met enter.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef nielsgeode het volgende:
maar vertel eens, wat gebeurt er nu 's middags?
Tegelijk of in de rijquote:
Ga jij er naast leggen dan ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Beide. Eerst allemaal tegelijk en daarna treintje met enter als locomotief.
Neem je wel een kleedje mee dan ?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:36 schreef enter het volgende:
Moemoe komt, gaan we nu picknicken?
Morgenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Dus je wil echt door de Nieuwstad heen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Sightseeing Groningen met bier en tieten.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maar... het gaat toch om het karakter enzo
Ik kom geïnteresseerd over!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:46 schreef 0ttie het volgende:
môge..![]()
![]()
Niet dat het iemand interesseert, maar ik ben blij met mijn nieuwe Mountainbike!![]()
Gisteren gekocht en als ik thuiskom vanmiddag kan ik beginnen die pens van me eraf te fietsen![]()
![]()
Dan kan ik eind september miss nog een beetje voor de dag komen![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:25 schreef TheSorrow het volgende:
Oja, ik kom dus met de auto incl. 2 mensjes die meerijden
Dan kan je me niet opwachten bij de trein aSj![]()
Maar zodra ik je zie ren ik wel naar je toe voor een knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |