Hij zit nooit meer op FOK!, + het gaat niet echt best met zn eczeem momenteelquote:
Halloquote:
Heb je mijn flat al gezien naast HS?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
HalloIk was weer in Den Haag vandaag
Klotestad! Langs CS ook nog, veel verkeerslichten
En outsidr belde me nogMaar toen was ik alweer op weg naar Alphen a/d Rijn
Hoog en zwart, Ousidr noemt het "een lelijk gebouw"quote:Op donderdag 6 september 2007 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Niet in de buurt geweest volgens mij
jij ookquote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja.. morgen wéér om half 7 de deur uit, nu naar Nieuwegein...
Ik spreek jullie morgenmiddag, ga wel een tukkie doen uit mn werk, en 's avonds pokeravond
Fijn weekend alvast en zulks
Doeg enter![]()
Add me to your list plxquote:Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef WurM het volgende:
Brechtje
Isabeau
Kogelmagneet
Pien85
Ruzie
en
TheSorrow
zijn allemaal arme sloebers. WHahahahahaha![afbeelding]
Nee, alleen van meisjes.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:59 schreef enter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij ook een erectie van jou.
Maar ben wel arm atmquote:Op donderdag 6 september 2007 22:58 schreef WurM het volgende:
[..]
NeeHet was maar een garpje. En jij bent liev
Andersom wel iig!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:59 schreef enter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij ook een erectie van jou.
Maar...?quote:
Je moet eens stoppen met dat laatste ]-etje uit je quote tags te slopenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef opa het volgende:
[quote]Op donderdag 6 september 2007 23:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Maar een orgasme is niet hetzelfde als een erectie.
[/quote
Fingerspitzengefühl !
Dat is het!
Daar:quote:Op donderdag 6 september 2007 23:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen met dat laatste ]-etje uit je quote tags te slopen
Tis iig geen architectisch ( ofzoquote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef enter het volgende:
[..]
Hoog en zwart, Ousidr noemt het "een lelijk gebouw"Maar kom je wel een keer koffie drinken als je dan toch in de buurt bent?
Ja. Dat zeg ik ookquote:Op donderdag 6 september 2007 23:31 schreef opa het volgende:
[..]
Daar:
[quote]Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef Cattara het volgende:
tvp
Voor het geval ik toch nog ff zin heb om te komen...(en oppas heb)
[/quote
WOW!
Kom asjeblieft
Laat Erik maar thuis!
deed ik het ook al.
Toch?
Koffie?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef enter het volgende:
[..]
Hoog en zwart, Ousidr noemt het "een lelijk gebouw"Maar kom je wel een keer koffie drinken als je dan toch in de buurt bent?
Lik mn zojuist afgeveegde reetquote:Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef WurM het volgende:
Brechtje
Isabeau
Kogelmagneet
Pien85
Ruzie
en
TheSorrow
zijn allemaal arme sloebers. WHahahahahaha![afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lik mn zojuist afgeveegde reet [afbeelding]
YES, IT IS IN THE SAME COUNTRIE WHERE I LIFE!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand die in de buurt van Steenwijk woont?
Dus dat vage rode karretje bij jou in de straat is eigenlijk gewoon je pausmobiel?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
de incarnatie van Johannes Paulus de Tweede in hoogst eigen persoon![]()
Ik wist het!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de incarnatie van Johannes Paulus de Tweede in hoogst eigen persoon![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Dus dat vage rode karretje bij jou in de straat is eigenlijk gewoon je pausmobiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |