Maar met de 2e hint weet je toch al dat hij bij een vliegtuig staat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:25 schreef DaFrenk het volgende:
Lol.. nou, toch nog 5000 de man, uh vrouw.. niet verkeerd.. maar oh oh oh wat een geluk hebben ze gehad dat ze dit keer niet zo ver hoefden te rennen voor die poen.
Diegene die de topictitel heeft aangepast: bedankt
Maar wel leuk om ze te zien stuntelen en 5000 euro per persoon voor een middagje stom doen is toch mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit geeft aan dat je helemaal niets goeds hoeft te doen maar toch 10.000 euro kunt winnen, onzinnig spel.
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:27 schreef DaFrenk het volgende:
Die actie met die gast in dat vliegtuig was gaafJe zag ze wel even kijken, oh ohw.. nu worden we ontvoerd naar een ver land
Toen was ik ff weggelopen van de tv, ik had het helemaal gehad met die wijven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:27 schreef DaFrenk het volgende:
Die actie met die gast in dat vliegtuig was gaafJe zag ze wel even kijken, oh ohw.. nu worden we ontvoerd naar een ver land
Wow.. dat is nogal wat! Hmm, jammer! Maar desondanks toch een vermakelijke aflevering.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:41 schreef bibi het volgende:
Kandidaat Leander is een actrice, en heeft o.a ook in een reclamespot gezeten. Weet alleen niet meer welke, weet wel dat ze in een kopieerruimte/kantoorruimte letters op de grond aan het leggen is.
Hij zei met de sleutel waar L op staat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:12 schreef W00fer het volgende:
En hoe gaat kluis L open ? Met de sleutel misschien![]()
Waaruit maak jij op dat deze vrouw is ingehuurd dan? Ik bedoel: er stond gewoon bij haar gegevens dat ze actrice is. Als er had gestaan dat ze kledingverkoopster is, maar in werkelijkheid dus actrice blijkt te zijn, tja, dan zou het raar zijn en op z'n minst erg verdacht. Maar omdat het nu toevallig in het dagelijks leven een actrice is, gaat het ineens om een 'gehuurde' kandidaat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Ik hoop dat ze dit wel anders gaan doen in de toekomst. Ik begrijp dat zo'n eerste seizoen toch een kwestie is van het format demonstreren aan het publiek. Dus acteurs bij een pilot aflevering lijkt me prima, maar om tijdens het gehele seizoen elke keer deelnemers in te huren vind ik wel ver gaan!
kan niet veel vinden hoor, waar heeft ze in gespeeld dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:38 schreef Sirolf het volgende:
Voor als je de uitzending gemist hebt (of nog een keer wil kijken): http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)8496/bb.20070831.asf
De volledige naam van de actrice is trouwens Leander Haaitsma en op Google is een boel te vinden.
meer dan 1quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij een vliegtuig, dozen. Hoeveel vliegtuigen zie je?
jah d0h, waar denk je dat ze die microfoontjes van krijgen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
Toen ze op Schiphol-Oost uit die auto kwamen droegen ze opeens allebei een bezoekerspasje.
Dat jonge meisje was wel schattig![]()
"3000 meter!"
- "3000 meter?!?!?!"
"ownee, 3000 centimeter, dat is dus 3 meter!!"
- "3 meter?!?!??!"
"ownee, 30 meter!"
![]()
Dat snap ik ook wel, maar ik vind het nogal "gemaakt" overkomen als ze zogenaamd onder tijdsdruk naar een locatie moeten maar dat er dan tussendoor nog wel vanalles geregeld wordt. Schiphol-Oost kom je ook niet zomaar op natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:52 schreef klabbakus het volgende:
[..]
jah d0h, waar denk je dat ze die microfoontjes van krijgen?
ze worden na de eerste minuut al ingelicht, anders kun je iedereen wel op die manier ontvoeren als ze maar het idee krijgen dat ze aan een programma meewerken..
beetje doordenken mensen! stelletje n00bs!
Ik vind het op z'n minst verdacht, helemaal omdat er meerdere kandidaten zijn geweest die op de een of andere manier acteur waren of vrijwel zeker bekenden waren in het TV wereldje. Maar goed, ik vind het op zich geen probleem. Het was toch vermakelijke televisie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:09 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat deze vrouw is ingehuurd dan? Ik bedoel: er stond gewoon bij haar gegevens dat ze actrice is. Als er had gestaan dat ze kledingverkoopster is, maar in werkelijkheid dus actrice blijkt te zijn, tja, dan zou het raar zijn en op z'n minst erg verdacht. Maar omdat het nu toevallig in het dagelijks leven een actrice is, gaat het ineens om een 'gehuurde' kandidaat?
Er zijn genoeg manieren te verzinnen om die telefoon er zo onopvallend mogelijk neer te leggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:13 schreef W00fer het volgende:
Zoiezo in dat park. Die twee groepjes zaten super dicht op elkaar, ligt er INEENS een glimmende telefoon in het gras. Die moet daar toch neergelegd zijn en dat moeten die groepjes gezien hebben.
En in die bieb lag ie bij de stoel, nee dat zie je niet als iemand een ding bij je stoel neerlegd
Ja, bijvoorbeeld dat er iemand gaat zitten veters strikken en dat hij/zij die telefoon laat liggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn genoeg manieren te verzinnen om die telefoon er zo onopvallend mogelijk neer te leggen.
Zoiets bedoel ik idd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld dat er iemand gaat zitten veters strikken en dat hij/zij die telefoon laat liggen.
Er gaat heus niet iemand staan te kijken of hij/zij iets laat liggen.
Maar ik zou niet weten hoe ze dat gedaan hebben, misschien wel op precies dezelfde manier als die van mij.quote:
Niet meer dan terecht. zo'n dom kind moet je zoveel mogelijk ontzien, de achterbak was dus prima gschikt voor haar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja die actrice, haar gezicht kwam me bekend voor! Maar wat een vreselijk typje was dat! En als ze wat verkeerd deed, wilde ze het nog in de schoenen van dat 16 jarige meisje schuiven ook.. En met die auto: ´Ga jij achterin?´ Terwijl zij al snel voorin instapt... Vond de deelneemsters deze keer maar niks!
En ze werd misselijk, misschien heeft ze wel die hele bak ondergekotst.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. zo'n dom kind moet je zoveel mogelijk ontzien, de achterbak was dus prima gschikt voor haar.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ze werd misselijk, misschien heeft ze wel die hele bak ondergekotst.![]()
In haar 'persoonsomschrijving' stond overigens ook dat ze actrice was. Als ze haar daadwerkelijk hebben ingehuurd dan geven ze dat in ieder geval aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:41 schreef bibi het volgende:
Kandidaat Leander is een actrice, en heeft o.a ook in een reclamespot gezeten. Weet alleen niet meer welke, weet wel dat ze in een kopieerruimte/kantoorruimte letters op de grond aan het leggen is.
Maar hij had wel zijn koffertje mee.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik zag die "mysterieuze" odrachtgever net in een spotje van essent. In het dagelijks leven is hij gewoon service monteur.
Jaaaa inderdaad! Wou ik net zeggen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik zag die "mysterieuze" odrachtgever net in een spotje van essent. In het dagelijks leven is hij gewoon service monteur.
die reclame met: ''oja, je dochter is gestopt met rechten!''? zal eens oplettenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:07 schreef henkde_j het volgende:
Nee. De nieuwe met de ketelquote:Op zondag 2 september 2007 00:29 schreef men_in_red het volgende:
[..]
die reclame met: ''oja, je dochter is gestopt met rechten!''? zal eens opletten
quote:Bruce Willis voor een dag
Uitgegeven: 3 september 2007 06:35
Laatst gewijzigd: 3 september 2007 11:03
The Phone is een poging om een filmische speurtocht in een tv-vorm te gieten. Maar schuilt in iedere willekeurige voorbijganger een Bruce Willis? Door Paul de Lange
Om het format van The Phone uit te leggen verwees producent Beau van Erven Dorens vooraf meermaals naar de film Die Hard With A Vengeance. Net zo goed had hij Dirty Harry kunnen noemen.
Het is hoe dan ook een beproefde formule in de filmwereld: held moet van mysterieuze opdrachtgever diverse cryptische raadsels oplossen om zijn nobele doel (een meisje bevrijden of iets in die trant) te bereiken.
Passanten
In The Phone is het doel, een geldbedrag, iets minder nobel. Ook zijn het geen acteurs die het avontuur aangaan, maar toevallige passanten die een gevonden mobieltje opnemen. Maar verder moet de speurtocht op tv zoveel mogelijk lijken op de filmische variant.
Toch blijkt aan het einde van de eerste reeks dat de wetten van film en tv te veel verschillen om The Phone geslaagd te kunnen noemen.
Slagen
Met een film weet je zeker dat de held in zijn missie zal slagen. Daarbij vraag je je geen moment af of het allemaal wel echt kan wat je ziet, het is immers film. Het eerste punt wordt in The Phone goed ondervangen. Onderweg winnen of verliezen de deelnemers sticks ter waarde van 2500 euro, maar vrijwel altijd hebben ze aan het eind een prijs. Bovendien brengt het idee dat alles echt kan mislukken juist extra spanning met zich mee.
Bij het andere punt gaat het mis. Omdat The Phone geen drama is, ben je er als kijker steeds mee bezig of alles wat gebeurt eigenlijk wel kan. Zo lukt het de deelnemers om vanaf het Waterlooplein in dertien minuten in de Arena te zijn. Kan dat? Nee, want volgens 9292ov.nl doet de metro er al dertien minuten over, en dan is het nog wel een paar minuten rennen naar de middenstip.
Gesjoemeld
Omwille van de spanning wordt er ongetwijfeld meer dan eens gesjoemeld met de werkelijkheid. Daarom gaat kijken naar The Phone gepaard met continue scepsis en word je nooit echt meegesleept in het avontuur.
Wat overigens niet wil zeggen dat het slecht gemaakt is. Dankzij de vele camera's en de inzet van een helikopter oogt het allemaal fraai. Bovendien overtuigen de deelnemers wel in de zin dat ze nietsvermoedend het avontuur instappen.
Adrenaline
Al blijft het lastig dat die kandidaten vervolgens een niet te regisseren factor zijn. Want het kan door de adrenaline komen, maar hemel, wat bakken ze weinig van de opgegeven raadsels. Zelfs het berekenen van het eindbedrag lukt vaak niet, wat toch niet zo lastig moet zijn als met elke misgelopen stick 2500 euro van de oorspronkelijke 25.000 euro af gaat.
Ivo heeft na vier gemiste sticks geen idee hoeveel ze gewonnen hebben: “15.000 euro? Jezus, dan hebben we meer dan de helft verneukt.”
The Phone, AVRO, Ned 3. Afleveringen terugkijken kan hier.
(c) NU.nl/Paul de Lange
quote:Ivo heeft na vier gemiste sticks geen idee hoeveel ze gewonnen hebben: “15.000 euro? Jezus, dan hebben we meer dan de helft verneukt.”
Ik heb hem dat horen zeggen iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Of is het basisbedrag 10.000 ofzo
Bron: http://zappen.blog.nl/avr(...)de-seizoen-the-phonequote:Avro komt met tweede seizoen The Phone
The Phone keert terug bij de Avro voor een tweede seizoen. Het veelbesproken format scoorde niet uitbundig veel kijkers, maar blijkbaar voldoende voor een nieuwe reeks afleveringen. In The Phone nemen willekeurige passanten een rinkelende mobiele telefoon op, waarmee ze rechtstreeks in een spel belanden. Uiteindelijk kunnen ze 25.000 euro winnen. Het format baarde vorig jaar veel opzien op internationale tv-beurzen en werd zodoende vaak aan het buitenland verhandeld.
(...)
The Phone stond op de latere avond van Nederland 3 geprogrammeerd, niet het beste plekje voor een dergelijk kostbaar programma. Mogelijk wordt de tweede reeks op een ander tijdstip uitgezonden.
Leuk, iets meer aandacht geven en het kan alsnog wat worden lijkt me...quote:Op donderdag 22 november 2007 09:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Bron: http://zappen.blog.nl/avr(...)de-seizoen-the-phone
Goed nieuwsquote:Op donderdag 22 november 2007 09:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Bron: http://zappen.blog.nl/avr(...)de-seizoen-the-phone
Ik ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:31 schreef DaFrenk het volgende:
Erg leuk! Heb nog steeds de beltoon van The Phone ingesteld. Erg duidelijke beltoon
Idd. En op een ander tijdstip is ook wel een goed idee.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:17 schreef Jape het volgende:
Leuk! Het programma verdient inderdaad een doorstart als je het mij vraagt
jij bent een van de deelnemers? Welke? Verder geloof ik ook wel dat de mensen die meedoen geen acteurs zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 18:03 schreef lean3 het volgende:
Als jullie het beter kunnen moeten jullie het vooral proberen! Van twee tot acht rondrennen is toch wat pittiger dan dat wat je te zien krijgt. Die rit naar de eindbestemming hebben we zelf ontcijferd en dat heeft ook geld opgeleverd. Maar dat spel hebben ze niet kunnen laten zien ivm cameraproblemen. Voorderest is het allemaal echt en was ik niet ingehuurd! Wel was ik overdreven gestressed en wist ik niet meer hoe of wat. Kan gebeuren toch...?
ah je hebt er wel leuk 5000 euro mee verdiend, niet gek. Kan je leuke dingen mee doen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:32 schreef lean3 het volgende:
Goed zo! Ik was dat hele domme vervelende typje van de laatste aflevering waar iedereen het over had...die zogenaamd de hele tijd haar medespeler aan het efzeiken was. Sorry hoor, maar je krijgt maar 40 min te zien van de hele dag stressen en rennen (want we hebben wel veeeel moeten rennen!). En dan weet je het gewoon allemaal ff niet meer.
Hoeveel contact is er op zo'n dag met de programma makers, lijkt me dat ze toch wel wat dingen uitleggen enzo? Zie je duidelijk camera mensen lopen, komt het voor dat je iets over hebt moeten doen zodat het mooier lijkt?quote:Op zondag 16 december 2007 18:32 schreef lean3 het volgende:
Goed zo! Ik was dat hele domme vervelende typje van de laatste aflevering waar iedereen het over had...die zogenaamd de hele tijd haar medespeler aan het efzeiken was. Sorry hoor, maar je krijgt maar 40 min te zien van de hele dag stressen en rennen (want we hebben wel veeeel moeten rennen!). En dan weet je het gewoon allemaal ff niet meer.
Op de website van the phone toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:57 schreef Longmen het volgende:
Is die beltoon ergens te krijgen btw?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
ZE FEUNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!11111111
Ik heb toen een SMS gestuurd "R THEPHONE" naar 2580, maar geen idee of dat nummer nog actief is. Waarbij R stond voor realtone. Je kon ook een polyfone krijgen. Geen idee wat daar de code voor was, ik vermoed dus P.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:57 schreef Longmen het volgende:
Dankquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb destijds http://rapidshare.com/files/48971774/ringtone.mp3.html gedownload en die mp3 als beltoon ingesteld. Misschien heb je daar wat aan?
Den Boschquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef Veerboot het volgende:
http://reinonline.blogspot.com/2008/01/phone-ii.html
quote:The Phone maakt kans op Gouden Roos
Uitgegeven: 27 februari 2008 20:55
Laatst gewijzigd: 27 februari 2008 20:56
AMSTERDAM - Het Avro-programma The Phone is genomineerd voor een Gouden Roos. Dat heeft producent Beau van Erven Dorens woensdag bekendgemaakt in showbizzprogramma RTL Boulevard.
Dinsdag werd al bekend dat vier programma's van het Nederlandse productiebedrijf Eyeworks zijn genomineerd voor de Europese televisieprijzen.
Mobiele telefoon
In The Phone vinden twee toevallige passanten een mobiele telefoon, waarmee ze aanwijzingen krijgen om een pot van 25 duizend euro te vinden.
De show werd vorig jaar wereldwijd verkocht. In Nederland wist de show niet de kijkcijfers te behalen die werden voorspeld.
Tweede seizoen
Met het tweede seizoen van de actieshow wil Van Erven Dorens het nogmaals proberen. De eerste nieuwe aflevering is op 13 april te zien.
(c) Novum
Ik kan je de mp3 sturen als je wil.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:57 schreef Longmen het volgende:
Wij willen hem graag van je ontvangen.quote:
Ik ook, vind m wel fijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb de ringtone ook nogsteeds in gebruik.
quote:The Phone rinkelt in 013
In maart zijn er opnames gemaakt in o.a. 013 voor het Tv-programma The Phone van de AVRO. Die afleveringen/beelden kun je op zondag 20 april om 21.45 uur op Nederland 3 zien. The Phone zet wekelijks het leven van twee mensen op zijn kop. Nietsvermoedend doen zij hun dagelijkse ding totdat ze, ergens in een stad, zomaar worden geconfronteerd met een onbeheerde rinkelende telefoon.
viel toch wel mee, alleen vaak fokking hell inderdaad, maar niet echt echt een kankerkachel of "lau en tiny" figuur.quote:
Ja de kijkers wisten dat al natuurlijk, ze lieten niet voor niks die andere zien.quote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Tabloid het volgende:
''Willen jullie een tip? Kost 5000 euro!''
''Ok''
''Jullie zitten in de verkeerde auto''
Toen ze daaraan begonnen dacht ik meteen: "zomaar van een touwladdertje klimmen kan onmogelijk veilig zijn, en eventuele schadeclaims kan de AVRO nooit betalen."quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:18 schreef W00fer het volgende:
Dat van die brug klimmen dacht ik dat dat ala bassie en Adriaan zou zijn. Dus echt springen van de brug. Maar helaas.
De AVRO misbruikt wel vaker presentatoren als voice-over.quote:Op maandag 14 april 2008 19:10 schreef DaFrenk het volgende:
Die voice-over was die Sipke-Jan Bouwsema ofzo.
ik zou niet weten wie er gecast was, en al die andere kritiek snap ik ook niet zo, tuurlijk moet die kerel zo'n tuigje aan, en zenden ze dat niet uit, als ze dat uitzenden krijg je gezeik dat er overbodige dingen in zitten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:20 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, vorig seizoen hebben ze namelijk wel enkele keren aan casting gedaan. Dus het zou me niks verbazen dat ze het nu nog steeds doen. Al is het maar met één van de 2 kandidaten.
Je doet mee als kandidaat of als medewerker? In welke uitzending?
Dat was wel geniaal ja. Ik zou trouwens hetzelfde reageren als zij denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:48 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Was wel geniaal trouwens hoe die meid die sleutel in haar zak kreeg.
Ow jammer, daarvan ken ik alleen Den Haag een beetjequote:Op dinsdag 15 april 2008 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
Tilburg, Den Bosch, Den Helder, Eindhoven, Rotterdam en Den Haag.
Tja, ik weet er ook het fijne niet van. Maar ik heb begrepen uit vorige topic-delen dat er een aantal deelnemers waren die op de een of andere manier acteurs waren die je kon inhuren. En ik meende ook te herinneren dat het eens is toegegeven dat ze voor enkele afleveringen iemand hadden ingehuurd. Maar kan me ook vergissen met de pilot, volgens mij waren dat namelijk wel acteurs. Maar er werd dus getwijfeld aan de "toevalligheid" dat juist die mensen die ook bekend waren als acteurs of met andere relaties in de TV branche, als kandidaat meededen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:48 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ik zou niet weten wie er gecast was, en al die andere kritiek snap ik ook niet zo, tuurlijk moet die kerel zo'n tuigje aan, en zenden ze dat niet uit, als ze dat uitzenden krijg je gezeik dat er overbodige dingen in zitten.
Was wel geniaal trouwens hoe die meid die sleutel in haar zak kreeg.
Ik denk dat dat meisje gecast is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:20 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, vorig seizoen hebben ze namelijk wel enkele keren aan casting gedaan. Dus het zou me niks verbazen dat ze het nu nog steeds doen. Al is het maar met één van de 2 kandidaten.
quote:Ik word niet verkracht ofzo he
quote:Nee maar je moet wel opschieten
quote:
Volgens mij komen ze straks in de minquote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef golfer het volgende:
De winnaar gaat dus zonder een cent naar huis als dit zo door gaat.
Dat was wel geniaal ja.quote:
Zelfs ík had de code doorquote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Lekker slim met die kluizen. Zo moeilijk was dat toch niet?
Zn hoofd is anders ook niet mis...quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Die gast die het presenteert heeft trouwens wel de meest geweldige stem ooit. *sop, sop*
Ik dacht altijd dat je man was. Tot vandaag.quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Die gast die het presenteert heeft trouwens wel de meest geweldige stem ooit. *sop, sop*
Oh jee.quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je man was. Tot vandaag.
Heb je van die mooie icoontjes voorquote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je man was. Tot vandaag.
Hmm, waren er echt niet meer opties? Wat waren ook alweer de voorwaarden?quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Lekker slim met die kluizen. Zo moeilijk was dat toch niet?
Ze mochten niet op hun eigen positie staan, de eerste moest lager dan de laatste zijn enneh, enneh, wat was de derde ook weer? Of was dat gewoon dat het bestond uit de cijfers 1, 2, 3 en 4?quote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm, waren er echt niet meer opties? Wat waren ook alweer de voorwaarden?
Hoe kom je er bij dat "de kandidaat ziet geen camera's"? als je dat making off stukje ziet zie je ze achter die lui aanrennen... dus camera's genoegquote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef DaFrenk het volgende:
Was inderdaad erg moeilijk voor die dames. Erg domme acties de hele tijd. Nouja, de Efteling maakt het weer een beetje goed. Jammer dat het zo slecht weer was.
Wel erg opvallend toen ze die presentator niet kon verstaan ze direct in de richting van de camera keek en duidelijk hulp zocht van iemand achter de schermen. Dus zo onopvallend en "de kandidaat ziet geen camera's" is het nu ook weer niet
Ja is ook zo, maar meende dat ze in het begin eens gezegd hebben dat de kandidaat niets zou merken van de camera's. Maar inderdaad, dat is dus idd niet zo en ook vrijwel onmogelijk omdat te doen me dunkt.quote:Op zondag 20 april 2008 23:44 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat "de kandidaat ziet geen camera's"? als je dat making off stukje ziet zie je ze achter die lui aanrennen... dus camera's genoeg
Het stadsarchief vond ik dan wel weer leuk gevonden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Den BoschWel jammer dat ze zoveel kutlocaties deden, zoals het huis van bewaring en een loods.
Omdat morgen een nieuwe wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:14 schreef Liquidootje het volgende:
Hoezo herhaling??
Mja, dan weten ze niet wat het is en hebben ze haast OF ze weten het wel en hebben er daarom geen zin in.quote:Op zondag 27 april 2008 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm toch kijk ik vandaar weer
Wel grappig dat letterlijk iedereen die telefoon liet liggen.
Het komt omdat er totaal niet gescreend word. Iedereen die tot nu toe de telefoon heeft opgenomen werkt totaal op mijn zenuwen.quote:Op zondag 27 april 2008 21:51 schreef Longmen het volgende:
Leuk programma toch. Onbegrijpelijk die lage kijkcijfers...
Mja, het leuke is dat er dus juist wél gescreened wordt. Niet iedereen die de telefoon opneemt mag meedoen.quote:Op zondag 27 april 2008 21:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het komt omdat er totaal niet gescreend word. Iedereen die tot nu toe de telefoon heeft opgenomen werkt totaal op mijn zenuwen.
Je wordt redelijk overvallen dus kan me dat wel een beetje voorstellen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
Dan is het idd geheel onbegrijpelijk dat ze zulke mensen kiezen. Paniekering schreeuwerig en irritant. Daarom zal ik ook niet mee doen
Ja dat vind ik ook bizar veels ze weinig kijkers voor zo'n leuk programmaquote:Op zondag 27 april 2008 21:51 schreef Longmen het volgende:
Leuk programma toch. Onbegrijpelijk die lage kijkcijfers...
Precies. Ze laten niet alle mensen zien die de telefoon opnemen en worden afgescheept.quote:Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Mja, het leuke is dat er dus juist wél gescreened wordt. Niet iedereen die de telefoon opneemt mag meedoen.
Dat viel mij dus ook erg mee.quote:Op zondag 27 april 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Wel erg lastig dat ze beiden totaal niet bekend zijn in Den Helder. Dat kan nog een probleem worden...
Dat viel mij ook op.quote:Op maandag 28 april 2008 00:20 schreef Sackboy het volgende:
Liet die gozer nou een deel het geld wegwaaien?![]()
Njah, zal wel dummygeld geweest zijn mag ik hopen.
Uiteraard is het gewoon dummygeld. Voor de rest zie de post van Nick, hoe onrealistisch het allemaal is. Er gaat zelfs nog kansspel belasting van het geld af.quote:Op maandag 28 april 2008 00:20 schreef Sackboy het volgende:
Liet die gozer nou een deel het geld wegwaaien?![]()
Njah, zal wel dummygeld geweest zijn mag ik hopen.
Bron?quote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef N.i.c.k het volgende:
A. Mensen worden geheel gescreend. er zijn zo'n 10 a 20 mensen die de telefoon opnemen. Daaruit wordt het koppel gekozen dat meest in het profiel past.
B. Ze worden niet overvallen. pas een week na het telefoontje vindt er ergens een keer op een afgesproken dag de opdracht plaats.
C. Die afstand van tilburg naar Den Helder hoefde dus ook niet opeens overbrugt te worden, dat was onderdeel van de reis. Van te voren was bekend dat de opdracht daar was, die gast heeft niet eens een auto.
Maar ik heb de aflevering nog niet gezien, zal eens kijken morgen.
Ben jij die irritante blonde van vorige week?quote:Op maandag 28 april 2008 09:10 schreef N.i.c.k het volgende:
De kandidaat.
Vond ik ook, stem was niet om aan te horen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:34 schreef DaFrenk het volgende:
Al vond ik die mien een erg irritante stem hebben
nee, heb zelf niet mee gedaan.quote:Op maandag 28 april 2008 09:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ben jij die irritante blonde van vorige week?
Hoeveel heeft hij uiteindelijk gewonnen?quote:Op maandag 28 april 2008 10:04 schreef Marconrad het volgende:
[..]
Eigenlijk had die gast gewoon fifty fifty moeten doen op het laatst. Ik geloof ook wel dat dat meisje dat echt gedaan zou hebben.
Zou kunnen, maar zo vond ik het niet klinkenquote:
Vind ik ook dat hij fifty fifty had moeten doen zij heeft ook haar best gedaan!quote:Op maandag 28 april 2008 10:04 schreef Marconrad het volgende:
Eigenlijk had die gast gewoon fifty fifty moeten doen op het laatst. Ik geloof ook wel dat dat meisje dat echt gedaan zou hebben.
Mooie kick! Even eraan denken de video te programmerenquote:
Mja, hij had weinig keus...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:22 schreef Miam het volgende:
Hij heeft het gedaan! wat een held!
Idd. Waarom doen ze dat nou.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Zijn ze alvast naar buiten gehold zonder sleutel...
Hij had ook niet kunnen springenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, hij had weinig keus...
Het is blijkbaar in de televisie-fabriek aan de Zwaanstraat.
Ze stonden zelfs al in de theaterzaal in de buurt van de beruchte stoel...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:36 schreef men_in_red het volgende:
jezus zonde zeg van die 5000e
... zonder gordel.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewoon ff door rood rijden.
Als het andersom was, dan had ie het vast niet gedeeldquote:Op zondag 4 mei 2008 21:43 schreef Susi het volgende:
Ah fijn, hij deelt.
Oh dat heb ik dan ff gemist.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef men_in_red het volgende:
[..]
de camera/motor reed nog meer door rood, hypocriet wel die uitbrander.
was inderdaad wel dapper dat hij sprong vanuit die hoogwerker, hadden veel meiden niet gedaan denk ik. Waarschijnlijk was er een "monteur" achter de hand die voor 5000e dat ding wel kon repareren. En misschien lag er ook wel ergens een lange staaf verstopt voor de slimmerikken, maar die hadden ze misschien wel laten zien.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heeft meer gedaan dat die bijna paps hoor
Nou die auto/motor reed er achter voor de opnames, die ging dus wel vrij gevaarlijk door rood.quote:
Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 5 mei 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
Wel toevallig trouwens dat er in Delft iemand op het station wordt opgepikt die in Eindhoven woont. Hoezo casting?
Idd, Bluezzquote:Op maandag 5 mei 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heeft meer gedaan dat die bijna paps hoor
Ow! We hebben een kandidaat in tha housequote:Op maandag 5 mei 2008 08:44 schreef jteg het volgende:
Die staaf zag ik opeens ergens liggen, hoorde volgens mij niet bij het spel. Die hendel was behoorlijk zwaar, vandaag mijn bezwete hoofd
Het was echt supergaaf om mee te maken, kun je je bijna niet voorstellen. Het is allemaal zo onwerkelijk, net alsof je in een film zit.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow! We hebben een kandidaat in tha house![]()
Was het een leuke ervaring?
Ik neem aan dat er flink wat met de tijd gesjoemeld is? Neem aan dat er nog het e.e.a. wordt uitgelegd door iemand van de redactie voordat een opdracht begint ofzo? Moesten jullie nog een schoon stel kleding meenemen voor als je in dat zwembad moest springen?
Verder vond ik het een OK uitzending, het zag er allemaal vrij eenvoudig uit qua aanwijzingen en natuurlijk die limo en de bus.
Leuk om te horen!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef jteg het volgende:
[..]
Het was echt supergaaf om mee te maken, kun je je bijna niet voorstellen. Het is allemaal zo onwerkelijk, net alsof je in een film zit.
Ik had niet het idee dat er mij tijd gesjoemeld werd, sterker nog ik denk dat het echt zo nipt was. Het is niet zo dat je van te voren ingelicht wordt, je krijgt een telefoon in je handen gedrukt en that's it. Natuurlijk wordt er af en toe gestopt om te controleren of je tuigje goed zit en haken ze je in, safety first. De schone kleding hadden we natuurlijk niet bij. Er lag een setje kleding achter in de limousine, was kleding van volgens mij een productie-medewerker.
Het ziet er allemaal eenvoudig uit ja, maar begin er maar eens aan. De spanning had een behoorlijk impact op mij en dan nog maar te zwijgen over mijn conditieIk vond het echt retezwaar!
Maar goed, het resultaat telt
Je hebt me avatar!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:18 schreef Visitor.Q het volgende:
Nou, hoe zou dat nou komen dat die auto open was
die laatstequote:Op maandag 5 mei 2008 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond het ook een leuke uitzending. Vraagje aan jteg, ben jij die blonde die in het zwembad sprong of die andere die vader wordt?!
Dat komt omdat er 2 deuren vlak achter elkaar zaten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:07 schreef W00fer het volgende:
Ik keek net de Den Helder aflevering terug, en wat me opviel is het volgende:
Op de 2 deuren waarin de kandidaten zitten, worden die sloten met tv's geplaatst.
Na 3 goede antwoorden gaan die sloten open en kan de deur open.
Nu deed die kandidaat de deur open, en POEF, geen apparaat te zien, aan de binnenkant van de deur![]()
![]()
Hmm, in de Eindhoven aflevering precies hetzelfde. Toeval ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:59 schreef Thommies het volgende:
[..]
Dat komt omdat er 2 deuren vlak achter elkaar zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |