Als het andersom was, dan had ie het vast niet gedeeldquote:Op zondag 4 mei 2008 21:43 schreef Susi het volgende:
Ah fijn, hij deelt.
Oh dat heb ik dan ff gemist.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef men_in_red het volgende:
[..]
de camera/motor reed nog meer door rood, hypocriet wel die uitbrander.
was inderdaad wel dapper dat hij sprong vanuit die hoogwerker, hadden veel meiden niet gedaan denk ik. Waarschijnlijk was er een "monteur" achter de hand die voor 5000e dat ding wel kon repareren. En misschien lag er ook wel ergens een lange staaf verstopt voor de slimmerikken, maar die hadden ze misschien wel laten zien.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heeft meer gedaan dat die bijna paps hoor
Nou die auto/motor reed er achter voor de opnames, die ging dus wel vrij gevaarlijk door rood.quote:
Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 5 mei 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
Wel toevallig trouwens dat er in Delft iemand op het station wordt opgepikt die in Eindhoven woont. Hoezo casting?
Idd, Bluezzquote:Op maandag 5 mei 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heeft meer gedaan dat die bijna paps hoor
Ow! We hebben een kandidaat in tha housequote:Op maandag 5 mei 2008 08:44 schreef jteg het volgende:
Die staaf zag ik opeens ergens liggen, hoorde volgens mij niet bij het spel. Die hendel was behoorlijk zwaar, vandaag mijn bezwete hoofd
Het was echt supergaaf om mee te maken, kun je je bijna niet voorstellen. Het is allemaal zo onwerkelijk, net alsof je in een film zit.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow! We hebben een kandidaat in tha house![]()
Was het een leuke ervaring?
Ik neem aan dat er flink wat met de tijd gesjoemeld is? Neem aan dat er nog het e.e.a. wordt uitgelegd door iemand van de redactie voordat een opdracht begint ofzo? Moesten jullie nog een schoon stel kleding meenemen voor als je in dat zwembad moest springen?
Verder vond ik het een OK uitzending, het zag er allemaal vrij eenvoudig uit qua aanwijzingen en natuurlijk die limo en de bus.
Leuk om te horen!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef jteg het volgende:
[..]
Het was echt supergaaf om mee te maken, kun je je bijna niet voorstellen. Het is allemaal zo onwerkelijk, net alsof je in een film zit.
Ik had niet het idee dat er mij tijd gesjoemeld werd, sterker nog ik denk dat het echt zo nipt was. Het is niet zo dat je van te voren ingelicht wordt, je krijgt een telefoon in je handen gedrukt en that's it. Natuurlijk wordt er af en toe gestopt om te controleren of je tuigje goed zit en haken ze je in, safety first. De schone kleding hadden we natuurlijk niet bij. Er lag een setje kleding achter in de limousine, was kleding van volgens mij een productie-medewerker.
Het ziet er allemaal eenvoudig uit ja, maar begin er maar eens aan. De spanning had een behoorlijk impact op mij en dan nog maar te zwijgen over mijn conditieIk vond het echt retezwaar!
Maar goed, het resultaat telt
Je hebt me avatar!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:18 schreef Visitor.Q het volgende:
Nou, hoe zou dat nou komen dat die auto open was
die laatstequote:Op maandag 5 mei 2008 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond het ook een leuke uitzending. Vraagje aan jteg, ben jij die blonde die in het zwembad sprong of die andere die vader wordt?!
Dat komt omdat er 2 deuren vlak achter elkaar zaten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:07 schreef W00fer het volgende:
Ik keek net de Den Helder aflevering terug, en wat me opviel is het volgende:
Op de 2 deuren waarin de kandidaten zitten, worden die sloten met tv's geplaatst.
Na 3 goede antwoorden gaan die sloten open en kan de deur open.
Nu deed die kandidaat de deur open, en POEF, geen apparaat te zien, aan de binnenkant van de deur![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |