Als trouwe kijker gisteren weer gekeken. Jammer genoeg zijn er een aantal dingetjes verdwenen uit het format.
Ik vond het macho gedrag van de mystery man er in het vorige seizoen VEEL beter uitkomen, dat hoort gewoon bij dit programma. Dus scheuren in dure auto's, sigaren roken, vrouwen, dure hotels, etc.
Daarnaast waren sommige dingen wel ERG obvious, dat hij INEENS bij die put stond en haar hoorde. Dat zij die sleutel vergat terwijl ze 3 cm naast die olielamp stond.
Dat met die Ferrari was overigens top.
Wat ik erg flauw vond was met die zakken in die loods, als ze nu meteen met zijn tweeën waren gaan zoeken.
Ook het concept van iedere keer 5000 euro eraf is denk ik gekozen omdat het programma productioneel gezien al genoeg kost.
Jammer dat er geen grote afstanden overbrugd moesten worden, in het vorige seizoen was dat wel zo. Nu was bijna alles in het centrum en in de haven.
En ineens die cameraman tevoorschijn, die snel wegdook

Ik vond het overigens vrij stom dat ze niet doorgingen met zoeken in die archieven. De deuren waren dicht en konden alleen nog open van de buitenkant. Nou dan ga je naar elk van die depots, en open je de deur van de buitenkant

Ze hoefden er nog maar 1.
Erg leuk vond ik het concept op het laatst dat hij het geld kon delen. Je zag hem gewoon twijfelen, prachtig.
Ik had wel het idee dat het vorige seizoen meer geld gekost heeft, meer special effects, meer gevaarlijke opdrachten.
Top:
-Den bosch

-Chemie tussen die 2
-Geld verdelen of houden
-Gevangenis eindspel
-Gebruikte auto's en telefoons !
-Betere marketing en promotie rond de uitzending (o.a. in Mikrogids, Veronicagids en op overige publieke omroepen).
-Beter tijdstip (al mag het nog wat vroeger, zo rond half 9 ofzo)
-De kerk opdracht, met die magneet

Missers:
-Obvious sprongetjes in het verhaal, optische missers, dingen die niet kloppen
-Te weinig wisselen van locaties
-Geld wat 5000 per keer eraf gaat
-Het wel MOETEN kopen van de aanwijzing om verder te gaan
-Geen machogedrag presentator meer
-Dat popi jopi gedrag van dat vrouwtje toen hij aan die brug hing. Die kerel heeft wel wat anders te doen als hij boven het water hangt. "Kan je zwemmen"

-De reactie van Bart: Ik heb meer gedaan dan haar, dus ik krijg het geld