quote:Ik word niet verkracht ofzo he
quote:Nee maar je moet wel opschieten
quote:
Volgens mij komen ze straks in de minquote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef golfer het volgende:
De winnaar gaat dus zonder een cent naar huis als dit zo door gaat.
Dat was wel geniaal ja.quote:
Zelfs ík had de code doorquote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Lekker slim met die kluizen. Zo moeilijk was dat toch niet?
Zn hoofd is anders ook niet mis...quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Die gast die het presenteert heeft trouwens wel de meest geweldige stem ooit. *sop, sop*
Ik dacht altijd dat je man was. Tot vandaag.quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Die gast die het presenteert heeft trouwens wel de meest geweldige stem ooit. *sop, sop*
Oh jee.quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je man was. Tot vandaag.
Heb je van die mooie icoontjes voorquote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je man was. Tot vandaag.
Hmm, waren er echt niet meer opties? Wat waren ook alweer de voorwaarden?quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Lekker slim met die kluizen. Zo moeilijk was dat toch niet?
Ze mochten niet op hun eigen positie staan, de eerste moest lager dan de laatste zijn enneh, enneh, wat was de derde ook weer? Of was dat gewoon dat het bestond uit de cijfers 1, 2, 3 en 4?quote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm, waren er echt niet meer opties? Wat waren ook alweer de voorwaarden?
Hoe kom je er bij dat "de kandidaat ziet geen camera's"? als je dat making off stukje ziet zie je ze achter die lui aanrennen... dus camera's genoegquote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef DaFrenk het volgende:
Was inderdaad erg moeilijk voor die dames. Erg domme acties de hele tijd. Nouja, de Efteling maakt het weer een beetje goed. Jammer dat het zo slecht weer was.
Wel erg opvallend toen ze die presentator niet kon verstaan ze direct in de richting van de camera keek en duidelijk hulp zocht van iemand achter de schermen. Dus zo onopvallend en "de kandidaat ziet geen camera's" is het nu ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |