abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52854839
The Phone
Vanaf vrijdag 6 juli om 21.45 uur op Nederland 3 zet de AVRO met het programma The Phone wekelijks het leven van twee mensen op zijn kop. Nietsvermoedend doen zij hun dagelijkse ding totdat ze, ergens in een stad, zomaar worden geconfronteerd met een onbeheerde rinkelende telefoon.
Ze nemen de telefoon op en vanaf dat moment vormen zij de hoofdrolspelers van een spannende film die door vele dilemma's, verrassingen en opdrachten tot een zenuwslopende climax wordt gebracht.

Het spel
In The Phone rinkelt op twee verschillende locaties in dezelfde stad een telefoon. Een ieder heeft de keuze: opnemen of laten rinkelen. Degene die de telefoon opneemt wordt door de AVRO uitgedaagd en kan een grote geldprijs winnen. Deze geldprijs kan alleen worden gewonnen als de speler de strijd tegen de tijd en de intellectuele en fysieke uitdaging aangaat. Mislukt een opdracht, wordt de prijs minder.

Samenwerken
Op het moment dat twee personen de onbeheerde telefoon opnemen worden ze na hun eerste opdracht gedwongen samen te spelen. Onder grote druk worden zij telkens weer uitgedaagd een route af te leggen, alert te blijven en cryptogrammen op te lossen. Dit alles gebeurt onder toeziend oog van vele camera's die mysterieus verborgen blijven voor zowel spelers als kijkers.

The Phone wordt elke maandag herhaald rond 20:30 uur op Ned. 3.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_52854843
Alarm gaat af
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:17:31 #3
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_52854867
Ze hebben de verkeerde auto!

En ze kunnen ook nog eens niet autorijden...
pi_52854880
Die vrouw kan niet auto rijden
pi_52854887
Hehe, krom Nederlands, totaal geen kennis van auto's
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:18:11 #6
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_52854888
Nou, hoe zou dat nou komen dat die auto open was
pi_52854900
Wow.. ik dacht nu worden ze ff gebracht, maar nu moeten ze zelfs iemand zoeken die ze gaat brengen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:19:29 #8
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_52854919
Da's wel grappig idd
pi_52854920
Bestuderen En 15 minuten is opeens 25 minuten. Als je dingen zo door elkaar haalt dan wordt het ook lastig Maar wel zelfkennis
pi_52854945
"Ey jongen... bedankt"
pi_52855006
Bij een vliegtuig, dozen. Hoeveel vliegtuigen zie je?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52855020
HAhaha!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:23:29 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52855024
Ze liep gewoon de auto voorbij.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_52855039

Ze hebben het geld.
pi_52855073
Dit geeft aan dat je helemaal niets goeds hoeft te doen maar toch 10.000 euro kunt winnen, onzinnig spel.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52855097
Lol.. nou, toch nog 5000 de man, uh vrouw.. niet verkeerd.. maar oh oh oh wat een geluk hebben ze gehad dat ze dit keer niet zo ver hoefden te rennen voor die poen.

Diegene die de topictitel heeft aangepast: bedankt
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:26:07 #17
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_52855100
Die hadden elkaar echt wel afgemaakt als ze het geld waren misgelopen
Zoetsappig muziekje aan het eind dat alles toch weer goed is gekomen. Vrij veel fout gelopen maar toch wel leuke aflevering.
pi_52855113
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:25 schreef DaFrenk het volgende:
Lol.. nou, toch nog 5000 de man, uh vrouw.. niet verkeerd.. maar oh oh oh wat een geluk hebben ze gehad dat ze dit keer niet zo ver hoefden te rennen voor die poen.

Diegene die de topictitel heeft aangepast: bedankt
Maar met de 2e hint weet je toch al dat hij bij een vliegtuig staat.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:26:36 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52855119
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit geeft aan dat je helemaal niets goeds hoeft te doen maar toch 10.000 euro kunt winnen, onzinnig spel.
Maar wel leuk om ze te zien stuntelen en 5000 euro per persoon voor een middagje stom doen is toch mooi meegenomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_52855134
Die actie met die gast in dat vliegtuig was gaaf Je zag ze wel even kijken, oh ohw.. nu worden we ontvoerd naar een ver land
pi_52855145
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:27 schreef DaFrenk het volgende:
Die actie met die gast in dat vliegtuig was gaaf Je zag ze wel even kijken, oh ohw.. nu worden we ontvoerd naar een ver land
Ja
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:32:31 #22
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52855268
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:27 schreef DaFrenk het volgende:
Toen was ik ff weggelopen van de tv, ik had het helemaal gehad met die wijven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_52855511
Kandidaat Leander is een actrice, en heeft o.a ook in een reclamespot gezeten. Weet alleen niet meer welke, weet wel dat ze in een kopieerruimte/kantoorruimte letters op de grond aan het leggen is.
pi_52855578
ik vond wel een beetje dat er flink gesaboteerd werd:

"oh moest ik een stick zoeken? " Ja wat denk je dan dat je aan het doen bent?
Alle kluizen openen terwijl de instructies écht niet moeilijk waren
Voorbij de auto lopen die een rinkelende telefoon erin had...

ik vond het echt erg gemaakt allemaal.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52855629
wel goed dat die kerel de meeste filmpjes en telefoongesprekken live opneemt, kan hij reageren op wat ze zeggen. "Als ik spreek zijn jullie stil"
pi_52855725
Ja die actrice, haar gezicht kwam me bekend voor! Maar wat een vreselijk typje was dat! En als ze wat verkeerd deed, wilde ze het nog in de schoenen van dat 16 jarige meisje schuiven ook.. En met die auto: ´Ga jij achterin?´ Terwijl zij al snel voorin instapt... Vond de deelneemsters deze keer maar niks!
pi_52855858
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:41 schreef bibi het volgende:
Kandidaat Leander is een actrice, en heeft o.a ook in een reclamespot gezeten. Weet alleen niet meer welke, weet wel dat ze in een kopieerruimte/kantoorruimte letters op de grond aan het leggen is.
Wow.. dat is nogal wat! Hmm, jammer! Maar desondanks toch een vermakelijke aflevering.

Ik hoop dat ze dit wel anders gaan doen in de toekomst. Ik begrijp dat zo'n eerste seizoen toch een kwestie is van het format demonstreren aan het publiek. Dus acteurs bij een pilot aflevering lijkt me prima, maar om tijdens het gehele seizoen elke keer deelnemers in te huren vind ik wel ver gaan!
pi_52858002
We zaten in iemands Ferrari, ja hoor een Ferrari met een Ford teken erop

En hoe gaat kluis L open ? Met de sleutel misschien
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_52858168
Toen ze op Schiphol-Oost uit die auto kwamen droegen ze opeens allebei een bezoekerspasje.

Dat jonge meisje was wel schattig
"3000 meter!"
- "3000 meter?!?!?!"
"ownee, 3000 centimeter, dat is dus 3 meter!!"
- "3 meter?!?!??!"
"ownee, 30 meter!"
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:20:30 #30
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52858210
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:12 schreef W00fer het volgende:

En hoe gaat kluis L open ? Met de sleutel misschien
Hij zei met de sleutel waar L op staat.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:38:01 #31
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_52858595
Voor als je de uitzending gemist hebt (of nog een keer wil kijken): http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)8496/bb.20070831.asf

De volledige naam van de actrice is trouwens Leander Haaitsma en op Google is een boel te vinden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sirolf op 01-09-2007 00:43:06 ]
pi_52859120
Leuke aflevering vooral omdat het slecht ging en ze op elkaar aan het bitchen waren.
  zaterdag 1 september 2007 @ 01:09:05 #33
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_52859391
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Ik hoop dat ze dit wel anders gaan doen in de toekomst. Ik begrijp dat zo'n eerste seizoen toch een kwestie is van het format demonstreren aan het publiek. Dus acteurs bij een pilot aflevering lijkt me prima, maar om tijdens het gehele seizoen elke keer deelnemers in te huren vind ik wel ver gaan!
Waaruit maak jij op dat deze vrouw is ingehuurd dan? Ik bedoel: er stond gewoon bij haar gegevens dat ze actrice is. Als er had gestaan dat ze kledingverkoopster is, maar in werkelijkheid dus actrice blijkt te zijn, tja, dan zou het raar zijn en op z'n minst erg verdacht. Maar omdat het nu toevallig in het dagelijks leven een actrice is, gaat het ineens om een 'gehuurde' kandidaat?

Ik blijf het overigens wel flauw vinden dat die twee figuren in Den Haag/Scheveningen geen geld kregen. Die deden de hele afleveringen erg hun best en waren ook zeker niet dom, maar op het eind blijkbaar te traag. Die twee van vandaag waren wel echt dom ("3000 meter... euh... centimeter", nummer bellen en direct ophangen, langs de auto lopen waar de telefoon afgaat, etc.), en dan toch nog 10.000 euro pakken. Zeker voor die 16-jarige wel lekker trouwens. Zo even 5.000 euro op je scholierenrekeningetje bijstorten. Kan ze heel wat breezahrondjes van geven
  zaterdag 1 september 2007 @ 02:34:12 #34
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_52860769
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:38 schreef Sirolf het volgende:
Voor als je de uitzending gemist hebt (of nog een keer wil kijken): http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)8496/bb.20070831.asf

De volledige naam van de actrice is trouwens Leander Haaitsma en op Google is een boel te vinden.
kan niet veel vinden hoor, waar heeft ze in gespeeld dan?
  zaterdag 1 september 2007 @ 02:47:09 #35
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_52860910
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij een vliegtuig, dozen. Hoeveel vliegtuigen zie je?
meer dan 1
en is dus ook een andere dan je in het begin ziet
en je mag ze ook niet veroordelen opdat ze geen rijbewijs hebben, sinds waneer is dat verplicht?
  zaterdag 1 september 2007 @ 02:52:45 #36
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_52860945
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
Toen ze op Schiphol-Oost uit die auto kwamen droegen ze opeens allebei een bezoekerspasje.

Dat jonge meisje was wel schattig
"3000 meter!"
- "3000 meter?!?!?!"
"ownee, 3000 centimeter, dat is dus 3 meter!!"
- "3 meter?!?!??!"
"ownee, 30 meter!"
jah d0h, waar denk je dat ze die microfoontjes van krijgen?

ze worden na de eerste minuut al ingelicht, anders kun je iedereen wel op die manier ontvoeren als ze maar het idee krijgen dat ze aan een programma meewerken..

beetje doordenken mensen! stelletje n00bs!
pi_52861032
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 02:52 schreef klabbakus het volgende:

[..]

jah d0h, waar denk je dat ze die microfoontjes van krijgen?

ze worden na de eerste minuut al ingelicht, anders kun je iedereen wel op die manier ontvoeren als ze maar het idee krijgen dat ze aan een programma meewerken..

beetje doordenken mensen! stelletje n00bs!
Dat snap ik ook wel, maar ik vind het nogal "gemaakt" overkomen als ze zogenaamd onder tijdsdruk naar een locatie moeten maar dat er dan tussendoor nog wel vanalles geregeld wordt. Schiphol-Oost kom je ook niet zomaar op natuurlijk.
pi_52863016
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:09 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Waaruit maak jij op dat deze vrouw is ingehuurd dan? Ik bedoel: er stond gewoon bij haar gegevens dat ze actrice is. Als er had gestaan dat ze kledingverkoopster is, maar in werkelijkheid dus actrice blijkt te zijn, tja, dan zou het raar zijn en op z'n minst erg verdacht. Maar omdat het nu toevallig in het dagelijks leven een actrice is, gaat het ineens om een 'gehuurde' kandidaat?
Ik vind het op z'n minst verdacht, helemaal omdat er meerdere kandidaten zijn geweest die op de een of andere manier acteur waren of vrijwel zeker bekenden waren in het TV wereldje. Maar goed, ik vind het op zich geen probleem. Het was toch vermakelijke televisie.

Iemand enig idee hoe die andere mien ook alweer heette?
pi_52863046
Wat een dombo's

Die ene deed echt geen VWO
pi_52863306
De kans dat je in hartje A'dam een acteur of actrice van de straat pikt is natuurlijk wel vrij groot...
pi_52867938
Mja als ze in die scheveningen aflevering geld hadden gegeven dan was het wel ERG opvallend dat het een altijd prijs show is.

Het spel moet natuurlijk wel een beetje hard blijven.

Daarnaast is het zo dat die afleveringen met acteurs altijd wat opleveren en de afleveringen met gewone burgers ineens niets opleveren ?

Verdacht....

Zoiezo in dat park. Die twee groepjes zaten super dicht op elkaar, ligt er INEENS een glimmende telefoon in het gras. Die moet daar toch neergelegd zijn en dat moeten die groepjes gezien hebben.

En in die bieb lag ie bij de stoel, nee dat zie je niet als iemand een ding bij je stoel neerlegd
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:52:28 #42
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52868633
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:13 schreef W00fer het volgende:

Zoiezo in dat park. Die twee groepjes zaten super dicht op elkaar, ligt er INEENS een glimmende telefoon in het gras. Die moet daar toch neergelegd zijn en dat moeten die groepjes gezien hebben.

En in die bieb lag ie bij de stoel, nee dat zie je niet als iemand een ding bij je stoel neerlegd
Er zijn genoeg manieren te verzinnen om die telefoon er zo onopvallend mogelijk neer te leggen.
pi_52868645
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Er zijn genoeg manieren te verzinnen om die telefoon er zo onopvallend mogelijk neer te leggen.
Ja, bijvoorbeeld dat er iemand gaat zitten veters strikken en dat hij/zij die telefoon laat liggen.
Er gaat heus niet iemand staan te kijken of hij/zij iets laat liggen.
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:56:22 #44
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52868688
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ja, bijvoorbeeld dat er iemand gaat zitten veters strikken en dat hij/zij die telefoon laat liggen.
Er gaat heus niet iemand staan te kijken of hij/zij iets laat liggen.
Zoiets bedoel ik idd.
pi_52868712
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zoiets bedoel ik idd.
Maar ik zou niet weten hoe ze dat gedaan hebben, misschien wel op precies dezelfde manier als die van mij.
pi_52869616
Mijn god wat was dat 16 jarig mokkeltje dom zeg....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52869686
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja die actrice, haar gezicht kwam me bekend voor! Maar wat een vreselijk typje was dat! En als ze wat verkeerd deed, wilde ze het nog in de schoenen van dat 16 jarige meisje schuiven ook.. En met die auto: ´Ga jij achterin?´ Terwijl zij al snel voorin instapt... Vond de deelneemsters deze keer maar niks!
Niet meer dan terecht. zo'n dom kind moet je zoveel mogelijk ontzien, de achterbak was dus prima gschikt voor haar.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 1 september 2007 @ 16:53:44 #48
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52869710
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Niet meer dan terecht. zo'n dom kind moet je zoveel mogelijk ontzien, de achterbak was dus prima gschikt voor haar.
En ze werd misselijk, misschien heeft ze wel die hele bak ondergekotst.
pi_52869725
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En ze werd misselijk, misschien heeft ze wel die hele bak ondergekotst.
pi_52870765
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:41 schreef bibi het volgende:
In haar 'persoonsomschrijving' stond overigens ook dat ze actrice was. Als ze haar daadwerkelijk hebben ingehuurd dan geven ze dat in ieder geval aan.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')