Maar met de 2e hint weet je toch al dat hij bij een vliegtuig staat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:25 schreef DaFrenk het volgende:
Lol.. nou, toch nog 5000 de man, uh vrouw.. niet verkeerd.. maar oh oh oh wat een geluk hebben ze gehad dat ze dit keer niet zo ver hoefden te rennen voor die poen.
Diegene die de topictitel heeft aangepast: bedankt
Maar wel leuk om ze te zien stuntelen en 5000 euro per persoon voor een middagje stom doen is toch mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit geeft aan dat je helemaal niets goeds hoeft te doen maar toch 10.000 euro kunt winnen, onzinnig spel.
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:27 schreef DaFrenk het volgende:
Die actie met die gast in dat vliegtuig was gaafJe zag ze wel even kijken, oh ohw.. nu worden we ontvoerd naar een ver land
Toen was ik ff weggelopen van de tv, ik had het helemaal gehad met die wijven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:27 schreef DaFrenk het volgende:
Die actie met die gast in dat vliegtuig was gaafJe zag ze wel even kijken, oh ohw.. nu worden we ontvoerd naar een ver land
Wow.. dat is nogal wat! Hmm, jammer! Maar desondanks toch een vermakelijke aflevering.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:41 schreef bibi het volgende:
Kandidaat Leander is een actrice, en heeft o.a ook in een reclamespot gezeten. Weet alleen niet meer welke, weet wel dat ze in een kopieerruimte/kantoorruimte letters op de grond aan het leggen is.
Hij zei met de sleutel waar L op staat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:12 schreef W00fer het volgende:
En hoe gaat kluis L open ? Met de sleutel misschien![]()
Waaruit maak jij op dat deze vrouw is ingehuurd dan? Ik bedoel: er stond gewoon bij haar gegevens dat ze actrice is. Als er had gestaan dat ze kledingverkoopster is, maar in werkelijkheid dus actrice blijkt te zijn, tja, dan zou het raar zijn en op z'n minst erg verdacht. Maar omdat het nu toevallig in het dagelijks leven een actrice is, gaat het ineens om een 'gehuurde' kandidaat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Ik hoop dat ze dit wel anders gaan doen in de toekomst. Ik begrijp dat zo'n eerste seizoen toch een kwestie is van het format demonstreren aan het publiek. Dus acteurs bij een pilot aflevering lijkt me prima, maar om tijdens het gehele seizoen elke keer deelnemers in te huren vind ik wel ver gaan!
kan niet veel vinden hoor, waar heeft ze in gespeeld dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:38 schreef Sirolf het volgende:
Voor als je de uitzending gemist hebt (of nog een keer wil kijken): http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)8496/bb.20070831.asf
De volledige naam van de actrice is trouwens Leander Haaitsma en op Google is een boel te vinden.
meer dan 1quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij een vliegtuig, dozen. Hoeveel vliegtuigen zie je?
jah d0h, waar denk je dat ze die microfoontjes van krijgen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
Toen ze op Schiphol-Oost uit die auto kwamen droegen ze opeens allebei een bezoekerspasje.
Dat jonge meisje was wel schattig![]()
"3000 meter!"
- "3000 meter?!?!?!"
"ownee, 3000 centimeter, dat is dus 3 meter!!"
- "3 meter?!?!??!"
"ownee, 30 meter!"
![]()
Dat snap ik ook wel, maar ik vind het nogal "gemaakt" overkomen als ze zogenaamd onder tijdsdruk naar een locatie moeten maar dat er dan tussendoor nog wel vanalles geregeld wordt. Schiphol-Oost kom je ook niet zomaar op natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:52 schreef klabbakus het volgende:
[..]
jah d0h, waar denk je dat ze die microfoontjes van krijgen?
ze worden na de eerste minuut al ingelicht, anders kun je iedereen wel op die manier ontvoeren als ze maar het idee krijgen dat ze aan een programma meewerken..
beetje doordenken mensen! stelletje n00bs!
Ik vind het op z'n minst verdacht, helemaal omdat er meerdere kandidaten zijn geweest die op de een of andere manier acteur waren of vrijwel zeker bekenden waren in het TV wereldje. Maar goed, ik vind het op zich geen probleem. Het was toch vermakelijke televisie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:09 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat deze vrouw is ingehuurd dan? Ik bedoel: er stond gewoon bij haar gegevens dat ze actrice is. Als er had gestaan dat ze kledingverkoopster is, maar in werkelijkheid dus actrice blijkt te zijn, tja, dan zou het raar zijn en op z'n minst erg verdacht. Maar omdat het nu toevallig in het dagelijks leven een actrice is, gaat het ineens om een 'gehuurde' kandidaat?
Er zijn genoeg manieren te verzinnen om die telefoon er zo onopvallend mogelijk neer te leggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:13 schreef W00fer het volgende:
Zoiezo in dat park. Die twee groepjes zaten super dicht op elkaar, ligt er INEENS een glimmende telefoon in het gras. Die moet daar toch neergelegd zijn en dat moeten die groepjes gezien hebben.
En in die bieb lag ie bij de stoel, nee dat zie je niet als iemand een ding bij je stoel neerlegd
Ja, bijvoorbeeld dat er iemand gaat zitten veters strikken en dat hij/zij die telefoon laat liggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn genoeg manieren te verzinnen om die telefoon er zo onopvallend mogelijk neer te leggen.
Zoiets bedoel ik idd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld dat er iemand gaat zitten veters strikken en dat hij/zij die telefoon laat liggen.
Er gaat heus niet iemand staan te kijken of hij/zij iets laat liggen.
Maar ik zou niet weten hoe ze dat gedaan hebben, misschien wel op precies dezelfde manier als die van mij.quote:
Niet meer dan terecht. zo'n dom kind moet je zoveel mogelijk ontzien, de achterbak was dus prima gschikt voor haar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja die actrice, haar gezicht kwam me bekend voor! Maar wat een vreselijk typje was dat! En als ze wat verkeerd deed, wilde ze het nog in de schoenen van dat 16 jarige meisje schuiven ook.. En met die auto: ´Ga jij achterin?´ Terwijl zij al snel voorin instapt... Vond de deelneemsters deze keer maar niks!
En ze werd misselijk, misschien heeft ze wel die hele bak ondergekotst.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. zo'n dom kind moet je zoveel mogelijk ontzien, de achterbak was dus prima gschikt voor haar.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ze werd misselijk, misschien heeft ze wel die hele bak ondergekotst.![]()
In haar 'persoonsomschrijving' stond overigens ook dat ze actrice was. Als ze haar daadwerkelijk hebben ingehuurd dan geven ze dat in ieder geval aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:41 schreef bibi het volgende:
Kandidaat Leander is een actrice, en heeft o.a ook in een reclamespot gezeten. Weet alleen niet meer welke, weet wel dat ze in een kopieerruimte/kantoorruimte letters op de grond aan het leggen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |